!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Unknown's Log - SARM MK 2866 (Ostarine)

Log din træning, kost, kur, smart drugs - you name it, we read it!

Re: Unknown's Log - SARM MK 2866 (Ostarine)

Postby Montana » Oct 25th, '14, 10:59

Unknown wrote:
Brænder-børge wrote:unknown, har du hørt om ostarine i tabs form ? er det legit?

Har ikke hørt om det i tab form, men det giver god mening .. Og er med garanti muligt ..

Blackstone Labs kommer med 10mg Ostarine tabs til December. Ostapure.
Work hard in silence and let your succes make the noise!
Montana
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Progress to next rank:
17%

Postby nokiasamsung » Nov 15th, '19, 16:34

Hvad er status om lovlighed om import at diverse SARM? MK-2866 Ostarine, RAD-140 Testolone og de andre. Jeg har søgt på nettet / statens sider, men kan ikke finde noget.

Betragter ikke opslag herinde, som gyldige om det er lovligt eller ej (trods en kilde til en blog"). Håber DETTE opslag er OK, forstår stadig ikke mine tidligere blev slettet :)
180CM - 78 KG lig nu fra 90 KG pga. for mange Gin&Tonic i sommer - nu skal der rigtigt trænes igen
nokiasamsung
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
4.1%

Postby nokiasamsung » Nov 15th, '19, 16:38

Håber dette svar bliver rettet til mit første svar, så jeg ikke bryder dobbelt-post regelen -

Er der nogle, der kan finde "indholdsrige" reviews af SARM?
180CM - 78 KG lig nu fra 90 KG pga. for mange Gin&Tonic i sommer - nu skal der rigtigt trænes igen
nokiasamsung
Progress to next rank:
4.1%

Postby Monion » Nov 16th, '19, 15:01

nokiasamsung wrote:Hvad er status om lovlighed om import at diverse SARM? MK-2866 Ostarine, RAD-140 Testolone og de andre. Jeg har søgt på nettet / statens sider, men kan ikke finde noget.

Betragter ikke opslag herinde, som gyldige om det er lovligt eller ej (trods en kilde til en blog"). Håber DETTE opslag er OK, forstår stadig ikke mine tidligere blev slettet :)

nokiasamsung wrote:Håber dette svar bliver rettet til mit første svar, så jeg ikke bryder dobbelt-post regelen -

Er der nogle, der kan finde "indholdsrige" reviews af SARM?

Hvorfor er det du bliver ved med at poste i opslag der er flere år gamle?
Opret dit eget

Grunden til nogle af de andre blev fjernet, var fordi du lavede flere af den samme type samt der var en tendens der lignede de mange bot opslag jeg normalt fjerner.
Dertil kommer at du smed spørgsmål som ikke havde direkte relevans til den tråd de var oprettet i
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Previous

Return to Logbogen