!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

DHT øger østrogen-niveau i kroppen?

Er fedt virkelig så slemt? Er 30g protein max pr måltid? Får jeg virkelig sygt pump på af N.O produkter? Find dine svar her.

DHT øger østrogen-niveau i kroppen?

Postby Landet » Aug 25th, '11, 21:56

DHT øger også østrogen-niveauet.
Aromatisere eller andet.

Hørte det engang for længe siden og nu blev det bragt op igen til min tvivl.

Ved at masteron virker som en slags anti-ø, men hvad med de andre hormoner :ugeek: :?:
Folk siger, "Vin er gudernes nektar", men jeg er pænt sikker på, at det er Testosteron
Landet
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
42%

Re: DHT øger østrogen-niveau i kroppen?

Postby Landet » Aug 26th, '11, 07:26

Jeg har kopieret fra en anden tråd, med lidt rettelser for at det ikke bliver læst ud fra en sammenhæng

primo aromatisere i let grad til østrogen via en enzym reaktion, Dog er det så små mængder at det normalt er uden betydning. Det kan desuden nævnes at den aromatisering der kan ske med primo, ikke blokeres af et AI. Så under alle omstændigheder er der ingen grund til at benytte AI under et primo forløb!
Nogle DHT varianter kan imeterer østrogen (påvirke samme receptore som østrogen). Men dette er ikke tilfældet med Primobolan.

Jeg kan også lige tilføje at nogle DHT varianter er meget gode til at imetere østrogen. dette er bla. tilfældet med oxy! Oxy er derfor ret risikabelt at bruge med hensyn til gyno, da det ikke aromatisere har AI ingen effekt og der skal derfor i stedet benyttes et SERM som f.eks nolva eller clomid under kuren for at beskytte sig mod gyno!

By mj9220 - Fuck it

viewtopic.php?f=18&t=946
Folk siger, "Vin er gudernes nektar", men jeg er pænt sikker på, at det er Testosteron
Landet
Progress to next rank:
42%

Re: DHT øger østrogen-niveau i kroppen?

Postby bole » Oct 2nd, '11, 08:12

mig bekendt aromatisere DHT til progesteron, og ikke østrogen. dog kan nogen af disse DHT binde sig til østrogen receptorerne, og derfor kan der opstår bloat.
bole
Din vægt: 15kg
Din vægt: 15kg
Progress to next rank:
58%

Return to Myter