!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

blodprøver hvor ??

blodprøver hvor ??

Postby yeahkrudt » Jun 30th, '17, 18:49

Hej jeg har været igang med Blast and cruise i noget tid nu og vil gerne have tjekket mine forskellige tal.
Fortalte lægen jeg gerne ville have taget blod for mit estrogen og livertal osv osv. Det gad lægen ikke da det ville være at støtte mit "misbrug".
Har været ude for dette 3 gange nu. Hvad faen gør i andre ved at få taget blodprøver?
yeahkrudt
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
10.2%

Re: blodprøver hvor ??

Postby Monion » Jun 30th, '17, 21:04

Kontakt en privatklinik :)
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Flexfun » Jul 1st, '17, 00:08

Monion wrote:Kontakt en privatklinik :)

Jep, privat klinik:)
- Husk at få tjekket din hæmatokrit også hvis du blast og cruiser:)
Flexfun
Din vægt: 5kg
Progress to next rank:
2%

Postby Flexfun » Jul 1st, '17, 00:12

En privatlæge/blodklinik kan dog også altid afvise dig hvis de ikke vil hjælpe med den slags.
(Blod prøver kræver vist næsten altid en læge konsultation først)
Flexfun
Progress to next rank:
2%

Postby yeahkrudt » Jul 27th, '17, 21:54

I må ikke anbefale et sted vel ? Jeg har ringet til adskellige privat klinikker nu og alle har afvist det.

Jeg sagde intet med steroider eller noget bare jeg ville have tjekket mine liver tal osv.
yeahkrudt
Progress to next rank:
10.2%

Postby Flexfun » Aug 2nd, '17, 01:54

Okay! Lyder underlig. Hvad er grundlaget når de afviser??
Troede ikke det var SÅ svært...
Flexfun
Progress to next rank:
2%

Postby Flexfun » Aug 2nd, '17, 02:00

Jeg VED fra en 3 part at nogen af de kendte bb coaches herhjemme bruger en privatlæge til deres blodprofil tjek. (3 der skulle bruge den samme læge) så muligheden må være der hos en eller anden privat...
BMW-freak herinde har vist fået taget nogle blodprøver gennem tiden har jeg vistnok læst et sted herinde - om det er privat læge ved jeg ikke.
Flexfun
Progress to next rank:
2%

Postby yeahkrudt » Aug 4th, '17, 16:43

Flexfun wrote:Jeg VED fra en 3 part at nogen af de kendte bb coaches herhjemme bruger en privatlæge til deres blodprofil tjek. (3 der skulle bruge den samme læge) så muligheden må være der hos en eller anden privat...
BMW-freak herinde har vist fået taget nogle blodprøver gennem tiden har jeg vistnok læst et sted herinde - om det er privat læge ved jeg ikke.

Hmm okay ., jeg må prøve mig frem. Tak for hjælpen ellers
yeahkrudt
Progress to next rank:
10.2%

Postby Flexfun » Aug 5th, '17, 00:55

Gi lyd hvis du finder en:)
Ku være en kæmpe hjælp for mange! Vanvittig folk bare køre på herhjemme uden at ane hvordan deres helbred er...
Flexfun
Progress to next rank:
2%

Postby bmw-freak » Aug 7th, '17, 18:27

Jeg får gudskelov hjælp af egen læge da jeg får anden medicin, men der findes privat klinikker i Dk hvor du kan betale dig fra det. Det kræver blot du har mønten til det og det er ikke super duper billigt. Men søg lidt på google og de vil poppe frem.
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Flexfun » Aug 9th, '17, 02:01

bmw-freak wrote:Jeg får gudskelov hjælp af egen læge da jeg får anden medicin, men der findes privat klinikker i Dk hvor du kan betale dig fra det. Det kræver blot du har mønten til det og det er ikke super duper billigt. Men søg lidt på google og de vil poppe frem.

Jamen ka du overtale lægen til både endokrine værdier, hæmatokrit, organ værdier osv?
Jeg for også blodprøver af egen læge og tidligere af min trt privatlæge. (Det var meget omfangsrige ved TRT læge)
Men egen læge tager KUN lige dem de skal iforhold til min medicin... og jeg ka absolut ikke få taget nogen der ik er relevante i forhold til medicinen;(
Flexfun
Progress to next rank:
2%

Postby bmw-freak » Aug 9th, '17, 17:59

Flexfun wrote:
bmw-freak wrote:Jeg får gudskelov hjælp af egen læge da jeg får anden medicin, men der findes privat klinikker i Dk hvor du kan betale dig fra det. Det kræver blot du har mønten til det og det er ikke super duper billigt. Men søg lidt på google og de vil poppe frem.

