!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

krydderier æder kalorier???

Er fedt virkelig så slemt? Er 30g protein max pr måltid? Får jeg virkelig sygt pump på af N.O produkter? Find dine svar her.

krydderier æder kalorier???

Postby xxx » Mar 16th, '12, 14:06

hørte noget i radioen her for nogle dage siden hvor de snakkede om at chilli og andre krydderier æder nogle kalorierne i det mad man spiser, er der noget sandt i det? for jeg elsker stærkt mad, men surt hvis det tager for mange kalorier.
xxx
Din vægt: 1.25kg
Din vægt: 1.25kg
Progress to next rank:
38%

Re: krydderier æder kalorier???

Postby Diaz » Mar 16th, '12, 16:09

xxx wrote:hørte noget i radioen her for nogle dage siden hvor de snakkede om at chilli og andre krydderier æder nogle kalorierne i det mad man spiser, er der noget sandt i det? for jeg elsker stærkt mad, men surt hvis det tager for mange kalorier.

Det er vist noget med at under bulk, skal man holde sig fra de røde krydderier, og kun spise de grønne krydderier.. Da de røde sætter forbrændingen op, og man skulle have svære ved at opbygge muskler. Så de røde er bedst under cut..

Men om de æder kalorier, tror bare de mener at stærk mad sætter forbrændingen op, men det vel det samme. :D
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Jamesh » Mar 16th, '12, 16:47

mener at have hørt at chili f.eks kun har en forbrændende effekt i ganske få sekunder, imens det er i munden .. men er ikke sikker :)
Jamesh
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
58%

Postby Ceasar » Mar 16th, '12, 17:16

Jeg tror ikke at det påvirker en, hvis an spiser nok.

Du skal i hvert fald ikke regne med at det brænder mere en 10kcal. Hvis det gjorde det, så ville det være over alt på Helse osv. :mrgreen:
Ceasar
MuscleZone Guru
MuscleZone Guru
Progress to next rank:
73.5%

Postby Quadzilla » Mar 16th, '12, 18:16

Jamesh wrote:mener at have hørt at chili f.eks kun har en forbrændende effekt i ganske få sekunder, imens det er i munden .. men er ikke sikker :)

Det er vist rigtigt nok. Har jeg også hørt / læst et eller andet sted :D
Dont get high on your own supply
Quadzilla
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
8.6%

Postby bole » Mar 29th, '12, 14:33

Effekten af visse kryderier med hensyn til forbræning så eksistere den, men det er så lidt at det ingen effekt har. Stæk mad stimulere dog mæthedsfornemmelse. ;)
bole
Din vægt: 15kg
Din vægt: 15kg
Progress to next rank:
58%

Return to Myter