!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

4 kur siden jeg var 20 og er 38 i dag

Log din træning, kost, kur, smart drugs - you name it, we read it!

4 kur siden jeg var 20 og er 38 i dag

Postby morten1980 » Jan 18th, '19, 16:57

jeg er som sagt 38år og har træne off and on siden jeg var 15år, men to den første kur da jeg var 20år og jeg var mere sikker på at kroppen var klar,

jeg må indrømme at jeg ikke helt kan huske hvad jeg fik de andre gange andet end thi piller den første gang..

jeg har igennem år lide af stofskifte sygdom men det er der styr på nu, får faktisk t3 men har ikke fået det i en periode pga lægen så er komme op på 125kg, jeg skal nok ligge billeder op men er jo også 188cm og bred så ikke fordi jeg ser fed ud..

nu have jeg så bestilt test e 10ml-300mg per 1ml også bestilt ♛ Genuine Deca Nandrolone Decanoate 1DD U , men er ikke komme..

jeg har så lige fået dem hjem i dag Nolvadex (Tamoxifen). 20mg X 60 Tabs,

mit første råd kan jeg godt bare bruge test e og nolva vis der komme behov?

kost tilskud er q10+coenzym - noget der heder lion mane og niacin til mere hverdag og magnesium300mg 1-2 om dagen

jeg skal nok tag billede og vis der er mere i vil vide..

mvh morten

på forhold tak for at jeg måtte være med igen,, men have lige lidt noob medlidenhed her de første gange :)
morten1980
Din vægt: 1.25kg
Din vægt: 1.25kg
Progress to next rank:
42%

Return to Logbogen