!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Kan hgh altid stackes?

Er fedt virkelig så slemt? Er 30g protein max pr måltid? Får jeg virkelig sygt pump på af N.O produkter? Find dine svar her.

Kan hgh altid stackes?

Postby Sculpturing » Mar 21st, '14, 13:31

Jeg fik at vide på en kamerat på et tidspunkt, det havde været oppe på BH at hgh ikke går sammen med alt. Det eksempel han mente var at kreatin f.eks opbygger muskler på en anden måde hvor musklerne bliver fyldt med væske, hvor vækst opbygger uden væske, og det derfor modvirker hinanden.. Er der noget hold i det?

Jeg vil lige tilføje jeg selv har været ude for en dårlig kombi, hvor jeg faktisk stod og tabte så meget mass jeg fik appelsinhud nogle steder.
Der havde jeg kørt hgh og insulin først. voksede meget af det, og havde fået stenhårde muskler. Imens jeg var igang, tænkte jeg at det var en ide at smide nogle roids indover.
Var meget glad for primo dengang, så jeg smed primo og test e ind. ca. 400 mg primo og 300-400 mg test e ew. Her opstod der altså problemer med jeg begyndte at miste mass. Det var somom musklerne blev opblødt indefra og hurtigt blev slappe. Tilgengæld havde jeg en vild styrkefremgang i centeret.
Det skal lige tilføjes jeg samtidig fik gyno og at østrogen måske kunne være synderen?
"A bodybuilder is a sculptor who carries with him his own material" - Serge Nubret
Sculpturing
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
21.3%

Re: Kan hgh altid stackes?

Postby bmw-freak » Mar 21st, '14, 16:56

Muskel er muskel uanset hvad det er bygget af primo, test, deca eller andet.. alt det der med bløde muskler osv. er noget ævl og skyldes ting som væske balance, bloat, østrogen og lign.
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby nakedtourist » Mar 21st, '14, 18:11

Hvordan kan du miste muskel på test, primo, hgh og slin samtidigt med at du stiger i styrke?
Er du sikker på det ikke bare var bloat der fik dig til at se lidt blødere ud?
I have found the iron to be my greatest friend,
it never freaks out on me, never runs,
friends my come and go,
but two hundred pounds is always two hundred pounds
nakedtourist
Built2Nerd4Ever
Built2Nerd4Ever
Progress to next rank:
94.5%

Postby Sculpturing » Mar 21st, '14, 18:41

det er for mig også et mysterie, blev monster stærk men det var somom min krop blev piftet. Det er godt nok lang tid siden nu, så lidt svært at udspecificere det i detaljer, men min krop begyndte i hvert fald at falme kraftigt samtidigt.

Tror måske østrogen kunne være synderen, for da jeg begyndte på nolva også, var det somom det begyndte at gå i den rigtige retning igen.

BMW >> Så det du siger er at hgh kan stackes med alt, uden det giver komplikationer?
"A bodybuilder is a sculptor who carries with him his own material" - Serge Nubret
Sculpturing
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
21.3%

Postby bmw-freak » Mar 21st, '14, 18:59

Sculpturing wrote:det er for mig også et mysterie, blev monster stærk men det var somom min krop blev piftet. Det er godt nok lang tid siden nu, så lidt svært at udspecificere det i detaljer, men min krop begyndte i hvert fald at falme kraftigt samtidigt.

Tror måske østrogen kunne være synderen, for da jeg begyndte på nolva også, var det somom det begyndte at gå i den rigtige retning igen.

BMW >> Så det du siger er at hgh kan stackes med alt, uden det giver komplikationer?

I princippet ja, dog skal du have for øje at eks. prolactin kan stige under brugen af hgh. Samtidig skal du huske at det fucker med din naturlige insulin følsomhed. HGH kan i værste tilfælde give dig Type 2 diabetes.
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Sculpturing » Mar 21st, '14, 19:55

bmw-freak wrote:I princippet ja, dog skal du have for øje at eks. prolactin kan stige under brugen af hgh. Samtidig skal du huske at det fucker med din naturlige insulin følsomhed. HGH kan i værste tilfælde give dig Type 2 diabetes.

Ja i know, oplever det allerede. Derfor målet er at få østrogen og prolactin helt i skak inden jeg begynder

Omvendt så hæver rhgh jo også igf-1 til superfysologiske niveauer, som alt andet lige, burde hjælpe på insulin følsomheden?

Anyways vil det så være en fordel at carb cycle eller lign. under et længere rhgh forløb?
Sculpturing
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
21.3%

Postby bmw-freak » Mar 21st, '14, 21:37

Sculpturing wrote:
bmw-freak wrote:I princippet ja, dog skal du have for øje at eks. prolactin kan stige under brugen af hgh. Samtidig skal du huske at det fucker med din naturlige insulin følsomhed. HGH kan i værste tilfælde give dig Type 2 diabetes.

Ja i know, oplever det allerede. Derfor målet er at få østrogen og prolactin helt i skak inden jeg begynder

Omvendt så hæver rhgh jo også igf-1 til superfysologiske niveauer, som alt andet lige, burde hjælpe på insulin følsomheden?

Anyways vil det så være en fordel at carb cycle eller lign. under et længere rhgh forløb?

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1806481 du ved godt google er opfundet ?
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby nakedtourist » Mar 21st, '14, 21:49

Sorry for off topic
bimmer hvor er din billedtråd?? Du kan ikke være bekendt at slette den!
I have found the iron to be my greatest friend,
it never freaks out on me, never runs,
friends my come and go,
but two hundred pounds is always two hundred pounds
nakedtourist
Built2Nerd4Ever
Built2Nerd4Ever
Progress to next rank:
94.5%

Postby bmw-freak » Mar 21st, '14, 22:19

nakedtourist wrote:Sorry for off topic

Haha nej ved jeg godt, men der kommer en ny når jeg syntes der noget nyt at vise igen :mrgreen:
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby vildgut » Mar 22nd, '14, 06:02

bmw-freak wrote:
nakedtourist wrote:Sorry for off topic

Haha nej ved jeg godt, men der kommer en ny når jeg syntes der noget nyt at vise igen :mrgreen:

Bimmer du skylder ihvertfald den her pose

Image
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.6%

Postby snuden » Mar 22nd, '14, 06:37

I See... No YOUSEE
enforcer/pitboss som Bimmer siger...
Er hård i min mund og mener hvad jeg siger men du skal ikke tage det personligt..
Er bare Sort/Hvid som person

Kysser Don`s ring og bukker hovede i 2-3 sek
snuden
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
67%

Postby Animalrage » Mar 22nd, '14, 07:46

snuden wrote:I See... No YOUSEE

hahah han er helt væk
Do you even lift bro?

R.I.P Zyzz <3
Animalrage
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
10.3%

Postby BANNED » Mar 22nd, '14, 11:33

Det er ikke noget mysterie. Og det er bestemt ikke fordi kombinationen af aas og slin/hgh er dårlig.
AL krudt er perfekt med insulin og hgh. Så simpelt er det.

Det der er sket i dit tilfælde, er at du er blevet insulinresistent. Det sker rigtig hurtigt og især med denne kombi:

AAS som sænker insulinfølsomheden.
Insulin som gør det samme.
Carbs fra kosten som gør det samme.

Så når du bliver blødere af at tilføje krudt, er det fordi du er ved at nå et stadie hvor du gainer fedt over muskel. Ratioen er skæv. Det bør fremover være tegn på, at du skal gøre alt du kan for at øge din insulinfølsomhed. Ellers spilder du tiden, krudtet, pengene og helbredet.
"What do I do? I’m a bodybuilder & yeah, it’s a job. Only the day doesn’t start at 9 & it won’t end at 5. It starts from the time I open my eyes to the time I shut them. It’s not a 5 day work week. I live it 24/7... This is a job. This is my life."

Velkommen til MuscleZone.dk !

>> For hjælp, smid en email til: admin@musclezone.dk <<
BANNED
Admin
Admin

Postby Sculpturing » Mar 22nd, '14, 18:08

BANNED wrote:Det er ikke noget mysterie. Og det er bestemt ikke fordi kombinationen af aas og slin/hgh er dårlig.
AL krudt er perfekt med insulin og hgh. Så simpelt er det.

Det der er sket i dit tilfælde, er at du er blevet insulinresistent. Det sker rigtig hurtigt og især med denne kombi:

AAS som sænker insulinfølsomheden.
Insulin som gør det samme.
Carbs fra kosten som gør det samme.

Så når du bliver blødere af at tilføje krudt, er det fordi du er ved at nå et stadie hvor du gainer fedt over muskel. Ratioen er skæv. Det bør fremover være tegn på, at du skal gøre alt du kan for at øge din insulinfølsomhed. Ellers spilder du tiden, krudtet, pengene og helbredet.

Tak for det meget brugbare svar mate.. Jeg gør alt hvad jeg kan pt for at øge min insulinfølsomhed, bl.a. ved carb cycling og cutte ned i bf, fjerne østrogen og prolactin/progesterone.
Har du ellers nogle råd til hvordan jeg kan forbedre min insulinfølsomhed? den er nemlig blevet rimelig smadret efter jeg overdoserede IGF-1, især i armene

Btw. jeg troede AAS hjalp på insulinfølsomheden?
Sculpturing
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
21.3%

Postby Sculpturing » Mar 22nd, '14, 18:13

bmw-freak wrote:
Sculpturing wrote:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1806481 du ved godt google er opfundet ?

Sculpturing
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
21.3%

Postby MrAnonynom » Mar 23rd, '14, 15:13

Mig bekendt, skrev Banned i et indlæg, angående insulin følsomhed

At hvis man vil holde den "normal" hvis det kan siges sådan, så 1-2 cardio dage om morgenen på tom mave af 30-45 minutters varighed
Skulle det hjælpe på det, ret mig endelig hvis det er forkert husket.

Men det bed jeg meget mærke i og vil begynde at bruge, når jeg får flere kg på kroppen

Fandt det sgu

Insulinresistens

Insulinresistens øger tendensen til at lagre carbs som fedt, i stedet for at skubbe dem ind i musklerne som glykogen. Glukoseoptagelsen daler i takt med at musklernes insulinfølsomhed falder. Symptomerne er mistet pump til træning og overall fullness – man bliver mindre buff at se på, trods indtaget af carbs. Man begynder at blive insulinresistent hurtigt på en bulkdiæt med mange carbs (~2 ugers tid), og nøglen er her at skabe et kompromis mellem indtagelse af carbs og vedligeholdelse af insulinfølsomheden.

Insulinfølsomhed øges via cardio, så man kan holde sit indtag af carbs højt ved at smide cardio ind.
Her menes cardio på 2 måder – både i fastet tilstand om morgenen på carb dage, men i lige så høj grad på planlagte no-carb / high cardio dage.

På no-carb og cardio dage, undgå HELT frugt og indtag gerne 6-10g omega3 hver dag.
Vægttræning skal være mange sæt, højt tempo og intensitet med medium vægt.
Cardio bør vare mellem 25 og 45min pr gang, med en mærkbar forhøjet puls (120-160bpm) – 4-5 gange om ugen. Gerne intervaltræning -> 1min sprint, 2min jog -> forfra.
Tester man for sand i fissen på BB.dk?

Har du overhoved læst på enmet eller spiller du bare ditlev med dit helbred??? - Snuden

"If fat could turn to muscle, we would have a lot of Mr. Olympias out there, given the rate of obesity in western society!"
MrAnonynom
Moderator
Moderator

Postby Sculpturing » Mar 23rd, '14, 16:26

MrAnonynom wrote:Mig bekendt, skrev Banned i et indlæg, angående insulin følsomhed

At hvis man vil holde den "normal" hvis det kan siges sådan, så 1-2 cardio dage om morgenen på tom mave af 30-45 minutters varighed
Skulle det hjælpe på det, ret mig endelig hvis det er forkert husket.

Men det bed jeg meget mærke i og vil begynde at bruge, når jeg får flere kg på kroppen

Fandt det sgu

Insulinresistens

Insulinresistens øger tendensen til at lagre carbs som fedt, i stedet for at skubbe dem ind i musklerne som glykogen. Glukoseoptagelsen daler i takt med at musklernes insulinfølsomhed falder. Symptomerne er mistet pump til træning og overall fullness – man bliver mindre buff at se på, trods indtaget af carbs. Man begynder at blive insulinresistent hurtigt på en bulkdiæt med mange carbs (~2 ugers tid), og nøglen er her at skabe et kompromis mellem indtagelse af carbs og vedligeholdelse af insulinfølsomheden.

Insulinfølsomhed øges via cardio, så man kan holde sit indtag af carbs højt ved at smide cardio ind.
Her menes cardio på 2 måder – både i fastet tilstand om morgenen på carb dage, men i lige så høj grad på planlagte no-carb / high cardio dage.

På no-carb og cardio dage, undgå HELT frugt og indtag gerne 6-10g omega3 hver dag.
Vægttræning skal være mange sæt, højt tempo og intensitet med medium vægt.
Cardio bør vare mellem 25 og 45min pr gang, med en mærkbar forhøjet puls (120-160bpm) – 4-5 gange om ugen. Gerne intervaltræning -> 1min sprint, 2min jog -> forfra.

Ja det er nogle gode points, skal også have gang i mere cardio helt sikkert. Har dog læst artiklen i forvejen og jeg følger de fleste af de råd allerede.
Jeg tænkte mere hvis der var noget man ellers kunne gøre for at genoprette insulinfølsomheden når man har overdoseret IGF-1
Sculpturing
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
21.3%

Return to Myter