!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

pct efter flere års blast and cruise. Min log

Log din træning, kost, kur, smart drugs - you name it, we read it!

pct efter flere års blast and cruise. Min log

Postby HighDude » Aug 17th, '17, 11:10

Hej alle,

lang tid siden. Det er vist ved at være lang tid siden jeg har besøgt gode gamle MZ.

Der er sket meget siden sidst, fået barn, købt hus.

Og ja, så har jeg været på blast and cruise i de seneste år. Men det seneste år, har træningen slet ikke været noget seriøst.

Har ikke holdt en seriøs pause siden jeg var 19 vil jeg skyde på, og ren blast and cruise i omkring 4 år nu. Det seneste år, jeg cruiset noget mere end jeg har gjort tidligere, og kørt 400 mg ew som ''cruise doises''.

Men nu vil jeg lige hoppe af for en stund på et år eller to, indtil mig og konen har fået barn nummer to, og jeg vil sikre at mine små soldater kan komme til livs igen.

Især test og sæd niveauet har første prioritet nu.

Jeg er ikke testet angående mine tal, og vi er heller ikke gået i gang, men nu kan jeg lige så godt starte, så jeg har bedre muligheder for at komme ovenpå. Hvis jeg skal bruges andre erfaringer efter længere kure, så kan der nemt gå et år, men i mit tilfælde så kan det sagtens blive en rigtig hård off periode.

Men en ting er sikkert. Efter så lang tid ON, så skal jeg være heldig hvis bare en lille smule smule af mine soldater er i live, så nu skal der i gang i systemet.

Træner stadig, men kun på hygge basis. Dog bliver der trænet hver dag, og prøver at spise fornuftigt.

Stats. 24 år
188
105 kg p.t.

Skød sidste skud test for cirka 20 dage siden nu. Libidoen er stadig fin og høj.

Dag 1.
2500 iu HCG
20MG nolva.

Jeg får noget clomid hjem inden længe, og yderligere HCG, så jeg har til en meget lang PCT. Derudover får jeg mine vitaminer, og godt med zink/zma og begynder at få spist en god mængde ÆG.

Jeg har lavet loggen, så andre som mig kan se hvordan en OFF periode efter flere års blast and cruise kan være, og hvor lang tid der kan gå før man er oven på igen.
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Re: pct efter flere års blast and cruise. Min log

Postby Monion » Aug 17th, '17, 13:23

Fedt, det bliver sgu lækkert at følge med i

Og velkommen retur :D
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby HighDude » Aug 17th, '17, 14:58

Monion wrote:Fedt, det bliver sgu lækkert at følge med i

Og velkommen retur :D

Mange tak :D

Ser frem til at se hvordan resultatet bliver om en måneds tids når testen er helt ude af kroppen :mrgreen:
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby Forced » Aug 19th, '17, 10:36

Fedt, at du vælger at dele et sådan forløb. Det hører sjældenhederne til, trods der formentlig er mange det har relevans for. Held og lykke med det - Og tillykke med hus og barn! :)
- Var du on, da damen blev gravid?
Forced
Din vægt: 2.5kg
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
12%

Postby Flexfun » Aug 20th, '17, 01:46

Så fedt:) glæder mig til at følge dig!
Hvis du hovedsaglig bare har været på test på din Cruise så tror jeg nok du ska bounce rimelig hurtig tilbage med din LH/FSH ihvertfald så du ka lave barn:)
Ka godt være dit eget test-niveau aldrig blir helt godt igen men det er du nok klar over:)
Flexfun
Din vægt: 5kg
Progress to next rank:
40%

Postby JabberTM » Aug 20th, '17, 23:52

Ro på du kommer oven på igen hurtigt. :)
Har du kørt hcg under din blast and Cruise?

Har været hvor du er nogle gange efterhånden.
Godt du selv har indset det ikke gir mening at være on hele tiden.
Ved ikke hvordan du psykisk har det på clomid. Jeg kan ikke tåle det. Selv ved 25mg ed kan jeg mærke ændring i min psyke. Og hvis du har været så langtid on så det ikke en dårlig psyke man har mest lyst til at have. Jeg vil anbefale dig noget i den her retning.

1000iu hcg eod i 4 uger
Når det så er slut så
25mg aromasin ed
20mg nolva om dagen
Efter et par uger eller 3 uden hcg kan du gøre op med dig selv om du mangler mere hcg.

