!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Cardio

Løb, cardio, kredsløbstræning - her bør din tråd smides

Cardio

Postby Jackeb » Jul 11th, '11, 19:19

Hey
Jeg ville lige hører de lidt mere efarne inden for cardio om de synes 10min løb som opvarmning inden styrke træning 5 gange om ugen og 20min løb, 20min cross training og 20min cykling de andre 2 gange om ugen er nok hvis man gerne vil smide noget fedt % i mit tilfælde så er min mave mit største problem synes jeg har fået en for rund mave :( uden at der er sindssygt slemt, men det har nok noget og gøre med at jeg ikke har prøvet at have den så stor før og er ikke normalt en buttet person eller noget. og ved godt man ikke kan ''punkt træne''.

Håber på nogen gode og venlige svar ;)
Jackeb
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
36.7%

Re: Cardio

Postby MøffelBøffel86 » Jul 11th, '11, 20:57

Tror ikke du skal forvente det store vægttab med den mængde cardio. Ugentlig kan du måske forbrænde 2000-3000 kcal ekstra ved dette, alt efter hvor meget du vejer.

Personligt har jeg under min cutte periode dyrket op mod 2 timer cardio dagligt, så jeg ikke skulle skære for meget i kosten.

Men du bør først og fremmest se på din kost.
Baaaah sagt der penguin!
MøffelBøffel86
Din vægt: 20kg
Progress to next rank:
92%

Postby Jackeb » Jul 11th, '11, 22:13

80kg 1.83 høj. Ja tænkte nok det med kosten da det nok heller ikke er det bedste for tiden. Er lige flyttet hjem til min far for en periode der og han er sku ligeglad haha. Men tak for svaret. Vil nok starte med at dyrke noget med cardio end jeg gør pt.
Jackeb
Progress to next rank:
36.7%

Postby Perez » Jul 12th, '11, 08:08

Jeg dyrker max en halv time hver dag og taber mig fint stille og roligt... Du skal bare sørge for at ligge i kcal underskud...
Perez
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Progress to next rank:
27%

Postby Built2last4ever » Jul 12th, '11, 10:54

15 - 20 min fatburn om dagen er super og rigeligt...

Kosten skal bare spille og du skal give den gas til vaegttraeningen, saa du kan bygge nogel muller op, saa skal du nok tabe dig med det cardio der...

Du kan altid skrue op for det med tiden, naar du begynder at staa stille...

Jeg er overbevist om at du ikke behoever vild overdreven cardio for at faa gode resultater... Bare husk underskud og serioes traening...
Du stiller jo ikke op til Mr. O.... Saa du behoever jo ikke ramme 3 - 5 % fedt :D :D :D Vel da!!??
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby MøffelBøffel86 » Jul 12th, '11, 13:19

Jackeb wrote:80kg 1.83 høj. Ja tænkte nok det med kosten da det nok heller ikke er det bedste for tiden. Er lige flyttet hjem til min far for en periode der og han er sku ligeglad haha. Men tak for svaret. Vil nok starte med at dyrke noget med cardio end jeg gør pt.

Som jeg skrev så er det kosten, som har det store at sige som de andre skriver.

Eneste grund til jeg dyrker alt det cardio er, at jeg virkeligt hader at æde mindre end jeg allerede gør. At skære i kalorier er mega nederen :D

Men med din vægt tror du ikke du skal bulke? :D
Baaaah sagt der penguin!
MøffelBøffel86
Progress to next rank:
92%

Postby Jackeb » Jul 12th, '11, 17:11

Perez wrote:Jeg dyrker max en halv time hver dag og taber mig fint stille og roligt... Du skal bare sørge for at ligge i kcal underskud...

Hvor meget mener du jeg bør ligge på i kcal om dagen? :-)
Jackeb
Progress to next rank:
36.7%

Postby Jackeb » Jul 12th, '11, 17:20

Built2last4ever wrote:15 - 20 min fatburn om dagen er super og rigeligt...

