!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Ingen pct på korte tabs kure

Er fedt virkelig så slemt? Er 30g protein max pr måltid? Får jeg virkelig sygt pump på af N.O produkter? Find dine svar her.

Ingen pct på korte tabs kure

Postby Monion » Sep 8th, '14, 16:54

Hvis man kører tabs only (anavar, dbol, oxy etc.) og holder sig under 30 dage, så behøver man ikke at kører pct da kroppen laver et rebound kort tid efter man stopper.
Right?

( ;) )
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Re: Ingen pct på korte tabs kure

Postby CrunchBeef » Nov 30th, '17, 18:34

Har hørt noget alla det samme, men ville da altid være på den sikre side :D
CrunchBeef
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
36.7%

Postby bmw-freak » Nov 30th, '17, 19:05

Vrøvl, nyt studie publiceret gav unge studerende 15mg anavar i 5 dage og så stoppede man, efter blot 5 dage var de allerede undertrykket 40%
PCT, PCT, PCT ALTID! dog vil jeg mene en mindre aggresiv pct kan bruges ved de korte orale kure.
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Flexfun » Dec 6th, '17, 21:24

bmw-freak wrote:Vrøvl, nyt studie publiceret gav unge studerende 15mg anavar i 5 dage og så stoppede man, efter blot 5 dage var de allerede undertrykket 40%
PCT, PCT, PCT ALTID! dog vil jeg mene en mindre aggresiv pct kan bruges ved de korte orale kure.

Tror det er meget individuelt og afhængig i hvad man køre.
Jeg bouncer tilbage på mit normale lave test niveau og normal LH/fsh ca 4 uger efter testen er ude ude - kun test doser 250-750 mg.
Flexfun
Din vægt: 5kg
Progress to next rank:
40%

Postby bmw-freak » Dec 7th, '17, 15:00

Flexfun wrote:
bmw-freak wrote:Vrøvl, nyt studie publiceret gav unge studerende 15mg anavar i 5 dage og så stoppede man, efter blot 5 dage var de allerede undertrykket 40%

Tror det er meget individuelt og afhængig i hvad man køre.
Jeg bouncer tilbage på mit normale lave test niveau og normal LH/fsh ca 4 uger efter testen er ude ude - kun test doser 250-750 mg.

Sorry men det har jeg utroligt svært ved at tro især på 750mg grundet halveringstid og negativ feedback loopet.
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Flexfun » Dec 9th, '17, 02:43

Skal prøve og se om jeg ka grave nogle blodprøver frem så:)
-
Kan også være jeg husker hel forkert, men sys det var omkring 4-6 uger efter testen var ude at jeg var backinbuisness med mine værdier (vi snakker test P 750 mg)
Og har vist også en blodprøve med 250 mg test e og så coldturkey stop og så blodprøve 8/9 uger efter.
Flexfun
Progress to next rank:
40%

Postby Flexfun » Dec 9th, '17, 02:46

Altså det er jo 3 uger efter sidste test e injekt og så plus 4-5 uger så ca 8-9 uger ialt efter sidste injekt at mine værdier er taget:)
Flexfun
Progress to next rank:
40%

Postby bmw-freak » Dec 9th, '17, 14:13

Flexfun wrote:Altså det er jo 3 uger efter sidste test e injekt og så plus 4-5 uger så ca 8-9 uger ialt efter sidste injekt at mine værdier er taget:)

Imponerende hvis du kan komme så hurtigt tilbage uden nogen form for pct. Det kan sagtens være at du er en af de heldige, men det er langt langt de færreste og med alderen bliver det kun svære.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Flexfun » Dec 10th, '17, 01:37

Ja, var også selv meget overrasket da jeg altid har været fortaler for pct (er jeg stadig) men tror mere på at det er afhængig af hvad man bruger og ja så er folk nok også forskellige iforhold til rebound - jeg var meget forarget over at en læge bare stoppede TRT uden pct men hans erfaring med de fleste var at de bouncede okay tilbage og han kun engang imellem fandt det nødvendig med hcg mm. Når jeg bouncer tilbage så snakker vi normal niveau LH/FSH og lavtest på mellem 7-11,5 nmol.
Flexfun
Progress to next rank:
40%

Postby Flexfun » Dec 10th, '17, 01:40

Altså det samme som mit udgangspunkt inden test/trt:)
Flexfun
Progress to next rank:
40%

Postby bmw-freak » Dec 10th, '17, 13:31

Flexfun wrote:Ja, var også selv meget overrasket da jeg altid har været fortaler for pct (er jeg stadig) men tror mere på at det er afhængig af hvad man bruger og ja så er folk nok også forskellige iforhold til rebound - jeg var meget forarget over at en læge bare stoppede TRT uden pct men hans erfaring med de fleste var at de bouncede okay tilbage og han kun engang imellem fandt det nødvendig med hcg mm. Når jeg bouncer tilbage så snakker vi normal niveau LH/FSH og lavtest på mellem 7-11,5 nmol.

Ah okay, for det sgu ikke normalt ens egen produktion bare tæsker derud af efter så kort tid :)
men så kan jeg fortælle dig at normal LH/FSH ikke nødvendigvis viser du er igang, jeg har pt normaliseret lh/fsh på 4måned uden nogen reel stigning i egen produktion og er på vej på TRT.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Return to Myter