!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Svømme i naturen

Løb, cardio, kredsløbstræning - her bør din tråd smides

Svømme i naturen

Postby Tyrenakken » Sep 16th, '12, 13:19

Det bliver ikke den vilde pumpertråd den her...:-D

Men jeg har sat mig for at jeg skal svømme 800m fra en strand, ud til en lille tange...

stedet hvor jeg vil svømme har ingen sejlrende, og ingen "tung" bådtrafik...

Men er der noget man skal være opmærksom på før man kaster sig ud i det? Vil gøre det til sommer næste år og det bliver når badevandet er klar, og jeg har altid været god til at svømme...

Men har erfaret fra tidligere svømmeture at vandet kan blive ret køligt når man kommer ud på dybere vand...kan det være nødvendigt med våddragt eller andet på sådan en tur?
Hvad sker der hvis man:
-Spiser en mælkesnitte?

Alle ved det, men ingen taler om det...
Tyrenakken
Din vægt: 10kg
Progress to next rank:
26%

Re: Svømme i naturen

Postby NeedAdvice » Sep 16th, '12, 13:27

Når du siger "naturen", hvad tænker du så helt præcist på her?

Jeg vil lige sikre mig, at vi her ikke taler om det utroligt populære fænomem 'tørsvømning''?

https://www.youtube.com/watch?v=20p0VIKknNk
On a more serious note: Jeg er sikker på det godt kan lade sig gøre.. Men der er altid risiko for kramper eller andre uheldige situationer, så jeg ville aldrig råde folk til at svømme langt ud på egen hånd.. Det er sgu lidt risky.
NeedAdvice
Din vægt: 20kg
Din vægt: 20kg
Progress to next rank:
12%

Postby ozzy30 » Sep 16th, '12, 13:52

Var det ikke bare næmmere at svømme på langs af vandet, så behøver du jo ikke så langt ud ?
Hellere 10 ryk i banditten end 10 banditter i ryggen
ozzy30
BB Wannabe
BB Wannabe
Progress to next rank:
84%

Postby Tyrenakken » Sep 16th, '12, 14:59

Ozzy> det er selvfølgelig en mulighed...kan jo måle en strækning på 800m af...men i kender det sikkert, når man kigger på noget og siger "det vil jeg"...og sådan fik jeg det med den ø pludselig....hehe....

NeedAdvice> skal ikke tørsvømme.... :mrgreen:

Men makker og jeg har snakket om at han tager med, og roer ved siden af...så han kan hjælpe...800m er jo ikke meget, men som du skriver kan noget jo gå galt...og jeg har selv enormt meget respekt for vand....
Hvad sker der hvis man:
-Spiser en mælkesnitte?

Tyrenakken
Progress to next rank:
26%

Postby ozzy30 » Sep 16th, '12, 15:30

Tyrenakken wrote:Ozzy> det er selvfølgelig en mulighed...kan jo måle en strækning på 800m af...men i kender det sikkert, når man kigger på noget og siger "det vil jeg"...og sådan fik jeg det med den ø pludselig....hehe....

NeedAdvice> skal ikke tørsvømme.... :mrgreen:

Men makker og jeg har snakket om at han tager med, og roer ved siden af...så han kan hjælpe...800m er jo ikke meget, men som du skriver kan noget jo gå galt...og jeg har selv enormt meget respekt for vand....

He he jo det er kan der da være noget om. Det er da også federe at svømme ud til noget :-)
Hellere 10 ryk i banditten end 10 banditter i ryggen
ozzy30
BB Wannabe
BB Wannabe
Progress to next rank:
84%

Postby G.I joe » Sep 16th, '12, 16:47

find dig en våddragt :) - det kan godt være det er sommer og all that når du gør det, men bare for en sikkerheds skyld så du har noget+ få en ven til at stå på stranden ´bare for at have nogen der hvis der sku ske noget
G.I joe
Din vægt: 1.25kg
Din vægt: 1.25kg
Progress to next rank:
22%

Postby Tyrenakken » Sep 16th, '12, 17:07

Så bliver det sgu en svømmetur næste år.. :geek: ..ved godt 800m ikke er alverden...men tror jeg vil forsøge at svømme 800m nede i den lokale svømmehal et par gange for at vurdere hvor hårdt det er...har svømmet det halve før uden problemer...

Det eneste modargument jeg kan komme i tanke om, er frygten for at der kommer en tosse i en speedbåd...men har sgu endnu til gode at se dem derude...
Hvad sker der hvis man:
-Spiser en mælkesnitte?

Tyrenakken
Progress to next rank:
26%

Return to Motion og kondi