Jamen ka du overtale lægen til både endokrine værdier, hæmatokrit, organ værdier osv?
Jeg for også blodprøver af egen læge og tidligere af min trt privatlæge. (Det var meget omfangsrige ved TRT læge)
Men egen læge tager KUN lige dem de skal iforhold til min medicin... og jeg ka absolut ikke få taget nogen der ik er relevante i forhold til medicinen;(

Det er forskelligt fra læge til læge hvad de vil tillade af prøver, min egen er mere eller mindre klar på det meste hvad det angår.
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby yeahkrudt » Aug 10th, '17, 11:23

jeg må få dem taget når jeg er i udlandet. Det koster fandme +6.000 kr at få taget nogle helt basis blodværdier.
yeahkrudt
Progress to next rank:
10.2%

Postby Flexfun » Aug 11th, '17, 21:21

Pga af konsultation først eller?
Hvis du eks bare ska ha taget 3-4 er det så også deroppe af?
BMW hvor har du læge :D dejligt med nogle harm reduktion læger (hvis han ved hvorfor du beder om dem self :lol: )
Flexfun
Progress to next rank:
2%

Postby Flexfun » Aug 11th, '17, 21:30

yeahkrudt wrote:jeg må få dem taget når jeg er i udlandet. Det koster fandme +6.000 kr at få taget nogle helt basis blodværdier.

Der er en privat TRT klinik hvor man tager sine blodprøver hjemme med et kit og så sender kittet tilbage (vist meget lidt blod der skal til) Der tjekker de alle værdier på den måde og de behandler patienter i hele verden ved jeg.
Måske det også findes indenfor private blodprøver i udlandet? Værd at tjekke tænker jeg:)
Flexfun
Progress to next rank:
2%

Postby yeahkrudt » Aug 12th, '17, 00:36

Flexfun wrote:
yeahkrudt wrote:jeg må få dem taget når jeg er i udlandet. Det koster fandme +6.000 kr at få taget nogle helt basis blodværdier.

Der er en privat TRT klinik hvor man tager sine blodprøver hjemme med et kit og så sender kittet tilbage (vist meget lidt blod der skal til) Der tjekker de alle værdier på den måde og de behandler patienter i hele verden ved jeg.
Måske det også findes indenfor private blodprøver i udlandet? Værd at tjekke tænker jeg:)

Kan du sende et link til dem evt? Eller er det imod reglerne på forumet ?
yeahkrudt
Progress to next rank:
10.2%

Postby bmw-freak » Aug 12th, '17, 11:26

Flexfun wrote:Pga af konsultation først eller?
BMW hvor har du læge :D dejligt med nogle harm reduktion læger (hvis han ved hvorfor du beder om dem self :lol: )

Det holder jeg for mig selv ;) og ja hun ved hvorfor jeg skal have taget blodprøverne :)
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby bmw-freak » Aug 12th, '17, 11:26

yeahkrudt wrote:
Flexfun wrote:

Kan du sende et link til dem evt? Eller er det imod reglerne på forumet ?

Du må gerne linke til en privat klinik det er der intet i vejen for.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Flexfun » Aug 12th, '17, 15:29

bmw-freak wrote:
Flexfun wrote:Pga af konsultation først eller?

Det holder jeg for mig selv ;) og ja hun ved hvorfor jeg skal have taget blodprøverne :)

Hehe:)
Dejligt hun er med på det:)
Balancemyhormones i UK tester med kit:)
Flexfun
Progress to next rank:
2%

Postby Flexfun » Sep 4th, '17, 22:00

Letsgetchecked - irsk privatklinik med fingerprik blodprøver :)
De sender et kit, fingerprik og så sender man tilbage:)
Og ellers vælger man bare det specifikke blodpanel man ønsker online:)
Flexfun
Progress to next rank:
2%

Postby Flexfun » Sep 13th, '17, 00:47

Hvis nogle vælger at prøve dem så meld meget gerne tilbage da jeg overvejer at selv administrere min TRT istedet for gennem læge:)
Flexfun
Progress to next rank:
2%

Postby Trickle » Sep 13th, '17, 16:41

Hmm... Jeg overvejer at prøve. Just for fun.... Og selvfølgelig af nysgerrighed for at se hvor mit niveau er. Jeg har ikke kørt nogen kur. Hvilken en af prøverne bør man vælge, hvis man skal have et brugbart billede af ens niveauer/egenproduktion?
Trickle
Progress to next rank:
75.5%

Postby Monion » Sep 13th, '17, 17:06

Trickle wrote:Hmm... Jeg overvejer at prøve. Just for fun.... Og selvfølgelig af nysgerrighed for at se hvor mit niveau er. Jeg har ikke kørt nogen kur. Hvilken en af prøverne bør man vælge, hvis man skal have et brugbart billede af ens niveauer/egenproduktion?

Du læser op på symptomerne på lavt test niveau, også henvender du dig til egen læge og får dem til det
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Trickle » Sep 13th, '17, 19:10

Monion wrote:
Trickle wrote:Hmm... Jeg overvejer at prøve. Just for fun.... Og selvfølgelig af nysgerrighed for at se hvor mit niveau er. Jeg har ikke kørt nogen kur. Hvilken en af prøverne bør man vælge, hvis man skal have et brugbart billede af ens niveauer/egenproduktion?

Du læser op på symptomerne på lavt test niveau, også henvender du dig til egen læge og får dem til det

Jeg kender nu godt til de primære symptomer, men tror nu ikke jeg gider bøvle med at skulle stikke lægen en løgn, hvis det kan gøres med en priktest for 5-600 kr. Så hellere gemme den med løgnen til jeg en dag seriøst får brug for det.

Men hvis ikke de test der findes på de sites der linkes til i denne tråd ikke er portoen værd, er det jo spild af penge.
Trickle
Progress to next rank:
75.5%

Return to Krop og velvære