Men der er mange forskellige måder at optimere sin forbrænding på, og vil lige høre hvad i gør og synes?
Det jeg tænker: Moderat puls i tyve min, hver morgen i fasted tilstand. F.eks cross trainer eller let løb.
Bring the guldkorn!
!!!! Information !!!! |
---|
MuscleZone er ONLINE OBS: Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde! - Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren... - The Staff |
BANNED wrote:Aner INTET om cardio, så bær over med mig
Men der er mange forskellige måder at optimere sin forbrænding på, og vil lige høre hvad i gør og synes?
Det jeg tænker: Moderat puls i tyve min, hver morgen i fasted tilstand. F.eks cross trainer eller let løb.
Bring the guldkorn!
Jyde wrote:synes clen er super til cut, med samtidig morgenløb i fasted tilstand som du nævner, og med koffein. Personligt ville jeg dyrke mere end kun 20 min cardiodet har i hvertfald virket for mig.
Skuffen rådgav mig hvad jeg skulle gøre, og det har gjort underværker på kort tid, det var sindssyg hårdt, men resultaterne er mere eller mindre vedvarende.. når først hvalpefedtet på maven er væk, kommer det ikke ikke på samme måde igen sys jeg
Brænder-børge wrote:yes daddy ! det kører jeg også selv efter, min puls ligger kun på 110 - 130 under cardio
Bedal wrote:Brænder-børge wrote:yes daddy ! det kører jeg også selv efter, min puls ligger kun på 110 - 130 under cardio
Har du fået resultater med det ?
Jeg gir den MAAX gas med cardio, og der får jeg gode resultater, men fuck det er hårdt.
mj9220 wrote:har også den erfaring at lav intensitet i lang tid giver meget bedre end høj intensitet i kort tid. hvilket jo også passer med alt teori på området
Dog vælger jeg selv 30 min løb efter morgenmad, da dette både giver lidt kondition og mere "velvære" end en lang gåtur/langsom løb på tom mave. Men nu har jeg også flået fedtet af i løbet af foråret med T4 og clen
Mr.P wrote:mj9220 wrote:har også den erfaring at lav intensitet i lang tid giver meget bedre end høj intensitet i kort tid. hvilket jo også passer med alt teori på området
Dog vælger jeg selv 30 min løb efter morgenmad, da dette både giver lidt kondition og mere "velvære" end en lang gåtur/langsom løb på tom mave. Men nu har jeg også flået fedtet af i løbet af foråret med T4 og clen
må man spørge hvor meget du tabte dig at t4/clen og på hvor lang tid?
mj9220 wrote:Mr.P wrote:mj9220 wrote:har også den erfaring at lav intensitet i lang tid giver meget bedre end høj intensitet i kort tid. hvilket jo også passer med alt teori på området
må man spørge hvor meget du tabte dig at t4/clen og på hvor lang tid?
ca 10 kg på 6 uger. kunne ha været mere, men var ikke særlig god til at holde min diæt. Kørte 500 mg test e sammen med, det var rigeligt til at holde på muskelmasse og styrke.
Built2last4ever wrote:Less is more...
det beviser jo bare det ikke kraever en doktor grad at lave en kostplan og smide nogel gode kilo.. Under ligevaegt og simpelt sat op!
Sejt!! 16cm er sgu en sjat... Flot!!
MøffelBøffel86 wrote:Man kommer ikke uden om at komme op i 85 % af ens maks puls.
Grunden til jeg vil mene det er optimalt, skyldes at jo højere puls jo flere sukkertransportører(glut4). Øgning af glut4 må også betyde en forbedring i insulinfølsomheden.
Bedre insulinfølsomhed = mere fedt kan frigives af cellerne.
skuffen wrote:MøffelBøffel86 wrote:Man kommer ikke uden om at komme op i 85 % af ens maks puls.
Grunden til jeg vil mene det er optimalt, skyldes at jo højere puls jo flere sukkertransportører(glut4). Øgning af glut4 må også betyde en forbedring i insulinfølsomheden.
Det kommer man nemt ud over - det handler trods alt stadig om en kombi af cardio og diæt. Hvis du f.eks. kører en low til no carb diæt nogle dage om ugen, samt evt. energi underskud, vil dette ligeså vel have en effekt på insulinfølsomheden og høj-puls cardio behøver ikke være nødvendigt. På en bulk plan hvor der indtages seriøse mængder energi og carbs næsten hver dag, har dog god effekt af at blive kombineret med høj-puls cardio 1-2 gange om ugen, men det samme mål.
Desuden er der et par fysiologisk ukorrekte ting ved din post, men det tror jeg de fleste spotter.
skuffen wrote:MøffelBøffel86 wrote:Man kommer ikke uden om at komme op i 85 % af ens maks puls.
Det kommer man nemt ud over - det handler trods alt stadig om en kombi af cardio og diæt. Hvis du f.eks. kører en low til no carb diæt nogle dage om ugen, samt evt. energi underskud, vil dette ligeså vel have en effekt på insulinfølsomheden og høj-puls cardio behøver ikke være nødvendigt. På en bulk plan hvor der indtages seriøse mængder energi og carbs næsten hver dag, har dog god effekt af at blive kombineret med høj-puls cardio 1-2 gange om ugen, men det samme mål.
Desuden er der et par fysiologisk ukorrekte ting ved din post, men det tror jeg de fleste spotter.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests