!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Hvor er vi på vej hen?

Har du forslag til forbedringer e.l?

Hvor er vi på vej hen?

Postby Monion » Nov 1st, '15, 21:08

Det her skal ikke ses som et surt opstød eller en løftet pegefinger, men mere som en undren.

Jeg syntes der er sket et skred, eller en udvikling gennem lang tid.
Da jeg startede her var folk lidt konservative med rådgivning til nye brugere, det var sjældent der kom 500mg på bordet og dbol var en "no no" i første opsætning, man var samtidig meget tilbageholden med at få folk til at fortsætte - det var op til den enkelte, men ikke noget der blev anbefalet.

Sådan syntes jeg ikke det er mere.
Det er efterhånden længe siden jeg har set en samlet konsensus til nye brugere at se bør holde sig på 250mg, det er snart mere reglen end undtagelsen at man skal køre 500mg og gerne med dbol ind over.
Hvorfor? Hvad har ændret sig sig?
Er det fordi folk selv er langt i deres eget forbrug at de ikke længere ser sig tilbage og husker hvordan de selv startede men blot tager udgangspunkt i deres nuværende situation?

Jeg syntes det er synd og giver, i mine øjne, de kære unge et forkert syn på hvad det er de roder med.
Selvfølgelig er der undtagelser, men de kan håndteres fra gang til gang uden større problemer.

Jeg vil bare høre om det er sådan vi (vi som i os med aktuel viden) ønsker at tingene skal være fremover?
Jeg så Nedergaard skrev om det for en del tid siden, han har ikke sin daglige gang i miljøet mere, men slog en smut forbi nogle sider (uden at nævne hvilke) hvor han til sin overraskelse kunne se at folk smed doser til nybegyndere, som selv garvede brugere førhen ikke ville tale højt om.
Er det ikke derfor vi gør så dybt grin med RP og Bostyn Loyd og hænger folk ud der kommer med deres opsætninger fra dem? Eller er der noget jeg har misset?

Please enlighten me, fordi jeg ønsker - helt seriøst - ikke at stille mig i køen af folk der presset "forkert" (i min optik) rådgivning ned over (unge)folk
Jeg faldt over et citat på et andet forum - What people seek in dosage, they lack in diet - hvilket ikke kunne være mere passende
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Re: Hvor er vi på vej hen?

Postby Ceasar » Nov 1st, '15, 21:41

Kan da godt give min forklaring til det.

500mg er 250mg overlegent i forhold til effekt og bivirkninger. Hvor i 750mg ikke er 500mg overlegent i forhold til effekt og bivirkninger.
Derfor at jeg altid anbefaler at man starter med en lav dosis (125mg~250mg). Så får man en følelse af hormonerne, derefter kan man øge til 500mg for at få mere masse ud af sin kur.

Desuden ser jeg hellere at folk kører længere kurer en af de korte (12+ uger). Men ved siden af det tager man også en længere pause, så får kroppen tid til at vænne sig til den muskelmasse, som man nu går rundt med og man får nemmere ved at bibeholde den, hvis man selvfølgelig sørger for at køre en god PCT.

Og jeg kan ikke lægge finger på en eneste som er lige som Bostin her på MZ.

Citatet går heller ikke - Flere, mig selv inkluderet skal op i en nogenlunde dose for at få mærkbar effekt.
Ceasar
MuscleZone Guru
MuscleZone Guru
Progress to next rank:
20.5%

Postby BANNED » Dec 4th, '15, 12:44

Forstår godt hvad du mener.

Et forum som mz er er desværre styret af brugerne og den fælles konsensus. Der kan ikke laves regler som bestemmer, hvad folk generelt har af holdninger til fx doser.

Det er ærgerligt at folk bruger større doser end før i tiden. Men der er mange flere dopingbrugere nu end for få år siden, og det har en snowball effekt, både ift doser men også antallet af labs, hvad der er hot og hvilke typer juice der er trendy og snakkes om.

For at værne om de rammer, som er hensigtsmæssige, må de garvede brugere og kloge hoveder stå sammen om et fælles standpunkt. Det er det eneste vi kan gøre.
"What do I do? I’m a bodybuilder & yeah, it’s a job. Only the day doesn’t start at 9 & it won’t end at 5. It starts from the time I open my eyes to the time I shut them. It’s not a 5 day work week. I live it 24/7... This is a job. This is my life."

