!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

ADD fri center i Randers-området

Diskuter programmer, øvelser, metoder - del dine tips og tricks, og hvad der virker for dig! Kort sagt: Alt der omhandler træning!

ADD fri center i Randers-området

Postby Skindogben » Dec 8th, '17, 16:36

Hej folkens
Har været så uheldig at fælden klappede to dage efter startskudet på min første kur, så er nu på udkig efter et sted hvor jeg kan træne i fred og ro.
Nogen bud på centre i Randers(eller omegn) som ikke samarbejder med ADD?
Skindogben
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
12.2%

Re: ADD fri center i Randers-området

Postby Monion » Dec 8th, '17, 16:53

Har de en positiv test på dig, eller fortalte du det selv?
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Skindogben » Dec 8th, '17, 16:56

De har en test med en T/E ratio på 15.
Skindogben
Progress to next rank:
12.2%

Postby Flexfun » Dec 10th, '17, 01:50

Skindogben wrote:De har en test med en T/E ratio på 15.

Undskyld jeg kapre din tråd, men kan du eller andre uddybe mere om ADD’s test og T/E ratio og hvor grænserne ligger? Har tidligere læst at man iforhold til T/E ratio ka slippe afsted med 250 mg om ugen, men så tester man vel stadig positiv for udefra kommende testosteron for det ka vel spores i ca 3 mdr med test E ...
nogle der ka byde ind her:). ??

backobtopic: der er da vist mange ADD fri centre i Randers er der ik :mrgreen: eller var det tidligere ...?
Flexfun
Din vægt: 10kg
Progress to next rank:
62%

Postby Skindogben » Dec 10th, '17, 10:07

Flexfun wrote:
Skindogben wrote:De har en test med en T/E ratio på 15.

Undskyld jeg kapre din tråd, men kan du eller andre uddybe mere om ADD’s test og T/E ratio og hvor grænserne ligger? Har tidligere læst at man iforhold til T/E ratio ka slippe afsted med 250 mg om ugen, men så tester man vel stadig positiv for udefra kommende testosteron for det ka vel spores i ca 3 mdr med test E ...
nogle der ka byde ind her:). ??

backobtopic: der er da vist mange ADD fri centre i Randers er der ik :mrgreen: eller var det tidligere ...?

Helt i orden.
Jeg har Ikke fået opgivet deres cut-off værdi for T/E ratio, men kan se at WADA tidligere har gået efter en ratio på 4, og det er deres standarder der testes efter.
https://www.wada-ama.org/sites/default/files/resources/files/WADA-TD2004-EAAS-Reporting-and-Evaluation-Guidance-for-Testosterone%2C-Epitestosterone%2C-T-E-Ratio-and-Other-Endogenous-Steroids.pdf
Så vidt jeg kan se på mit svar, er testen for eksogent testosteron foretaget på opfordring af den høje T/E ratio, og man kunne måske derfor antage at de ikke laver den test hvis T/E ratio er indenfor normalen?
Jeg kan forresten fortælle at min prøve blev taget 2 dage efter et skud på 500mg.

Det er endnu ikke lykkedes mig at opstøve et sådant center i Randers, så jeg er meget åben overfor forslag :)
Skindogben
Progress to next rank:
12.2%

Postby Skindogben » Dec 11th, '17, 21:07

Monion wrote:Har de en positiv test på dig, eller fortalte du det selv?

Var der en speciel grund til at du spurgte om det? Eller var det blot nysgerrighed? :)
Skindogben
Progress to next rank:
12.2%

Postby Monion » Dec 11th, '17, 21:12

Skindogben wrote:

Var der en speciel grund til at du spurgte om det? Eller var det blot nysgerrighed? :)

Tænkte bare det var hurtigt, kender til et par stykker som er gået gennem en test uden den viste noget, så det kunne være at de havde presset dig :)
Monion
Moderator
Moderator

Postby Skindogben » Dec 11th, '17, 21:14

Monion wrote:
Skindogben wrote:

Tænkte bare det var hurtigt, kender til et par stykker som er gået gennem en test uden den viste noget, så det kunne være at de havde presset dig :)

Han spurgte godt nok ind til om jeg ikke tog andre "kost tilskud" nogle gange :lol: Kender også flere der er gået igennem uden at blive snuppet, så troede egentlig jeg havde været heldig, da der var gået næsten 3 måneder siden testen blev taget :cry:
Skindogben
Progress to next rank:
12.2%

Postby Flexfun » Dec 12th, '17, 01:21

Hvilken kæde blive du testet I?
Husk ADD system ikke samarbejder med fitness.dk, Fitnessworld !systemer.
Så hvis du er blevet testet positiv i Fitnessworld kan de ikke se det hvis du går over til fitness.dk, forening fitness eller et andet der samarbejder ned ADD og melder dig ind der:)
Du vil kun stå Black listet/positiv i den kæde du er testet.
Flexfun
Progress to next rank:
62%

Postby Skindogben » Dec 12th, '17, 16:56

Flexfun wrote:Hvilken kæde blive du testet I?
Så hvis du er blevet testet positiv i Fitnessworld kan de ikke se det hvis du går over til fitness.dk, forening fitness eller et andet der samarbejder ned ADD og melder dig ind der:)

Det var i et mindre center. Hvis det faktisk fungerer som du nævner, er det umiddelbart intet problem så. Eneste udfordring er vel så næste gang jeg bliver trukket til side :o
Skindogben
Progress to next rank:
12.2%

Postby Monion » Dec 12th, '17, 17:42

Skindogben wrote:
Flexfun wrote:Hvilken kæde blive du testet I?

Det var i et mindre center. Hvis det faktisk fungerer som du nævner, er det umiddelbart intet problem så. Eneste udfordring er vel så næste gang jeg bliver trukket til side :o

Hvorfor?
De har ingen lovhjemmel, så du vender dig bare om og går - du kan selvsagt ikke komme tilbage i det center.

Der er desuden kommet en lovkrav som siger at alle centre skal skilte med at de IKKE er tilmeldt ADD
Det er frivilligt for kommercielle motions- og fitnesscentre, om de ønsker en samarbejdsaftale med ADD. Men vær opmærksom på, at det er lovpligtigt for kommercielle motions- og fitnesscentre at skilte med, hvorvidt de har en samarbejdsaftale med ADD eller ej.

Skiltning skal ske med et lovpligtigt klistermærke, og klistermærket skal sidde tydeligt i indgangspartiet til centret. Klistermærket for centre med en samarbejdsaftale med ADD har et tjekmark og teksten ’Vi samarbejder med Anti Doping Danmark’. Klistermærket for centre uden en samarbejdsaftale med ADD har alene teksten ’Vi samarbejder ikke med Anti Doping Danmark’. Centre uden samarbejdsaftale med ADD har pligt til selv at rekvirere klistermærket.

Image

Det gør det dejlig nemt at køre en tur og kigge på indgangen :mrgreen:
Monion
Moderator
Moderator

Postby Skindogben » Dec 12th, '17, 17:49

Monion, tænker da det bliver frustrerende at skulle skifte mellem centrene :p
Har været en tur rundt ved dørene i de forskellige centre og tjekke efter skiltet, og har desværre ikke fundet nogen :cry:
Skindogben
Progress to next rank:
12.2%

Return to Træning generelt