!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Parot wants muscles!

Log din træning, kost, kur, smart drugs - you name it, we read it!

Re: Parot wants muscles!

Postby Pinkparot » Sep 11th, '13, 22:46

Ændrede lidt på planerne og startede PCT i dag d. 11/09. Ville egentlig ha' startet i morgen først, men fandt ud af her til aften at jeg havde regnet forkert i forhold til, at det ville falde sammen med nogle ting. Så skød hCG i dag, tog nolva og E vitamin (1200 iu). DAA + Nettle + Clomid tager jeg med fra i morgen af, da jeg fandt ud af min regnefejl ret sent.

Skal ha' opdateret en masse i denne uge, men har ret travlt så må se om jeg får klaret alle updates. Billeder er jeg også lidt i tvivl om, da jeg har brugt mange af dem på offentlige sites som facebook.

vildgut wrote:Gik det godt nok med at holde gyno væk med noget adex i løbet af kuren?

Ja, jeg har i hvert fald slet ikke mærket noget! :) Samler desværre en del fedt omkring/ved brystet, men har ikke været øm og kunne mærke noget anderledes udover muskulaturen, synes jeg.
Pinkparot
Din vægt: 20kg
Progress to next rank:
72%

Postby PumpingTren » Sep 12th, '13, 20:30

Tag nogle nye billeder mate ;)

Pt. OFF AS i længere periode.

BB Trainée +
Progress to next rank:
3.7%

Postby Pinkparot » Sep 24th, '13, 23:02

PumpingTren wrote:Tag nogle nye billeder mate ;)

Uploader nogle snart for din skyld så du er nødt til at besøge forummet stadigvæk, haha ;)

Anyway, har ikke fået updatet fordi der har været nogle uforudsete udfordringer. Har dog intet med træning at gøre. Får lavet stor, stor update i løbet af weekenden :D
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby PumpingTren » Sep 25th, '13, 09:05

Pinkparot wrote:
PumpingTren wrote:Tag nogle nye billeder mate ;)

Uploader nogle snart for din skyld så du er nødt til at besøge forummet stadigvæk, haha ;)

Anyway, har ikke fået updatet fordi der har været nogle uforudsete udfordringer. Har dog intet med træning at gøre. Får lavet stor, stor update i løbet af weekenden :D

Skal nok være med :D
Bliver godt at se din update!

BB Trainée +
Progress to next rank:
3.7%

Postby boxeren » Oct 7th, '13, 18:55

Spændende log!
Lyder som om du har fået en masse ud af kuren, og satme nogle kg du har fået smidt på kroppen! :D
Kunne være spændende at høre lidt i din opsamling af oplevelser, samt høre lidt om hvordan det går med pct og hvilke ændringer du har oplevet på kroppen siden da :)!
boxeren
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
14.3%

Postby Pinkparot » Oct 11th, '13, 22:39

boxeren wrote:Spændende log!
Lyder som om du har fået en masse ud af kuren, og satme nogle kg du har fået smidt på kroppen! :D
Kunne være spændende at høre lidt i din opsamling af oplevelser, samt høre lidt om hvordan det går med pct og hvilke ændringer du har oplevet på kroppen siden da :)!

Fandme lækkert med post selvom jeg ikke har fået opdateret i en måneds tid! :D

Har haft en del at se til på det sidste med bl.a. studie- og jobstart. Desværre har jeg også været ramt af en dårlig periode/humørsvingninger. Det har betydet, at jeg ikke har fået trænet 100 %, hvad jeg skulle. Dog synes jeg ikke selv, at man kan se det ift. muskelmasse, ift. hvad min vægt er og de mål jeg havde inden PCT var. Ellers er PCT gået godt og mangler ca. 15 dage på Nolva.

Kommer med en større opdatering i morgen ;)
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby boxeren » Oct 12th, '13, 14:23

Det lyder spændende, glæder mig til at læse :D !
Begyndte du nolva på sidste stik dag, eller ventede du til 2*halveringstiden af test E ?
boxeren
Progress to next rank:
14.3%

Postby vildgut » Oct 12th, '13, 15:00

PAROT VI VIL HAVE BILLEDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby Pinkparot » Oct 16th, '13, 19:58

boxeren wrote:Det lyder spændende, glæder mig til at læse :D !
Begyndte du nolva på sidste stik dag, eller ventede du til 2*halveringstiden af test E ?

Jeg har skrevet det ned et sted, men ventede ca. 10 dage efter sidste stik og så begyndte jeg på hcg og nolva og clomid :)
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Oct 16th, '13, 20:19

Skal nok få uploadet et par billeder i denne her uge. Finally :D

SAMMENDRAG AF KUREN

Alt i alt er jeg meget tilfreds med min jomfrukur og er rigtig glad for den hjælp, jeg har fået, og bliver ved med at få, herinde fra :) Vil opstille positive og negative ting af hvad jeg lige kan huske:

Positive:

Vildt pump
Hurtig styrkeforøgelse - ca. 3 uger inde med dbol.
Hurtig masseforøgelse
Bliver mere ligeglad på en positiv måde - I forhold til hvad folk synes om en, hvad man vil finde sig i etc.
Kunne spise mere i forhold til hjernens signaler omkring sult - Ikke fysisk ift. hvor meget der var i maven; den sagde tit stop før, men fuck det :mrgreen:
Mere selvsikker
Mere intensitet i træningen
Mere motivation

Negative:

Dårligere søvn - Vågnede oftere, men ved ikke om dette kun kan tilskrives krudtet
Sved om natten - Skete indimellem; dog var det generelt røv varmt pga. sommeren
Ikke decideret trælår, men ømt nogle gange. Var dog ikke så slemt igen.
MEGET mere pump i læggene når jeg går omkring - Fik det dog også inden, men ikke i så høj grad
Følte mig mere træt noget af tiden
Lidt nedsat appetit af dbol på trods af leverbeskyttelse
Mere akne - skete dog først ved 500mg

Neutralt:
Mere liderlig
Strækmærker (var kommet alligevel, da jeg er prone, men er også pisse ligeglad 8-) lol

- Det er, hvad jeg lige kan huske pt.

Vil komme med en tilsvarende når min PCT er færdig om 10-15 dage. Har afsluttet Clomid og er pt. kun på nolva og om 1 uges tid DAA igen.
Vil selvfølgelig fortsætte med loggen selvom jeg ikke er ON længere, hvor jeg vil logge flere træninger og forhåbentlig poste lidt oftere.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby boxeren » Oct 17th, '13, 17:48

Lækkert med et sammendrag :D!
Hvad var årsagen til at du ventede 10 dage før du begyndte på Hcg, nolva og clomid ? :geek:

Virker som en succes oplevelse!
Hvor meget er du steget i styrke (i de 3 store f.eks), og har du mistet noget siden pct er påbegyndt?
boxeren
Progress to next rank:
14.3%

Postby Pinkparot » Oct 21st, '13, 04:14

boxeren wrote:Lækkert med et sammendrag :D!
Hvad var årsagen til at du ventede 10 dage før du begyndte på Hcg, nolva og clomid ? :geek:

Virker som en succes oplevelse!
Hvor meget er du steget i styrke (i de 3 store f.eks), og har du mistet noget siden pct er påbegyndt?

Kanon du kan li' det! :D
Det var for at få noget clearance og få testen ned omkring de 80-100mg.
Jeg testede ikke rigtig mine max løft, men steg:
Bænk: 35 kg.
Squat: 55 kg.
Dødløft: 40 kg.

- Dødløft og jeg er ikke gode venner og laver den ikke så tit, desværre. Pga. min lænd. Og jeg ved, at hvis jeg skal ned at lave dødløft med min lænd, når den brokker sig, så kommer jeg ikke afsted. Så vil jeg hellere droppe dødløften nogle gange og så få de andre rygøvelser med end slet ikke at komme afsted :)

Jeg er faldet 1-2 reps i hvert fald, men det er lidt svært at sige, da jeg er blevet ramt af sygdom 2 gange i PCT, hvoraf den 2. gang er nu.

OG NU ..... kommer der nogle billeder, haha :mrgreen: Er sgu ikke de bedste, men er hvad I får lige pt. Synes det ser mindre ud pga. alt det markerede i siderne ift. original billederne, men det er måske bare mig. Benene er kolde og armene er efter 3 sæt DBOR. Håber det behager :? :D
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Re: Parot wants muscles! - PICS 21/10

Postby Peschi133 » Oct 21st, '13, 09:49

Har lige siddet og læst med her, kanon fed log du har fået stablet på benene her! Kiggede lige lidt på side 4 og tænkte at jeg lige måtte læse den igennem, gjorde jeg så, og rigtig fed "rejse" du tager os med på! Går selv med en Test E m. dbol eller oxy kur (Jomfrukur) i tankerne, og det en rigtig fed måde du har gjort tingene på!

- Big up ! :)
"Alle kan jo blive stærk som en Oxy !"
Peschi133
Din vægt: 30kg
Progress to next rank:
8%

Postby Pinkparot » Oct 21st, '13, 19:07

Peschi133 wrote:Har lige siddet og læst med her, kanon fed log du har fået stablet på benene her! Kiggede lige lidt på side 4 og tænkte at jeg lige måtte læse den igennem, gjorde jeg så, og rigtig fed "rejse" du tager os med på! Går selv med en Test E m. dbol eller oxy kur (Jomfrukur) i tankerne, og det en rigtig fed måde du har gjort tingene på!

- Big up ! :)

Tusind tak man! :D Kan helt godt anbefale Test E m. dbol som den 1. kur. Håber du vil læse med fremover også.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Peschi133 » Oct 22nd, '13, 07:51

Ja, altså Jomfrukuren, bliver i hvert fald test e. Men om det skal være med dbol eller oxy må jeg lige se på til den tid :D

- Men vil helt klar læse med fremover!
Peschi133
Progress to next rank:
8%

Postby bmw-freak » Oct 22nd, '13, 11:28

Dælme nogle gode stænger du har dig der, jeg ville gerne bytte :mrgreen:
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Pinkparot » Oct 22nd, '13, 17:37

bmw-freak wrote:Dælme nogle gode stænger du har dig der, jeg ville gerne bytte :mrgreen:

Tusind tak man, sætter jeg sgu pris på :D
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Oct 24th, '13, 03:58

Update på PCT

Jeg synes, at min PCT er gået godt overordnet set. Havde som tidligere beskrevet valgt ikke at ha' clomid med, men det kom med efter råd. Og det valg er jeg glad for! Synes at jeg har holdt fint på massen og holdt styrken oppe ligeledes. Skal helt klart ha' clomid med næste gang. Som skrevet har jeg dog været ramt af 2 x influence indenfor 1 måneds tid med den ene slut nu, så skal op at træne for første gang i nogle dage nu. Så når PCT er færdig om få dage og jeg lige er kommet i gang igen, vil jeg komme med yderligere opdatering på styrke.

Vil lige at jeg klart har kunne mærke at gå OFF. Både i forhold til motivation, men også generelt velvære/selvværd. Har haft nogle dage der ikke var helt sjove :mrgreen: Ift. sex drive og libido har jeg også kunne mærke forskel. Såvidt jeg husker var det omkring 16-20 dage inde, at sex drive og rejsning faldt. Specielt rejsningen (hårdheden lol :D ) led deromkring. For 7-10 dage siden er det blevet langt bedre og virker helt normalt nu. Boller er også faldet ned og er store igen :oops:

- Jeg har dog aldrig været nervøs i forhold til at være lukket ned i relation til sex drive og rejsning. Del af gamet. Af bivirkninger synes jeg, at jeg har haft tendens til mere hovedpine under clomid+nolva+hcg, men efter clomid var færdig efter 30 dage, blev det bedre. Det kan være andre faktorer såsom dårlig søvnrytme osv. også dog.

- Kommer med styrke update /yderligere update om 14 dages tid. Indtil da logger jeg nok nogle træninger og hvad jeg ellers finder på :mrgreen:
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby bmw-freak » Oct 24th, '13, 11:59

Pinkparot wrote:Update på PCT

Jeg synes, at min PCT er gået godt overordnet set. Havde som tidligere beskrevet valgt ikke at ha' clomid med, men det kom med efter råd. Og det valg er jeg glad for! Synes at jeg har holdt fint på massen og holdt styrken oppe ligeledes. Skal helt klart ha' clomid med næste gang. Som skrevet har jeg dog været ramt af 2 x influence indenfor 1 måneds tid med den ene slut nu, så skal op at træne for første gang i nogle dage nu. Så når PCT er færdig om få dage og jeg lige er kommet i gang igen, vil jeg komme med yderligere opdatering på styrke.

Vil lige at jeg klart har kunne mærke at gå OFF. Både i forhold til motivation, men også generelt velvære/selvværd. Har haft nogle dage der ikke var helt sjove :mrgreen: Ift. sex drive og libido har jeg også kunne mærke forskel. Såvidt jeg husker var det omkring 16-20 dage inde, at sex drive og rejsning faldt. Specielt rejsningen (hårdheden lol :D ) led deromkring. For 7-10 dage siden er det blevet langt bedre og virker helt normalt nu. Boller er også faldet ned og er store igen :oops:

- Jeg har dog aldrig været nervøs i forhold til at være lukket ned i relation til sex drive og rejsning. Del af gamet. Af bivirkninger synes jeg, at jeg har haft tendens til mere hovedpine under clomid+nolva+hcg, men efter clomid var færdig efter 30 dage, blev det bedre. Det kan være andre faktorer såsom dårlig søvnrytme osv. også dog.

- Kommer med styrke update /yderligere update om 14 dages tid. Indtil da logger jeg nok nogle træninger og hvad jeg ellers finder på :mrgreen:

Det mentale spil er mega vigtig under en pct, negative tanker kan drive en ud i seriøse problemer så hold hovedet og motivationen højt som du gør det bare super!
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby PumpingTren » Nov 5th, '13, 12:27

Flot form mate! :D solidt resultat!

BB Trainée +
Progress to next rank:
3.7%

Postby Pinkparot » Nov 14th, '13, 02:24

PumpingTren wrote:Flot form mate! :D solidt resultat!

Tusind tak bro! Godt at se dig tilbage herinde :D Har jo savnet dig ... <3 :mrgreen:
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby PumpingTren » Nov 14th, '13, 10:33

Ja, og i lige måde. Men kan godt se at jeg er kommet en del bagefter mht muskelmasse! Må hellere lave et comeback i form af en god bulk. Hvad siger din vægt lige pt?

BB Trainée +
Progress to next rank:
3.7%

Postby Pinkparot » Nov 26th, '13, 01:29

PumpingTren wrote:Ja, og i lige måde. Men kan godt se at jeg er kommet en del bagefter mht muskelmasse! Må hellere lave et comeback i form af en god bulk. Hvad siger din vægt lige pt?

Jeg ligger på 93-94 kg. pt. Har ikke helt overholdt min kostplan de seneste uger så det er lidt usikkert ift. carbs og væske.

For at komme med en (længere) opdatering så synes jeg sgu ikke, at det går så godt for at være ærlig. Ikke bare med træning, men generelt. Når jeg vågner og egentlig skal op, har jeg mest bare lyst til at blive liggende og sove videre, fordi jeg ikke "orker". Når jeg skal studere, vil jeg hellere tænde for en serie for at slippe for at skulle tænke og håndtere de virkelige ting omkring mig. Og bagefter fortryder jeg det så. Jeg ved, at jeg skal ændre nogle ting, men får jeg så ændret de ting, er jeg ikke i tvivl om, at jeg får det super godt.

En af mine udfordringer er dog, at jeg er rigtig god til at slå mig selv oven i hovedet. Dvs. hvis jeg ikke får gjort noget, selvom jeg egentlig har lyst, trækker jeg mig selv længere og længere ned.
En af grundene til at jeg kørte min kur på daværende tidspunkt var at "få det bedre med mig selv" og derfra kunne bygge videre på både træningen, kost osv., men også få mere lyst til bl.a. at indgå i sociale sammenhænge og få den tilfredshed med min krop til at "spille over" i andre aspekter i mit liv. Selvom jeg synes, at jeg gainede rigtig godt på kuren, havde jeg, for at være ærlig, et billede bagerst i hovedet af, at jeg både ville fremstå langt mere muskuløs og også relativt ripped. Forstået på den måde at den hurtigt opbyggede muskelmasse ville opveje "nok" af det fedt, der måtte komme på.

Det skete desværre ikke; eller i hvert fald ikke som jeg, urealistisk, havde forestillet mig. Og det har påvirket mig ift. ovenstående.
Sad og så en video med Centopani hvor han snakkede om, at man enten betaler nu eller betaler senere. Og senere er ofte i langt højere grad, end hvis man gør det "nu". Det fik mig lidt til at indse, og tænke, at den mentalitet har jeg levet under de seneste år. At jeg ikke har lagt den indsats, der skulle til og derfor betaler jeg nu. Det er ikke kun træning, men også på uni og derved andre aspekter af mit liv. Jeg har intet imod at tage fedt på og advokerer generelt blandt venner osv., at man skal bulke "ordentligt", hvis man vil være stor på længere sigt. Men synes at min mave er blevet for stor og udspilet.

Det skal siges, at det her "humør" ikke er kommet som følge af at gå OFF eller for den sags skyld være ON. At være på krudt og efterfølgende har jeg kun oplevet som en positiv og lærerig oplevelse på mange punkter, selvfølgelig med de bivirkninger, jeg tidligere har omtalt. Synes dog godt jeg kunne mærke humøret tog et dyk nogle dage/en periode som følge af clomid.

Jeg har cuttet lidt de seneste par uger, men generelt set ikke spist ordentligt heller. Starter på cardio fra i morgen og cutter fra nu af og indtil medio april sandsynligvis. Det skulle kunne barbere omkring 12 kg. max. og forhåbentlig er det nok til, at jeg er tilfreds, da jeg har planer om at bulke og iværksætte 2. kur derfra. Jeg introducerer clen under cut i sammenlagt omkring 8 uger alt efter dosis.

Vil holde cardio på 2-3 gange om ugen på tom mave om morgenen med omkring 1 times faste efter. Carbs vil ligge på 177 g. og i takt med, at jeg taber fedt, vil jeg primært få sænket carbs yderligere. Jeg har aldrig rigtig lavet seriøs cardio sammenlagt med vægttræning og døjer primært med fedt nederst på maven aka. patronbælte. Håber de lave carbs og cardio'en vil hjælpe på det i længden. Jeg må indrømme, at jeg har store forventninger såfremt, jeg kan holde mig til planen 100 %. Over julen, pga. familiens julemad, vil jeg sætte cardio op til 4-5 gange om ugen, regner jeg med, men samtidig undgå for meget sovs og kartofler, som vi får meget henover julen.

Det er mine tanker lige pt. Håber ikke det blev for følelsesladet :mrgreen: Er jo ikke en mean parot for ingenting lol :lol:
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby bmw-freak » Nov 26th, '13, 15:53

Supplere du op med D vitamin her i den mørke tid? Lyder lidt som om du ramt af lidt begyndende vinter depri.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Brænder-børge » Nov 26th, '13, 17:21

dude, du er vinter depri + du rebounder fra din kur, tag nu lige en slapper med, at sig at det er dit liv der er noget galt med, og jeg tror alle kan nikke gentagende til at man nok skulle have givet skoleårene en skalle, men det er altid let at sidde bagefter og være bagklog, det er sku for dumt at sidde i nutiden og sørge over datiden mens man frygter for fremtiden...
face your fear.

https://www.youtube.com/watch?v=WMUXw8J2Kto
Brænder-børge
Moderator
Moderator

Postby Pinkparot » Nov 26th, '13, 18:14

bmw-freak wrote:Supplere du op med D vitamin her i den mørke tid? Lyder lidt som om du ramt af lidt begyndende vinter depri.

Jeps, får en god dosis på daglig basis :)

Brænder-børge wrote:dude, du er vinter depri + du rebounder fra din kur, tag nu lige en slapper med, at sig at det er dit liv der er noget galt med, og jeg tror alle kan nikke gentagende til at man nok skulle have givet skoleårene en skalle, men det er altid let at sidde bagefter og være bagklog, det er sku for dumt at sidde i nutiden og sørge over datiden mens man frygter for fremtiden...

Ja, det lyder måske lidt værre, end det egentlig er. Men kan kun give dig ret.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Dec 10th, '13, 09:57

1. morgen cardio overstået. Er først kommet i gang nu. Blev dog "kun" til 18-19 min. med 15 % incline og 4 kph. Synes sgu det var hårdt nok, haha! Hvad kører I andre?
Så 5 minutters gang til og fra center. Alt på tom mave og fasted 1 times tid efterfølgende. Skal ha' fyldt depoterne op nu og så træning om et par timer :D
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Brænder-børge » Dec 10th, '13, 18:00

jeg plejer at have den på 5 km/t også alt den incline den kan, eller 6.5 -7 km/t med 10% i 50 min minimum.

19 min fasted cardio.. er det ikke næsten spild af tid at gå op i centret så :) ?
face your fear.

https://www.youtube.com/watch?v=WMUXw8J2Kto
Brænder-børge
Moderator
Moderator

Postby Pinkparot » Dec 12th, '13, 23:41

Brænder-børge wrote:jeg plejer at have den på 5 km/t også alt den incline den kan, eller 6.5 -7 km/t med 10% i 50 min minimum.

19 min fasted cardio.. er det ikke næsten spild af tid at gå op i centret så :) ?

Okay, godt at have lidt at sammenligne med. På sin vis, men ser det som at nu er jeg i hvert fald i gang med cardio'en :)
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Dec 12th, '13, 23:45

Starter på clen engang i midt/slut januar. Kan godt være det bliver slut januar da jeg har et par eksamener omkring d. 20. Bliver spændende at prøve :D
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Peschi133 » Dec 13th, '13, 08:47

Ja gem dem til efter din eksamen! For hvis du har eksamensangst, så skal du sku nok komme til at svede og ryste godt på hænderne :mrgreen:
Peschi133
Progress to next rank:
8%

Postby Pinkparot » Dec 13th, '13, 17:54

Peschi133 wrote:Ja gem dem til efter din eksamen! For hvis du har eksamensangst, så skal du sku nok komme til at svede og ryste godt på hænderne :mrgreen:

haha, fuck man :D
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Dec 18th, '13, 05:09

Hurtig morgen opdatering inden cardio:

Vil gerne gå ON engang i midt april. Jeg har dog overvejet at vente til midt/slut maj, så jeg kan nappe yderligere 2-3 kg. fedt på mit cut, men af logistiske årsager vil det nok være dumt. Det vil nemlig betyde, at starten på PCT falder sammen med at jeg skal flytte. Vil gerne have kur + PCT overstået på daværende tidspunkt.
Så jeg håber at cuttet indtil midt april vil være nok! Synes det er svært at sige, da mine andre cut perioder har været præget af uregelmæssigheder. Så er svært at sammenligne ift. fat loss <> tid.

Uanset hvad burde jeg stå mere cuttet til den tid ift. starten af min første kur. Og ellers påtænker jeg at fortsætte med noget cardio på næste bulk/kur 2-3 gange om ugen.

Til min 2. kur overvejer jeg test e/deca eller sustanon. Dosen på test e/deca vil være 250mg på begge igennem de 11-13 uger. Overvejer at bruge HCG som MCT denne gang så jeg er den erfaring rigere, og ud fra hvad jeg har læst herinde.
Sustanon dosen ved jeg ikke, hvad skal ligge på, da jeg mest hælder til test e/deca og få en god masse på. Så har mest tænkt i de baner. Vil gerne ha' dbol i start eller slut også, da det var rigtig godt i min 1. kur.

Hvis nogle vil byde ind med erfaringer, er I selvfølgelig velkomne :D

Time foooooooooooor cardio :mrgreen:
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Dec 24th, '13, 10:20

1 1/2 times cardio klaret og chest/tri/biceps lidt senere. Desværre ikke ben, haha :mrgreen: NOT.

GLÆDELIG JUL til alle! Er nok den eneste på MZ der er på cut :D :?
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Dec 31st, '13, 10:28

GODT NYTÅR til alle på MZ! :D

2013 var året hvor jeg kom herind på forummet, og det er jeg sgu rigtig glad for. Har fået uvurderlig hjælp og så er der en rigtig lækker stemning herinde :D

Jeg har besluttet ikke at drikke/feste her nytårsaften, da jeg skal drikke d. 10. januar også. Så står nok op kl. 06 i morgen og laver morgen cardio :mrgreen: 2013 har været et "pudsigt" år sammenfattet, men en af mine bedste beslutninger i det år var at prøve min 1. kur og selve oplevelsen med den og PCT. Tror 2014 bliver det bedste år for mig siden 2008/2009 så vil holde dampen oppe og holde fast i mine fokus punkter; både træningsmæssigt og andre dele af min tilværelse.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Jan 6th, '14, 17:45

Synes mit cut går rigtig godt! Er dog ikke helt sikker på vægten da den vægt der er her pt. (er ikke ved mig selv) er totalt fucked. Men er hjemme igen midten af januar. Men synes helt sikkert jeg kan se forskel på biceps/mave/ansigt.

Anyway, vil gerne ON igen i midt-april:

1-12: Nandrolone Decanoate (deca) 250mg EW
1-13: Test E 250mg EW
9-13: Dbol 30mg ED

Skyder Test E og deca samme dag.

Vil køre MCT med 250iu E3D tænker jeg pt. + 0,5mg Adex EOD.

PCT vil være BANNED's nolva + clomid; virkede rigtig godt sidst. Derudover diverse supplements som NAC, CoQ10, Milk Thistle, DAA osv. osv.
Er lidt i tvivl om jeg starter PCT ved sidste skud Test E eller venter 1 uge yderligere. Hvis nogen vil byde ind, tages der gladeligt imod :mrgreen:
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Mar 1st, '14, 01:38

Vil lige komme med en hurtigt opdatering:

Har det godt, lol :D Regner med at gå ON igen i juni/juli her i år igen og håber, jeg kan stå godt mht. til fedt % der. Det er mit mål og det skal lykkes! Mit cut er gået lidt op og ned her i 2014 pga. eksamen og nogle fjolser (dårlige undskyldninger hvis man vil det nok ja), jeg bor sammen med. Derfor tager jeg nok konsekvensen og skrider her i starten af juni, da jeg tilmed skal skrive speciale henover sommeren. Og der vil jeg ikke have nogle distraheringer fra den proces og så min træning. Jeg vil i hvert fald minimere udgangspunkt for dem.
Bagsiden er så, at jeg nok skal bo hos mine forældre, imens jeg er ON, som heller ikke ved det og heller ikke skal. Kostmæssigt burde det ikke blive noget problem, når jeg får det struktureret.

Jeg ved ikke helt, hvor lang tid jeg går ON til den tid udover min. 14 uger med kuren beskrevet i forrige post. Det kan blive 16, men måske også max. 18 uger alt efter, hvad jeg synes til den tid.

