!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Proteinpulver optages bedre hvis...

Er fedt virkelig så slemt? Er 30g protein max pr måltid? Får jeg virkelig sygt pump på af N.O produkter? Find dine svar her.

Proteinpulver optages bedre hvis...

Postby Betteskid » Jun 30th, '12, 23:29

Da jeg i sin tid (vi snakker om før internettet sådan rigtig begyndte at kicke ind) begyndte at interessere mig for sport og motion. Der var de fancy protein pulvere og div kosttilskud ikke så udbredt. Og man fik altid af vide af de garvede pumper dudes at hvis man endelig skulle tá proteinpulver så skulle man tá det sammen med noget alm proteinholdig mad. For ellers sked man bare det meste ud igen.
Er der nogen der kan be eller afkræfte det?
Jeg tænker tit over om det måske har noget at gøre med at datidens pulver var sammensat på en anden måde, er det noget værre bull, eller kan der måske være tale om at det måske er sandt at proteinerne bedre bliver optaget sammen med alm mad, og det med at skide lortet ud igen bare var overdrivelse der fremmer forståelsen.

Er sikker på noget er jer super nørder med klæbehjerne kan komme med en fornuftig forklaring med ord som jeg har glemt når linien er læst færdig. Men fastlægge at nååååååe ok såen hænger det sammen;)
Højde 184
Vægt 96+kg
Mål 1xx+kg

En verden af dybe psykedeliske undertoner_______/
Betteskid
Din vægt: 2.5kg
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
30%

Return to Myter