Noget i den retning gjorde jeg sidst og det virkede kanon
Test og Deca fuck jeg bliver mega.
JabberTM
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
44%

Postby HighDude » Aug 21st, '17, 10:43

Dag 5.
Føler ikke de store ændringer i humøret, dog måske ikke helt så energi fyldt som tidligere, og libidoen er måske faldet meeeeeget lidt ( kan være psykisk) men ham dernede virker stadig fint.

Skød HCG i går.

jeg er meget spændt på at se hvad der sker efter jeg er stoppet på HCG.

Forced wrote:Fedt, at du vælger at dele et sådan forløb. Det hører sjældenhederne til, trods der formentlig er mange det har relevans for. Held og lykke med det - Og tillykke med hus og barn! :)
- Var du on, da damen blev gravid?

Det er faktisk derfor jeg deler forløbet. Jeg søgte og søgte og kunne ikke finde ret mange som har været on så længe, så syntes det er relevant for mange som overvejer at hoppe af.

Jeg var lige startet på et blast da hun blev gravid første gang, så ja jeg var on :) Kan ikke huske hvorlang tid jeg havde været on men nok 1 års tid uden nogen pause stort set.

Flexfun wrote:Så fedt:) glæder mig til at følge dig!
Hvis du hovedsaglig bare har været på test på din Cruise så tror jeg nok du ska bounce rimelig hurtig tilbage med din LH/FSH ihvertfald så du ka lave barn:)
Ka godt være dit eget test-niveau aldrig blir helt godt igen men det er du nok klar over:)

Jeg har både kørt SUST, test E, Tren a og tren E, T3, OXY'er, Masteron og EQ under min ON tid. Men nu hvor jeg er ung, håber jeg på det bedste :)

JabberTM wrote:Ro på du kommer oven på igen hurtigt. :)
Har du kørt hcg under din blast and Cruise?

Har været hvor du er nogle gange efterhånden.
Godt du selv har indset det ikke gir mening at være on hele tiden.
Ved ikke hvordan du psykisk har det på clomid. Jeg kan ikke tåle det. Selv ved 25mg ed kan jeg mærke ændring i min psyke. Og hvis du har været så langtid on så det ikke en dårlig psyke man har mest lyst til at have. Jeg vil anbefale dig noget i den her retning.

1000iu hcg eod i 4 uger
Når det så er slut så
25mg aromasin ed
20mg nolva om dagen
Efter et par uger eller 3 uden hcg kan du gøre op med dig selv om du mangler mere hcg.

Noget i den retning gjorde jeg sidst og det virkede kanon

Rigtig godt råd. Ligepræcis min psyke er jeg bange for (ikke fordi jeg døjer i dag) men det kan godt ske aromasin skal benyttes i stedet for.

og så få ekstra HCG hjem til hvis jeg får yderligere brug.

Oplevede du problemer med libidioen på et tidspunkt, og hvad med psyken? Og kan du i dag mærke forskel?

Efter flere år på krudt og fint med overskud, så kan jeg ikke huske hvordan det var før :mrgreen:

Og nej, har ikke kørt HCG under kuren desværre. Havde faktisk ikke regnet med at jeg skulle hoppe af igen, for at være helt ærligt, men det kan da godt ske jeg fortryder lidt :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby JabberTM » Aug 21st, '17, 15:36

Livet ændre sig har det os gjort for mig.
Mener ikke jeg havde libido problemer overhovedet mener jeg var på i 2 år og 11 måneder.
Så fik jeg varsel med var det 5 eller 7 dage inden tvungen ferie. Har en log her inde hvor der står lidt om det mener jeg.
Kan huske hun blev gravid 3 måneder og 11 dage efter sidste stik aas. Så det var hurtigt. Og hun havde kun lige smidt p pillerne. :)
Vil anbefale at skyde mindre doser hcg og så oftere evt 1000iu ed eller eod istedet for 2500iu e5d
Det har jeg bedre erfaring med. Plejer kun at ligge mærke til en ændring i libido i en 2 ugers tid efter endt hcg. Men ikke at den ikke virker bare ikke det samme som med ekstra test i kroppen.
Og Ca 3 måneder efter sidste stik så det som om at kanonen skyder helt som den skal.
Med masser af sæd. Du vil nok ligge mærke til der ikke kommer så meget i starten når du stopper med hcg. :)
Jeg burde nok få lavet nogle læge tests. Men indtil videre har det virket godt sådan her.
JabberTM
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
44%

Postby HighDude » Aug 22nd, '17, 10:29

JabberTM wrote:Livet ændre sig har det os gjort for mig.
Mener ikke jeg havde libido problemer overhovedet mener jeg var på i 2 år og 11 måneder.
Så fik jeg varsel med var det 5 eller 7 dage inden tvungen ferie. Har en log her inde hvor der står lidt om det mener jeg.
Kan huske hun blev gravid 3 måneder og 11 dage efter sidste stik aas. Så det var hurtigt. Og hun havde kun lige smidt p pillerne. :)
Vil anbefale at skyde mindre doser hcg og så oftere evt 1000iu ed eller eod istedet for 2500iu e5d
Det har jeg bedre erfaring med. Plejer kun at ligge mærke til en ændring i libido i en 2 ugers tid efter endt hcg. Men ikke at den ikke virker bare ikke det samme som med ekstra test i kroppen.
Og Ca 3 måneder efter sidste stik så det som om at kanonen skyder helt som den skal.
Med masser af sæd. Du vil nok ligge mærke til der ikke kommer så meget i starten når du stopper med hcg. :)
Jeg burde nok få lavet nogle læge tests. Men indtil videre har det virket godt sådan her.

Jeg tager imod dit råd og skyder hcg 1000 iu ed i stedet.

Rart at høre at du ikke havde libido problemer, det ville trods alt være træls, selvom jeg har damen som er forståelig.

Har du oplevet forskel på dig selv, psykisk eller fysisk efter du er gået helt af?
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby HighDude » Aug 28th, '17, 11:09

Dag 12 i PCT'en.

Har nu ikke skudt test i 32 dage og kan ikke mærke den store forskel i min libido. Endeligt slet ikke faktisk. Humør og alt andet er også som det skal være. Det hjælper også at jeg har en god hjemmefront for tiden, så jeg ikke bruger negativ energi på den front. Og har en kæreste som er forstående.

Skød mit sidste hcg i dag og køre forsat 20MG nolva ed, og får massere af vitaminer, zink og lignende.

Jeg håber på at kunne nøjes med 10.000 HCG men ellers så bestiller jeg bare mere hjem, da jeg altid tror på at man ikke skal fylde sig med meget mere end nødvendigt hvis man kan klare sig uden alt for meget.

Indtil videre går det over alt forventning.

Da halveringstiden er cirka 10 dage ish på Test e, så begynder koncentrationen at blive meget lav i kroppen, så jeg er meget positiv over at der ingen psykiske eller fysiske gener er overhoved endnu selvom jeg faktisk kun har skudt 10.000 HCG og 20mg nolva. Jeg kan heldigvis lynhurtigt få aromasin og clomid hjem hvis det brænder på, men nu ser vi hvorlænge jeg kan holde den gode stil.
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby Flexfun » Aug 28th, '17, 12:31

Det er da bare super fedt:) du kommer nok nemt ovenpå:)
-skulle du ha taget nogle blodprøver her bagefter engang:)?
Flexfun
Progress to next rank:
40%

Postby HighDude » Aug 28th, '17, 14:16

Flexfun wrote:Det er da bare super fedt:) du kommer nok nemt ovenpå:)
-skulle du ha taget nogle blodprøver her bagefter engang:)?

Det krydser jeg fingre for. Men jeg venter med at fejre det til der går lidt længere tid, da det skulle være mærkeligt at jeg kommer igennem så mange års juice uden nogen former for sides. :)

Det afhænger af, hvor længe jeg kommer til at gå uden at konen bliver gravid ( hun får fjernet spiralen snart) og hvordan jeg fysisk og psykisk får det efterfølgende :) Så det afhænger lidt af hvad der sker.

Når hun er blevet gravid hopper jeg nok engang på igen, men nu må vi se :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby HighDude » Aug 31st, '17, 12:19

Dag 15.
Ingen psykiske ændringer endnu, men måske lidt sjældnere jern på end før. Ikke noget jeg tydelige mærker. Faktisk føler jeg faktisk at min libido er højere end tidligere og sexlysten er endnu større end før.

Kuglerne er vist vokset en smule, så hcgen har nok også hjulpet :)

Træningen kører fint, har ikke mistet noget styrke, og der bliver lavet cardio 45 min 5xugen efter træning :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby JabberTM » Sep 3rd, '17, 06:21

Du skal have aromasin eller clomid med nu.
Det er med til at sende signaler i kroppen. Og hurtigere til at få dig tilbage på normal værdier. Og du skal tage det sammen med dit nolva.

Hvis du stoppede på din Cruise dose så er halvering Ca.

