!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

New comers 15 - stuff worth mentioning!

Diskuter her diverse pro's, billeder, konkurrencer, kostplaner m.v.

New comers 15 - stuff worth mentioning!

Postby vildgut » Sep 15th, '15, 13:31

Synes det krævede lidt sin egen tråd og kunne være sjovt hvis dem der så det ville dele lidt.

Det her var nok det mest fucked up jeg ever har set på en scene - Jeg kender ikke guttens historier men shit en smadret krop

Image

Det næste sjove var vel falby som alle åbenbart elsker og som sikkert er en super flink fyr dukker op som en synthol dyr som dommerne og korrekt dømmer helt i bund. Men han er fandme stor 8-)

Image

Ellers synes jeg finalerne så ud til at være okay til NC jeg er skuffet over de ligger klasserne sammen så en -80 bb skal stå mod -70bb etc.
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.6%

Re: New comers 15 - stuff worth mentioning!

Postby Supahstar » Sep 15th, '15, 15:17

Synes det er blevet til en skønheds konkurrence..
Folk der har trænet 6 måneder og så mener de at de er klar til at stå på scenen, jeg flovede mig sgu!
Jeg er ikke selv scene materiale, men jeg kan i det mindste selv se det!
Især mange af dullerne lignede anoreksi ofre! Der må sidde nogle personlige trænere derude med meget røde øre, over at have pillet deres piger så vildt!

Og som du selv påpeger så var der satme nogle smadrede kroppe i mellem, med tydelig akne og høje bf, hvor man tænker WTF!? I ødelægger jo fuldstændig sporten!

Søren falby var også en af mine favoritter, og det er virkelig ærgerligt at han vælger at pumpe sig som en olie ballon :/
Big up til Tine Grønnemark, hun er fandme en sej pige! Og lækker haha!

Bb junior; Anders Hauerballe, Joe ja flot og stort potientiale, men hans arrogance!! Større ego-idiot skal man fandme lede længe efter! Håber der er nogen i miljøet der får ham pillet ned fra den trone han tror han er placeret på. Det er ulækkert at se på, at han skal træde og nedgøre andre personer for at fremme sig selv.

Og ja mht sammenlægning af klasserne, det ødelagde lidt dem som virkelig havde potientiale i ~70kg

Udover det, var det fantastisk at se aå mange top lækre og dedikerede mennesker..
Hvor mange var til NC herinde fra? Kan jo være vi stødte på hinanden uden at vide det ;)
Yes, the recipient of this award goes to Moi
The best qualified Superstar.
Supahstar
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
72%

Postby Nameless » Sep 17th, '15, 13:37

Supahstar wrote:Synes det er blevet til en skønheds konkurrence..
Folk der har trænet 6 måneder og så mener de at de er klar til at stå på scenen, jeg flovede mig sgu!
Især mange af dullerne lignede anoreksi ofre! Der må sidde nogle personlige trænere derude med meget røde øre, over at have pillet deres piger så vildt!

Og som du selv påpeger så var der satme nogle smadrede kroppe i mellem, med tydelig akne og høje bf, hvor man tænker WTF!? I ødelægger jo fuldstændig sporten!

Søren falby var også en af mine favoritter, og det er virkelig ærgerligt at han vælger at pumpe sig som en olie ballon :/

Bb junior; Anders Hauerballe, Joe ja flot og stort potientiale, men hans arrogance!! Større ego-idiot skal man fandme lede længe efter! Håber der er nogen i miljøet der får ham pillet ned fra den trone han tror han er placeret på. Det er ulækkert at se på, at han skal træde og nedgøre andre personer for at fremme sig selv.

Og ja mht sammenlægning af klasserne, det ødelagde lidt dem som virkelig havde potientiale i ~70kg

Udover det, var det fantastisk at se aå mange top lækre og dedikerede mennesker..
Hvor mange var til NC herinde fra? Kan jo være vi stødte på hinanden uden at vide det ;)

Jeg stillede selv op i minus 70-80 klassen og var os selv pisse træt af vi blev lagt sammen da jeg pludselig blev mega høj ifh til de andre, men vi fik at vide der kun var 2 der vejede under 70 kg ?

Mødte ham Anders som du kender ude på toilettet der virkede han nu som en fin fyr faktisk på trods at alt handlede om ham selv på det tidspunkt
Nameless
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
55.1%

Postby Supahstar » Sep 19th, '15, 20:32

Nameless wrote:
Supahstar wrote:Synes det er blevet til en skønheds konkurrence..

Jeg stillede selv op i minus 70-80 klassen og var os selv pisse træt af vi blev lagt sammen da jeg pludselig blev mega høj ifh til de andre, men vi fik at vide der kun var 2 der vejede under 70 kg ?

Mødte ham Anders som du kender ude på toilettet der virkede han nu som en fin fyr faktisk på trods at alt handlede om ham selv på det tidspunkt

Kan godt forstå i synes det var træls, det gav en stor skævvridning.

Kender ham ikke, oplevede bare hans "mig mig mig", "jeg er så meget bedre og dedikeret end alle andre" og sådan noget bryder jeg mig ikke om, af samme grund jeg ikke kan udstå Phil Heath. Synes derimod det er fedt med sådan en som
Kai, der er helt nede på jorden, og ydmyg af person.
Yes, the recipient of this award goes to Moi
The best qualified Superstar.
Supahstar
Progress to next rank:
72%

Postby Quadzilla » Sep 22nd, '15, 12:32

Kvaliteten i Jr BB +75 kg var langt lavere i år end sidste år, det var ret vildt imo..
Men ja der var virkelig nogle ind i mellem der lignede en pose lort!!
Dont get high on your own supply
Quadzilla
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
8.6%

Postby Feta » Sep 25th, '15, 07:57

Quadzilla wrote:Kvaliteten i Jr BB +75 kg var langt lavere i år end sidste år, det var ret vildt imo..

Nu var den jo også hjernedød sidste år.. Hvor nok dks største talent vandt

Var selv i cbb -180 klassen

Når jeg var backstages tænkte jeg da også at mange burde have ventet med at stille op.. Men det er vel lidt ideen med NC - så folk kan få smag for det og sporten kan vokse
Lidt ligesom da bikini klassen kom
Feta
Din vægt: 15kg
Progress to next rank:
54%

Postby Quadzilla » Sep 25th, '15, 19:00

Feta wrote:
Quadzilla wrote:Kvaliteten i Jr BB +75 kg var langt lavere i år end sidste år, det var ret vildt imo..

Når jeg var backstages tænkte jeg da også at mange burde have ventet med at stille op.. Men det er vel lidt ideen med NC - så folk kan få smag for det og sporten kan vokse

Helt enig. Super nedtur at det fucking år man vælger at stille op, så er det bare den klammeste klasse nogensinde med kæmpe svin over det hele.

Helt enig. Men ja det er jo så folk kan få en smag for det. Men nogle af de bikinipiger der ligenede virkelig lort. Der må have stået nogle coaches med røde næser der har sendt de flodheste op på scenen.
I BB kan det jo ske at der sker noget på dagen som fucker en form op.. Men den undskyldning har de sgu ikke i bikini!!
Dont get high on your own supply
Quadzilla
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
8.6%

Postby Feta » Sep 25th, '15, 19:22

Quadzilla wrote:
Feta wrote:

Helt enig. Super nedtur at det fucking år man vælger at stille op, så er det bare den klammeste klasse nogensinde med kæmpe svin over det
.

Helt enig. Men ja det er jo så folk kan få en smag for det. Men nogle af de bikinipiger der ligenede virkelig lort. Der må have stået nogle coaches med røde næser der har sendt de flodheste op på scenen.
I BB kan det jo ske at der sker noget på dagen som fucker en form op.. Men den undskyldning har de sgu ikke i bikini!!

Var du i bb jr +75 sidste år ??

1,2,3 til dm sidste år i den klasse har jo også dyrket bb længe op stillet op før.. lige bortset fra dennis som vandt
Jr plejer jo oftest af bestå af nye

Du kan jo sagtens være en potent coach også have en atlet der ikke har det i sig.. så er der lidt at arbejde med :D
Feta
Progress to next rank:
54%

Return to Bodybuilding: internationalt og nationalt