Velkommen til MuscleZone.dk !

>> For hjælp, smid en email til: admin@musclezone.dk <<
BANNED
Admin
Admin

Postby bmw-freak » Dec 4th, '15, 15:40

BANNED wrote:Forstår godt hvad du mener.

Et forum som mz er er desværre styret af brugerne og den fælles konsensus. Der kan ikke laves regler som bestemmer, hvad folk generelt har af holdninger til fx doser.

Det er ærgerligt at folk bruger større doser end før i tiden. Men der er mange flere dopingbrugere nu end for få år siden, og det har en snowball effekt, både ift doser men også antallet af labs, hvad der er hot og hvilke typer juice der er trendy og snakkes om.

For at værne om de rammer, som er hensigtsmæssige, må de garvede brugere og kloge hoveder stå sammen om et fælles standpunkt. Det er det eneste vi kan gøre.

+1
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
--------------------------------------------------
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby BigConcrete » Dec 4th, '15, 20:44

bmw-freak wrote:

+1

Kan vi ikke bare svine folk så meget til når de kommer med halvstore kure at de aldrig nævner en kur over 500 mg test igen ?
The greatest form of control is when you think you're free when you're being fundamentally manipulated and dictated to. One form of dictatorship is being in a prison cell and you can see the bars and touch them. The other one is sitting in a prison cell but you can't see the bars and you think you're free.
BigConcrete
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
21.7%

Postby MrAnonynom » Dec 5th, '15, 11:29

BigConcrete wrote:
bmw-freak wrote:

+1

Kan vi ikke bare svine folk så meget til når de kommer med halvstore kure at de aldrig nævner en kur over 500 mg test igen ?

Det skaber bare en anden dårlig udvikling.
Hvis flere rådgiver om lave dose, og forklarer hurtigt hvorfor er det op til enkelte om at træffe valget.
Tester man for sand i fissen på BB.dk?

Har du overhoved læst på enmet eller spiller du bare ditlev med dit helbred??? - Snuden

"If fat could turn to muscle, we would have a lot of Mr. Olympias out there, given the rate of obesity in western society!"
MrAnonynom
Moderator
Moderator

Postby BigConcrete » Dec 5th, '15, 14:20

MrAnonynom wrote:
BigConcrete wrote:
bmw-freak wrote:

+1

Det skaber bare en anden dårlig udvikling.
Hvis flere rådgiver om lave dose, og forklarer hurtigt hvorfor er det op til enkelte om at træffe valget.

Image
The greatest form of control is when you think you're free when you're being fundamentally manipulated and dictated to. One form of dictatorship is being in a prison cell and you can see the bars and touch them. The other one is sitting in a prison cell but you can't see the bars and you think you're free.
BigConcrete
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
21.7%

Postby MrAnonynom » Dec 5th, '15, 14:40

Forklar haha

Har du overhoved læst på enmet eller spiller du bare ditlev med dit helbred??? - Snuden

"If fat could turn to muscle, we would have a lot of Mr. Olympias out there, given the rate of obesity in western society!"
MrAnonynom
Moderator
Moderator

Postby BigConcrete » Dec 5th, '15, 15:08

MrAnonynom wrote:Forklar haha

gætter på du aldrig ser Big bang theory ?
Bare en joke der går igen derigennem i 7 sæssoner .
BigConcrete
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
21.7%

Postby MrAnonynom » Dec 5th, '15, 15:16

BigConcrete wrote:

Vidste ikke om dit eget indlæg var sarkastisk eller ej. Sgu svært at vide over skrift :D

MrAnonynom
Moderator
Moderator

Postby BigConcrete » Dec 5th, '15, 15:41

MrAnonynom wrote:
BigConcrete wrote:

Vidste ikke om dit eget indlæg var sarkastisk eller ej. Sgu svært at vide over skrift :D

det her er alt for langt ude efter håpnden på¨det her site

Mr. A du er godtnok noget der fratager alt for for respekt for admins med din seneste handling.
BigConcrete
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
21.7%

Postby MrAnonynom » Dec 5th, '15, 17:06

Du ser det der skete som en eller anden kæmpe ting.
Det er et internet forum hvor du skaber dig helt vildt.