D 1 400mg
D10 200
D15 150
D20 100
D15 75mg <<<<her skal du som minimum have hcg
D 30 50mg <<<<her havde jeg kørt hcg til

Koncentrationen i kroppen af aas skal være så lav som mulig før du stopper hcg. Uden libido og andre bivirkninger.
Hcg tvinger kroppen til at arbejde. Men kroppen nedregulere produktionen igen Pga den høje koncentration af test der stadig er i kroppen hvis man stopper hcg for tidligt.
JabberTM
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
44%

Postby HighDude » Sep 4th, '17, 07:33

JabberTM wrote:Du skal have aromasin eller clomid med nu.
Det er med til at sende signaler i kroppen. Og hurtigere til at få dig tilbage på normal værdier. Og du skal tage det sammen med dit nolva.

Hvis du stoppede på din Cruise dose så er halvering Ca.

D 1 400mg
D10 200
D15 150
D20 100
D15 75mg <<<<her skal du som minimum have hcg
D 30 50mg <<<<her havde jeg kørt hcg til

Koncentrationen i kroppen af aas skal være så lav som mulig før du stopper hcg. Uden libido og andre bivirkninger.
Hcg tvinger kroppen til at arbejde. Men kroppen nedregulere produktionen igen Pga den høje koncentration af test der stadig er i kroppen hvis man stopper hcg for tidligt.

Helt enig. jeg ventede så lang tid som jeg tænkte var fornuftigt med at skyde mit første HCG, så jeg havde så koncentration af test i kroppen som muligt.

Jeg får lige noget clomid nu så :)

Jeg skød mit HCG for 7 dage siden nu. Får også lige noget ekstra HCG med hjem :)

Dag 19 i min PCT. (39 dage efter sidste skud)

Jeg har ingen sides what so ever. Min libido er sådan set i top, ingen problemer med at få jern på eller noget som helst, og psykisk er jeg som det skal være og som det plejer.

Når man læser om mange som hopper af længere kure, så høre man virkeligt om mange, som oplever en hel del problemer, relativt hurtigt efter. Og jeg frygtede det værste.

Så jeg er generelt overrasket over hvor meget alm. Nolva og HCG har gjort. Jeg har dog også taget Multi vitamin, Ginsing, Gerimax, Zink samt spist en masse æg (den sidste del, mest af alt for sædproduktionen).

Alt i alt er jeg super godt tilfreds med alt lige nu. Og træningen køre også fint. Jeg træner hver morgen fra kl. 4.20 til 5.45, hvor der som regel køres 35-45 mins cardio (har jeg gjort længe) og det fungere super godt for mig.
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby 8000 » Sep 4th, '17, 10:46

Du skal have mange tak for en meget inspirerende log, som jeg kan relatere meget til. Jeg står selv i en situation, som kan sammenlignes meget med din og frygter ligesom dig det værste, når jeg går off. Jeg har også kørt Blast and cruise med 400mg test e som cruise dose - jeg har kørt kortere tid end dig - "kun" ca halvandet år og "kun" test og EQ - i doser op mod 1 gram - til gengæld har jeg rundet de 30, hvilket kan gøre min situation værre end din. Jeg har også gået med tanker om aldrig at stoppe og skære cruise dosen ned til en noget mere TRT lignende dosis på 150-200mg test halvdelen af tiden. Da test produktionen alligevel er nedadgående, og jeg i forvejen havde symptomer på lavt test, er livskvaliteten bare så meget bedre på test - alt - styrke, fedtdeponering, muskelmasse, energi, humør, sexdrive osv. Jeg var næsten kommet dertil, at jeg vurderede, at det var et valg jeg havde truffet - en kalkuleret risiko, om man vil. Men alligevel har jeg bestemt mig for, at jeg vil give det en chance med at komme off- selvom jeg heller ikke tror, det bliver let. Men jeg findet stor inspiration i læsningen her. Jeg tænker også på risikoen for sterilitet. Men efter hvad jeg har læst, er risikoen for sterilitet meget lav selv efter mange års brug af AAS.
8000
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
26.5%