Kosten skal bare spille og du skal give den gas til vaegttraeningen, saa du kan bygge nogel muller op, saa skal du nok tabe dig med det cardio der...

Du kan altid skrue op for det med tiden, naar du begynder at staa stille...

Jeg er overbevist om at du ikke behoever vild overdreven cardio for at faa gode resultater... Bare husk underskud og serioes traening...
Du stiller jo ikke op til Mr. O.... Saa du behoever jo ikke ramme 3 - 5 % fedt :D :D :D Vel da!!??

Nej det er ikke ligefrem mit mål ;-) haha. Kunne bare godt tænke mig at bygge mig selv op og blive mere markeret at se på og dér gælder især maven ;-) hehe
den passer slet ikke til min krop synes jeg haha..
Jackeb
Progress to next rank:
36.7%

Postby Jackeb » Jul 12th, '11, 17:23

MøffelBøffel86 wrote:
Jackeb wrote:80kg 1.83 høj. Ja tænkte nok det med kosten da det nok heller ikke er det bedste for tiden. Er lige flyttet hjem til min far for en periode der og han er sku ligeglad haha. Men tak for svaret. Vil nok starte med at dyrke noget med cardio end jeg gør pt.

Eneste grund til jeg dyrker alt det cardio er, at jeg virkeligt hader at æde mindre end jeg allerede gør. At skære i kalorier er mega nederen :D

Jeg er heller ikke så godt til det med kosten dér. Bliver for nemt lokket til de nemme løsninger du ved.. Men det skal der snart laves om på! :-)
Hvorfor vil du mene jeg skal bulke og hvad ville det gøre godt for mig i min situation? :-)
Jackeb
Progress to next rank:
36.7%

Postby Bedal » Jul 12th, '11, 20:27

MøffelBøffel86 wrote:

Det er da endnu mere nederen at skulle dyrke 2 timers cardio :shock:
Bedal
+++ MZ Pro Stalker +++
+++ MZ Pro Stalker +++

Postby Bedal » Jul 12th, '11, 20:29

Jackeb wrote:
MøffelBøffel86 wrote:

Jeg er heller ikke så godt til det med kosten dér. Bliver for nemt lokket til de nemme løsninger du ved.. Men det skal der snart laves om på! :-)
Hvorfor vil du mene jeg skal bulke og hvad ville det gøre godt for mig i min situation? :-)

Det ville gøre at du beholder din mave og får større arme :)

Men jeg vil foreslå at du cutter. Skru ned for dine kcal, drop alt usundt og skru op for cardio. Det med at tage 20 min på hver lyder som en god ide, og jeg gør det også selv fra tid til anden. Jeg laver cardio 2-3 gange om ugen og det er 1 time ad gangen, eller til jeg minimum har forbrændt 600 kcal hvis jeg er lidt død.
Bedal
+++ MZ Pro Stalker +++
+++ MZ Pro Stalker +++

Postby MøffelBøffel86 » Jul 12th, '11, 21:14

Bedal wrote:
MøffelBøffel86 wrote:

Naaah vil jeg nu ikke mene.

Synes det er fedt at have god en kondi og samtidig er det godt for insulinfølsomheden.
Baaaah sagt der penguin!
MøffelBøffel86
Progress to next rank:
92%

Postby Bedal » Jul 13th, '11, 04:38

Det er nok bare mig der syntes at cardio er nederen. Ville hellere bruge tiden på styrkeløft
Bedal
+++ MZ Pro Stalker +++
+++ MZ Pro Stalker +++

Postby Perez » Jul 13th, '11, 07:56

Jackeb wrote:
Perez wrote:Jeg dyrker max en halv time hver dag og taber mig fint stille og roligt... Du skal bare sørge for at ligge i kcal underskud...

Hvor meget mener du jeg bør ligge på i kcal om dagen? :-)

Dit ligevægts indtag og kostplan må du selv sidde og lege med, som vi andre gør det :) . Men taber du dig ikke skal du længere ned i kcal.

