!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Højt blodtryk, ad

Løb, cardio, kredsløbstræning - her bør din tråd smides

Højt blodtryk, ad

Postby meanlock » Feb 27th, '15, 18:48

Okay. Så jeg er 20 og mit blodtryk og puls ligger på 133/75 hvilket jeg vil tro ikke er særligt godt. Dyrket sjældent cardio, men nu hvor jeg skal ind i mit cut bliver det heldigvis en del af mit obligatoriske program. Har også spist meget dirty på det seneste, det har vel også sin del at sige?
Jeg blev især bekymret de gange under tunge løft, dødløft og squads, hvor min pulsåre føltes som den ville briste. Det var ihvertfald hårde beats. Også somme tider når jeg ligger og skal til at sove, kan jeg, når jeg ligger helt stille nærmest føle sengen hoppe med.
En anden mulig årsag er måske også den væske jeg ikke får grundet jeg arbejder så meget ude. Vil til at bære rundt på en flaske i arbejdstiden, hvis formanden tillader, han er lidt stram i betrækket.
Ville bare lige høre fra jer dybt seriøse bodybuilders, hvor stor en indflydelse cardio har på blodtrykket.

Og er det seriøst nok til at tage et smut forbi lægen? Spørger bare fordi jeg har haft en del fridage på det seneste og er træt af at lade mine kollegaer tage mit tunge løft.
Og er jogging optimalt? Eller ville noget mere intenst være bedre?
Håber ikke det er alt for nooby at spørge om. Skammer mig skam om min manglede cardio knowledge...
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ raise your dongers ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
meanlock
Din vægt: 1.25kg
Din vægt: 1.25kg
Progress to next rank:
18%

Re: Højt blodtryk, ad

Postby Ceasar » Feb 27th, '15, 19:03

Dit blodtryk er ikke særligt slemt. Normale er de 120/80

Men det er bedre at forebygge selvfølgelig.

Cardio og kost er de to kontrolparter for et godt blodtryk og et godt helbred. Men kosttilskud kan også give en fordel, du kan eventuelt kigge på BMW's liste eller Frito's liste her på siden.

viewtopic.php?f=9&t=7237
viewtopic.php?f=18&t=7244

Dyrker selv 3x40 min rolig cardio hver morgen. Det er også under bulk, jeg holder mig også kun til økologiske produkter og sørger for at holde et sundt helbred :)
Jeg har selv haft højt blodtryk og det var cardio som fixede det hurtigt for mig.
Ceasar
MuscleZone Guru
MuscleZone Guru
Progress to next rank:
20.5%

Postby Built2last4ever » Feb 27th, '15, 19:22

Generelt set er din know-how om alt det du fortager dig, noget der kan ligge paa et meget lille sted... Ja, sorry jeg skriver saadan, men du krudter den (B&C endda) og traener ikke, aeder lort og har probs med dit og dat hele tiden og du begynder paa ting uden at vide en hat om det du har gang i. Derefter spoerger du saa her - GAET ENGANG HVAD DER VILLE VAERE MEST SMART - Ja, nemlig at spoerge foer man gik igang, saa man ikke skule panikke hele tiden.
Du koeber ikke dit gear hjem og render rundt uden at skyde i uger og taenker saa foerst over det ligepludselig og skriver saa her igen, fordi du pludselig ikke har nogle sides om gearet du saa brugte var fake og og og og... DET Viser bare at (i den paagaeldene sag) at du ikke engang ved hvad halveringstider.... SAY WHAAAAAAAAAAT!!!! Hvilket jo er en fadaese af rank.

JEG VIL MENE... Og det er kun min egen menig og afspejler ikke alle de andre brugeres meninger og ej heller Mods og Admins mening... ALtsaa KUN MIN mening. Du er et kaempe fjols. Du er 20 - tag dog til Golden Sands og bol damer og drik dig i hegnet - det er B&C liv og BB er ikke lige dit kald, vil jeg mene.

OG jeg tager gerne en taenke pause i krogen for den her, for du er satme en fucking idiot. Du aner ikke hvad du har gang i.. OVERHOVEDET!!! Du render rundt i en taage og haaber paa ikke at loebe panden mod en mur. Du gir sgu siden her et daarligt ryg med din dumhed.
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Undertaker! » Feb 27th, '15, 21:00

WORD !

Jeg er på samme side med B2l4ever, så stik mig bar en tænkeboks som jeg kan rende rundt i og skide i !
Vil man vinde, må man snyde !
Undertaker!
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
46%

Postby Brænder-børge » Feb 27th, '15, 22:12

Built2last4ever wrote:Generelt set er din know-how om alt det du fortager dig, noget der kan ligge paa et meget lille sted... Ja, sorry jeg skriver saadan, men du krudter den (B&C endda) og traener ikke, aeder lort og har probs med dit og dat hele tiden og du begynder paa ting uden at vide en hat om det du har gang i. Derefter spoerger du saa her - GAET ENGANG HVAD DER VILLE VAERE MEST SMART - Ja, nemlig at spoerge foer man gik igang, saa man ikke skule panikke hele tiden.
Du koeber ikke dit gear hjem og render rundt uden at skyde i uger og taenker saa foerst over det ligepludselig og skriver saa her igen, fordi du pludselig ikke har nogle sides om gearet du saa brugte var fake og og og og... DET Viser bare at (i den paagaeldene sag) at du ikke engang ved hvad halveringstider.... SAY WHAAAAAAAAAAT!!!! Hvilket jo er en fadaese af rank.

JEG VIL MENE... Og det er kun min egen menig og afspejler ikke alle de andre brugeres meninger og ej heller Mods og Admins mening... ALtsaa KUN MIN mening. Du er et kaempe fjols. Du er 20 - tag dog til Golden Sands og bol damer og drik dig i hegnet - det er B&C liv og BB er ikke lige dit kald, vil jeg mene.

OG jeg tager gerne en taenke pause i krogen for den her, for du er satme en fucking idiot. Du aner ikke hvad du har gang i.. OVERHOVEDET!!! Du render rundt i en taage og haaber paa ikke at loebe panden mod en mur. Du gir sgu siden her et daarligt ryg med din dumhed.

man får ikke tid i tænke boksen for at sige sin mening på en pæn måde :)

jeg er tildels enig her meanlock, ( tager udgangspunkt i at det b2l4e siger er rigtigt, har ikke lige fuldt så meget med i de topics du har oprettet) der er meget, meget stor forskel på at vide også at gøre, hvis man kun kan teorien men ikke praktisere den, så er det fordi man ikke har styr på det, læs nu lige det topic Tricep lige har lavet om hvor galt det kan gå, som er stickey her i forummet. AAS er farligt uanset hvad nogen siger til dig.
face your fear.

https://www.youtube.com/watch?v=WMUXw8J2Kto
Brænder-børge
Moderator
Moderator

Return to Motion og kondi