Har stadig ikke hoppet på clen, men regner med at gøre det om en 10 dages tid :mrgreen:
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » May 17th, '14, 19:52

Update:

Træningen går OK, men får ikke lavet meget cardio. Synes udd. (og andre ting) har taget en del tid, men har sidste eksamen om ca. 20 dage. Jeg har stadig ikke fået prøvet clen, men regner med at starte på de første 14 dage umiddelbart efter eksamen. Tidsplanen er at gå ON på bulk 300mg test e EW + 250mg deca EW engang i august. Jeg vil dog stå med en lav fedtprocent, så hvis der skal cuttes yderligere, udskyder jeg bulk.

Jeg overvejer også at smide 250mg ew sust ind i cuttet, men det skal lige overvejes noget mere :D
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » May 19th, '14, 22:34

Det her er THE SHIT. RIP.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Jun 11th, '14, 04:39

Træningen går godt og jeg føler mig meget motiveret til at få cuttet godt ned! Legs today! :evil: :mrgreen:

Til noget andet end træningen var jeg på druk for et par uger siden. Jeg drikker ikke særlig tit :oops: Blev mere fuld end jeg var klar over, hvis det giver mening og rodede mig lidt ud i potentielle problemer/blev rodet ind i dem. Når jeg endelig drikker, plejer jeg at gå til den og har fået black outs de sidste gange. Det fik jeg ikke denne gang, og havde også sagt til mig selv, at det var slut med det. Synes det er for risikabelt at komme helt derud :? Men der var stadig lidt huller fra aftenen, men slet ikke i nærheden af de black outs.

Jeg synes dog, at jeg er blevet mere aggressiv/vred (ikke fysisk) i nogle situationer de sidste 3-4 gange (fordelt på 1 års tid vist), som jeg har drukket. Jeg er ret sikker på, at det er fordi, jeg føler mig frustreret over nogle aspekter generelt og det så får mere frit spil, når jeg er stiv. Men jeg har i hvert fald lovet mig selv, at jeg ikke skal drikke lige så meget og hurtigt fremover og være mere opmærksom på, hvor stiv jeg egentlig er.

Angående clen er jeg ikke startet endnu :mrgreen:
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Peschi133 » Jun 11th, '14, 07:48

Pinkparot wrote:Træningen går godt og jeg føler mig meget motiveret til at få cuttet godt ned! Legs today! :evil: :mrgreen:

Til noget andet end træningen var jeg på druk for et par uger siden. Jeg drikker ikke særlig tit :oops: Blev mere fuld end jeg var klar over, hvis det giver mening og rodede mig lidt ud i potentielle problemer/blev rodet ind i dem. Når jeg endelig drikker, plejer jeg at gå til den og har fået black outs de sidste gange. Det fik jeg ikke denne gang, og havde også sagt til mig selv, at det var slut med det. Synes det er for risikabelt at komme helt derud :? Men der var stadig lidt huller fra aftenen, men slet ikke i nærheden af de black outs.

Jeg synes dog, at jeg er blevet mere aggressiv/vred (ikke fysisk) i nogle situationer de sidste 3-4 gange (fordelt på 1 års tid vist), som jeg har drukket. Jeg er ret sikker på, at det er fordi, jeg føler mig frustreret over nogle aspekter generelt og det så får mere frit spil, når jeg er stiv. Men jeg har i hvert fald lovet mig selv, at jeg ikke skal drikke lige så meget og hurtigt fremover og være mere opmærksom på, hvor stiv jeg egentlig er.

Hvis ikke du snart starter på de clen, så sender du dem lige til mig :D :mrgreen:
Peschi133
Progress to next rank:
8%

Postby MrAnonynom » Jun 11th, '14, 10:48

Pinkparot wrote:Træningen går godt og jeg føler mig meget motiveret til at få cuttet godt ned! Legs today! :evil: :mrgreen:

Overvej at drikke et til to glas vand/sodavand/saftevand, imellem det du drikker. Jeg er selv uden evne til at drikke alkohol, det ender altid i blackouts/slagsmål/detentionen/besvimelse/problemer, det var sjovt nok som knægt sammen med gutterne, men til sidst var der ikke rigtig noget ved det, så rører slet ikke alkohol.

Husk at gøre nogle ting aktivt mod de ting der generer dig Parot :)

Edit: Flotte lår :oops:
Tester man for sand i fissen på BB.dk?

Har du overhoved læst på enmet eller spiller du bare ditlev med dit helbred??? - Snuden

"If fat could turn to muscle, we would have a lot of Mr. Olympias out there, given the rate of obesity in western society!"
MrAnonynom
Moderator
Moderator

Postby Pinkparot » Jun 12th, '14, 03:56

Peschi133 wrote: Hvis ikke du snart starter på de clen, så sender du dem lige til mig :D :mrgreen:

Kan du tåle dem her i sommervarmen? :mrgreen:

MrAnonynom wrote: Overvej at drikke et til to glas vand/sodavand/saftevand, imellem det du drikker. Jeg er selv uden evne til at drikke alkohol, det ender altid i blackouts/slagsmål/detentionen/besvimelse/problemer, det var sjovt nok som knægt sammen med gutterne, men til sidst var der ikke rigtig noget ved det, så rører slet ikke alkohol.

Det er en god approach faktisk. Havde slet ikke tænkt over at gøre det haha, men tror dog jeg glemmer det, hvis jeg sidder og er halv-stiv.

Helt sikkert, du har ret i, at det er vigtigt ikke bare at være passiv. Arbejder på sagen :)
Mange tak :oops: :D
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Peschi133 » Jun 12th, '14, 07:48

Pinkparot wrote:
Peschi133 wrote: Hvis ikke du snart starter på de clen, så sender du dem lige til mig :D :mrgreen:

Kan du tåle dem her i sommervarmen? :mrgreen:

MrAnonynom wrote: Overvej at drikke et til to glas vand/sodavand/saftevand, imellem det du drikker. Jeg er selv uden evne til at drikke alkohol, det ender altid i blackouts/slagsmål/detentionen/besvimelse/problemer, det var sjovt nok som knægt sammen med gutterne, men til sidst var der ikke rigtig noget ved det, så rører slet ikke alkohol.

Det er en god approach faktisk. Havde slet ikke tænkt over at gøre det haha, men tror dog jeg glemmer det, hvis jeg sidder og er halv-stiv.

Helt sikkert, du har ret i, at det er vigtigt ikke bare at være passiv. Arbejder på sagen :)
Mange tak :oops: :D

- Ja da, du sender bare! :mrgreen: Massere af vand, så spiller det!
Peschi133
Progress to next rank:
8%

Postby vildgut » Jun 12th, '14, 09:21

Clen øget varme synes jeg nu ikke er så slemt, ja lidt ekstra koldt vand :)
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby Peschi133 » Jun 13th, '14, 07:47

Nej synes heller ikke den "øgede" varme er så slem.. Men bare man rør en finger, så er der sved for alle pengene! Folk kiggede i hvert fald lidt sjovt nede i træningscentret, når man efter 10 min måtte have en gulvmoppe frem :D (Ironi kan forekomme, men du ved hvad jeg mener) :mrgreen:
Peschi133
Progress to next rank:
8%

Postby Pinkparot » Jun 27th, '14, 02:03

Haha, det lyder sgu godt gutter! :mrgreen: Er dog ikke startet endnu :oops:

Er sent oppe da jeg selvfølgelig fik mig en 2 timers lur i eftermiddag ... Anyway, træningen går helt fint og kosten er også OK, men ikke 100 % optimal ift. makro's. Har været lidt nedtrykt i den her uge uden nogen egentlig årsag. Kan gå fra at være tilfreds med f.eks. min triceps i spejlet under træningen til nogle timer senere derhjemme at være helt opgivende omkring den. Bare et eksempel, men min triceps føler jeg generelt er et af mine stærke områder ... men hænger i med træningen da jeg ved af erfaring, at det ikke nytter noget at skippe den. Så bruger det som motivation til at arbejde videre. Det kender de fleste af jer nok.

Jeg synes generelt at en del ting virker lidt uoverskuelige pt., men kan godt være jeg bare piver, haha :mrgreen: Som sagt er jeg dog stadig motiveret med træningen, men skal lige ha' de andre aspekter med også.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby testlacoil » Jun 27th, '14, 07:10

Kender det godt, tror de fleste har det på den måde :shock:

Du kunne eventuelt starte dit vægttab og den vej igennem få nogle resultater, det brude sparke lidt til motivationen :D
Riv jernet eller få armene fjernet.
testlacoil
Din vægt: 10kg
Progress to next rank:
62%

Postby Pinkparot » Jun 27th, '14, 12:58

testlacoil wrote:Kender det godt, tror de fleste har det på den måde :shock:

Du kunne eventuelt starte dit vægttab og den vej igennem få nogle resultater, det brude sparke lidt til motivationen :D

Ja, det er jeg dog i gang med :) Og det går stille og roligt fremad.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby testlacoil » Jun 27th, '14, 13:58

Så kommer motivationen nok stille og roligt sammen med 8-)
Riv jernet eller få armene fjernet.
testlacoil
Progress to next rank:
62%

PreviousNext

Return to Logbogen