Postby HighDude » Sep 4th, '17, 11:21

8000 wrote:Du skal have mange tak for en meget inspirerende log, som jeg kan relatere meget til. Jeg står selv i en situation, som kan sammenlignes meget med din og frygter ligesom dig det værste, når jeg går off. Jeg har også kørt Blast and cruise med 400mg test e som cruise dose - jeg har kørt kortere tid end dig - "kun" ca halvandet år og "kun" test og EQ - i doser op mod 1 gram - til gengæld har jeg rundet de 30, hvilket kan gøre min situation værre end din. Jeg har også gået med tanker om aldrig at stoppe og skære cruise dosen ned til en noget mere TRT lignende dosis på 150-200mg test halvdelen af tiden. Da test produktionen alligevel er nedadgående, og jeg i forvejen havde symptomer på lavt test, er livskvaliteten bare så meget bedre på test - alt - styrke, fedtdeponering, muskelmasse, energi, humør, sexdrive osv. Jeg var næsten kommet dertil, at jeg vurderede, at det var et valg jeg havde truffet - en kalkuleret risiko, om man vil. Men alligevel har jeg bestemt mig for, at jeg vil give det en chance med at komme off- selvom jeg heller ikke tror, det bliver let. Men jeg findet stor inspiration i læsningen her. Jeg tænker også på risikoen for sterilitet. Men efter hvad jeg har læst, er risikoen for sterilitet meget lav selv efter mange års brug af AAS.

Rigtig fedt at høre flere der står i samme situation som mig.

Lige netop de fordele som du nævner ved test, er også dem jeg har sat stor pris på. Så efter så lang tid på, ved man aldrig hvordan kroppen reagere.

Lige den del med sterilitet, så troede jeg faktisk nærmest ikke at det var muligt at blive steril, men da jeg på det seneste har hørt flere i min omgangskreds som faktisk netop ER blevet enten sterile eller med MEGET lav kvalitet efter længere omgang juice, så har jeg valgt at hoppe helt af indtil nummer to bliver undfanget, om der går et eller flere år afhænger af hvor ''heldig man er''.

Man læser sjældent på nettet om dem som får store problemer med at få børn, men mere om alle dem som bare siger ''du skal ikke være bange''. Men flere i det center jeg træner med er blevet helt sterile og har fået hjælp med regentglas eller lignende.

Jeg hopper helt klart på igen en dag. Men først når nummer to er undfanget, så jeg ved at jeg ikke skal have flere børn.

Men når du ''kun'' har kørt i 1,5 år, så tror jeg ikke du skal være bange, men en god PCT er vigtig ligemeget hvad. Især jo ældre man bliver :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby JabberTM » Sep 5th, '17, 15:43

Er dem du høre om som er blevet helt sterile.
Er det dem som ikke har holdt sin hypofyse igang under kuren?,
Og kan se alle stadig sværger til hrt med testeron. Selvom der faktisk er mange langtid forsøg med eks superlav dosis clomid og hcg behandling.
JabberTM
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
44%

Postby HighDude » Sep 7th, '17, 08:29

JabberTM wrote:Er dem du høre om som er blevet helt sterile.
Og kan se alle stadig sværger til hrt med testeron. Selvom der faktisk er mange langtid forsøg med eks superlav dosis clomid og hcg behandling.

Dem jeg kender, har fået målt deres sædantal til langt under det fertile niveau, på trods af nogle lange PCT'er og lang off tid. De har været i fertilitets behandling, for at se om der kunne komme en baby ud af det hver især ( vi snakker om 3 forskellige personer, som er i samme omgangskreds/venner). De har heldigvis alle 3 lykkes at få børn med regents glas. Den ene tvillinger, så det er lykkes.

Jeg kender ikke til libido problemer, men alle sammen er hoppet på juice efterfølgende, så det kan sagtens ske, de også har døjet med den del.

Og nej, de har ikke kørt HCG eller lignende under deres kure, og det har også været nogle heftige doser de har kørt, ingen tvivl om det.

Hvis jeg får en mistanke om at der er problemer dernede, så bliver det også en lav dosis clomid og hcg indtil der ankommer en baby, så må vi se om det bliver nødvendigt :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby HighDude » Sep 11th, '17, 12:13

Dag 26 i PCT (46 dage efter sidste skud)

Kan mærke at min libido er faldet en del den sidste uges tid. Mig og konen hyggede i fredags og der var ikke nogle problemer overhoved, men går ikke og får jern på ved de mindste tanker som tidligere. Men den virker nu fint nok dernede, men der skal mere til før jeg bliver liderlig som før. Ikke noget problem, men næsten lidt rart at få andre tanker i hoved end tidligere. :)

Afventer lige en uge eller to, og bliver det ''værre'' så skyder jeg hcg igen og ser hvad der sker :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby Flexfun » Sep 13th, '17, 00:49

Fedt med de gode opdateringer:)
Flexfun
Progress to next rank:
40%

Postby bmw-freak » Sep 13th, '17, 18:21

HighDude wrote:

Dem jeg kender, har fået målt deres sædantal til langt under det fertile niveau, på trods af nogle lange PCT'er og lang off tid. De har været i fertilitets behandling, for at se om der kunne komme en baby ud af det hver især ( vi snakker om 3 forskellige personer, som er i samme omgangskreds/venner). De har heldigvis alle 3 lykkes at få børn med regents glas. Den ene tvillinger, så det er lykkes.

Jeg kender ikke til libido problemer, men alle sammen er hoppet på juice efterfølgende, så det kan sagtens ske, de også har døjet med den del.

Og nej, de har ikke kørt HCG eller lignende under deres kure, og det har også været nogle heftige doser de har kørt, ingen tvivl om det.

Hvis jeg får en mistanke om at der er problemer dernede, så bliver det også en lav dosis clomid og hcg indtil der ankommer en baby, så må vi se om det bliver nødvendigt :)

Hvis man har kørt på i flere år og med høje doser kan det tage kroppen flere år at komme 100% retur til normal balance, de fleste har bare ikke tålmodigheden til det og starter derfor igen og derved fucker de sig selv i røven.
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby 8000 » Sep 29th, '17, 07:22

Hvordan går det med dig, champ?
8000
Progress to next rank:
26.5%

Postby HighDude » Oct 5th, '17, 18:59

bmw-freak wrote:
HighDude wrote:

Hvis man har kørt på i flere år og med høje doser kan det tage kroppen flere år at komme 100% retur til normal balance, de fleste har bare ikke tålmodigheden til det og starter derfor igen og derved fucker de sig selv i røven.

Det kan nemt være årsagen til deres problemer. Sagtens :)

8000 wrote:Hvordan går det med dig, champ?

Jamen det går rigtig fint.

Jeg er nu i dag 50 efter første skud HCG og er stoppet med nolva og hcg. For et stykke tid siden. Det er 70 dage siden jeg sidst skød test, og kan sagtens mærke min libido er faldet drastisk. Jeg tænker næsten ikke på sex overhoved, men min ven dernede fungere præcist som han skal heldigvis.

Eftersom at vi forsøger med nummer 2, så er det selvfølgelig et problem at jeg ikke har lysten til sex, men jeg har troen på at den kommer igen.

Jeg har lige bestilt yderligere hcg, nolva og clomid hjem som jeg regner med at begynde på igen her om et par uger hvis lysten ikke kommer igen, for at få ordenligt gang i systemet igen.

Rent psykisk så er jeg i topform og har været under hele efterkuren. Jeg har mere energi end nogensinde før faktisk, på trods af at jeg træner hårdt på, ikke får så meget mad osv. Jeg tager en del multi vitaminer som gerimax og longovital osv. Men det er alt :)

Dag 50 i PCT.
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby bmw-freak » Oct 5th, '17, 20:22

Sex lysten kan stimuleres frem, se gerne noget porn etc
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby HighDude » Oct 18th, '17, 07:44

bmw-freak wrote:Sex lysten kan stimuleres frem, se gerne noget porn etc

Syntes også det har hjulpet en del efter at vi derhjemme har knaldet hver dag i en uges tid, så er sexlysten virkeligt kommet frem igen. Får også langt nemmere jern på end før.

Jeg kan mærke der er fremgang på den front. Jeg tager en del vitaminer, bla. mulit, gerimax, b6, zink, magnesium, e complex, c vitamin. Om de har hjulpet ved jeg ikke, men jeg har aldrig haft så meget energi som jeg har haft under min pct efter jeg begyndte at tage mine vitaminer, så det har haft en god effekt.

Det er nu dag 63 efter mit første skud i min PCT og 83 dage siden jeg skidt skød 400 mg test, og alt i alt så sexlysten og formentlig også sædkvaliteten ( som er langt tyndere end tidligere) nok det der er mest ramt.

Psykisk er jeg på toppen og bedre end nogensinde før (konen mener at hun godt kan mærke jeg ikke har lige så meget test i kroppen og bitcher lidt mere end normalt) men det mærker jeg nu ikke selv :?

Men så snart konen er gravid igen og 12 uger henne, så hopper jeg på en omgang test igen. Nok lidt lavere dosis end tidligere.

Jeg træner hver dag stadig kl. 4.00 om morgenen står jeg op og træner kl. 4.20, men kosten er ikke den bedste. Kan godt se jeg er blevet lidt blødere, men ikke noget særlig forskel og alt i alt så er det ikke mangel på test at vaskebrættet ikke er fremme lige p.t. :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby JabberTM » Oct 20th, '17, 16:13

Hvis jeg forstår helt rigtig nu så du helt af alt os pct ingen clomid hcg eller nolva ikke?
Sæd tal er det der er langsomst. Hvis du føler alt fungere og du er ovenpå kan du evt experimenter med Micro dosering af clomid for din fertilitet. Et eksempel. Kunne være 25 mg eod eller lignende. Bare en ide :)
JabberTM
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
44%

Postby HighDude » Oct 26th, '17, 07:48

JabberTM wrote:Hvis jeg forstår helt rigtig nu så du helt af alt os pct ingen clomid hcg eller nolva ikke?
Sæd tal er det der er langsomst. Hvis du føler alt fungere og du er ovenpå kan du evt experimenter med Micro dosering af clomid for din fertilitet. Et eksempel. Kunne være 25 mg eod eller lignende. Bare en ide :)

Ja jeg er helt af alt pt og kører blot en masse vitaminer til dagligt nu.

Jeg kan stille og roligt mærke at testen stiger faktisk. Libidoen er steget den seneste uges tid. Men sæd tallene er uden tvivl lavere end normalt, så det kunne faktisk sagtens være en god ide. Det skulle trods alt være super effektivt til at få sædproduktionen til at stige. Jeg tænker også 25 mg eod eller ed kunne være en rigtig fin dosis.

Men jeg må indrømme jeg glæder mig til at komme ON igen. Når konen er gravid og kommer 12 uger hen, så hopper jeg på en god omgang test.

Den kommende tid vil jeg holde en masse low carb dage da jeg er begyndt at tage lidt på, mere end hvad jeg syntes godt er. Uden tvivl en kombi af lidt for meget god mad efter vi er flyttet i hus og et lavere test niveau.

Jeg går kold kl. 20.00-21.00 hver aften, men jeg har i løbet af dagen stadig en ordenlig røvfuld energi så det er fedt :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby Flexfun » Oct 27th, '17, 00:41

Havde du egentlig lagt en klat til hospitalet eller tænker du bare at din kvalitet er lavere:) ?
Flexfun
Progress to next rank:
40%

Postby Flexfun » Oct 27th, '17, 00:43

I princippet kan du godt have lav test og mærke at du har lav test, men påtrods ha en okay god LH/FSH (fertilitet). Det har jeg ihvertfald selv prøvet:)

Og god ide at vente til uge 12. Vi var blevet gravide og jeg var SÅ tæt på at starte TRT i uge 8/ 9 da hun så desværre mistede i 10. Så vi er igang med arbejdet igen;-D
Flexfun
Progress to next rank:
40%

Postby HighDude » Nov 6th, '17, 11:30

Flexfun wrote:Havde du egentlig lagt en klat til hospitalet eller tænker du bare at din kvalitet er lavere:) ?

Nej jeg har ikke fået det testet, men den var meget vandet til at starte med og er blevet mere tyk/fast nu, så det virker til at det er gået den rette vej :)

Flexfun wrote:I princippet kan du godt have lav test og mærke at du har lav test, men påtrods ha en okay god LH/FSH (fertilitet). Det har jeg ihvertfald selv prøvet:)

Og god ide at vente til uge 12. Vi var blevet gravide og jeg var SÅ tæt på at starte TRT i uge 8/ 9 da hun så desværre mistede i 10. Så vi er igang med arbejdet igen;-D

Det er lige præcist det jeg tænker. Jeg vil hellere vente så lang tid som muligt med at starte igen til at vi er helt sikre. Vi har heldigvis en lille prinsesse så jeg har ikke så travlt som den bedre halvden har.

Men regner med at få en test af min sædtal engang i de nye år hvis der ikke er sket noget endnu :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby Monion » Nov 6th, '17, 19:38

Nico gjorde vidst sin kæreste gravid mens han var on, så det er ikke udelukket
Jeg kender også en der har været on i flere år som gjorde sin gravid
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby bmw-freak » Nov 6th, '17, 23:11

Nandro fra det gamle BH gjorde sin dame gravid, min gamle coach John Meadows havde prøvet efter et 1år off at gøre konen gravid inkl pct osv uden held så de havde faktisk droppet det, men 4 dage efter hans første skud af 400mg test blev hun gravid.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby HighDude » Nov 9th, '17, 12:00

104 dage efter sidste skud test og 84 dage siden PCT .

Jeg gjorde faktisk også konen gravid mens jeg var on, dog havde jeg kun været on i kort tid sidst.

Dog er jeg sikker på at det nok skal lykkes, det er bare et spørgsmål om tid.

Jeg kan sagtens holde over 1 års pause fra juicen hvis det bliver nødvendigt. :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby HighDude » Nov 28th, '17, 11:02

Dag 123 efter sidste skud test og 103 dage efter start pct.

