!!!! Information !!!! |
---|
MuscleZone er ONLINE OBS: Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde! - Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren... - The Staff |
ozzy30 wrote:Tatovering er jo heldigvis ved at blive mere og mere accepteret, men der vil da uden tvivl være nogle der ikke vil ansætte pga. tattoos
Jeg har selv hele højre arm tusset og der har da været nogle i famillien der har spurgt ind til det og syntes det er for meget, men sådan vil det nok altid være. Nu er der jo også forskel på hvad man arbejder med. Hvad laver du Quad ?
Built2last4ever wrote:Tror godt du kan regne med det kan paavirke dig i negativ retning ang. jobs...
Jeg er selv daekket og nu er jeg godt nok selvstaendig, men naar jeg kikker paa folk der skal arbejde for mig, saa ser jeg ogsaa paa hvor tusset de er... Det er dobbeltmorale i lange baner, I know... Men saadan er det. Representantjobs faar du ihvertfald ikke.. Om du saa kan daekke det eller ej.. blir den spottet er det et NEJ fra arbejdsgivers side.. Im sure..
Smed, toemre, fabriksarbejder etc.. JO, go for it, men hoejere stillinger IKKE SIKKERT!!
Jeg er glad for jeg selv bestemmer i dag, men stadigvaek, som arbejdsgiver ser jeg som sagt foer ogsaa efter for mange tusser... for der vil altid komme en dag hvor det er varmt og aermet ryger op og vupti, saa kan ma se blaek... Eller en hvid skjorte som man kan se igennem... Det problem har jeg selv, at man kan se mine tusser igennem hvide skjorter - og sidder du saa med kunder og de ser det, saa ryger der noget igennem hovedet paa folk med det samme.. Du droemmer ik om hvor mange gange jeg har siddet i Thailand i skjorte og jakke i 45 graders varme og svedt som en gal til en moede eller lignende og folk har sagt, tag dog jakken af eller smoeg skjorten op.. men den duer jo ik...![]()
Min pointe er, at selv om folk siger det er mere okay i dag, saa er det stadig ikke velset af mange - no matter what they say....
Tanke dig om - og lad vaer at goer som jeg - tus loes og taenk bagefter! Eller tus loes og glem det bagefter og opdag det dagen efter - eller lad din ven tusse dig, selv om han aldrig har tusset andet en flaeskesteg.... eller eller eller!
![]()
![]()
![]()
![]()
Held med det...
kotelet wrote:Som de andre siger, så giver det i hvert fald nogle udfordringer. Jeg har selv både sleeve og på brystet. Den på brystet kan ses ved en opknappet eller hvid skjorte, og det er altså ikke skide smart når du skal være repræsentativ. Hænder, hals og ansigt er et klart no go, medmindre du er set for life økonomisk, er kunstner eller rocker. Det andet kan du godt slippe afsted med, men overvej det nu godt - specielt hvis du har lidt muller på kroppen også. Førstehåndsindtryk er nu en gang ekstremt afgørende i mange situationer...
Quadzilla wrote:Har overvejet at blive gå ind i politiet hvis mine karakterer er lort..
kotelet wrote:Quadzilla wrote:Har overvejet at blive gå ind i politiet hvis mine karakterer er lort..
Quadzilla wrote:Haha grineren!!
Jeg er nu tusset på bryst, arm og hele vejen ned på fingrene. har ikke oplevet det har været noget problem med job endnu.
Og jeg skal ikke være panser, never ever![]()
flawless wrote:Quadzilla wrote:Haha grineren!!
Jeg er nu tusset på bryst, arm og hele vejen ned på fingrene. har ikke oplevet det har været noget problem med job endnu.
Og jeg skal ikke være panser, never ever![]()
bro arbejder du ikke os kun i fitness world ?HAHA
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest