!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Tatoveringer og Job?

Sko, tøj, smykker osv..

Tatoveringer og Job?

Postby Quadzilla » Oct 11th, '11, 11:21

Hey guys!
Har en tus nu, på overarm og skulder, men overvejer sgu at få lavet et sleeve. Men så tænker jeg lidt mht. job osv..
Den tus jeg har nu, kan ikke skjules 100%, og hvis jeg vælger at få et sleeve, skal det stadig kunnet blive skjult af en skjorte.
Hvad siger i? Jeg har lidt på fornemmelsen, at den modstand der har været af tatoveringer er lidt ved at gå i sig selv, 20% har jo tattoos nu om dage?
Men ja, hvad siger i? Er det no go? Hvilke job ville det være umuligt at få?

Må nok hellere lige sige, at det er Ondskab som temaet skal være..
Dont get high on your own supply
Quadzilla
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
8.6%

Re: Tatoveringer og Job?

Postby ozzy30 » Oct 11th, '11, 12:25

Tatovering er jo heldigvis ved at blive mere og mere accepteret, men der vil da uden tvivl være nogle der ikke vil ansætte pga. tattoos
Jeg har selv hele højre arm tusset og der har da været nogle i famillien der har spurgt ind til det og syntes det er for meget, men sådan vil det nok altid være. Nu er der jo også forskel på hvad man arbejder med. Hvad laver du Quad ?
Hellere 10 ryk i banditten end 10 banditter i ryggen
ozzy30
BB Wannabe
BB Wannabe
Progress to next rank:
78%

Postby Quadzilla » Oct 11th, '11, 12:27

ozzy30 wrote:Tatovering er jo heldigvis ved at blive mere og mere accepteret, men der vil da uden tvivl være nogle der ikke vil ansætte pga. tattoos
Jeg har selv hele højre arm tusset og der har da været nogle i famillien der har spurgt ind til det og syntes det er for meget, men sådan vil det nok altid være. Nu er der jo også forskel på hvad man arbejder med. Hvad laver du Quad ?

Jamen jeg ved ikke hvad jeg vil arbejde med endnu..
Går på HHX 3.år nu nemlig.. Og ja, det bliver mere og mere accepteret heldigvis!
Quadzilla
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
8.6%

Postby ozzy30 » Oct 11th, '11, 15:40

Du kan jo få det lavet, så du kan dække det med en skjorte, så er du da på den sikre side ;)
Hellere 10 ryk i banditten end 10 banditter i ryggen
ozzy30
BB Wannabe
BB Wannabe
Progress to next rank:
78%

Postby Diaz » Oct 11th, '11, 15:49

Du skulle have valgt at blive smed Quad.. Der er vi 90%, som har en tatto.. Hahaha

Men altså når det bare er den ene arm, så er det jo meget almindeligt nu om dage.. Man ser det jo over det hele faktisk. Og den kan jo dækkes..

Tror mere du skal være bekymret, hvis du pludselig får en ide om du vil have på hals og hånd/fingrene.. Det sender tit de forkerte signaler, til mange mennesker..
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Quadzilla » Oct 13th, '11, 11:22

Nice guys! Så tror jeg sgu det bliver et helt sleeve af ONDSKAB, når budgettet bliver til det :D
Quadzilla
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
8.6%

Postby Built2last4ever » Oct 13th, '11, 11:45

Tror godt du kan regne med det kan paavirke dig i negativ retning ang. jobs...

Jeg er selv daekket og nu er jeg godt nok selvstaendig, men naar jeg kikker paa folk der skal arbejde for mig, saa ser jeg ogsaa paa hvor tusset de er... Det er dobbeltmorale i lange baner, I know... Men saadan er det. Representantjobs faar du ihvertfald ikke.. Om du saa kan daekke det eller ej.. blir den spottet er det et NEJ fra arbejdsgivers side.. Im sure..

Smed, toemre, fabriksarbejder etc.. JO, go for it, men hoejere stillinger IKKE SIKKERT!!

Jeg er glad for jeg selv bestemmer i dag, men stadigvaek, som arbejdsgiver ser jeg som sagt foer ogsaa efter for mange tusser... for der vil altid komme en dag hvor det er varmt og aermet ryger op og vupti, saa kan ma se blaek... Eller en hvid skjorte som man kan se igennem... Det problem har jeg selv, at man kan se mine tusser igennem hvide skjorter - og sidder du saa med kunder og de ser det, saa ryger der noget igennem hovedet paa folk med det samme.. Du droemmer ik om hvor mange gange jeg har siddet i Thailand i skjorte og jakke i 45 graders varme og svedt som en gal til en moede eller lignende og folk har sagt, tag dog jakken af eller smoeg skjorten op.. men den duer jo ik... :D

Min pointe er, at selv om folk siger det er mere okay i dag, saa er det stadig ikke velset af mange - no matter what they say....

Tanke dig om - og lad vaer at goer som jeg - tus loes og taenk bagefter! Eller tus loes og glem det bagefter og opdag det dagen efter - eller lad din ven tusse dig, selv om han aldrig har tusset andet en flaeskesteg.... eller eller eller!

:D :D :D :D

Held med det...
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Quadzilla » Oct 13th, '11, 11:47

Built2last4ever wrote:Tror godt du kan regne med det kan paavirke dig i negativ retning ang. jobs...

Jeg er selv daekket og nu er jeg godt nok selvstaendig, men naar jeg kikker paa folk der skal arbejde for mig, saa ser jeg ogsaa paa hvor tusset de er... Det er dobbeltmorale i lange baner, I know... Men saadan er det. Representantjobs faar du ihvertfald ikke.. Om du saa kan daekke det eller ej.. blir den spottet er det et NEJ fra arbejdsgivers side.. Im sure..

Smed, toemre, fabriksarbejder etc.. JO, go for it, men hoejere stillinger IKKE SIKKERT!!

Jeg er glad for jeg selv bestemmer i dag, men stadigvaek, som arbejdsgiver ser jeg som sagt foer ogsaa efter for mange tusser... for der vil altid komme en dag hvor det er varmt og aermet ryger op og vupti, saa kan ma se blaek... Eller en hvid skjorte som man kan se igennem... Det problem har jeg selv, at man kan se mine tusser igennem hvide skjorter - og sidder du saa med kunder og de ser det, saa ryger der noget igennem hovedet paa folk med det samme.. Du droemmer ik om hvor mange gange jeg har siddet i Thailand i skjorte og jakke i 45 graders varme og svedt som en gal til en moede eller lignende og folk har sagt, tag dog jakken af eller smoeg skjorten op.. men den duer jo ik... :D

Min pointe er, at selv om folk siger det er mere okay i dag, saa er det stadig ikke velset af mange - no matter what they say....

Tanke dig om - og lad vaer at goer som jeg - tus loes og taenk bagefter! Eller tus loes og glem det bagefter og opdag det dagen efter - eller lad din ven tusse dig, selv om han aldrig har tusset andet en flaeskesteg.... eller eller eller!

:D :D :D :D

Held med det...

haha!, du har ret i det du siger.. Må tænke lidt over den.. øv øv øv..
Quadzilla
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
8.6%

Postby kotelet » Oct 26th, '11, 10:26

Som de andre siger, så giver det i hvert fald nogle udfordringer. Jeg har selv både sleeve og på brystet. Den på brystet kan ses ved en opknappet eller hvid skjorte, og det er altså ikke skide smart når du skal være repræsentativ. Hænder, hals og ansigt er et klart no go, medmindre du er set for life økonomisk, er kunstner eller rocker. Det andet kan du godt slippe afsted med, men overvej det nu godt - specielt hvis du har lidt muller på kroppen også. Førstehåndsindtryk er nu en gang ekstremt afgørende i mange situationer...
kotelet
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
60%

Postby Quadzilla » Oct 26th, '11, 10:37

kotelet wrote:Som de andre siger, så giver det i hvert fald nogle udfordringer. Jeg har selv både sleeve og på brystet. Den på brystet kan ses ved en opknappet eller hvid skjorte, og det er altså ikke skide smart når du skal være repræsentativ. Hænder, hals og ansigt er et klart no go, medmindre du er set for life økonomisk, er kunstner eller rocker. Det andet kan du godt slippe afsted med, men overvej det nu godt - specielt hvis du har lidt muller på kroppen også. Førstehåndsindtryk er nu en gang ekstremt afgørende i mange situationer...

Ja det er lige det jeg tænker.. Og jeg bliver jo kun større og større, og stor og tusset buisnessman.. Hmm..
Men nu må vi se.. Kommer an på hvad jeg vil.. Har overvejet at blive gå ind i politiet hvis mine karakterer er lort, men nu må vi jo se..
Quadzilla
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
8.6%

Postby kotelet » Oct 26th, '11, 10:50

Quadzilla wrote:Har overvejet at blive gå ind i politiet hvis mine karakterer er lort..
:D
kotelet
Progress to next rank:
60%

Postby Quadzilla » Oct 26th, '11, 11:29

kotelet wrote:
Quadzilla wrote:Har overvejet at blive gå ind i politiet hvis mine karakterer er lort..
:D

Haha oh yeah, MZ five-o corrupt doping cop :D
Quadzilla
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
8.6%

Postby Tyrenakken » Oct 26th, '11, 17:54

Jeg har ikke haft problemer indenfor mit fag...jeg er indenfor pædagogfaget, og pt. i en sfo+klub...ofte beretter forældre osv. bare at det er lidt fedt med en "sej" pædagog... :mrgreen: ...er tusset nedad begge underarme og nederst på halsen...

Min fremtid er helt klart indenfor socialområdet, jeg vil arbejde med unge som er kriminelle eller kriminalitetstruede...og der tror jeg sgu chefen spiller en stor rolle...hvis vedkommende tænker "fedt, en de unge kan identificere sig med" så er jeg sgu nok ansat med det samme, men er det en sippet en, der frygter at jeg kaster mig ud i røverhistorier om det fede liv som bølle, så er jeg sgu nok ikke ansat... :mrgreen:

Men det er et valg jeg har truffet, og det står jeg ved...er mig...og hvem gider egentlig også arbejde et sted hvor de bliver set ned på? Ikke jeg...desværre gør krisen jo at man ikke kan vælge og vrage som førhen, i know...
Hvad sker der hvis man:
-Spiser en mælkesnitte?

Alle ved det, men ingen taler om det...
Tyrenakken
Din vægt: 10kg
Din vægt: 10kg
Progress to next rank:
26%

Postby zakki » Nov 4th, '11, 19:35

Har begge arme, hals, mave, bryst og godt igang på ryg. Jeg har intet oplevet mht job hvor mit blæk har holdt mig væk. Jeg har arbejdet i butik, med ældre og nu håndværker
zakki
Din vægt: 20kg
Din vægt: 20kg
Progress to next rank:
2%

Postby Johnson » Nov 17th, '11, 23:27

Tats blir heldigvis mere og mere accepterede, også i erhvervslivet. Men gu blir der stadig gloet en smule skævt, til os med masser af farve på huden, og i visse brancher er det stadig ikke velset, at man møder op med death-heads op og ned ad armene. Men hvis ens profession indenfor sin branche er i top, så tror jeg sgu ikke det gør så meget igen...
Anyway, GO FOR IT!!! 8-)
What comes around, goes around!
Johnson
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
46.9%

Postby powah » Oct 28th, '14, 22:13

enough with the feel good.... Der er ingen diskution. Hvis du "vil noget" ala lederjob er det et no-go.
powah
Progress to next rank:
51%

Postby Quadzilla » Oct 29th, '14, 08:47

Haha grineren!!
Jeg er nu tusset på bryst, arm og hele vejen ned på fingrene. har ikke oplevet det har været noget problem med job endnu. :D

Og jeg skal ikke være panser, never ever :D :D
Quadzilla
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
8.6%

Postby smk » Oct 29th, '14, 08:56

Det er vel også begrænset hvor mange jobs du har vekslet/skiftet imellem på 3 år og 18 dage :-D :-D
» You'll never live, if you're too scared to die

» Fear is not real. It is a product of thoughts you create.
Do not misunderstand me.
Danger is very real. But fear is a choice.

» Actions speak louder than words do.
smk
BB Wannabe
BB Wannabe
Progress to next rank:
99%

Postby BigConcrete » Oct 29th, '14, 09:39

jeg har fra toppen af skulderen og ned til håndledet, og skal have på hals osv.

- Og jeg er igang med at læse proffesionbachelor i pædagogik. :lol:
The greatest form of control is when you think you're free when you're being fundamentally manipulated and dictated to. One form of dictatorship is being in a prison cell and you can see the bars and touch them. The other one is sitting in a prison cell but you can't see the bars and you think you're free.
BigConcrete
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
21.7%

Postby Built2last4ever » Oct 30th, '14, 17:05

Joenke har da en tus eller to og han er da leder.... hmmmm!
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby flawless » Nov 1st, '14, 12:47

Quadzilla wrote:Haha grineren!!
Jeg er nu tusset på bryst, arm og hele vejen ned på fingrene. har ikke oplevet det har været noget problem med job endnu. :D

bro arbejder du ikke os kun i fitness world ? :D HAHA
flawless
Din vægt: 15kg
Din vægt: 15kg
Progress to next rank:
30%

Postby Quadzilla » Nov 1st, '14, 12:53

flawless wrote:
Quadzilla wrote:Haha grineren!!

bro arbejder du ikke os kun i fitness world ? :D HAHA

Haha dog ikke :D
Quadzilla
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
8.6%

Postby tobiast » Jun 28th, '15, 00:44

Det behøves vel ikke være et problem? Kommer an på hvordan du fremstiller det. Jeg er selv advokatfuldmægtig, og jeg har dækket det meste af venstre arm. Tilgengæld har jeg altid skjorte på, og ingen fra mit kontor har endnu set hvad der gemmer sig under. Dog kan jeg allerede sige, at det bestemt ikke ville falde i god jord, og jeg ville nok aldrig være blevet ansat, hvis partnerne vidste det.
tobiast
Progress to next rank:
2%

Return to Tøj og stil