Grunden til jeg ikke banner nogle, er fordi jeg ikke gider og ser ingen grund til det.
Jeg sidder og laver andre ting imens jeg modererer, og fordi jeg ikke følger hvad du syntes går du helt i selvsving over det.
Tag det nu roligt, og se en film eller slap lidt af.
Hvordan kan ord på internettet få dit pis så meget i kog?

Jeg er da bund ligeglad omkring respekt på et internet forum :D
Jeg er hverken gangsta eller med i en bande, så respekt i den forstand rager mig en skid.
En god pige, gode venner og en familie er alt hvad jeg har brug for. Street cred rager mig ikke noget :)

MrAnonynom
Moderator
Moderator

Postby BigConcrete » Dec 5th, '15, 17:19

MrAnonynom wrote:Du ser det der skete som en eller anden kæmpe ting.
Det er et internet forum hvor du skaber dig helt vildt.

Grunden til jeg ikke banner nogle, er fordi jeg ikke gider og ser ingen grund til det.
Jeg sidder og laver andre ting imens jeg modererer, og fordi jeg ikke følger hvad du syntes går du helt i selvsving over det.
Tag det nu roligt, og se en film eller slap lidt af.
Hvordan kan ord på internettet få dit pis så meget i kog?

Jeg er da bund ligeglad omkring respekt på et internet forum :D
Jeg er hverken gangsta eller med i en bande, så respekt i den forstand rager mig en skid.
En god pige, gode venner og en familie er alt hvad jeg har brug for. Street cred rager mig ikke noget :)

Det handler ikke om street cred .. det handler ikke om gansta eller bande eller om du knepper et hamster, det kunne ikke rage mig mindre.
Det handler om at du siger "her kommer jeg, nu skal i passe på jeg ikke banner jer" og så svarer jeg "FAIR NOK, ban os begge 2 så tager jeg en for holdet og får vist folk at der skal holdes en god tone"
Og hvad gør du ? trækker i land som sædvanligt.

Men nok om det, du er åbenbart så snotdum at du tror respekt er noget gangsta relateret .. spil du bare noget mere gta 5 og få din viden derfra.
Den respekt jeg snakker om er at man respektere mods fordi de træffer nogle beslutninger som fører forummet i den retning som kan give glæde til andre brugere.
Men det kan jeg godt se er svært at regne ud når man er iiihh oh åhh så pisse ligeglad med ganster street cred.

Faktum er... hvis du er så pisse ligeglad med det hele, så overlad den slags kontroverser bland brugerne til nogle der faktisk går lidt op i sitet her.

Nåreh ja "Ser ingen grund til det" .. hvorfor så starte med at true med det ? nu modsiger du bare digselv.
BigConcrete
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
21.7%

Postby MrAnonynom » Dec 5th, '15, 17:32

Der skete stort set intet i det emne, andet end at du går fuldstændig amok over en sætning eller to som han skriver.
Du råber efter handling efter at han spørger om du vil have noget personlig vejledning, og tager det som en trussel på dit liv.

Skub det da til siden, istedet for det stunt du kører lige nu.

Hvis jeg virkelig trak i land, så havde jeg da logget ud, jeg sidder her stadig og diskuterer et noget så ligegyldigt emne, fordi du åbenbart syntes det har betydning.
Jeg ser ikke den større grund til at banne folk fordi de diskuterer med hinanden og er uenige.
Så ville folk jo blive banned dagligt.

Ser heller ikke hvorfor at du skal køre på mig, jeg beder blot om at i holder tråden rent, så ham som spørger om hjælp kan få det.

Kan du ikke løbe en tur, eller løfte nogle vægte?

MrAnonynom
Moderator
Moderator

Postby Undertaker! » Dec 5th, '15, 18:55

Nu har jeg fulgt med på sidelinjen..

Og BC, du har altså et problem. Han truer dig ik, så godt de indlæg der blev skrevet før Mr A slettede dem, og der var ik noget i dem.

Chill, la MODS gøre deres arbejde, og la vær med og føle dig forfulgt.

