!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Light Sodavand

Specifikt om cut!

Light Sodavand

Postby Sejer94 » Nov 9th, '17, 20:12

Hej
Jeg har læst rundt omkring at hvidt brød, sukker osv osv fucker ens stofskifte op.
Så jeg tænkte om det også var tilfældet med Light sodavand (og andre light produkter), idet kroppen vel tror man indtager sukker selvom der ingen kcal er i light sodavand men derimod enmasse sødestoffer?
Mvh
Sejer94
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
8.2%

Re: Light Sodavand

Postby MrAnonynom » Nov 10th, '17, 10:40

Du skal finde nogle andre kilder at få din viden fra, da det er direkte forkert.
Tester man for sand i fissen på BB.dk?

Har du overhoved læst på enmet eller spiller du bare ditlev med dit helbred??? - Snuden

"If fat could turn to muscle, we would have a lot of Mr. Olympias out there, given the rate of obesity in western society!"
MrAnonynom
Moderator
Moderator

Postby Sejer94 » Nov 10th, '17, 12:36

Hahaha super, så det er altså intet problem at drikke light sodavand for at spare på kcal? Ved godt det ikke er sundt men nu er det primært for at spare på kcal...
Sejer94
Progress to next rank:
8.2%

Postby Monion » Nov 10th, '17, 16:20

Sejer94 wrote:Hahaha super, så det er altså intet problem at drikke light sodavand for at spare på kcal? Ved godt det ikke er sundt men nu er det primært for at spare på kcal...

Hvorfor er det "ikke sundt"? (et udsagn der iøvrigt er relativt..)
Hvis du siger aspartam så får du en uge i skyggen ( ;) )
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby MrAnonynom » Nov 10th, '17, 20:53

Sejer94 wrote:Hahaha super, så det er altså intet problem at drikke light sodavand for at spare på kcal? Ved godt det ikke er sundt men nu er det primært for at spare på kcal...

Selvfølgelig kan du det. Samt kan man ikke sige at det er usundt. En daimkage hver aften er ikke supersmart, men heller ikke usundt.
Man kan være i det bedste helbred i verden selvom man kyler et par marsbarer ned om dagen. Det kan endda være en god ide, hvis man dyrker så hård motion at man har et meget højt kalorie forbrug.

Hvis noget light sodavand gør et cut nemmere for dig, så brug det endelig. Jeg er selv stor fan af saftevand.
Tester man for sand i fissen på BB.dk?

Har du overhoved læst på enmet eller spiller du bare ditlev med dit helbred??? - Snuden

"If fat could turn to muscle, we would have a lot of Mr. Olympias out there, given the rate of obesity in western society!"
MrAnonynom
Moderator
Moderator

Postby CrunchBeef » Nov 12th, '17, 22:01

Jeg høre også tit fra folk at hvis man drikker light, bliver man sulten, da man ikke har den mæthedsfornemmelse som sukker også kan give. Om det er rigtigt eller forkert det ved jeg ikke
CrunchBeef
Progress to next rank:
36.7%

Return to Cut