!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

forfodsløb

Løb, cardio, kredsløbstræning - her bør din tråd smides

forfodsløb

Postby ELIOT » Jun 7th, '14, 13:21

Min "papfar" er løber og har løbet mange marathon osv. men jeg ville godt starte med at løbe forfodsløb, da det skulle være meget hårdt, og jeg ikke har den bedste kondi, så hvorfor ikke starte der istedet for, at starte på det senere hen. Ville det være en god idé, og gå stille og roligt frem med det selvfølgelig. Han siger man for kæmpe lår og læg ved det, så det er lige mig :p
Noget den har nogen erfaring, til hvordan jeg muligvis skal starte op, god eller dårlig idé, ulemper osv. :)
Mange tak :)
ELIOT
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
56%

Re: forfodsløb

Postby Brænder-børge » Jun 8th, '14, 22:42

ELIOT wrote:Min "papfar" er løber og har løbet mange marathon osv. men jeg ville godt starte med at løbe forfodsløb, da det skulle være meget hårdt, og jeg ikke har den bedste kondi, så hvorfor ikke starte der istedet for, at starte på det senere hen. Ville det være en god idé, og gå stille og roligt frem med det selvfølgelig. Han siger man for kæmpe lår og læg ved det, så det er lige mig :p
Noget den har nogen erfaring, til hvordan jeg muligvis skal starte op, god eller dårlig idé, ulemper osv. :)

store lægge får du næppe, så meget kan jeg afsløre, ikke desto mindre er det en god løbeteknik at mestre, men lad være at forvente guld og grønne skove, er du i dårlig form så kommer du ikke til at løbe lange ture/sprinter på gode tider bare fordi du skifter til forfods løb, det er din kondi du skal arbejde med her, og den eneste måde at gøre det på er at komme ud og få nogle kilometer i stængerne.

http://www.runforest.dk/inov8-f-lite-1096.html

det er nogle super sko, og jeg vil anbefale dig at købe dem, mht. til teknikken så få din papfar til at lære dig teknikken eller se et masse instruktions videoer, de videoer vil nok også sige hvordan du skal komme godt igang, ellers kan man bare starte med nogle små 400 meters intervaller også bare øge når man føler man kan.
face your fear.

https://www.youtube.com/watch?v=WMUXw8J2Kto
Brænder-børge
Moderator
Moderator

Postby ELIOT » Jun 9th, '14, 20:16

Brænder-børge wrote:
ELIOT wrote:Min "papfar" er løber og har løbet mange marathon osv. men jeg ville godt starte med at løbe forfodsløb, da det skulle være meget hårdt, og jeg ikke har den bedste kondi, så hvorfor ikke starte der istedet for, at starte på det senere hen. Ville det være en god idé, og gå stille og roligt frem med det selvfølgelig. Han siger man for kæmpe lår og læg ved det, så det er lige mig :p

store lægge får du næppe, så meget kan jeg afsløre, ikke desto mindre er det en god løbeteknik at mestre, men lad være at forvente guld og grønne skove, er du i dårlig form så kommer du ikke til at løbe lange ture/sprinter på gode tider bare fordi du skifter til forfods løb, det er din kondi du skal arbejde med her, og den eneste måde at gøre det på er at komme ud og få nogle kilometer i stængerne.

http://www.runforest.dk/inov8-f-lite-1096.html

det er nogle super sko, og jeg vil anbefale dig at købe dem, mht. til teknikken så få din papfar til at lære dig teknikken eller se et masse instruktions videoer, de videoer vil nok også sige hvordan du skal komme godt igang, ellers kan man bare starte med nogle små 400 meters intervaller også bare øge når man føler man kan.

Mange tak :) det vil jeg gøre
ELIOT
Progress to next rank:
56%

Postby SuperMartin » Jan 9th, '17, 18:31

Prøv eventuelt at google POSEMANDEN.
SuperMartin
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
34.7%

Postby SuperMartin » Mar 19th, '17, 15:40

Hvis du har tænkt dig at gøre noget ud af løb, skal du overveje at have èn af dine ugentlige ture i en skov eller på noget blødt underlag. Det mindsker risikoen for skader. Og når du er oppe på mange km om ugen, så ha`måske 2 par sko at skifte imellem, så dine fødder bliver belastet forskelligt. Det var lige et par råd :)
SuperMartin
Progress to next rank:
34.7%

Return to Motion og kondi