!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Spørgsmål til Fasted Cardio

Løb, cardio, kredsløbstræning - her bør din tråd smides

Spørgsmål til Fasted Cardio

Postby Krystalized » Nov 12th, '13, 15:39

Jeg har fået anskaffet mig en motionscykel og skal til at i gang med at dyrke fasted cardio, hvilket jeg er rigtig spændt på!
Har dog lige et par spørgsmål.
Mit mål er at smide en del fedt, og holde på så meget masse som overhovedet muligt. Styrketræner 5-6 gange om ugen og har en fedtprocent på 13-16 stykker.
Vil gerne ned under 10 (og nej ved godt det ikke sker på en måned). Jeg er meget tålmodig ;) Har tænkt mig at dyrke fasted cardio 3-5 gange om ugen. Skal jo starte et sted.

Jeg har tænkt mig at stå op, drikke en halvt liter vand (vand fra morgenstunden skulle booste forbrændingen(?)), en koffeinpille og lidt BCAA for at få en smule proteiner uden (MEGET begrænset hvert fald) antal kcal.
- Hvad siger I til det?

Jeg har tænkt mig at dyrke cardio i en halv times tid, tage et bad efterfølgende og lade ca. en halv time gå, før jeg begynder at spise, for at få noget ud af efterforbrændingen også. Efter en halv time har jeg tænkt mig at spise en stor portion havregryn med skummetmælk og en whey proteinshake med 2 scoops (ca. 35-40g protein) - protein ved siden af havregrynen og mælken.
- Hvad siger I til det?

Hvordan foregår det med at drikke vand imens cardioen foregår og lige bagefter? go/nogo?

Ellers nogle guldkorn inden jeg går i gang med dette? Gode guldkorn til at holde på massen mht. kost, tilskud før/efter cardio mm.?

Pft!
Krystalized
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
48%

Re: Spørgsmål til Fasted Cardio

Postby BANNED » Nov 12th, '13, 15:47

Drik gerne vand under og efter. Det er helt fint.
Jeg ville droppe carbs i det første måltid.

Koffein er skide smart. Husk at trap op i dosis eller hold pauser.
Husk at trap op for cardioen. Enten højere intensitet eller længere tid med samme.

Er det clean eller med hjælp fra kemi?
Hvis det er med kemi, så kan du godt faste lidt længere og udelade carbs i de to første måltider.
"What do I do? I’m a bodybuilder & yeah, it’s a job. Only the day doesn’t start at 9 & it won’t end at 5. It starts from the time I open my eyes to the time I shut them. It’s not a 5 day work week. I live it 24/7... This is a job. This is my life."

Velkommen til MuscleZone.dk !

>> For hjælp, smid en email til: admin@musclezone.dk <<
BANNED
Admin
Admin

Postby Krystalized » Nov 12th, '13, 15:50

BANNED wrote:Drik gerne vand under og efter. Det er helt fint.
Jeg ville droppe carbs i det første måltid.

Koffein er skide smart. Husk at trap op i dosis eller hold pauser.
Husk at trap op for cardioen. Enten højere intensitet eller længere tid med samme.

Er det clean eller med hjælp fra kemi?
Hvis det er med kemi, så kan du godt faste lidt længere og udelade carbs i de to første måltider.

Tak for svar. Det er clean.

- Hvilke måltider kan være ideele lige efter fasted cardio, kan du komme med nogle bud?
Og hvad er generelt go/nogo lige efter fasted cardio? Er ikke så meget inde i indhold af carbs af dagligvarer generelt, endnu :?
Krystalized
Progress to next rank:
48%

Postby Krystalized » Nov 12th, '13, 15:58

Kunne også sagtens æde en håndfuld kogte æg i stedet for gryn.
Krystalized
Progress to next rank:
48%

Postby BANNED » Nov 12th, '13, 21:37

Jeg ville aldrig indtage carbs efter cardio. Fasted eller ej.

Men du kan spise kylling, oksekød, broccoli, spinat, æg, salat. Alt det sunde crap :D
"What do I do? I’m a bodybuilder & yeah, it’s a job. Only the day doesn’t start at 9 & it won’t end at 5. It starts from the time I open my eyes to the time I shut them. It’s not a 5 day work week. I live it 24/7... This is a job. This is my life."

Velkommen til MuscleZone.dk !

>> For hjælp, smid en email til: admin@musclezone.dk <<
BANNED
Admin
Admin

Postby Definition_DK » May 29th, '14, 17:52

Ja ingen grund til carbs efter cardio. Måske noget salat og kød.
Definition_DK
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
2%

Return to Motion og kondi