!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Parot wants muscles!

Log din træning, kost, kur, smart drugs - you name it, we read it!

Re: Parot wants muscles! - PICS 21/10

Postby Pinkparot » Jul 11th, '14, 09:46

Træningen har kørt rigtig godt de sidste 6 uger. Mindre talje og lidt flere markeringer synes jeg. Er begyndt at køre superset imellem triceps og biceps og det synes jeg godt kan ses på min biceps! :mrgreen: Generelt har mine biceps været weak points, og er det stadigvæk. Især i forhold til min triceps der tilgengæld er en af mine stærke sider. Kan dog være det har været hæmmet af fedt på overarmen og ved kanten af mine delts. Dog kører jeg 4-split og træner reelt set ikke min triceps og biceps samme dag. Men jeg tager nogle gange 1 ekstra dag med biceps på min chest/triceps dag.
Omkring biceps kan jeg bedst li' barbell/EZ bar, da jeg får meget mere pump i biceps af det i modsætning til dumbbells. Bruger aldrig rigtig kabel.

Angående søvn og mad skal jeg ha' oppet mig.

Glæder mig til brystet bliver mere markeret. Vil sige at mit bryst, desværre, muskelmæssigt er mit svageste punkt og er et af stederne hvor jeg holder mest fedt. Igennem tiden er ryggen dog den muskelgruppe jeg har fået trænet mindst og ved ikke, om det hænger sammen. Læste i hvert fald for nogle år siden noget ala at ens brystudvikling kunne stå stille hvis ryggen ikke var "stærk nok" til at bære det. Orker ikke at google lige nu :D Så ser frem til at noget mere fedt kommer af der så jeg kan se, hvor jeg virkelig står.
Jeg er begyndt at lave dumbbell bench press i stedet for barbell og synes jeg kan mærke det mere i brystet. Men det skal jeg satme vænne mig til i forhold til balance :D

Er fandme glad for jeg ikke er på bulk/kur i den her varme :mrgreen: Håber jer der er overlever ;) :P
Pinkparot
Din vægt: 20kg
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Jul 16th, '14, 17:24

Har siddet og læst op på henholdsvis carbs og BCAA. Jeg har aldrig gået så meget op i carbs PWO. Mest fordi jeg nok altid har fået et måltid omkring 2 timer efter træning. Men under det her cut spiser jeg som regel kun æg + coconut oil indtil flere timer efter, hvor jeg så får carbs. Så nu er jeg begyndt at bruge dextrose blandet sammen med proteinpulveret. Indtil videre gør det sgu smagen bedre, så det er bonus :mrgreen:

Men sad og læste meget om carbs før/under/efter træning og til sidst får man sgu nok af alle de forskellige meninger, haha :mrgreen:

BCAA har jeg heller ikke gået meget op i tidligere faktisk i forhold til at tage det som supplement. Dog vil jeg nok til at bruge det langt mere og da mine piller ikke rækker, skal jeg ha fat i noget pulver. Kan nogle anbefale i forhold til smag og hvor stærk er smagen som neutral bcaa pulver? Har læst at folk blander det med saftevand så det overvejer jeg til intra/PWO. Pre overvejer jeg at smide det i blenderen med banan, mælk, peanut butter og oats: kan det dække for smagen der dog? :D

Ellers synes jeg virkelig at min træning er blevet bedre i forhold til pump og muskelkontakt. Som jeg husker mit pump i nogle af muskelgrupper, f.eks. skuldrene, under kur, kan jeg nogenlunde genskabe det pump naturligt nu. Kan det være indbildning? :mrgreen:
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Diaz » Jul 16th, '14, 20:25

Pinkparot wrote:Har siddet og læst op på henholdsvis carbs og BCAA. Jeg har aldrig gået så meget op i carbs PWO. Mest fordi jeg nok altid har fået et måltid omkring 2 timer efter træning. Men under det her cut spiser jeg som regel kun æg + coconut oil indtil flere timer efter, hvor jeg så får carbs. Så nu er jeg begyndt at bruge dextrose blandet sammen med proteinpulveret. Indtil videre gør det sgu smagen bedre, så det er bonus :mrgreen:

Men sad og læste meget om carbs før/under/efter træning og til sidst får man sgu nok af alle de forskellige meninger, haha :mrgreen:

