!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE


OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator


Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Sex?!?!

Dine erfaringer er til gavn for andre!

Sex?!?!

Postby Miss J » Nov 11th, '17, 23:50

Min nye kæreste han er startet på steroider (og vist på forskellige andre ting) for ca 1,5-2 måneder siden. Jeg synes hans lyst til sex er faldet markant. Hvornår oplever man at lysten falder i forbindelse med disse Kure? Han kan godt få rejsning og gennemføre sex og virker til at han er helt tilfreds når vi er kommet igang. Men det er som om initiativet til sex og altså dermed lysten er tilstede meget sjældnere!!! Er det kurens skyld??
Hilsen fra en nybegynder på dette punkt....
Miss J
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
0%
 
Posts: 1
Joined: Nov 11th, '17, 23:35

Re: Sex?!?!

Postby bmw-freak » Nov 12th, '17, 00:25

Miss J wrote:Min nye kæreste han er startet på steroider (og vist på forskellige andre ting) for ca 1,5-2 måneder siden. Jeg synes hans lyst til sex er faldet markant. Hvornår oplever man at lysten falder i forbindelse med disse Kure? Han kan godt få rejsning og gennemføre sex og virker til at han er helt tilfreds når vi er kommet igang. Men det er som om initiativet til sex og altså dermed lysten er tilstede meget sjældnere!!! Er det kurens skyld??
Hilsen fra en nybegynder på dette punkt....

Det behøver intet at have med steroiderne at gøre, folks lyst er ikke konstant den skifter hele tiden. Har du overvejet evt at snakke med din kæreste inden du hælder jeres privatliv ud på et forum fyldt med fremmede ?
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
--------------------------------------------------
User avatar
bmw-freak
Moderator
Moderator
 
Posts: 5397
Joined: May 30th, '11, 07:48

Re: Sex?!?!

Postby Viro » Nov 12th, '17, 12:25

Enten har han ikke styr på sit østrogen eller også har han måske sluttet en kur indenfor nærmeste fortid uden at kører en ordentlig pct. Hvis han var på og ikke crashede sit østrogen, vil du være en tilfreds kvinde på det punkt. Det er min kæreste i hvert fald :D
Viro
Din vægt: 2.5kg
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
72%
 
Posts: 136
Joined: Jan 5th, '16, 14:57


Return to Skader og bivirkninger.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest