!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Want to be a FREAK?

Specifikt om bulk! "As you add weight to the bar, you add food to the plate"

Want to be a FREAK?

Postby Supermand » May 27th, '11, 16:33

Hvordan laver man en kostplan? Hvad skal jeg spise? Bliver jeg fed? Hvor mange gram dit og dat osv? Jeg har læst og blablablabla

Vi har alle vores forusætninger og metoder til at sætte vores kost op. Dog er der en del forskel på en sund kostplan og en kostplan for "THE FREAKS". Dem der TØR at tage 5kg fedt på for at bygge 1 kg muskel over vinteren. Dem der skider på bumser, Diesel jeans og folks stirende blikke. Dem der løfter tungt og ikke tager sol om vinteren og var nede og træne ben juleaftens dag!

Vil man vokse. VIRKELIG vokse. Når 50cm guns ikke er et mål men et krav og et min. Når man dropper socialt samværd for at æde 2 dåser tun og ris alene foran fjerneren. Når man ikke gider leve efter hvordan kæresten syntes man skal se ud....

Så er man klar til at æde BB-style. Vil man være BIG skal der ædes BIG TIME...

1 VITAMINER: Der sker IKKE EN proces i kroppen hvis det rigtige vitamin ikke er til stede. Få fat på en ordentlig MULTI PACK tingest og spar ikke her!

2 PROTEIN: Glem alt hvad du har hørt. Vil du vokse snakker vi + 400g om dagen. Det er MEGET. Men vil du krudte skal du fandme også få max ud af det!

3 FEDT: Fedt er godt fedt er sundt. Fedt er VIGTIGT og skal indtages i 100-150g dagligt. Jeg behøver vel ikke komme ind på at det skal være den sunde slags??? og KUN sundt fedt???

4 KULHYDRAT: Energi til din hjerne og muskler. Få nok til at kunne arbejde. Få nok til at holde vægten. Ellers er carbs kun en "pump op drug". Brug til at fylde musklerne og energi.

5 VAND: Massere af vand. 2-3L dagligt... Ork ja jeg drikker da 5-8L dagligt.... NEJ du gør ikke så vil der ikke være plads til mad! 3 L er MEGET!

Hvor meget skal jeg så spise??? Nok... Når du gainer æder du nok... Gainer du ikke æder du ikke nok... Jamen jeg spiser 5000kcal om dagen?? jamen så maser du en gainer shake og 3 skefulde peanut butter ned mere!

Bliver jeg så ikke fed?? Jo det gør du... Fed, stærk og stor. Cuttet slank og ripped er farce 2.

Er det usundt?? ja sikkert... det er de as du propper i kroppen også... BB'ere vil med glæde skyde 5 præbs og æde piller til deres lever er på størrelse med en badebold... Men 10æg og 1kg kød det lyder du ikke sundt???

Vil man være et FREAK må man ligne en fat ass taber 90% af tiden... Er du klar til det?? nu ved du hvordan...

Skrevet af Bamm
Supermand
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
49%

Re: Want to be a FREAK?

Postby Perez » May 27th, '11, 17:10

Længe leve bamn...
Perez
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Progress to next rank:
27%

Postby Dracz » May 28th, '11, 18:48

Perez wrote:Længe leve bamn...

+1

// Dracz was here !
// Dracz was here !!
Dracz
Progress to next rank:
57.1%

Postby Krille » Oct 30th, '12, 12:02

Lyder sku som vejen frem!
YOU ARE ENTIRELY UP TO YOU.
MAKE YOUR BODY.
MAKE YOUR LIFE.
MAKE YOURSELF!
Krille
Progress to next rank:
40.8%

Postby Nico2211 » Oct 30th, '12, 23:40

RESPEKT :!:
Nico2211
Progress to next rank:
67.3%

Postby Sculpturing » Jan 31st, '14, 13:27

Er det ikke lidt uopdateret dette indlæg? Gode nok points, men af hvad jeg har læst mig til er der en række fordele ved lean bulking.
"A bodybuilder is a sculptor who carries with him his own material" - Serge Nubret
Sculpturing
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
25.7%

Postby BANNED » Feb 1st, '14, 09:03

Lean bulk er en langsom proces. Bodybuildere bruger det ikke rigtig, måske ganske få. Men lean bulk er sgu lidt tøset hvis man skyder 2g test.
"What do I do? I’m a bodybuilder & yeah, it’s a job. Only the day doesn’t start at 9 & it won’t end at 5. It starts from the time I open my eyes to the time I shut them. It’s not a 5 day work week. I live it 24/7... This is a job. This is my life."

Velkommen til MuscleZone.dk !

>> For hjælp, smid en email til: admin@musclezone.dk <<
BANNED
Admin
Admin

Postby nakedtourist » Feb 1st, '14, 09:31

Helt enig Leanbulk er squ for metro-sekuelt
hvis man skal være grande ska der lidt spæk på kroppen
I have found the iron to be my greatest friend,
it never freaks out on me, never runs,
friends my come and go,
but two hundred pounds is always two hundred pounds
nakedtourist
Built2Nerd4Ever
Built2Nerd4Ever
Progress to next rank:
94.5%

Postby Nico » Feb 1st, '14, 13:00

Det er så her BANNED har fuldstændig ret. Leanbulk er nemlig en langsom process, hvorimod den gode gamle klassiske bulk/Cut kan udføres meget hurtigere. Har erfaret bodybuildere der har smidt 30 kg på 4 mdr under Cut. Svar dertil er at det stadig er den mest brugte og mest effektive metode i bb verdenen.
Nico
Moderator
Moderator

Postby Sculpturing » Feb 1st, '14, 19:42

Helt basalt er det så ikke bedre at holde fedtprocenten på et nogenlunde niveau? Selv krudt virker jo mere effektivt med lav bf.

Her tænker jeg også på at når først fedtcellerne er dannet, bliver det kun udtømt og ikke fjernet igen.
Det alt andet lige vil hurtigt føre til en form for rebound - Eller er jeg helt galt på den her?

Med henhold til store doser krudt er det self nødvendigt at få tilstrækkelig ernæring, det kan nok ikke modsiges.
Hvis eksempelvis man bulker uden store doser krudt- kan det så ikke ligeledes være en stor fordel at holde insulinfølsomheden høj, bl.a. ved cardio og begrænset carbs indtag?

Ikke misforstå mig her, jeg elsker selv mad. Er dog træt af jeg gainer for meget excessive fat. Vil gerne have form året rundt.
Også for at undgå konvertering og de problemer det føre med sig.
"A bodybuilder is a sculptor who carries with him his own material" - Serge Nubret
Sculpturing
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
25.7%

Postby Nico » Feb 3rd, '14, 11:21

Hvis vi går ind og tænker sundhedsmæssigt her, så har du på sin vis ret. Det er jo ik decideret sundt for kroppen og hente en masse kg hjem, hvorefter man smider eks. 30 kg på minimale antal mdr. Men dog er det stadig mest udbredt blandt de mange bb,ere verden rundt. Dog finder de fleste der stiller op hurtigt ud af at holde en moderat bf året rundt for netop ikke at skulle stå og smide adskillige kg hvert år.
Nico
Moderator
Moderator

Postby Sculpturing » Feb 11th, '14, 16:35

Siger i de prof bodybuildere smider 30 kg fedt?? det er jo 20-25 % eller noget i den stil. Det giver tilgengæld ingen mening i mit hoved. Når jeg ser f.eks phill heaths billeder i offseason spiser han stadig små måltider med high carbs high protein, og han ser sgu stadig rippet ud.
- Hvis det skulle passe det i siger, ligger de så på måske 150 og trimmer ned til 120 ? for en 5-10 kgs ekstra muskler?
Sculpturing
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
25.7%

Postby flawless » Feb 11th, '14, 18:32

Sculpturing wrote:Siger i de prof bodybuildere smider 30 kg fedt?? det er jo 20-25 % eller noget i den stil. Det giver tilgengæld ingen mening i mit hoved. Når jeg ser f.eks phill heaths billeder i offseason spiser han stadig små måltider med high carbs high protein, og han ser sgu stadig rippet ud.
- Hvis det skulle passe det i siger, ligger de så på måske 150 og trimmer ned til 120 ? for en 5-10 kgs ekstra muskler?

30 kg nej, 15kg ja! :)

har i set nogle af de nye billeder af big ramy ? :D holy mother
flawless
Din vægt: 15kg
Din vægt: 15kg
Progress to next rank:
30%

Postby Nico » Feb 11th, '14, 20:35

Sculpturing wrote:Siger i de prof bodybuildere smider 30 kg fedt?? det er jo 20-25 % eller noget i den stil. Det giver tilgengæld ingen mening i mit hoved. Når jeg ser f.eks phill heaths billeder i offseason spiser han stadig små måltider med high carbs high protein, og han ser sgu stadig rippet ud.

Det er derfor jeg siger at de finder ud af at det bedre kan betale sig at holde sig mere lean året rundt. Men jo, der er en del bodybuildere der smider mellem 15-30 kg når de køre diæt. Jeg siger ik at alle gør, men langt de fleste smider en del kg op til konkurrence osv. Nu kom jeg med et eks. på hvor mange kg. det kunne være, da det er noget jeg har erfaret i flere tilfælde. Det der er min point er i helhed er at det stadig er mest brugt med at bulke og derefter cutte i bund når vi snakker prof bb.
Nico
Moderator
Moderator

Postby Sculpturing » Feb 18th, '14, 22:24

Nico wrote:

Det er derfor jeg siger at de finder ud af at det bedre kan betale sig at holde sig mere lean året rundt. Men jo, der er en del bodybuildere der smider mellem 15-30 kg når de køre diæt. Jeg siger ik at alle gør, men langt de fleste smider en del kg op til konkurrence osv. Nu kom jeg med et eks. på hvor mange kg. det kunne være, da det er noget jeg har erfaret i flere tilfælde. Det der er min point er i helhed er at det stadig er mest brugt med at bulke og derefter cutte i bund når vi snakker prof bb.

Ja forstår godt din pointe. Jeg vil nu også tro at når man smider så mange kg at en god del af det er væske.
Holder nu stadig på at hvis man gainer 30 kg fedt, SÅ har man fucket up :D
Sculpturing
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
25.7%

Postby BANNED » Feb 19th, '14, 09:27

Man kan sagtens gå fra 130kg til 110kg på diæt. Du finder hurtigt ud af hvor mange kg der skal af når du skal cutte selv.
Men ja, en del er selvfølgelig væske. Al den mad, krudt, hgh og slin trækker rigtig meget væske. Så det er måske 8-10kg ren fedt der skal af og så resten væske og lidt muskel i processen.
Tjek Lee Priest off season.

Hvem sagde at bodybuilding er en utaknemmelig sport? Damn straight!
"What do I do? I’m a bodybuilder & yeah, it’s a job. Only the day doesn’t start at 9 & it won’t end at 5. It starts from the time I open my eyes to the time I shut them. It’s not a 5 day work week. I live it 24/7... This is a job. This is my life."

BANNED
Admin
Admin

Postby BANNED » Feb 19th, '14, 09:30

Og en af nøglefaktorene er netop at holde insulinfølsomheden høj altid. On eller off.
Kig i artikelforummet, der har jeg skrevet lidt om det i en af de øverste posts.

BANNED
Admin
Admin

Postby krudtuglen9219 » Feb 20th, '14, 10:04

BANNED wrote:Man kan sagtens gå fra 130kg til 110kg på diæt. Du finder hurtigt ud af hvor mange kg der skal af når du skal cutte selv.
Men ja, en del er selvfølgelig væske. Al den mad, krudt, hgh og slin trækker rigtig meget væske. Så det er måske 8-10kg ren fedt der skal af og så resten væske og lidt muskel i processen.
Tjek Lee Priest off season.

Hvem sagde at bodybuilding er en utaknemmelig sport? Damn straight!

Det er et rigtigt godt eksempel med lee. Hjernedød form når han står på scenen, og bollefed når han bulker :D !!!
krudtuglen9219
Din vægt: 25kg
Din vægt: 25kg
Progress to next rank:
2%

Postby Built2last4ever » Mar 22nd, '14, 14:36

AL magt til BULK og Lee + BAMM

Blev sgu lige i super humoer... Lean bulk er for metro sexuelle... MEGA grineren. HA HA HA....

For satan da...
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Return to Bulk