!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Fake eller ægte?

Er det real eller fake? Kontakt en moderator såfremt du ønsker at uploade et billede.
Forum rules
Såfremt der uploades billeder der kan tolkes som salgspromovering, vil disse blive fjernet og den ansvarlige banned på ubestemt tid. Kontakt en moderator for at uploade billeder.

Fake eller ægte?

Postby bossmcd » Oct 19th, '18, 23:51

Admin må gerne slette/flytte dette topic. Jeg har sendt billederne til admin mail'en, men de ikke blevet postet og har intet hørt retur bortset fra det automatiske svar fra mailen.

Er der nogen som kan bekræfte om dette er legit? Første gang jeg har noget fra dette mærke.
Attachments
3.jpg
3
3.jpg (64.33 KiB) Viewed 85 times
2.jpg
2
2.jpg (68.34 KiB) Viewed 85 times
1.jpg
1
1.jpg (61.61 KiB) Viewed 85 times
bossmcd
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
6.1%

Re: Fake eller ægte?

Postby Ceasar » Oct 20th, '18, 11:50

"Made in UK" :mrgreen:

De er lavet i Moldavien og skulle virke fint.
Ceasar
MuscleZone Guru
MuscleZone Guru
Progress to next rank:
68.5%

Postby bossmcd » Oct 20th, '18, 21:22

Når du siger "skulle" er det så fordi du har hørt de virker fint eller selv prøvet dem :) ?
Har forsøgt at gå ind på deres hjemmeside, men den eksisterer ikke og har forsøgt at google dem, men kan intet finde.. det vækker mine alarmer :!:
bossmcd
Progress to next rank:
6.1%

Postby Ceasar » Oct 21st, '18, 16:50

[quote="bossmcd"]Når du siger "skulle" er det så fordi du har hørt de virker fint eller selv prøvet dem :) ?
Har forsøgt at gå ind på deres hjemmeside, men den eksisterer ikke og har forsøgt at google dem, men kan intet finde.. det vækker mine alarmer :!:[/quote]

Fordi jeg har hørt de skulle virke fint. De er en del af Euro Pharma (Tror jeg de hedder) og bliver produceret i Moldova til 'dyr'. De blev undersøgt af nogle journalister, da der var flere korrupte ministre indover af få deres mærker til Europa i gennem Slovakiet tror jeg det var.

Men det var tilbage i 2016.
Ceasar
MuscleZone Guru
MuscleZone Guru
Progress to next rank:
68.5%

Return to Billeder af doping