!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Skræddersyet blazer

Sko, tøj, smykker osv..

Skræddersyet blazer

Postby KasperHL » Oct 19th, '13, 20:39

Hej store skurer!

Jeg står og skal have købt mig en blazer til fint og semifint brug, men må erfare, at det simpelthen er umuligt bare at købe en af dem i butikkerne.
Vi bodybuildere er for brede over skuldrene og smalle om livet, så jakken kommer til at flagre omkring maven, hvilket er utroligt usmart at se på.

Så ville jeg høre om der er nogen steder her i købstaden i kan anbefale, til at få fikset en fed blazer til overskuelige penge. Hvor plejer i, at handle sådan noget? 8-)
KasperHL
Din vægt: 2.5kg
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
36%

Re: Skræddersyet blazer

Postby fred5238 » Oct 22nd, '13, 10:16

Skraeddersyet faar du nok ikke billigt i Danmark, men ''made to measure'' er et billigere alternativ og sikrer ogsaa en solid pasform.
fred5238
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
8.2%

Re: Skræddersyet blazer

Postby Dryade » Oct 23rd, '13, 22:24

tag dine mål og hør din vennekreds. fik mine bedsteforældre til at købe et skræddersyget suit i silke hjem til mig fra vietnam for 1200 kr og det passede næsten perfekt. Jeg lover jer, der var damer til galla. ellers kan det også bestilles online fra kina, min moster gjorde det ( bare med brudekjole) og den passede perfekt. men det skal være meget præcise mål
Dryade
Din vægt: 1.25kg
Din vægt: 1.25kg
Progress to next rank:
92%

Return to Tøj og stil