!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Krudt og Cardio

Løb, cardio, kredsløbstræning - her bør din tråd smides

Krudt og Cardio

Postby Illuminati » Mar 28th, '16, 17:12

Jeg synes der er divergerende holdninger til om det er kløgtigt at kombinere kurdt med cardio:

Hvis man kører 500 mg test e ew, vil det så være uhensigtsmæssigt at kombinere det med cardio?

Vil det ydermere gøre en forskel, om det er cardio i form af gang / let cykling, eller om det er knald hård HIIT træning man hygger sig med?
RIP Zyzz
Illuminati
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
22%

Re: Krudt og Cardio

Postby snuden » Mar 28th, '16, 17:31

Illuminati wrote:Jeg synes der er divergerende holdninger til om det er kløgtigt at kombinere kurdt med cardio:

Hvis man kører 500 mg test e ew, vil det så være uhensigtsmæssigt at kombinere det med cardio?

Vil det ydermere gøre en forskel, om det er cardio i form af gang / let cykling, eller om det er knald hård HIIT træning man hygger sig med?

Cardiovascular træning er sundt for helbredet..
Men spørg dig selv... Løbere, cykelrytter, fodboldspiller, langrendsløbere. Osv osv tager de krudt?
Nu tror jeg godt du selv kan regne svaret ud.
enforcer/pitboss som Bimmer siger...
Er hård i min mund og mener hvad jeg siger men du skal ikke tage det personligt..
Er bare Sort/Hvid som person

Kysser Don`s ring og bukker hovede i 2-3 sek
snuden
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
67.2%

Postby Illuminati » Mar 28th, '16, 17:46

Overhold reglerne!!

Det er udelukkende et eksempel af mange, på diversitetten i holdningerne... Tror du at man bliver forvirret når der er så forskellige holdninger til spørgsmålet på nettet? Jeg tror godt selv at du kan regne svaret ud!
RIP Zyzz
Illuminati
Progress to next rank:
22%

Postby Illuminati » Mar 28th, '16, 17:47

I øvrigt, så tror jeg faktisk at både fodboldspillere og cykelryttere tager AS!
RIP Zyzz
Illuminati
Progress to next rank:
22%

Postby bmw-freak » Mar 28th, '16, 18:22

Den tråd du linkede til er 11år gammel jeg vil da mene vi har rykket os de sidste 10år rent videns mæssigt.... også er det ulovligt at linke til sider der sourcer.
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Illuminati » Mar 28th, '16, 18:27

Faktisk så er de fleste der skriver, faktisk uenige med Snuden. Det gør det ikke mere forståeligt, når man svarer med sådan en arrogance og tilsyneladende ikke selv kender svarene. Men det kunne være man skulle prøve at gå ned i den lokale fodbold eller cykelklub og spørge. Det lader til at de ved mere om det end brugerne herinde :D :D
RIP Zyzz
Illuminati
Progress to next rank:
22%

Postby snuden » Mar 28th, '16, 18:32

Slet det link er ulovligt..
Nu er jeg sådan set lidt lige glad med holdninger...
Fakta er at de sportsgrene jeg har nævnt benytter sig af test, og det er cardiovascular sportsgrene..
De er professionelle ikke tilfældige der skriver på diverse forums..
Bodybuilder dyrker cardio, der er 1000 videoer på YouTube hvor professionelle bodybuildere dyrker cardio..
Er hård i min mund og mener hvad jeg siger men du skal ikke tage det personligt..

snuden
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
67.2%

Postby Illuminati » Mar 28th, '16, 18:41

Åh nej, er de 'ulovlige' ligefrem? Hvem bliver jeg anholdt af, sædelighedspolitiet?

Nu foregår det jo typisk sådan herinde, at man laver et indlæg, derefter står man til offentligt pisk, enten fordi man ikke har reaserchet topic godt nok eller fordi det er 'basic knowledge' for jer super studenter indenfor BB. Når man så har researchet topic, og konkluderer at det er en jungel af forskelligrettede meninger, så er det væsentlige ikke hvad der står på nettet. men underforstået hvad man bør vide når man bruger sin sundle fornuft.

Du må undskylde hvis jeg har trådt dig over tæerne eller på anden måde provokeret dig, ved at starte en tråd. Næste gang, kan du så ikke enten ignorere tråden (hvis du synes den er under dit niveau) eller i det mindste undlade, at diskutere på den arrogante og bedrevidende måde?

Kan du ikke samtidigt være sød at uploade de 1000 youtubevideoer hvor BB´ere kører hård HIIT træning mens de kører en cyklus på TEST m.m??
RIP Zyzz
Illuminati
Progress to next rank:
22%

Postby snuden » Mar 28th, '16, 18:48

Syntes nu jeg er pæn i mit sprogbrug, første svar jeg giver dig, er så du selv kan tænke dig til svaret..
Men kan nu se at lige meget hvordan jeg havde svaret ville du holde dig til din forudtaget mening omkring emnet.
Føler ikke rigtig at jeg har mere at bidrage med i denne tråd.
Forsat god dag 8-)

snuden
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
67.2%

Postby Illuminati » Mar 28th, '16, 18:52

"Hvad tror du selv"... er det at være pæn i sit sprogbrug? Måske ikke grimt, men pænt er det ikke i min verden!

Jeg har ingen forudindtaget holdning. Det er netop derfor jeg starter en tråd hvor jeg spørger. Jeg understreger bare uenighederne der er på nettet indlenfor området.

Du har ikke bidraget med noget som helst ud over arrogance i det her topic.

Fortsat god dag til dig også.
RIP Zyzz
Illuminati
Progress to next rank:
22%

Postby bmw-freak » Mar 28th, '16, 19:13

Hvis ikke du snart fatter at overholde reglerne så ryger du. John Meadows er en af dem der kendt for at dyrke HIIT og han arbejder tæt sammen med en kendt doktor Eric Serrano.
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Undertaker! » Mar 28th, '16, 19:25

Illuminati wrote:Jeg synes der er divergerende holdninger til om det er kløgtigt at kombinere kurdt med cardio:

Du skal ilte dine blodkar til hjertet, så det ik størknner sammen. Derfor, når du laver cardio på krudt, så ilter du dine blodkar, hvilket er meget hensigsmæssigt. Så får hjertet mere luft. Altid cardio på krudt, lige meget hvad..

Desuden.. Hvem er det lige der er storsnudet og arrogant her ? Vi kender alle svaret...
Vil man vinde, må man snyde !
Undertaker!
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
73.3%

Postby Illuminati » Mar 28th, '16, 19:43

1. Jeg er godt klar over at i har en fetish for at kicke folk på denne her side.

2. Hvad er det for nogle regler jeg bryder og hvor står de skrevet? Er det fordi jeg ikke snakker grimt og nedladende nok til de andre brugere at jeg bryder reglerne.

3. Er det fordi i kendler hinanden at det er fint nok at svine folk til og kalde dem for idioter, bare når man er ven med moderator eller har indlæg nok på siden? for det er sådan det ser ud i praksis.

4. Normalt reagerer folk ude i den virkelige verden ikke specielt positivt på at blive bedt om at "tænke selv" når man stiller et spørgsmål. Synes du som moderator, at det er en god tone og pli at svare andre mennesker på den måde?

Nu når du ved hvad jeg synes om tonen og debatniveauet herinde, så skal du være så hjertens velkommen til at kicke mig.fra den her side. Jeg vil bære det som et æresemblem (inden jeg opretter en ny profil fra en andene ip adresse)
Hvad er det i øvrigt jeg går glip af herinde?`Smarte attituder og arrogante svar? Dem behøver jeg sq´ikke MZ til,

Men tak fordi du gad at give mig et ordentligt svar (den sidste del af dit sidste indlæg), det var virkelig cool, at man på et forum beregnet til Q&A rent faktisk gav mig noget brugbart information uden at henvise til min sunde fornuft.

Ciao og på gensyn
RIP Zyzz
Illuminati
Progress to next rank:
22%

Postby Illuminati » Mar 28th, '16, 19:46

Undertaker! wrote:

Du skal ilte dine blodkar til hjertet, så det ik størknner sammen. Derfor, når du laver cardio på krudt, så ilter du dine blodkar, hvilket er meget hensigsmæssigt. Så får hjertet mere luft. Altid cardio på krudt, lige meget hvad..

Desuden.. Hvem er det lige der er storsnudet og arrogant her ? Vi kender alle svaret...

Jer der er dopet til langt over halsen kender alle svaret. Tillykke med at du kender svaret...
RIP Zyzz
Illuminati
Progress to next rank:
22%

Postby Undertaker! » Mar 28th, '16, 19:50

Illuminati wrote:1. Jeg er godt klar over at i har en fetish for at kicke folk på denne her side.

2. Hvad er det for nogle regler jeg bryder og hvor står de skrevet? Er det fordi jeg ikke snakker grimt og nedladende nok til de andre brugere at jeg bryder reglerne.

3. Er det fordi i kendler hinanden at det er fint nok at svine folk til og kalde dem for idioter, bare når man er ven med moderator eller har indlæg nok på siden? for det er sådan det ser ud i praksis.

4. Normalt reagerer folk ude i den virkelige verden ikke specielt positivt på at blive bedt om at "tænke selv" når man stiller et spørgsmål. Synes du som moderator, at det er en god tone og pli at svare andre mennesker på den måde?

Nu når du ved hvad jeg synes om tonen og debatniveauet herinde, så skal du være så hjertens velkommen til at kicke mig.fra den her side. Jeg vil bære det som et æresemblem (inden jeg opretter en ny profil fra en andene ip adresse)
Hvad er det i øvrigt jeg går glip af herinde?`Smarte attituder og arrogante svar? Dem behøver jeg sq´ikke MZ til,

Men tak fordi du gad at give mig et ordentligt svar (den sidste del af dit sidste indlæg), det var virkelig cool, at man på et forum beregnet til Q&A rent faktisk gav mig noget brugbart information uden at henvise til min sunde fornuft.

Ciao og på gensyn

Jeg ved ik lige hvem du hentyder til her, det kan være mange, inklsiv mig selv. Hvorfor VIL du bare diskutere ? Du opfører dig som som et barn på 10 år med en bachcelor i irritatation.

Hvorfor ???

Nå, men har prøvet og hjælpe dig lidt, resten må dig og bmw-freak finde ud af, im out...
Undertaker!
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
73.3%

Postby Undertaker! » Mar 28th, '16, 19:52

Illuminati wrote:
Undertaker! wrote:

Jer der er dopet til langt over halsen kender alle svaret. Tillykke med at du kender svaret...

Kør du dit eget show bro, im out for 2 gang, og for altid.

Nu kommer du vel fra Randers og begynder og true os alle sammen, bar fordi du ik får din vilje ?

LOL
Undertaker!
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
73.3%

Postby Illuminati » Mar 28th, '16, 19:55

Du gav mig et godt svar til sidst. Respekt og tak for det.

Problemet herinde, og jeg er langt fra den eneste der har det sådan, er at det ikke er et fedt svar at få i skallen, at man skal "tænke selv"... Jeg har tænkt selv, jeg har researchet og jeg har læst om det på nettet. Jeg spørger netop før jeg dummer mig. det er forskellen på mig og mange andre. Men det kan være svært når der står forskellige ting på nettet og man får at vide at man skal tænke selv. Og tonen her er i ævrigt ok pæn i forhold til hvordan andre trådstartere bliver kollektivt slagtet...

Jeg er ikke fra Randers. ked af at skuffe dig. Men jer er fra et sted hvor man rent faktisk enten forklarer hinanden hvad man mener på en sober måde eller helt lader være...
RIP Zyzz
Illuminati
Progress to next rank:
22%

Postby bmw-freak » Mar 28th, '16, 20:13

Illuminati wrote:Du gav mig et godt svar til sidst. Respekt og tak for det.

Problemet herinde, og jeg er langt fra den eneste der har det sådan, er at det ikke er et fedt svar at få i skallen, at man skal "tænke selv"... Jeg har tænkt selv, jeg har researchet og jeg har læst om det på nettet. Jeg spørger netop før jeg dummer mig. det er forskellen på mig og mange andre. Men det kan være svært når der står forskellige ting på nettet og man får at vide at man skal tænke selv. Og tonen her er i ævrigt ok pæn i forhold til hvordan andre trådstartere bliver kollektivt slagtet...

Jeg er ikke fra Randers. ked af at skuffe dig. Men jer er fra et sted hvor man rent faktisk enten forklarer hinanden hvad man mener på en sober måde eller helt lader være...

I reglerne som du self. har læst inden du meldte dig ind, da det er et krav står der at det er ulovligt at linke til sider der sælger steroider eller linker til sources. Det er de regler du nu to gange har ovetrådt. Tonen der har været i tråden har du selv bidraget bravt til.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Illuminati » Mar 28th, '16, 20:18

Ja, det har jeg nok selv bidraget til. Ret skal være ret. Jeg synes dog ikke at det er mig der har startet tonen. Jeg beklager at have overtrådt reglerne (jeg tvivler på at de fleste læser dem inden de signer up)... Jeg ved også godt hvorfor i har de regler, men det er sagen uvedkommende.

Når det er sagt, så må jeg indrømme, at jeg synes at der er generelle problemer med hvordan folk de skriver til hinanden på det her forum, og jeg synes det er værd at tænke over - for ALLE! Jeg skal nok forsøge at gøre min part også, indtil jeg ikke er velkommen herinde mere...

Fortsat god aften og påske
RIP Zyzz
Illuminati
Progress to next rank:
22%

Postby Monion » Mar 28th, '16, 22:22

ADD har svaret følgende på et tilsvarende spørgsmål
Hej.
Er det farligt at løbetræne mens man er på kur, altså på steroider? Der er vist ikke rigtig nogen der ved helt! Jeg har hørt om oksehjerte, men hvad sker med hjertet hvis det er ens første kur, og man løbe-træner jævnligt?

Kære Løber,

Jeg svarer dig kort. Det er farligere ikke at løbe under kur. Hjertet vokser både ved træning og ved at tage steroider. Steroider laver større hjertemuskelceller, hvorved blodet får en længere afstand at skulle løbe. En lang afstand medfører at hjertemuskelcellen ikke får nok ilt og det betyder angina pectoris. Angina er hjertesmerte og du kender det fra gamle mennesker, som pludseligt tager sig til hjertet og skal have en nitroglycerintablet. Ved at løbetræne, så øges blodforsyningen til hjertet og afstanden til cellerne bliver igen kort. Det mindsker risikoen for smerte.

Løb 3 gange om ugen med rimelig høj puls, så er du da hjulpet lidt på vejen.

Hilsen Rasmus Damsgaard

Og drop nu det der børnehave fnidder - hvis ikke man kan lide lugten i bageriet etc.
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby BANNED » Mar 29th, '16, 07:48

Synes ikke det er børnehavefnidder. Synes han har en pointe, som passer med hvad jeg har set det sidste stykke tid.
Kigger lidt mere med det næste stykke tid og så ryger folk ud hvis tonen er upassende. Uanset om man har 6000 posts eller hvem man ellers er.
"What do I do? I’m a bodybuilder & yeah, it’s a job. Only the day doesn’t start at 9 & it won’t end at 5. It starts from the time I open my eyes to the time I shut them. It’s not a 5 day work week. I live it 24/7... This is a job. This is my life."

Velkommen til MuscleZone.dk !

>> For hjælp, smid en email til: admin@musclezone.dk <<
BANNED
Admin
Admin

Postby Monion » Mar 29th, '16, 09:16

BANNED wrote:Synes ikke det er børnehavefnidder. Synes han har en pointe, som passer med hvad jeg har set det sidste stykke tid.
Kigger lidt mere med det næste stykke tid og så ryger folk ud hvis tonen er upassende. Uanset om man har 6000 posts eller hvem man ellers er.

Også når man ikke kan finde ud af at overholde reglerne og kaster sig ud efter andre fordi man kommer med et uoplyst grundlag og bliver modsat på samme niveau som man selv går efter andre?
Jeg forstår godt vi skal prøve at komme lidt ned på jorden, men jeg fastholder stadig at man bør kunne tage kritik på samme fod som man går efter andre
Monion
Moderator
Moderator

Postby BANNED » Mar 29th, '16, 12:21

Selvfølgelig skal trådstartere komme med en ordentlig tone.
Men en tråd startes fordi de har spørgsmål - som for dem ikke er dumme.
Og der er ikke dumme spørgsmål. Der er spørgsmål som besvares nemmere end andre.
Vi ved begge at folk ikke altid er så gode til at læse op før de spørger. Men det er ikke alene grund til at gå i attack mode.
At man bliver ramt af den slags, så man tænder af, giver ingen mening. Vi er her for at hjælpe. Ikke være bedrevidende, offensive, nedladende eller andet. Det er OS folk spørger til råds. Det er OS der er eksperterne. Er det så virkelig den position vi vil indtage? No fuckin wonder BBer har et lortery. Og det kommer ikke til at være herinde. Det er ikke visionen med siden at folk ikke tør spørge. I siger det KONSTANT selv. Det er seriøs selvmedicinering. Visionen er at rådgive, give hints til deres videre søgning, links whatever. Ikke nakke dem.

Nogen trådstartere beder selv om negativ tone, hvis de har attitude. Men jeg har set mange eksempler på, at de bliver trampet ned alene fordi de er uvidende. Og det stopper bare nu.
"What do I do? I’m a bodybuilder & yeah, it’s a job. Only the day doesn’t start at 9 & it won’t end at 5. It starts from the time I open my eyes to the time I shut them. It’s not a 5 day work week. I live it 24/7... This is a job. This is my life."

BANNED
Admin
Admin

Postby BANNED » Mar 29th, '16, 12:46

Bortset fra det, så skal vi huske, at hvis alle googlede sig til de svar, som vi forventer, så ville mz ikke eksistere. Desværre gør folk ikke det og vi er dermed sidste bastion for de folk, som bruger de midler de kan - at spørge nogen som er klogere end dem selv.

Overvej lige hvor svært det egentlig er, at google sig frem til, hvad test e er og hvad forskellen er på e og prop. Eller som denne tråd - er cardio farligt på krudt? Nettet siger 1000 modstridende ting.

At foll spørger, og at VI har mulighed og viden til at svare, er et kæmpe kompliment til os. Nyd det. Brug det. Lyd lidt klog og gør dagen bedre for en anden.

BANNED
Admin
Admin

Postby Wingman » Mar 29th, '16, 12:47

Det er bare så rigtigt og den hårde/nedladende tone demotiverer ihvertfald mig til at skrive indimellem. Jeg læser mest men tør ikke rigtig at byde ind med noget da det ses igen og igen at der hurtigt bliver delt flade ud fordi man som ny ikke er "inde i varmen" og man så per definition er udannet, ung og en disko BB'er.

Jeg har dyb respekt for det du skriver her Banned!
A light that burns twice as bright burns half as long.... and you have burned so very very brightly
Wingman
Din vægt: 1.25kg
Din vægt: 1.25kg
Progress to next rank:
86%

Postby Illuminati » Mar 30th, '16, 16:03

Jeg synes ru rammer sømmet på hovedet 'Banned'. Jeg skriver kun her inde, hvis jeg ikke synes svarene der findes på nettet er indlysende. Lige i det her tilfælde, så var det især den hårde cardio, som mit vidensniveau ikke var stort nok til, at vide om der var grønt lys til at køre på en TEST cyklus. Jeg oplever ret ofte, at man bliver bashet å¨MZ, hvis man enten formulerer spørgsmålene på en 'forkert' måde eller hvis man ikke ved nok. Men det er jo - som du skriver - vel netop det som er formålet med den her side,m at man kan lære... Når det er sagt, så indrømmer jeg blankt, at jeg selv reagerede negativt fordi jeg netop havde på fornemmelsen, at der ville komme et "hvad tror du selv" eller "prøv at tænk dig om". Det var min fejl at reagere så hurtigt, og det var dumt og intolerant af mig. Jeg håber ikke at jeg har skabt unødvendig dårlig stemning på MZ. Det har i hvert fald aldrig været meningen, da jeg betragter netop MZ som min foretrukne side, til at læse om BB i almindelighed og roids i særdeleshed.
RIP Zyzz
Illuminati
Progress to next rank:
22%

Postby Monion » Mar 30th, '16, 16:08

Tillader lige at quote mig selv igen.
Monion wrote:ADD har svaret følgende på et tilsvarende spørgsmål
Hej.
Er det farligt at løbetræne mens man er på kur, altså på steroider? Der er vist ikke rigtig nogen der ved helt! Jeg har hørt om oksehjerte, men hvad sker med hjertet hvis det er ens første kur, og man løbe-træner jævnligt?

Kære Løber,

Jeg svarer dig kort. Det er farligere ikke at løbe under kur. Hjertet vokser både ved træning og ved at tage steroider. Steroider laver større hjertemuskelceller, hvorved blodet får en længere afstand at skulle løbe. En lang afstand medfører at hjertemuskelcellen ikke får nok ilt og det betyder angina pectoris. Angina er hjertesmerte og du kender det fra gamle mennesker, som pludseligt tager sig til hjertet og skal have en nitroglycerintablet. Ved at løbetræne, så øges blodforsyningen til hjertet og afstanden til cellerne bliver igen kort. Det mindsker risikoen for smerte.

Løb 3 gange om ugen med rimelig høj puls, så er du da hjulpet lidt på vejen.

Hilsen Rasmus Damsgaard

Det vil være en fordel at få optimeret din kondi.

Der har været en del polemik om hvornår man skulle lægge sin cardio (før/efter)
Jeg mener man kom frem til at det var bedst at gøre efter ende træning - men kan ikke huske det 100%, men det jeg kan huske er at man anbefaler at lave det på separate dage, så det ikke går ud over restitutionen.
Monion
Moderator
Moderator

Postby Illuminati » Mar 30th, '16, 16:16

Jeg kører AM / PM træning syv dage om ugen, 2 ud af 3 uger, igennem hele min 10 ugers cyklus. Jeg må prøve, at passe cardioen mere ind, enten i forlængelse af mine korte aftenpas, eller tage et par BB pas ud om ugen og erstatte dem med cardio.
Min grundform kunne være bedre men den kunne bestemt også være dårligere. Men jeg tager Rasmus råd til efterretning og prøver at ramme 3 x om ugen med høj puls.

Tak for svar Monion
RIP Zyzz
Illuminati
Progress to next rank:
22%

Postby snuden » Mar 30th, '16, 19:32

Illuminati wrote:Jeg synes ru rammer sømmet på hovedet 'Banned'. Jeg skriver kun her inde, hvis jeg ikke synes svarene der findes på nettet er indlysende. Lige i det her tilfælde, så var det især den hårde cardio, som mit vidensniveau ikke var stort nok til, at vide om der var grønt lys til at køre på en TEST cyklus. Jeg oplever ret ofte, at man bliver bashet å¨MZ, hvis man enten formulerer spørgsmålene på en 'forkert' måde eller hvis man ikke ved nok. Men det er jo - som du skriver - vel netop det som er formålet med den her side,m at man kan lære... Når det er sagt, så indrømmer jeg blankt, at jeg selv reagerede negativt fordi jeg netop havde på fornemmelsen, at der ville komme et "hvad tror du selv" eller "prøv at tænk dig om". Det var min fejl at reagere så hurtigt, og det var dumt og intolerant af mig. Jeg håber ikke at jeg har skabt unødvendig dårlig stemning på MZ. Det har i hvert fald aldrig været meningen, da jeg betragter netop MZ som min foretrukne side, til at læse om BB i almindelighed og roids i særdeleshed.

Nu har du nævnt det flere gange og kan forstå det er mønter på mig..
Gider du lige at finde teksten hvor jeg skriver det?

Det jeg skriver er..

Men spørg dig selv... Løbere, cykelrytter, fodboldspiller, langrendsløbere. Osv osv tager de krudt?

Når folk har svaret dig, ja så vælger du at se det som et angreb og på den mest negative måde..

Men husk... giver du en mand 1fisk spiser han 1dag giver du ham en fiskestang spiser han hver dag..

snuden
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
67.2%

Postby Illuminati » Mar 30th, '16, 20:12

snuden wrote:

Det jeg skriver er..

Når folk har svaret dig, ja så vælger du at se det som et angreb og på den mest negative måde..

Men husk... giver du en mand 1fisk spiser han 1dag giver du ham en fiskestang spiser han hver dag..

Jeg ved ikke om jeg ser det som et angreb. Det er ikke møntet specifikt på dig, kun det her ene indlæg.

Men ja, jeg ser dit indlæg som negativt, og det gør jeg udfra den måde jeg, men også andre er blevet svaret på herinde. Jeg forstår ikke hvorfor det skal være nødvendigt for mig, selv at regne svaret ud. Du stiller det op som om du taler til en 7. klasses elev der ikke har læst sine lektier. Det er endda selvom jeg understreger at nettet siger flere modsatrettede ting.

Ligesom din signatur fortæller, så er du hård i munden og man skal ikke tage det personligt. Det er også rigtigt, men du skal heller ikke tage det her personligt. Jeg kan have misforstået dine intentioner, selvom det for mig virker som om du inderst inde føler at det er et latterligt spørgsmål.

Inden jeg oprettede tråden der kom jeg fra den her tråd:

viewtopic.php?f=8&t=7339

Ja, manden er måske et fjols, og han tænker sig måske ikke om. Men overvej lige tonen engang. Jeg ved godt at det ikke er dig der skriver, men tror du seriøst at han nogensinde skriver herinde igen efter at have fået sådan en omgang? Det er min pointe m.h.t tonen. Også selvom man måske selv har fortjent at få at vide, at man har dummet sig!
RIP Zyzz
Illuminati
Progress to next rank:
22%

Postby Monion » Mar 30th, '16, 20:47

Illuminati wrote:Inden jeg oprettede tråden der kom jeg fra den her tråd:

viewtopic.php?f=8&t=7339

Ja, manden er måske et fjols, og han tænker sig måske ikke om. Men overvej lige tonen engang. Jeg ved godt at det ikke er dig der skriver, men tror du seriøst at han nogensinde skriver herinde igen efter at have fået sådan en omgang? Det er min pointe m.h.t tonen. Også selvom man måske selv har fortjent at få at vide, at man har dummet sig!

Man skal ikke undervurdere effekten af tren
Monion
Moderator
Moderator

Postby Illuminati » Mar 30th, '16, 21:00

Monion wrote:
Illuminati wrote:Inden jeg oprettede tråden der kom jeg fra den her tråd:

viewtopic.php?f=8&t=7339

Man skal ikke undervurdere effekten af tren

Jeg har kammerater på TREN. Og ja, de fleste er nogle røvhuller når de er ON. Det kan godt være, at det er for meget at forvente, at man kan holde en sober tone på 14. dag på TREN, men kan man i stedet for at være cool, så ikke bare lade være med at kommentere i stedet for at shredde manden fuldstændigt?

Og det der med at "give siden et dårligt ry". Der er vel de færreste der i forvejen mener at en side der rådgiver og vejeder indenfor krudt har et godt ry. Jeg er med på at det underforstået virker ekstremt at rådgive fortabte typer, men som Banned skriver, så er det her vel sidste stop, inden man sidder med lorten alene(!)
RIP Zyzz
Illuminati
Progress to next rank:
22%

Postby Built2last4ever » Mar 30th, '16, 23:41

Selv nu hvor jeg ikke er paa Tren, saa mener jeg stadig det jeg skrev...

Dit spoergsmaal derimod ville aldrig faa saadan et svar fra Mig og du fik det heller ikke a snuden efter min mening.
Desuden kan ik se hvorfor du er saa mut. Du har aldrig faaet saadanne svar....

Anyways.... Fnidder til side.

Morgen cardio og paa dage der ikke traenes haard BB er I min verden bedste bud. Hold cardio vaek fra ben, ryg og bryst dage.

Hiit 2 - 3 gange I ugen er super, resten med moderat tempo og stop for Gud skyld aldrig med at dyrke cardio. Det er sundt no matter what og desuden skaber det ogsaa bedre muskelvaekst og dit vascular look bliver helt sikker ogsaa federe.
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby BANNED » Mar 31st, '16, 08:33

snuden wrote:
Illuminati wrote:Jeg synes ru rammer sømmet på hovedet 'Banned'. Jeg skriver kun her inde, hvis jeg ikke synes svarene der findes på nettet er indlysende. Lige i det her tilfælde, så var det især den hårde cardio, som mit vidensniveau ikke var stort nok til, at vide om der var grønt lys til at køre på en TEST cyklus. Jeg oplever ret ofte, at man bliver bashet å¨MZ, hvis man enten formulerer spørgsmålene på en 'forkert' måde eller hvis man ikke ved nok. Men det er jo - som du skriver - vel netop det som er formålet med den her side,m at man kan lære... Når det er sagt, så indrømmer jeg blankt, at jeg selv reagerede negativt fordi jeg netop havde på fornemmelsen, at der ville komme et "hvad tror du selv" eller "prøv at tænk dig om". Det var min fejl at reagere så hurtigt, og det var dumt og intolerant af mig. Jeg håber ikke at jeg har skabt unødvendig dårlig stemning på MZ. Det har i hvert fald aldrig været meningen, da jeg betragter netop MZ som min foretrukne side, til at læse om BB i almindelighed og roids i særdeleshed.

Det jeg skriver er..

Er med på det med lær en mand at fiske osv..

Hvordan lærer du trådstarter at søge/finde relevant information med det du skriver?
Hvordan skulle en uden nødvendig viden, ane noget om hvad sportsudøvere gør og ikke gør, og på nogen måde selv kunne tænke sig til svaret?

BANNED
Admin
Admin

Postby Forced » Mar 31st, '16, 11:34

snuden wrote:

Det jeg skriver er..

Hvordan skal han nogensinde kunne konkludere hvorvidt det er kløgtigt, at dyrke cardio imens man er på krudt udfra en formodning om, at mange professionelle sportsfolk doper sig? Et foretagende, der desuden - med al sandsynlighed - sker med henblik på præstationsfremme, og ikke af sundhedsmæssige årsager.
Forced
Progress to next rank:
20%

Postby vildgut » Mar 31st, '16, 12:32

Forced wrote:
snuden wrote:

Det jeg skriver er..

Hvordan skal han nogensinde kunne konkludere hvorvidt det er kløgtigt, at dyrke cardio imens man er på krudt udfra en formodning om, at mange professionelle sportsfolk doper sig? Et foretagende, der desuden - med al sandsynlighed - sker med henblik på præstationsfremme, og ikke af sundhedsmæssige årsager.

Altså selv anti doping danmarks læge siger det er bedre at dyrke cardio på krudt end at lade være ;)
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.6%

Postby Forced » Mar 31st, '16, 13:39

vildgut wrote:
Forced wrote:
snuden wrote:

Det jeg skriver er..

Altså selv anti doping danmarks læge siger det er bedre at dyrke cardio på krudt end at lade være ;)

Jeg er fuldstændig enig.

Det var for at påpege, at den ledetråd, der blev givet nødigt vil mindske forvirring hos en, der i forvejen er i tvivl.
Forced
Progress to next rank:
20%

Postby vildgut » Mar 31st, '16, 14:07

Forced wrote:
vildgut wrote:
Forced wrote:
snuden wrote:

Det jeg skriver er..

Jeg er fuldstændig enig.

Det var for at påpege, at den ledetråd, der blev givet nødigt vil mindske forvirring hos en, der i forvejen er i tvivl.

ohhh jamen jeg har heller ikke læst det hele xD dovne mig det var bare mit indtryk der var gået mudderkast i tråden og du skrev noget jeg gad at svare på :)
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.6%

Postby Monion » Mar 31st, '16, 14:10

vildgut wrote:Altså selv anti doping danmarks læge siger det er bedre at dyrke cardio på krudt end at lade være ;)

Det er lige præcist det jeg har smidt et quote af :D
Monion
Moderator
Moderator

Postby Illuminati » Mar 31st, '16, 15:05

Built2last4ever wrote:Selv nu hvor jeg ikke er paa Tren, saa mener jeg stadig det jeg skrev...

Dit spoergsmaal derimod ville aldrig faa saadan et svar fra Mig og du fik det heller ikke a snuden efter min mening.
Desuden kan ik se hvorfor du er saa mut. Du har aldrig faaet saadanne svar....

Anyways.... Fnidder til side.

Morgen cardio og paa dage der ikke traenes haard BB er I min verden bedste bud. Hold cardio vaek fra ben, ryg og bryst dage.

Hiit 2 - 3 gange I ugen er super, resten med moderat tempo og stop for Gud skyld aldrig med at dyrke cardio. Det er sundt no matter what og desuden skaber det ogsaa bedre muskelvaekst og dit vascular look bliver helt sikker ogsaa federe.

Jeg forstår også godt hvorfor du skriver som du gør - TREN eller ej. Jeg synes også at man fortjener at få at vide når man dummer sig. Det er måske også bare mig, der er sart og synes tonen er hård og til tider for hård. Men der vel i virkeligheden ikke grund til at koge mere suppe på det. I hvert fald ikke for mit vedkommende.

Jeg smider cardio ind de dage hvor jeg kører mine mindre muskelgrupper, så det eksempelvis hedder: cardio+lats, cardio+triceps el cardio+nakke. Tak for advice. Jeg er helt med nu på hvor vigtigt det er, også selvom man er ON! Thanks guys
RIP Zyzz
Illuminati
Progress to next rank:
22%

Postby BANNED » Mar 31st, '16, 15:34

Det er ikke dig der er sart og tonen er bestemt for hård. Vi ser længere oppe at et medlem ikke har så meget lyst til at skrive pga tonen, og det er ikke iorden.

BANNED
Admin
Admin

Postby casj_75 » Apr 15th, '16, 22:09

Dyrker selv en del løb (ca. 30-35km) om ugen.

På den positive konto har jeg oplevet et markant fald i mit blodtryk, som ellers har været ret højt, særligt under kur.
Køre pt. Test P 200EW og Masteron 200EW.

Mvh.
casj_75
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
22.4%

Postby Supahstar » Jul 8th, '16, 09:17

Synes det er ærgerligt at der skulle opstå så meget BAVL og mundhuggeri!
For det er sgu hvad det er; BAVL!
På trods af TS er meget velformulerende, og pædagogisk i hans argumentering!

Konklusionen som jeg måtte æde mig gennem 40 indlæg for at få, er at jeg altid har været forkert på den.
(Tak til TS, har aldrig undersøgt det igen, da jeg har holdt mig til det jeg læste -engang-)
Har altid prøvet at holde pulsen stabil når jeg er on - f.eks Powerwalk over lange distancer.
Men er nu glad for jeg kan bibeholde min hiit træning, specielt nu hvor jeg er begyndt at dyrke en del MMA!
Yes, the recipient of this award goes to Moi
The best qualified Superstar.
Supahstar
Progress to next rank:
72%

Postby Limitless » Nov 20th, '16, 10:01

Jeg går til thaiboksning hvor vi træner 1½ -2 timer ad gangen og taber gerne 2 kg væske under en træning, jeg kan godt læse mig frem til at cardio er sundt under krudt men ville en så hård cardio være hårdt for hjertet eller ville det gavne ?
Limitless
Din vægt: 10kg
Progress to next rank:
18%

Postby Monion » Nov 21st, '16, 18:52

Limitless wrote:Jeg går til thaiboksning hvor vi træner 1½ -2 timer ad gangen og taber gerne 2 kg væske under en træning, jeg kan godt læse mig frem til at cardio er sundt under krudt men ville en så hård cardio være hårdt for hjertet eller ville det gavne ?

Det vil kun gavne dig
Monion
Moderator
Moderator

Postby Limitless » Nov 22nd, '16, 20:49

Monion wrote:
Limitless wrote:Jeg går til thaiboksning hvor vi træner 1½ -2 timer ad gangen og taber gerne 2 kg væske under en træning, jeg kan godt læse mig frem til at cardio er sundt under krudt men ville en så hård cardio være hårdt for hjertet eller ville det gavne ?

Det vil kun gavne dig

Godt at høre, tak for svar.
Limitless
Progress to next rank:
18%

Return to Motion og kondi