Jeg er begyndt at opbygge mere muskelmasse end hidtil efter mit stop. Og jeg er begyndt at smide noget spæk. Efter jeg stoppede har jeg uden tvivl taget en del mere fedt på end normalt. Jeg vil gætte på at min BF har peaket og nået det højeste jeg har haft siden jeg var en 12 årige nørd uden et gram muskel på kroppen :D

Dog har jeg her de især sidste 3 uger efter et væddemål med min gymbuddy tabt mig en god del fedt. gået fra 107,5 til 102,9 (næsten 5 KG) fordi vi har væddet om ikke at spise kage, slik, chips, kiks osv.

jeg kan se en tydelig forskel og vi er også begyndt at træne hårdere og lave hårdere cardio. Derudover cykler jeg nu på job i stedet for bus eller bilen som også giver en bedre forbrænding.

Så på 3 uger har jeg virkeligt oplevet en forskel på min fysik og det er kun lige starten.

Jeg regner med at ramme under 100 kg inden januar, og være langt mere markeret end jeg er idag.

Mit mål idag er blot at blive godt markeret og min bf er stadig for høj til at mine abs er ordenligt tydelige ( de kan da ses, men gemt godt væk).

Men alt går som det skal og jeg er godt tilfreds med fremgangen :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby Flexfun » Nov 28th, '17, 15:09

Lyder godt High dude:)
Keep going!
Ved ikke om det står i de tråden, men en sidste løsning i forhold til graviditet er HMG. Skulle være meget effektivt:)
Dave polumbo gjorde sin kone gravid med det efter at ha prøvet længe.
Flexfun
Progress to next rank:
40%

Postby HighDude » Nov 29th, '17, 10:50

Det skal jeg have undersøgt, for det kunne helt klart være noget jeg skal have fat i. Regner med at få testet sæden i det nye år og så kan jeg se hvor slemt det er :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby HighDude » Dec 11th, '17, 07:55

Dag 136 efter sidste skud og 116 efter start af PCT

Efter mig og damen har prøvet at få en lille i 6 mdr nu, med æggeløsningstest og hele molevitten, så idag ringer jeg til lægen kl. 8.00 og få en tid til at få taget mine sædtal og ser hvad dommen er.

Min PCT bestod af 10.000 IU hcg skudt fordelt på 2500 IU x 4 og 20 mg nolva ed i 5 uger, og zma.

Idag tager jeg en del vitaminer m.v.

Tager hver dag idag og har gjort siden jeg stoppede:
90 MG ZINK
1000 mg c vitamin
1 x germimax
1 x multivitamin
1x 300 mg magnesium

Er der andre vitaminer/mineraler som i tænker jeg bør tage?

Hvis det ser slemt ud, så starter jeg med rådene herfra og starter ud med Clomid i mild dosis og hcg igen af 1000 iu eod og får målt dem efter 1 måned igen og ser hvordan det ser ud der :) Og til sidst HMG.

Nu glæder jeg mig til at se tallene.

Ps. konen har været røv sur på mig her til morgen over at jeg ikke fik taget testen for længe siden, så nu krydser jeg fingre for at tallene bare er nogenlunde :D

Er der andre der har fået målt deres sædtal efter kur? Og hvor meget var tallene på hos jer?
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby bmw-freak » Dec 11th, '17, 13:00

Personligt ville jeg lodse en blandet b vitamin ind også hvad angår sæd kvalitet kan proviron hjælpe, men der er også forsøg der viser nada effekt.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2887529
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby HighDude » Dec 11th, '17, 14:33

bmw-freak wrote:Personligt ville jeg lodse en blandet b vitamin ind også hvad angår sæd kvalitet kan proviron hjælpe, men der er også forsøg der viser nada effekt.

Det får jeg købt mig.

Jeg kan læse mig frem til at b12 vitamin ihvertfald skulle have gavnlig effekt. Ville du bare købe en b vitamin complex eller blot koncentrerede b12? :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
34.6%

Postby bmw-freak » Dec 11th, '17, 19:43

HighDude wrote:
bmw-freak wrote:Personligt ville jeg lodse en blandet b vitamin ind også hvad angår sæd kvalitet kan proviron hjælpe, men der er også forsøg der viser nada effekt.

Det får jeg købt mig.

Jeg kan læse mig frem til at b12 vitamin ihvertfald skulle have gavnlig effekt. Ville du bare købe en b vitamin complex eller blot koncentrerede b12? :)

Complex også få tjekket dit b12 tal ved lægen.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Return to Logbogen