!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Hjælp til str på Gasp tøj??

Sko, tøj, smykker osv..

Hjælp til str på Gasp tøj??

Postby FighteR » Mar 28th, '13, 18:38

God aften gutter :P

Jeg er en fyr på 21år
177cm høj og vejer 88-90 kg det svinger ;)

Til daglig bruger jeg fx 32/32 i levis eller g-star for den sagsskyld, og l i t-shirt trøjer osv...

Skal til at bestille en gasp tank, og bukser...
Dog er jeg meget i tvivl om jeg så skal vælge en m-l- eller XL både i bukser og tanktop...

Tanktop skal ikke side stramt, men skal heller ikke side som en pose :D

Nogen der kender til det?

på forhånd tak
FighteR
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
73.5%

Re: Hjælp til str på Gasp tøj??

Postby BFG » Mar 31st, '13, 19:41

Det skal være en L i bukser.. Du får måske ikke så god en røv i dem, men en M kan godt gå hen og kun lige komme til at passe i benlængden. Gør de på mig og jeg er nogle cm lavere end dig.

Image
BFG
Din vægt: 25kg
Progress to next rank:
20%

Postby FighteR » Apr 1st, '13, 17:03

Tak for dit svar mester..

Men i følge bodystore guide for gasp tøj skal jeg have en m, da jeg eromkring 97cm i w..
Og har en ven som havde et par gasp bukser i xl og de var alt alt for store, selvom de var spændt helt ind til...
FighteR
Progress to next rank:
73.5%

Postby Fr0g » Apr 11th, '13, 21:56

Jeg bruger M i bukser, og er 176. Deres L slider jeg jeg hul i efter kort tid fordi benene er så lange.

Deres shirts er det bare at prøve sig frem, er jo forskelligt hvordan man ka li lortet sidder :)
Fr0g
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
23.3%

Postby BFG » Apr 13th, '13, 15:52

FighteR wrote:Tak for dit svar mester..

Men i følge bodystore guide for gasp tøj skal jeg have en m, da jeg eromkring 97cm i w..
Og har en ven som havde et par gasp bukser i xl og de var alt alt for store, selvom de var spændt helt ind til...

XL er måske også lige i overkanten. Det er ikke så meget waist du skal gå efter men benlængden ;)

Fr0g wrote:Jeg bruger M i bukser, og er 176. Deres L slider jeg jeg hul i efter kort tid fordi benene er så lange.

Deres shirts er det bare at prøve sig frem, er jo forskelligt hvordan man ka li lortet sidder :)

Kommer nok an på modellen.. Har 2 par meshpants i L jeg fik billigt og de sidder ok uden at man går og træder i dem, mens et lignende par i M er lige på kanten til at være for korte. Har så også nogle par af en baggy udgået model i størrelse M og dem render man konstant og træder i. Et andet nyt par i M sidder lige som de skal, men havde mine stænger været længere ville en L nok ha været at foretrække.
BFG
Progress to next rank:
20%

Return to Tøj og stil