!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

trænings handsker

Sko, tøj, smykker osv..

trænings handsker

Postby mj9220 » Nov 5th, '11, 02:26

Skal ud og ha købt mig nogle nye trænings handsker. nogle der kan anbefale et mærke / variant. helst til under 200.
mj9220
Din vægt: 10kg
Progress to next rank:
0%

Re: trænings handsker

Postby MrAnonynom » Nov 5th, '11, 21:30

Et godt råd er at lade vær med at købe med håndledsbeskytter, har trænet med det i over 1 år og mine håndled er simpelthen blevet så svage.
Køb grip pads, de er skam gode. Har selv prøvet min kammerats og de er dejlige
Tester man for sand i fissen på BB.dk?

Har du overhoved læst på enmet eller spiller du bare ditlev med dit helbred??? - Snuden

"If fat could turn to muscle, we would have a lot of Mr. Olympias out there, given the rate of obesity in western society!"
MrAnonynom
Moderator
Moderator

Postby Tyrenakken » Nov 5th, '11, 22:03

Har haft et par gasp-handsker...læderet foldede og klemte så det gjorde helt ondt i hænderne når jeg trænede tungt...blev pisse træt af det...gik over til et par tynde pads istedet...synes dog reelt ikke der er ret meget at bruge dem til...men de kan være rare til et par enkelte øvelser...

Ang. håndledsbeskyttelse, så synes jeg det kan være rart når man bænker...om det så er mig der failer totalt når jeg laver præcis den øvelse ved jeg ikke... :mrgreen:
Hvad sker der hvis man:
-Spiser en mælkesnitte?

Alle ved det, men ingen taler om det...
Tyrenakken
Progress to next rank:
26%

Postby Tyrenakken » Nov 6th, '11, 02:16

Men tjek lige bodyman engang...det virker sådan forholdvis billigt, og der er en del forskellige

http://www.bodyman.dk/shop/traeninghandsker-192c1.html
Hvad sker der hvis man:
-Spiser en mælkesnitte?

Alle ved det, men ingen taler om det...
Tyrenakken
Progress to next rank:
26%

Postby ev00l » Nov 6th, '11, 02:25

ev00l
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
28.6%

Postby dhall » Jul 18th, '12, 17:44

Tyrenakken wrote:Har haft et par gasp-handsker...læderet foldede og klemte så det gjorde helt ondt i hænderne når jeg trænede tungt...blev pisse træt af det...gik over til et par tynde pads istedet...synes dog reelt ikke der er ret meget at bruge dem til...men de kan være rare til et par enkelte øvelser...

Ang. håndledsbeskyttelse, så synes jeg det kan være rart når man bænker...om det så er mig der failer totalt når jeg laver præcis den øvelse ved jeg ikke... :mrgreen:

Jeg tror jeg har de samme handsker! Er super glad for dem ! Men tror det er vigtigt at finde den helt rigtige størrelse!
Så de ikke klemmer :-)

Og ang bænk der synes jeg også det er en god støtte til håndled :-) men det er måske vane?
dhall
Progress to next rank:
4.1%

Postby bole » Aug 15th, '12, 18:34

Hvorfor lærer i ikke at bænkre rigtigt i stedet for håndledsstøtte? :D

Men hvis det er grabet der halter siden du vil bruge handsker, så vil anbefale magnesium karbonat i stedet
bole
Din vægt: 15kg
Din vægt: 15kg
Progress to next rank:
58%

Postby zakki » Aug 15th, '12, 20:11

http://www.fit4fight.dk/shop/chiba-wris ... 2387p.html

lidt dyrere men det bedste køb jeg til dato har lavet de har levet i snart 2 år uden problemer og det fede at at der er 2 velkro lukninger er at det meget nemmere at flytte rundt på støtten af håndledet til de foreskælige øvelser..
zakki
Din vægt: 20kg
Din vægt: 20kg
Progress to next rank:
2%

Return to Tøj og stil