!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

BULK Ectomorph!

Specifikt om bulk! "As you add weight to the bar, you add food to the plate"

BULK Ectomorph!

Postby ELIOT » Apr 9th, '14, 10:42

Så, nu har jeg været hos den vise mand, min læge, som faktisk burde lave noget helt tredje. MEN.
Han sagde, at man som ectomorph, kan prøve denne her metode, nogle ville tabe sig, andre vil tage på.
50% kulhydrat, 30% protein, 20 % fedt
min: 415 kulhydrat ea. 230g protein ea. 67g fedt ea.
SÅ jeg giver det et forsøg, er totalt nybegynder i forhold til kostprogrammer såå. Måske nogen kan hjælpe.
Jeg hader Ris, men jeg spiser bulgur, cuscus, kartofler, pasta, spagetti og hvad der ellers er.
Elsker alt kød, fjerkræ, fisk men har en ekstra kærlighed til tun på dåse.
Nødder smager helvedes godt, sluger 1 "voksen" vitamin pille + 4 store fiskeolie piller.
Er åben for alle bud, tænker lidt jeg vil prøve at ramme 3300-3500kcal, kan altid forøges med flere kulhydrater.
Vejer 75kg, 189cm høj, bf 4,7%, trænet i 10 måneder.
ELIOT
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
56%

Re: BULK Ectomorph!

Postby Built2last4ever » Apr 9th, '14, 10:49

Start din morgen med denne shake - alt ryger i blenderen og blendes til en laekker cremet shake.

Here goes:

Ohhhhhh... vent vent vent! Synes jeg har skrevet den ned en gang foer!

OG husk nu paa at du gerne maa svare tilbage paa om du vil goere brug af tingene og om de saa ogsaa virker efterfoelgende!

Og husk at goer som BANNED ogsaa skrev. Uanset din fordeling i kosten, saa proev at koer 30 % af din kost ind i form af junkfood.

Fortalte du din laege at du traenede og fortalte du ham ogsaa at de tinge han lige fortalte dig, er hvad vi ogsaa fortaeller dig. Husk ogsaa flere simple carbs.... Drik dem gerne.
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby nakedtourist » Apr 9th, '14, 10:53

Var det ikke dig der ikke tog på af 5000kcal? Hvorfor vil du så intage mindre kcal?
Og 4.7% bf er tæt på konkurence bf? Er du sikker på at du ikke har målt forkert?

Er på grænsen til at have noget der hedder hyperthyreose og tager fint på af 6000kcal og er ca 180 og vejer lidt over 100kg
Så er du sikker på du har regnet rigtigt med dine kcal?
I have found the iron to be my greatest friend,
it never freaks out on me, never runs,
friends my come and go,
but two hundred pounds is always two hundred pounds
nakedtourist
Built2Nerd4Ever
Built2Nerd4Ever
Progress to next rank:
94.5%

Postby ELIOT » Apr 9th, '14, 11:15

nakedtourist wrote:Var det ikke dig der ikke tog på af 5000kcal? Hvorfor vil du så intage mindre kcal?
Og 4.7% bf er tæt på konkurence bf? Er du sikker på at du ikke har målt forkert?

Er på grænsen til at have noget der hedder hyperthyreose og tager fint på af 6000kcal og er ca 180 og vejer lidt over 100kg
Så er du sikker på du har regnet rigtigt med dine kcal?

Vil med glæde vise dig billeder fra da jeg startede og nu :), ja 4,7% har intet fedt gemt væk :)

Built2last4ever wrote:Start din morgen med denne shake - alt ryger i blenderen og blendes til en laekker cremet shake.

Here goes:

Ohhhhhh... vent vent vent! Synes jeg har skrevet den ned en gang foer!

OG husk nu paa at du gerne maa svare tilbage paa om du vil goere brug af tingene og om de saa ogsaa virker efterfoelgende!

Og husk at goer som BANNED ogsaa skrev. Uanset din fordeling i kosten, saa proev at koer 30 % af din kost ind i form af junkfood.

Fortalte du din laege at du traenede og fortalte du ham ogsaa at de tinge han lige fortalte dig, er hvad vi ogsaa fortaeller dig. Husk ogsaa flere simple carbs.... Drik dem gerne.

Hvilket junkfood? jeg har sku ikke råd til at æde en durum eller to om dagen :P er sku på SU
ELIOT
Progress to next rank:
56%

Postby nakedtourist » Apr 9th, '14, 11:24

Lav dit egen junkfood - burger!!:-D:-D:-D
Med en fed halv kgs bøf med bacon og 5 stykker chedda ost og skyld ned med en hjemmelavet milkshake med prot pulver vaniliemælk banan og hvad du nu har løst til at proppe i
I have found the iron to be my greatest friend,
it never freaks out on me, never runs,
friends my come and go,
but two hundred pounds is always two hundred pounds
nakedtourist
Built2Nerd4Ever
Built2Nerd4Ever
Progress to next rank:
94.5%

Postby Built2last4ever » Apr 9th, '14, 12:25

Hvis det her virkelig er lige ved at faa dig til at gaa amok. Hvis du virkelig hader at vaere saa tynd, saa finder du en loesnig. Faa dig et job efter skole...

Naked har ret.. lav dit eget junk eller koeb dit eget junk. Istedet for low fat ost, koeb fuld fed. Istedet for skummet maelk, saa koeb soed og spaed floede til. Istedet for at spise peanutbutter alene, saa bland det halv/halv med nutella. Koeb koed med masser af fedt i. Spis en 1/2 litter is om aftenen, aed bacon stegt i magarine som mellem maaltider og fyr saa den fucking shake ind 2 gange dagligt og du er godt paa vej. Koeb snickers og dybsteg dem osv osv osv...

Du kan lave din egen junk food og som de fleste plejer at sige - "jeg er paa SU, saa hvordan kan jeg faa raad til at leve sundt?"
Du er totalt modsat..... Hvis det er saa svaert saa spoerg dine venner om hvad satan de goer for at leve saa usundt og saa kopier det og brug dine penge paa mad istedet for nyt toej.

En guinnes oel hver aften inden sengetid og to mars-bar... Og nam nam, du bliver fed imendens du sover.

Kunne blive ved, men tror det her er rigeligt... Ik da?
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby ELIOT » Apr 9th, '14, 13:44

Lyder perfekt takker :) Har sku søgt alle vegne i min by sååå -.-
Men jeg prøver da jeg takker stadigvæk for svarende :)
ELIOT
Progress to next rank:
56%

Return to Bulk