!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Hjælp til kostplan CBL

Specifikt om cut!

Hjælp til kostplan CBL

Postby Sejer94 » Dec 13th, '17, 15:55

Hej MZ
Jeg har tidligere haft held med at bare undgå kulhydrater og kun spise kylling, det bliver dog enormt ensformigt i længden, så til sidst ender det med jeg bare tager hele lortet på igen på ingen tid..
Derfor tænkte jeg at ville prøve carb back loading, har også lige kørt anabolic diet, men synes den var alt for kedelig og følte mig sulten hele tiden (selvom folk siger den mætter??), og følte slet ikke jeg fik et ordentligt pump når jeg var i træningscenteret.. Den virkede dog ok, mht. at tabe sig hurtigt (2,8 kg på 5 dage) men ikke en diæt jeg vil kunne holde ud på længere sigt..

Men nu vil jeg så prøve Carb back loading, da den virker som en diæt jeg vil have det ok nemt ved (savner kulhydrater), samt den er nem at lave måltider til flere dage i forvejen..
Mit ligevægtsindtag ligger nok på omkring 2600+2700kcal, jeg er 180 høj, vejer ca 100, har en fedtprocent på 23 (målt med fedttang og de der smarte vægte der kan måle det), og passer også ok med spejlet synes jeg..

Har prøvet at lave en kostplan hvor jeg får omkring 2250 kcal, målet er at komme ned på en fedtprocent på max. 14 inden sommer.. Træner 4-6 gange om ugen (tit bendagene der bliver sprunget over desværre), og træningen er der styr på. Lige nu gider jeg ikke lave cardio men det kommer til januar..

Link til kostplan: https://gyazo.com/a5a5d31334ecbb635d7e801a78cd6c6a

Har i nogle ændringer eller ser det OK ud?
Mvh
Sejer94
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
8.2%

Return to Cut