Tab dig ca 0,5 kg- og max 1,0 kg om ugen, ellers går det for hurtigt, og så det svære at holde på mullerne IMO...
Perez
Progress to next rank:
27%

Postby Jackeb » Jul 13th, '11, 11:02

Bedal wrote:
MøffelBøffel86 wrote:

Enig, men sådan kan det jo lige blive nød til at være et lille stykke tid..
Jackeb
Progress to next rank:
36.7%

Postby Jackeb » Jul 13th, '11, 17:31

Tak for hjælpen drenge!
Man er meget mere tryg ved at spørge om ting herinde i forhold til bh synes jeg, der er folk så negative synes jeg.

Har lige et spørgesmål til, ville i synes det var fuldstændig hul i hovede og begynde at kører noget clen eller lign. :D
For det er jo nok ikke en hemmelighed at det er begyndt at blive sommer ;)
Jackeb
Progress to next rank:
36.7%

Postby Perez » Jul 13th, '11, 18:04

Jackeb wrote:Tak for hjælpen drenge!
Man er meget mere tryg ved at spørge om ting herinde i forhold til bh synes jeg, der er folk så negative synes jeg.

Har lige et spørgesmål til, ville i synes det var fuldstændig hul i hovede og begynde at kører noget clen eller lign. :D
For det er jo nok ikke en hemmelighed at det er begyndt at blive sommer ;)

Kan du sagtens, men det er ikke et vidunder drug, hvis du ikke har styr på kosten...

Så hvad med at få helt styr på kost, træning og cardio inden du begynder at tænke på hjælpemidler.. Istedet for at lede efter genveje til alt, IMO :)

Nu kender jeg ikke din trænings erfaring, men du virker ikke til at have helt styr på tingene endnu, så jeg ville som sagt vente med de "vildere" hjælpemidler.

Evt. skaf nogle koffein piller til ekstra energi og forbrænding...
Perez
Progress to next rank:
27%

Postby Jackeb » Jul 13th, '11, 18:31

Synes egentlig selv at jeg har rimelig styr på træningen, udover kost lige pt :)
Men du har helt sikkert ret.. Tak for hjælpen :D :D Kan være jeg prøver de koffein piller der :D
Jackeb
Progress to next rank:
36.7%

Postby Bedal » Jul 13th, '11, 19:54

Få styr på kosten. Det styrer alt hvad du foretager dig.
Bedal
+++ MZ Pro Stalker +++
+++ MZ Pro Stalker +++

Postby Built2last4ever » Jul 13th, '11, 21:14

Bedal wrote:Få styr på kosten. Det styrer alt hvad du foretager dig.

Enig...
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Jackeb » Jul 13th, '11, 21:31

Tak drenge :D
Jackeb
Progress to next rank:
36.7%

Postby Bedal » Jul 14th, '11, 05:53

Jackeb wrote:Tak drenge :D

Ingen tak, hellere en hygger :-D
Bedal
+++ MZ Pro Stalker +++
+++ MZ Pro Stalker +++

Postby Jackeb » Jul 14th, '11, 09:18

Bedal wrote:
Jackeb wrote:Tak drenge :D

Ingen tak, hellere en hygger :-D
↲↲ haha :D
Jackeb
Progress to next rank:
36.7%

Postby Betteskid » Jul 21st, '12, 18:42

Du har slet ikk brug for at tabe dig, Du er jo undervægtig min fine ven. Men din muskulatur er så sørgeligt nok også underudviklet hvis du har mavse på. Så drop alt for meget kardio og gi den lidt mere gas med vægttræning. Så skal du se så bliver vægtfordelingen meget bedre på kort tid.
Ved ikk hvordan du har det med byture og hyggeøl. De gir lynhurtigt mave hvis ikk man passer på. Alcohol feder som en i helved og specielt øl sætter sig på dunken.
Højde 184
Vægt 96+kg
Mål 1xx+kg

En verden af dybe psykedeliske undertoner_______/
Betteskid
Din vægt: 2.5kg
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
30%

Return to Motion og kondi