BCAA har jeg heller ikke gået meget op i tidligere faktisk i forhold til at tage det som supplement. Dog vil jeg nok til at bruge det langt mere og da mine piller ikke rækker, skal jeg ha fat i noget pulver. Kan nogle anbefale i forhold til smag og hvor stærk er smagen som neutral bcaa pulver? Har læst at folk blander det med saftevand så det overvejer jeg til intra/PWO. Pre overvejer jeg at smide det i blenderen med banan, mælk, peanut butter og oats: kan det dække for smagen der dog? :D

Ellers synes jeg virkelig at min træning er blevet bedre i forhold til pump og muskelkontakt. Som jeg husker mit pump i nogle af muskelgrupper, f.eks. skuldrene, under kur, kan jeg nogenlunde genskabe det pump naturligt nu. Kan det være indbildning? :mrgreen:

Du bliver The King of supplements, hvis du kan drikke neutral BCAA blandet med vand. Det smager virkelig afskyeligt af helveds til.!! Og jeg er bestemt ikke kræsen.Ja det kan blandes med saftevand og hældes ned, men stadig klamt. Fordi det klumper fordi det ikke kan blandes ordenligt.

Køb det med smag.!! Bodylabs er ok, men synes stadig der skal en smugle saftevand i. Ellers er der Xtend, som virkelig smager fantastisk. Alle smagene er super.!!

Tror det vil fungere fint i blenderen. Har dog selv kun brugt det Intra.
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Pinkparot » Nov 11th, '14, 16:42

Update

Cutter fint pt., men synes ikke mine resultater står mål med min indsats i centret. Jeg er ærlig talt lidt frustreret over status, selvom jeg ikke har holdt kostplanen optimalt. Kan sagtens drikke en cola f.eks., men jeg holder kcal i de minus, jeg skal. I og med at fremskridtene har været skuffende, er min motivation også meget svingende. Jeg er dog også dårlig til at tage mål og pics for at holde motivationen og bruger kun spejlet løbende og så vægten. Så meget af min success oplevelse hænger sammen med, hvad vægten siger ...

På den anden side er min træning også virkelig vigtig for mig for tiden. Er blevet færdig med min udd. så jeg søger pt. job og der sker ikke særlig meget. Kan godt mærke at kroppen derfor betyder mere og mere for min identitet.

Tak for feedback Diaz - Køber noget Xtend når jeg løber tør for BCAA pillerne :D
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Built2last4ever » Nov 11th, '14, 17:20

Har du proevet at aendre din diet fuldstanding... Altsaa have samme kcal underskud, men bare skifte maden du nu indtager ud med nogle nadre og tilsvarende produkter. Proev at goer det og saa den dag du skifter din madplan ud med den nye, snupper du en serioes cheat day og aeder en masse goegl... CHOK din krop... saa sker der maaske mere igen og resultaterne begynder at vaelte frem igen.

Haaber du faar rettet op paa lysten til at koere paa.... Kender godt til de der low perioder, men man skal bare lige igennem dem, saa er det hele fino igen igen....

Jeg hepper paa dig!!! :mrgreen:
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Brænder-børge » Nov 11th, '14, 18:23

altså hvis du ikke holder din kostplan hvad regner du så med ? medmindre det er cola light du drikker så skaber cola et kæmpe udslag i dit blodsukker, hvilket ikke er ønskværdigt under et cut, uanset om man holder sig på et underskudsindtag eller ej.
face your fear.

https://www.youtube.com/watch?v=WMUXw8J2Kto
Brænder-børge
Moderator
Moderator

Postby Built2last4ever » Nov 11th, '14, 20:06

Brænder-børge wrote:altså hvis du ikke holder din kostplan hvad regner du så med ? medmindre det er cola light du drikker så skaber cola et kæmpe udslag i dit blodsukker, hvilket ikke er ønskværdigt under et cut, uanset om man holder sig på et underskudsindtag eller ej.

OHhhh... ja +1

Selv light Cola har en negativ effekt... Af hvad jeg har kunnet se paa mig selv. Jeg kan ikke linke til noget studie omkring det, men det er lidt som med shakes - saa snart jeg holder mig fra shakes og light cola, saa ryger der lige lidt ekstra og mavsen bliver saa laekker flad og veiny.

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Brænder-børge » Nov 11th, '14, 22:19

Built2last4ever wrote:
Brænder-børge wrote:altså hvis du ikke holder din kostplan hvad regner du så med ? medmindre det er cola light du drikker så skaber cola et kæmpe udslag i dit blodsukker, hvilket ikke er ønskværdigt under et cut, uanset om man holder sig på et underskudsindtag eller ej.

OHhhh... ja +1

Selv light Cola har en negativ effekt... Af hvad jeg har kunnet se paa mig selv. Jeg kan ikke linke til noget studie omkring det, men det er lidt som med shakes - saa snart jeg holder mig fra shakes og light cola, saa ryger der lige lidt ekstra og mavsen bliver saa laekker flad og veiny.

jeg mindes uden at kunne sige det helt sikkert, at light sodavand også giver et insulin udslag, hvilket jo så ikke er så smart hvis man lige har fyret et masse kød og fedt, når jeg drikker light produkter plejer jeg at holde det væk fra måltider :)
face your fear.

Brænder-børge
Moderator
Moderator

Postby vildgut » Nov 12th, '14, 07:13

Brænder-børge wrote:
Built2last4ever wrote:

OHhhh... ja +1

jeg mindes uden at kunne sige det helt sikkert, at light sodavand også giver et insulin udslag, hvilket jo så ikke er så smart hvis man lige har fyret et masse kød og fedt, når jeg drikker light produkter plejer jeg at holde det væk fra måltider :)

Aspartam opfører sig ikke som sukker, bare fordi de begge 2 er søde og der er 200x mindre af det i. Og du skal op i nogle ret store mængder før det har en "uønsket" effekt vi snakker 6-8 Liter for 90kg personner.
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby Brænder-børge » Nov 12th, '14, 07:38

vildgut wrote:
Brænder-børge wrote:
Built2last4ever wrote:

OHhhh... ja +1

Aspartam opfører sig ikke som sukker, bare fordi de begge 2 er søde og der er 200x mindre af det i. Og du skal op i nogle ret store mængder før det har en "uønsket" effekt vi snakker 6-8 Liter for 90kg personner.

http://articles.mercola.com/sites/artic ... sugar.aspx

det er et helvede at finde rundt i, primært fordi mange af studierne bliver støttet af fødevare industrier der selv fører mange aspartam produkter, og mange andre studier bliver udført af hippier der mener at aspartam er djælven incarnate.

men der er også acesulfame i mange ting, og der er det vist blevet påvist i dyr, at smagen af det vist kan give et lille udsving i insulin.

men altså ellers har vi kun egenerfaringer at gå udfra, og jeg er enig med B2L4E der, jeg kan oveni købet se forskel i spejlet fra før jeg drikker en pepsi max til efter.
face your fear.

Brænder-børge
Moderator
Moderator

Postby Brænder-børge » Nov 12th, '14, 07:38

vildgut wrote:
Brænder-børge wrote:
Built2last4ever wrote:

OHhhh... ja +1

http://articles.mercola.com/sites/artic ... sugar.aspx

det er et helvede at finde rundt i, primært fordi mange af studierne bliver støttet af fødevare industrier der selv fører mange aspartam produkter, og mange andre studier bliver udført af hippier der mener at aspartam er djælven incarnate.

men der er også acesulfame i mange ting, og der er det vist blevet påvist i dyr, at smagen af det vist kan give et lille udsving i insulin.

men altså ellers har vi kun egenerfaringer at gå udfra, og jeg er enig med B2L4E der, jeg kan oveni købet se forskel i spejlet fra før jeg drikker en pepsi max til efter.
face your fear.

Brænder-børge
Moderator
Moderator

Postby Pinkparot » Nov 20th, '14, 16:07

Er helt sikkert enig i at det ikke er optimalt for mig at drikke et glas cola. Kan sagtens holde mig fra slik og den slags, men et glas cola til maden er en af mine laster :mrgreen: Men kan godt se jeg skal ha' det ned på 1 dåse cola om ugen eller helt udelade det. Jeg synes ikke at cheat dage fungerer for mig. Det gør bare mine cravings endnu større / jeg over æder :oops: :evil:

Bor med noget af min familie pt., så jeg spiser generelt, hvad der bliver serveret til aftensmad. Og justerer så mængden af det ift. mine andre måltider.

Tak for responsen og opbakningen gutter :)

UPDATE

Som skrevet tidligere er jeg ret fokuseret på hvad vægten siger. Synes jeg har gjort fremskridt siden sidste post, men vil begynde at tage ugentlige billeder, fordi jeg har så stor fokus på, hvad vægten siger. Det tror jeg kan hjælpe mig en del.

Hvad bruger folk til at beregne kcal indtag? Jeg har tidligere brugt: http://www.motion-online.dk/sundhed_og_ ... giforbrug/

Den har jeg haft god success med, da jeg startede med at træne mere seriøst og var på cut, hvor jeg tabte mig en del. Men i denne omgang er jeg ret sikker på, at den over-estimerer mit kcal indtag. Jeg har ikke haft samme succes med den og er gået lidt over til:
3/Katch-McArdle:Considered the most accurate for those who are relatively lean. Use if you have a good estimate of your bodyfat %.
BMR = 370 + (21.6 x LBM)Where LBM = [total weight (kg) x (100 - bodyfat %)]/100

- http://forum.bodybuilding.com/showthrea ... =156380183

Her har jeg valgt 1.6 som activity factor, selvom jeg træner 6 dage om ugen og det samlet bliver til 8 timer ca. Resten af dagen sidder jeg dog primært ned. Ifølge den skal jeg ligge på 2976,64, hvor den på motion-online siger 3400 kcal for at maintaine.
Min vægt er pt. 91,8 og til det, og som jeg buster min røv i centret, virker 2400 altså ret lavt for at smide 500g fedt pr uge.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Dec 13th, '14, 23:27

Min vægt bølger lidt frem og tilbage, men sidst jeg vejede mig (i forgårs) lå den på 91,3, som er det laveste jeg har vejet længe. Satser på at nå under de 90 inden 2015! :evil: Kan godt se det går fremad, men tror desværre jeg skal ned på omkring de 80, før jeg vil starte bulk og dermed en 2. kur. Men den tid, den sorg lol :!:

Styrkemæssigt er jeg ikke faldet, men derimod steget i nogle øvelser (primært bryst), så på den front er der ingen problemer. Og burde der heller ikke være endnu, synes jeg. Som skrevet tidligere synes jeg dog, at mine kcal ligger ret lavt. Desværre, når jeg har off dage, kan jeg godt få et mindre ædeflip. Så det skal der styr på og arbejder stadig på maks. 1 cola (330ml) pr uge.

Ellers er status, at humøret er average/under og begynder på clen i 1. uge af januar, så jeg kan få det prøvet af. Cardio kommer der også lidt af henover julen, selvom jeg regner med kun at skulle spise "godt" juleaften + 1 dag derudover. Ved ikke om der skal ske noget decideret druk nytårsaften. De sidste par gange får jeg nedtur dagene efter, så hvis det bliver, skal indtaget i hvert fald være mere moderat.

Får jeg ikke postet inden så GLÆDELIG JUL :D
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Jan 1st, '15, 18:37

GODT NYTÅR! :mrgreen: :mrgreen: :!:

Er virkelig stoked og tror på at 2015 bliver mit bedste år nogensinde! Som jeg tidligere har skrevet, bider jeg i det "sure æble" lol og går low carb nu. Drikker ingen sodavand eller juice overhovedet. skal nok ha købt noget Xtend og hvis det smager så godt, kan jeg bare tage et glas af det til fx. aftensmaden.

Jeg bor dog med familie pt., så det er svært at få det til at fungere optimalt, da jeg spiser den aftensmad der bliver serveret. Jeg ved ikke, hvordan jeg helt gør med refeed dage/high carb dage, men det kommer til at lægge i forlængelse af aftensmaden. F.eks. 200g flere kartofler eller noget i den stil.

Begynder at lave food log, som jeg vil smide op her ca. hver 7 dag. Mest for at holde mig selv fast på det. Ellers vil kosten bestå af æg (med lidt ketchup nogle gange), kokosnødde olie, proteinpulver og så hvad der bliver serveret til aftensmad + grøntsager.

Forventer at cuttet tager fart med de her ændringer.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Built2last4ever » Jan 1st, '15, 19:21

Pinkparot wrote:GODT NYTÅR! :mrgreen: :mrgreen: :!:

Er virkelig stoked og tror på at 2015 bliver mit bedste år nogensinde! Som jeg tidligere har skrevet, bider jeg i det "sure æble" lol og går low carb nu. Drikker ingen sodavand eller juice overhovedet. skal nok ha købt noget Xtend og hvis det smager så godt, kan jeg bare tage et glas af det til fx. aftensmaden.

Jeg bor dog med familie pt., så det er svært at få det til at fungere optimalt, da jeg spiser den aftensmad der bliver serveret. Jeg ved ikke, hvordan jeg helt gør med refeed dage/high carb dage, men det kommer til at lægge i forlængelse af aftensmaden. F.eks. 200g flere kartofler eller noget i den stil.

Begynder at lave food log, som jeg vil smide op her ca. hver 7 dag. Mest for at holde mig selv fast på det. Ellers vil kosten bestå af æg (med lidt ketchup nogle gange), kokosnødde olie, proteinpulver og så hvad der bliver serveret til aftensmad + grøntsager.

Forventer at cuttet tager fart med de her ændringer.

man kan vel sammenligne at bo hjemme, lidt med at bo på hotel eller rejse meget - som jeg gør. Jeg har alyid været yders kreativ hvad angår madlavning I en ruf... og og og jeg fandt sgu en video med Frank McGrath I dag... til dig - min nytårsgave til dig. Måske den kan inspirere lidt.

Den viser ihvertfald at selv om det måske virker svært at spise clean og efter en plan, så er der muligheder.

[youtube]http://youtu.be/PwUlHGSzJdo[/youtube]

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Pinkparot » Jan 2nd, '15, 00:09

Built2last4ever wrote:man kan vel sammenligne at bo hjemme, lidt med at bo på hotel eller rejse meget - som jeg gør. Jeg har alyid været yders kreativ hvad angår madlavning I en ruf... og og og jeg fandt sgu en video med Frank McGrath I dag... til dig - min nytårsgave til dig. Måske den kan inspirere lidt.

Den viser ihvertfald at selv om det måske virker svært at spise clean og efter en plan, så er der muligheder.

Haha, jo tak! :D Så den faktisk lige forleden. Han er konge.

Men jeg er helt enig med dig. Nu er det ikke fordi, at der normalt bliver serveret et blodbad af carbs. Mere kartofler og så xx kød f.eks. Så det burde være til at have med at gøre.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Built2last4ever » Jan 2nd, '15, 12:05

Pinkparot wrote:
Built2last4ever wrote:man kan vel sammenligne at bo hjemme, lidt med at bo på hotel eller rejse meget - som jeg gør. Jeg har alyid været yders kreativ hvad angår madlavning I en ruf... og og og jeg fandt sgu en video med Frank McGrath I dag... til dig - min nytårsgave til dig. Måske den kan inspirere lidt.

Haha, jo tak! :D Så den faktisk lige forleden. Han er konge.

Men jeg er helt enig med dig. Nu er det ikke fordi, at der normalt bliver serveret et blodbad af carbs. Mere kartofler og så xx kød f.eks. Så det burde være til at have med at gøre.

Keg vil ikke være på tværs....en kartofler er no go ved low carb diet. Sweet potatoes er YES GO - og så som min elskede Susana Silva ( dem lille portogisiske sveske) ville lave dem. Bag dem hele I ovnen ved 200 grader til de begynder at blive seriøst mørke (45 - 50 min)  Så tager du dem ud og lader dem hvile I 15 min... du kan så skovle indmaden ud med en ske og det er som honning... nam nam - MEN KUN PÅ CARB-UP DAGE. Generelt er kartofler ikle gode hvis man vil hive vægt af.

Sorry.... Kartofler er = masser af stivelse og det er jo ikke godt.

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Pinkparot » Jan 2nd, '15, 22:04

Built2last4ever wrote:
Keg vil ikke være på tværs....en kartofler er no go ved low carb diet. Sweet potatoes er YES GO - og så som min elskede Susana Silva ( dem lille portogisiske sveske) ville lave dem. Bag dem hele I ovnen ved 200 grader til de begynder at blive seriøst mørke (45 - 50 min) Så tager du dem ud og lader dem hvile I 15 min... du kan så skovle indmaden ud med en ske og det er som honning... nam nam - MEN KUN PÅ CARB-UP DAGE. Generelt er kartofler ikle gode hvis man vil hive vægt af.

Sorry.... Kartofler er = masser af stivelse og det er jo ikke godt.

Igen, enig :D Jeg vil dog ikke helt ned under de 30g carbs (endnu i hvert fald) og hvis kartofler er de eneste carbs jeg får, mere eller mindre, synes jeg, at det er OK. 200g kartoffel er ca. 35g carbs, mener jeg. Hvis vi bare ser på det carbs mæssige.
Er mega ærgeligt at sweet potatoes er over priced as fuck i DK eller ikke til at opdrive ... såvidt jeg ved.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Built2last4ever » Jan 2nd, '15, 22:13

Oki doki.... only source kan så accepteres. He he he....

Skulle du løbe ind i sweet pastos til en fornuftig pris, er det de Orange (skrald lidt skrald af med neglen) det er de bedste.

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Pinkparot » Apr 18th, '15, 16:00

Lang tid siden sidste update!! Men hvad er der sket i mellemtiden træningsmæssigt .... ikke meget synes jeg. Får holdt min træning og er steget i en del øvelser, dbor, rows, db bench press, flyers, lateral side raises og 1 til skulderøvelse jeg ikke kan huske navnet på :oops: :D

Tilgengæld er min vægt ikke rigtig faldet. Var nede på 89,5 og nu ligger jeg på 90,5 +/-, og det er selvfølgelig SLET ikke godt nok. Nogle steder kan jeg dog godt se, at jeg er blevet mere lean. Fx. på biceps, delts og pecs. Men hvis jeg skal nå at blive nogenlunde klar til sommer, så er det ved at være sidste udkald.

Mit altoverskyggende problem er min søvnrytme hvor jeg sover mere om dagen end natten pt. Det hindrer mit vægttab, også fordi jeg om natten har langt større tildens til at grovæde. Positivt har de sidste 10 måneder været mine bedste måneder træningsmæssigt nogensinde. Jeg har fået meget bedre muscle to mind connection. Derudover har jeg skåret tiden ned pr. træningspas, men holdt samme mængde øvelser. Jeg kan køre en back + biceps træning igennem på 50 min-1 time, hvor jeg tidligere brugte omkring 1t og 15 min.
Jeg er også begyndt at lave en del core øvelser og cardio (løb/interval løb) og så snart jeg får styr på min søvn, bliver løbet lagt om morgenen.

Alt i alt må jeg dog sige, at jeg SKAL til at have mere synlige resultater cut-mæssigt (enten spejl eller vægtmæssigt), for ellers kører jeg død. Mentalt er jeg også ret nede pga. en masse ting, men har som sagt holdt godt fast i træningen. Jeg begynder at veje mig hver dag og plotter det ind i tabel + diagram. Fra i morgen fører jeg også foodlog, hvor jeg løbende lægger den ind her. Foodloggen snakkede jeg også tidligere om, men har jeg desværre ikke fået fulgt særlig godt.

Image
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Dec 12th, '15, 23:12

Jeg ved, I har ventet i utålmodighed ... I har tænkt, hvor Parot er ... :mrgreen:

Er lige startet på clen i dag (finally :D ) og lægger ud med de 20 mcg. Kører standard protokollen med 14 dage ON, 14 OFF og ser hvor langt jeg går op mcg-mæssigt. Øger til 40 mcg i morgen. Det er det første medikament, for at bruge det udtryk, jeg bruger siden min første kur.
Jeg har desværre ikke noget, jeg kan bruge i de 14 dage OFF, men det, synes jeg også, er helt fint. Vil forsøge at komme med lidt omkring kosten løbende. Min vægt er zigzagget lidt, men træning går rigtig godt.

Vil komme med en længere 2015 opdatering på hvor jeg står, hvad planerne er for 2016 osv. Synes 2015 har været et godt år for mig træningsmæssigt på sin vis, men alligevel ikke + generelt har det sgu også været et sub-par år. Mere om det senere.

Regner med at få opdateret hver/hver anden dag de første 14 dage med clen.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby bmw-freak » Dec 13th, '15, 00:07

Velkommen tilbage :mrgreen:
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Pinkparot » Dec 14th, '15, 17:07

bmw-freak wrote:Velkommen tilbage :mrgreen:

Jo tak! :D Good to be back!

Har øget til 60 mcg i dag. I går på 40 mcg gik dagen fint, men om aftenen begyndte jeg at ryste meget svagt på hænderne, synes jeg. Også hovedpine og lidt svimmelhed. Begge er dog ting jeg normalt også kan få/får. I dag er svimmelheden dog værre. Synes det er lidt tidligt at få bivirkninger i forhold til dosering - så regner ikke med jeg skal længere op end 80 mcg.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Built2last4ever » Dec 15th, '15, 05:39

Hi birdy....

WCB

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Pinkparot » Dec 30th, '15, 22:50

Built2last4ever wrote:Hi birdy....

WCB

Thanks Mr.! :D
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Dec 30th, '15, 22:59

Jeg vil komme med en opdatering, status og konklusion på mit første clen run:

Jeg prøvede det i 12 dage og er OFF fra det lige nu. Jeg tog desværre fejl af mine tabs og troede de var 20mcg, men var 40mcg :mrgreen: Så da jeg oppede til 60 mcg på. 3 dagen var jeg reelt set på 120mcg :? Fik det også meget mærkeligt. Især ved de 160 mcg. Normalt har jeg godt styr på sådan noget så det er mærkeligt.
Asap fik jeg trykket det ned til 80mcg og holdte den der.

Mine bivirkninger var:
Hovedpine
Svimmelhed
Svedte mere og følte mig varm
Lidt sværere ved at sove syntes jeg
Mere hjertebanken (måske bare psykisk)
Led/muskelsmerter - Kunne næsten ikke træne i de dage jeg var på 160mcg. Fuck det gjorde ondt selvom jeg tog taurine, potassium osv.
Muskelkramper
Følte mig mindre i stand til at holde koncentrationen

- Da jeg kom ned på 80mcg havde jeg det OK fint og mange af bivirkningerne forsvandt/blev langt mindre.

Jeg tabte omkring 2 kg. under clen, hvor noget selvfølgelig var væske. Men syntes godt jeg kunne se effekten - om det er psykisk eller indbildning er svært at sige. Vil gerne prøve et nyt run med clen.

Vil forsøge at komme med en status for 2015 og planer for 2016 i morgen eller i starten af 2016.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Built2last4ever » Dec 31st, '15, 04:56

Nice med en update....

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby bmw-freak » Dec 31st, '15, 16:24

Built2last4ever wrote:Nice med en update....

Helt enig, godt du lige smider en update så folk også kan se at det ikke bare er fis og ballade.
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Pinkparot » May 30th, '16, 22:43

UPDATE:

Efter længere tid uden lyd fra mig vil jeg komme med en update og forsøge at skrive flere indlæg her i loggen:

- Det går både godt og dårligt. Er i gang med at cutte og den seneste uge har været min bedste periode nogensinde. Jeg har også holdt low carb (under 50g carbs) 5 ud af de 7 dage. Samtidig kører jeg clen som jeg eferhånden har fået kørt nogle omgange. Går kun op til 60mcg da jeg får det ret kogt af det, synes jeg. Som jeg tidligere har skrevet. Det har også dræbt min appetit ret meget denne gang, synes jeg. Det er ved at blive bedre nu.

- Træningsmæssigt har jeg siden februar/marts haft mere fokus på den negative del. Det betyder, at mine sets er faldet med omkring 10 % i vægt, hvor den negative så kører 4. sek ca. Det synes jeg har fungeret godt. Jeg skifter væk fra det i juli regner jeg med.

- Har snakket med en chick her for nylig som reelt set nok er lidt (meget? :mrgreen: ) fucked up. Men jeg blev draget af hende og så også blevet afvist mere eller mindre :lol: Men det tager lidt på mig kan jeg sgu mærke.

Vil forsøge at bruge loggen her til at holde mig selv mere ansvarlig med min vægt og cut.
VÆGT i dag: 92 kg.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » May 31st, '16, 22:45

2015 statusrapport

Lovede tidligere i loggen at jeg ville komme med en status for 2015:

2015 var egentlig et rigtig godt år for mig træningsmæssigt. Jeg missede ikke mange træninger, steg i mange øvelser, fik bedre mind-muscle connection og blev generelt bedre til at ramme mine muskelgrupper, synes jeg. Virkeligt mærkbare resultater udeblev da jeg fik zigzagget for meget med min diæt, der ikke var stabil. Det er det samme for mig her i 2016, og betyder at mine resultater kommer langsomt. For langsomt! Jeg formår ikke at cutte effektivt nok og det hænger også sammen med mine søvnvaner. Når man siger, at diet er key, så kan jeg 1000 % bakke op om det.

Som jeg skrev i sidste indlæg, ændrer jeg på det nu og får lavet et ordentligt og gennemført cut med fokus på low carb. Jeg skal bare tage et par dage af gangen og undgå at falde i. Jeg er især dårlig til at drikke sodavand, dog light, men har klaret ikke at drikke andet end vand i 8 dage i træk.
Det lyder ikke af meget, I know, men det er kæmpe fremskridt for mig. Især fordi jeg ikke har haft cravings imens. Så har jeg godt nok drukket det i dag og i går, men er tilbage på sporet i morgen! :D
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Jun 10th, '16, 18:47

Har fået et kæmpe sucker punch. 2 ret dårlige nyheder kom oven i hinanden der påvirker min situation ret meget. Dog ikke noget med helbredet. Men det er fucking nedern ... skal bare holde fast i træning, kost og søvn nu.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Ceasar » Jun 11th, '16, 11:38

Op på hesten igen :D

Bare skriv på Skype, hvis det er
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
30.3%

Postby Pinkparot » Jun 13th, '16, 16:31

Ceasar wrote:Op på hesten igen :D

Bare skriv på Skype, hvis det er

Tusind tak Bro! :D Betyder meget!
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Re: Parot wants muscles!

Postby Pinkparot » Sep 2nd, '16, 21:38

Vil komme med en kor opdatering. Nogle ting er rigtig gode for tiden, andre er meget rodede og udfordrende. Min vægt er på 89,9-90,3 og det er super godt. Hallefuckingluja! Jeg skal bare holde fokus nu og få indført lidt cardio stille og roligt uge for uge. Vil forsøge at få opdateret snart igen! :mrgreen:
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby bmw-freak » Sep 3rd, '16, 12:48

Pinkparot wrote:Vil komme med en kor opdatering. Nogle ting er rigtig gode for tiden, andre er meget rodede og udfordrende. Min vægt er på 89,9-90,3 og det er super godt. Hallefuckingluja! Jeg skal bare holde fokus nu og få indført lidt cardio stille og roligt uge for uge. Vil forsøge at få opdateret snart igen! :mrgreen:

Godt at se du stadig er med os :)
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Pinkparot » Sep 24th, '16, 11:03

bmw-freak wrote:
Pinkparot wrote:Vil komme med en kor opdatering. Nogle ting er rigtig gode for tiden, andre er meget rodede og udfordrende. Min vægt er på 89,9-90,3 og det er super godt. Hallefuckingluja! Jeg skal bare holde fokus nu og få indført lidt cardio stille og roligt uge for uge. Vil forsøge at få opdateret snart igen! :mrgreen:

Godt at se du stadig er med os :)

Uden tvivl og tak! :D Ville gerne opdatere lidt mere, men overskuddet er ikke så stort for tiden
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Sep 24th, '16, 11:10

Træning + kost går stille og roligt. De sidste 10-12 dage har min kost været ret dårlig. Vægtmæssigt er jeg på 89,3-89,5, men holder lidt ekstra væske pga. netop kosten. Håber vægten kan vise under 88,5 inden 1. oktober!

Mine træninger er heller ikke vilde og voldsomme, og succeskriteriet er lidt bare at komme afsted og få gjort en indsats. Så holder mig ikke vildt til mit program for tiden. F.eks. har jeg ikke trænet ben i 3-4 uger.
Min plan er at cutte videre i oktober + november og så starte bulk i december.

Personligt er der sket lidt af hvert - hovedsagligt negative ting. Men det er ting, jeg ikke har kunne gøre noget ved. Poster igen i starten af oktober ..
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Oct 1st, '16, 09:55

Har i snit sovet 5 timer hver nat denne uge. Kosten har kcal mæssigt været acceptabel, men har fået alt for mange carbs og for lidt protein. Nogle af mine træninger har derfor heller ikke været gode. Havde en vild rygtræning i går dog!

Vægten sagde 88,6 her til morgen så det er jeg også tilfreds med. Satser dog på at komme længere ned ret hurtigt :mrgreen: Vil opdatere igen om et par uger. Her målet vægtmæssigt under 87 kg!
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Previous

Return to Logbogen