Synes MODS herinde gør deres arbejde godt, nogle tilfælde kan jeg da godt kaste lidt op over, men, stadigvæk ik vores arbejde. Vi er her bare som brugere, så slap af.
Vil man vinde, må man snyde !
Undertaker!
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
45%

Postby Brænder-børge » Dec 7th, '15, 17:03

Nu har jeg siddet og set de slettede Posts igennem, og jeg kan godt se Bigconcrete hvorfor du kan se Bottles indlæg som en trussel til at starte med, men jeg synes ikke tonen lyder særligt truende, ser mere udtil at han prøver at grine lidt af en dum situation, og MrA siger også at der vil blive holdt øje med ham, men du kører altså for meget op over det, log af MZ hvis hovedet går i selvsving og gå en tur eller tag noget at spise.
face your fear.

https://www.youtube.com/watch?v=WMUXw8J2Kto
Brænder-børge
Moderator
Moderator

Postby Built2last4ever » Dec 13th, '15, 03:02

Det er det de unge vil ha....

Nae du, jeg synes Istedet vi skal se paa alle de vatnisser der er started her paa siden. Det er jo helt gak saa meget vat de skal pakkes ind i. Kommer de alle fra beskyttet hjem?

De gider ik soege og de er alle lavet af glas. Vi gamle er alle arogante of nedladende I vores tone og vi tror alle vi er bedre end andre.... Bla bla bla.

Shut the fuck up nu.... Laer og soeg, stop dumheden og drop nu for helvede jeres Pamper kultur. I kan ik forvente at I for alt serveret og at vi alle taler som jeres mor. Stop nu jeres ynk og tuderi og kom ind i kampen.
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Monion » Dec 13th, '15, 13:01

Built2last4ever wrote:Det er det de unge vil ha....

Nae du, jeg synes Istedet vi skal se paa alle de vatnisser der er started her paa siden. Det er jo helt gak saa meget vat de skal pakkes ind i. Kommer de alle fra beskyttet hjem?

De gider ik soege og de er alle lavet af glas. Vi gamle er alle arogante of nedladende I vores tone og vi tror alle vi er bedre end andre.... Bla bla bla.

Shut the fuck up nu.... Laer og soeg, stop dumheden og drop nu for helvede jeres Pamper kultur. I kan ik forvente at I for alt serveret og at vi alle taler som jeres mor. Stop nu jeres ynk og tuderi og kom ind i kampen.

Velkommen til det danske samfund..
Min kusine oplevede klassekammerater i gymnasiet hvor forældrene fulgte dem med ind i klassen om morgenen og andre hvor de ringede til skolen for at høre om det kunne passe hvis de ikke fik lektier for.
"Børn" i 16-18 års alderen er aldrig havde oplevet at skulle tømme opvaskemaskinen eller står for aftensmaden, der aldrig havde fået ansvar eller fået grænser.
Kålhoveder som ham her og hans forældre:
http://www.avisen.dk/teenager-i-koe-for ... 53555.aspx
http://www.bt.dk/politik/borgerlige-pol ... toej-forka

Det er den type snotunger vi ser flere og flere af - og ja, jeg syntes de skal saves midt over når de kommer med deres fedladne tilgang til at blive "ripped og buffed på 4 uger"
Fandeme om der skal lægges fingre imellem, det tror jeg vidst også fremgår når jeg endelig gider deltage i en af deres tråde
Monion
Moderator
Moderator

Postby CBL1991 » Dec 13th, '15, 16:36

Monion og built. I ramme sømmet lige på hovedet i den her synes jeg. Ved godt jeg er noget yngre end jer men jeg er heldigvis ikke en del af nutidens unge i snakker om som aldrig er blevet sat på plads af sine forældre, lærere, pædagoger osv osv. Men det er satme deres skyld. Altså De voksne. De sætter ingen grænser og har ikke lært dem at arbejde for noget som helst.

Som god ven af en lærervikar kan jeg fortælle at de unge ingen respekt har for hvad der bliver sagt og kan ikke sætte sig ind i andres synspunkter da de er vandt til at blive pleaset hel fra start af deres forældre. Min ven bliver tit ringet op af sure forældre der mener at han ikke skal sætte deres børn på plads selvom de både har været respektløse og decideret personligt ondskabsfulde over for klassekammerater og lærere.

Så jeg synes det er hel fint at de får en hård tone når de kommer herind på MZ og vil have hjælp og så alligevel ikke fordi de ikke kan klare, at det ikke lige gik som de havde regnet med. For jeg er ganske enkelt træt af den arrogante generation som ikke har respekt for dem som rent faktisk ved hvad de snakker om og gerne vil hjælpe.
Bodybuilding is my religion.
The gym is my church.
My mind is my bible.

Do as I say, not as i do -- monion

Work hard in silence, let your succes's make the noise - weakness is a choice!
CBL1991
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Progress to next rank:
25%

Postby MrAnonynom » Dec 13th, '15, 17:12

Man kan sagtens vejlede folk på en ordentlig måde.
I ser jer sure på noget, som måske ikke engang er rigtigt.

Jeg kan selv huske da jeg startede med at træne, jeg var pisse forvirret, og jeg havde ingen adgang til internet eller noget overhovedet.
Kun en person der boede på mit behandlingshjem til at guide mig frem nogenlunde.

Vi er jo ikke et forum der opdrager folk.
Peg dem i den rigtige retning, og bed dem om at søge, og forklar dem mulighederne.

MrAnonynom
Moderator
Moderator

Postby CBL1991 » Dec 13th, '15, 17:27

MrAnonynom wrote:Man kan sagtens vejlede folk på en ordentlig måde.

Jeg kan selv huske da jeg startede med at træne, jeg var pisse forvirret, og jeg havde ingen adgang til internet eller noget overhovedet.
Kun en person der boede på mit behandlingshjem til at guide mig frem nogenlunde.

Peg dem i den rigtige retning, og bed dem om at søge, og forklar dem mulighederne.

At vejlede er da det samme som at opdrage når vi snakker om at få folk ordenligt igang fra start. Frem for at de skal lytte netop til rocker Preben nede i FW som aldrig har lavet den mindste form for reaeach omkring at køre krudt med fornuft. Og når Preben typisk er typen der er god til at overbevise folk om at hans ord er lov, skal der bare ofte mere til før at de lytter og forstår at mindre kan gøre det. Synes vi har rigeligt med eksempler herindefra.
The gym is my church.
My mind is my bible.

CBL1991
Progress to next rank:
25%

Postby Monion » Dec 13th, '15, 18:00

MrAnonynom wrote:Man kan sagtens vejlede folk på en ordentlig måde.

Det syntes jeg nu også jeg er ret god til.
Men, når de får besked på at læse selv og man smider links til de nyttige information og beder dem læse det igennem og søge efter resten, så brænder jeg sgu sammen når de vender tilbage pisse fornærmede over man ikke holder dem i hånder og fodre dem med guldkorn.

Eller når de læser noget og forventer at det bare spiller, men så finder ud af de render rundt med hoved oppe i røven bagefter.
Jeg er ikke meget for at hænger folk ud ved navn, men tag Holst og hans mange fucked up spørgsmål - som jeg afsluttede den sidste af hans tråde med
Jeg skal virkelig virkelig anstrenge mig for at holde en sober tone.

Alle dine spørgsmål skriger højt at du kun har været totalt fokuseret på at starte krudt og at du har på ingen måde sat dig en skid ind i tingene.
Det er muligt du har kigget kost og træning, men skal der sgu være styr på inden du sidder med nålen i låret !

I en af de mange andre tråde skriver du at du var "totalt klar!" bullshit, du har været totalt tændt men ikke en skid klar.
KIG DIG NU OMKRING OG LÆS HVAD ANDRE HAR GJORT SIG AF TANKER OG ERFARINGER!

Næste gang er jeg ikke flink :evil:

Han skal være glad for jeg ramte en god dag da jeg svarede
Monion
Moderator
Moderator

Postby MrAnonynom » Dec 13th, '15, 19:09

Der blev da heller ikke redigeret i dit indlæg, slettet eller knyttet kommentarer til :)
Læste godt dit indlæg, og det er helt i orden.

Når man smider et indlæg, hvor jeg ser ingen grund til at ophidse en stemning, så får man det af vide.

CBL, tror lige du skal huske på dine par første spørgsmål herinde på forummet

MrAnonynom
Moderator
Moderator

Postby MrAnonynom » Dec 13th, '15, 19:14

Hvis alle vidste hvordan man tog krudt på en ordentlig måde, ville grunden til dette forummet være en helt anden.
Husk nu på hvorfor forummet blev startet i sin tid.

MrAnonynom
Moderator
Moderator

Postby CBL1991 » Dec 13th, '15, 19:19

MrAnonynom wrote:Der blev da heller ikke redigeret i dit indlæg, slettet eller knyttet kommentarer til :)
Læste godt dit indlæg, og det er helt i orden.

Når man smider et indlæg, hvor jeg ser ingen grund til at ophidse en stemning, så får man det af vide.

CBL, tror lige du skal huske på dine par første spørgsmål herinde på forummet

Så vidt jeg husker var det noget omkring vialer. Hvor lidt logisk tænkning nok ku ha løst mit spørgsmål ja. Men det er jo slet ikke det her handler om? Og ja. Jeg pointere ikke at folk skal ha styr på sit shit før de skriver, jeg pointere blot at man godt må lytte en smule når dem der ved hvad de snakker om, fortæller hvordan tingene bør gøres. Så forstår slet ikke at du relatere til mit første indlæg
The gym is my church.
My mind is my bible.

CBL1991
Progress to next rank:
25%

Postby MrAnonynom » Dec 13th, '15, 19:28

Vi er nok gået lidt forbi hinanden i hvad vi mener.

MrAnonynom
Moderator
Moderator

Postby BANNED » Dec 14th, '15, 08:53

Hvis man tror at hård tone er lig med nedladende og hånlige svar, så er man ikke velkommen her på mz.

Hvis man følte sig ramt af ovenstående, så tænk lidt over hvorfor mon.

Curlingbørn er ikke det samme som 19 år og pisse usikker på nåle og steroider - et sted vi alle sammen har været.
"What do I do? I’m a bodybuilder & yeah, it’s a job. Only the day doesn’t start at 9 & it won’t end at 5. It starts from the time I open my eyes to the time I shut them. It’s not a 5 day work week. I live it 24/7... This is a job. This is my life."

Velkommen til MuscleZone.dk !

>> For hjælp, smid en email til: admin@musclezone.dk <<
BANNED
Admin
Admin

Postby Built2last4ever » Dec 14th, '15, 12:19

Lad os saa definere nedladende....

Og haanlig..

Det der er problematikken her, er jo at man er nedladende naar man ik vil regne en eller anden gokkomobils diet ud eller ik gider laegge hele Peter pop smarts cycle ud I detaljer for ham, men istedet ber vedkommende om at regne paa lortet selv eller laese lidt mere. Og man er jo et arrogant svin hvis man saa oveni fortaeller vedkommende et par vise og sande ord som kun taler sandheden. Let's call it a quote....

however.... When are we to much.... And how do we define rough and tough and what is arrogant patronising and mean?
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby MrAnonynom » Dec 14th, '15, 14:36

Fx er der mange i farezonen i dag, fordi det er anden uge i træk, walking dead ikke er kommet ud om mandagen !!! :D

Livsvarige bans til alle haha.
Det er svært med definitioner som sådan Built, og det er nemlig også hvad der til tider gør det til en hårfin grænse.
Men så længe i ikke kører den helt i bund som BigConcrete her i tråden, eller linker til sider med steroider, vil i jo aldrig få et livsvarigt ban fra siden, blot en reminder.

Jeg ved godt at det ikke er alle der vejleder på samme måde, og det skal der også være plads til. Men nogle gange må man også træde til ind i et emne som admin, og vise folk der nye på siden, at vi holder øje :)
Hvis jeg kørte samme stil som på andre internet forums, var der en del medlemmer der konstant fik en løftet pegefinger, og det gør forums så kedelige når der er nazi admins.

Det er også en hårfin balance som admin, om hvor vi trækker grænsen. Vi prøver, og andet kan vi ikke gøre.
Vi må også indrømme at mængden af mennesker på forummet er ikke så stor, når vi nu befinder os i Danmark, og steroider.
Det er jo en lille mængde mennesker, og så samtidig smide at man bruger et internet forum, er jo for mange mennesker direkte mindblowing.

MrAnonynom
Moderator
Moderator

Return to Debat vedrørende MuscleZone