!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Til brænder

Ønsker du at gå af steroiderne, så lad os støtte dig her!

Til brænder

Postby BigConcrete » Jan 4th, '16, 12:10

Ja, vi er i helt rigtige kategori.
En lille OFF snak :P

Vil gerne høre om hvorfor du valgte at stoppe med at krudte.
Hvorfor bliver du stadig hængende herinde (i miljøet for krudtere)
Har der været nogle ting du savnede ved det.
Hvad er det bedste ved at være stoppet.

Hvordan har det påvirket dig Økonomisk, tidsmæssigt, helbredsmæssigt og mentalt at gå off ?

Hvad fik dig til at indse at du gerne ville stoppe ? Var der flere ting over længere tid eller kom det fra den ene dag til den anden.

Og til sidst hvor længe/meget havde du krudtet inden du stoppede ? Tidslængde fra først til sidste cycle, Hvor mange kg snakker vi ON og hvor mange nu og hvor lang tid ON har du ca været tilsammen ?

Hvis andre herinde kender til noget ala det samme må i meget gerne bidrage.
Det er jo nok ikke nogen hemmelighed at det er fordi jeg selv roder lidt med tankerne om man skulle stoppe med at tage krudt.

PS: undskyld hvis det virker som om at jeg udstiller nogle, vil gerne slette posten hvis nogle personer stødes.
The greatest form of control is when you think you're free when you're being fundamentally manipulated and dictated to. One form of dictatorship is being in a prison cell and you can see the bars and touch them. The other one is sitting in a prison cell but you can't see the bars and you think you're free.
BigConcrete
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
21.7%

Re: Til brænder

Postby recreationaldude » Apr 2nd, '16, 02:21

Hvad skal jeg bruge det til, den ekstra størrelse som krudt giver, og hvor vigtigt er det?
I slutningen af dagen når du kommer over en vis størrelse så bliver du bare mere dysfunktionel, får svære ved at tørre dig selv i røven osv.:).

Udover visheden vedrørende helbreddet så er det helt sikkert den emotionelle rutsjebane, du har det fantastisk på test, pct ikke så meget og pausen er også lidt noget lort. Super fedt ikke at have med det lort at gøre mere.

For mit vedkommende drev det bare over. Men så igen heelt stoppet er jeg ikke, der skal en smule vækst til med mellemrum, - kan mærke på mit venstre knæ det snart er tid igen, - tænker jeg fortsætter med små mængder vækst eller ghrp's deru'af :).
recreationaldude
Din vægt: 1.25kg
Din vægt: 1.25kg
Progress to next rank:
8%

Re: Til brænder

Postby hakkebøffen » Jul 21st, '16, 15:11

hvorfor jeg stoppede? Fordi det var krudt (og alt mulig andet sjov og ballade) der styrede mig, istedet for at jeg styrede... Holdt op med at være sjov, og jeg er sgu en stor nok gut helt af mig selv. Mødte fru hakkebøf, der helt klart ikke var vild med humørsvingninger og generelt ustabile mænd - jeg er til gengæld rimelig vild med fru hakkebøf. Ærligt talt var jeg fuldstændig fucked up på alle fronter, og nødt til at tage nogle seriøse valg om hvad jeg ville med mit liv.

Jeg vejer nok det samme nu som dengang (140? kg/197 cm), men ser noget anderledes ud. Vejede faktisk mere da jeg startede, men da var jeg bare fed. Var på i 3-4 år. Tænker en sund vægt ligger på de 110 for mit vedkommende, og det er rigeligt stort. Nu trænger jeg til at smide nogle kilo, primært fordi jeg har ædt for meget og forkert og trænet for lidt (dårlig ryg). Til gengæld har jeg stabilt arbejde, økonomi, lækker dame, søde unger og nogle makkere, der er til at regne med. Hænger ud her - fordi jeg ikke gider alt mulig facadepis. Jeg er nok et af de værre eksempler, men jeg kunne virkelig ikke se hvor galt det var, da det var galt.
hakkebøffen
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
44.9%

Return to Vejen til OFF!