!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Parot wants muscles!

Log din træning, kost, kur, smart drugs - you name it, we read it!

Re: Parot wants muscles!

Postby johnson24 » Jun 1st, '13, 19:29

Velkommen i klubben ;)
Din kur er 250mg test e EW?
johnson24
Din vægt: 25kg
Progress to next rank:
12%

Postby Pinkparot » Jun 1st, '13, 21:57

johnson24 wrote:Velkommen i klubben ;)
Din kur er 250mg test e EW?

Jo tak, jo tak :D
Ikke helt. Upper til 500mg EW efter uge 6 og kører 30mg dbol de første 28 dage. De er nok sandsynligvis underdoserede :evil: men nu tager jeg dem med.
Pinkparot
Din vægt: 20kg
Progress to next rank:
72%

Postby johnson24 » Jun 1st, '13, 22:13

okay, held og lykke med det :D Jeg hev selv 8kg hjem på 250mg i 10 uger på min jomfru kur, så når du både øger test og tilføjer dbol, burde du rykke dig lidt ;) Såfremt du spiser nok :P
johnson24
Progress to next rank:
12%

Postby PumpingTren » Jun 2nd, '13, 07:34

Nej, mere Emma Watson ;)

Pt. OFF AS i længere periode.

BB Trainée +
Progress to next rank:
3.7%

Postby Pinkparot » Jun 2nd, '13, 11:35

johnson24 wrote:okay, held og lykke med det :D Jeg hev selv 8kg hjem på 250mg i 10 uger på min jomfru kur, så når du både øger test og tilføjer dbol, burde du rykke dig lidt ;) Såfremt du spiser nok :P

Tak buddy! Kosten er der styr på, ellers kan man jo altid lige klemme lidt mere ned :D

PumpingTren wrote:Nej, mere Emma Watson ;)

........................................ :shock: Kan ikke finde ord :D
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby PumpingTren » Jun 2nd, '13, 21:10

Hvis bare at hun snakkede men den britiske accent... Mhm :i

BB Trainée +
Progress to next rank:
3.7%

Postby Pinkparot » Jun 5th, '13, 14:51

Lige en hurtig update: Har gjort mig en del tanker og fuck det er hårdt at æde alt det her, haha. Uddyber det senere.

Min søvnrytme er desværre ikke så god pt., så håber ikke det har for negativ indvirkning på gains! Men får styr på det enten fra i dag eller i morgen. Så kom for sent op i dag og føler mig virkelig uoplagt så jeg tager en off-day. Og så skipper jeg min normalt off-day i mit 4 split. Så skal der trænes 7 dage i træk, men skal nok blive godt! Så får jeg også styr på nogle ting i dag.

For synes pt. ikke der er meget overskud, da jeg spiser konstant more or less. Set i bakspejlet skulle jeg have haft en mindre bulk periode op til kur start, så jeg kunne vænne mig til at spise mere og ikke gå fra cut --> krudt, men det vidste jeg godt på forhånd. Kæmper mig igennem ;)

Tror dbol kicker ind. I går, med chest + triceps, var min styrke øget markant i bænk og tvivler sgu på, at det kun er diæten! Men derfor kan de stadig være underdoserede. Som sagt er det BD.

Jeg regner heller ikke med deciderede at uploade for hver træningspas: Når jeg får lidt mere overskud, så kommer det nogle gange; især for at illustrere udviklingen i min styrke mm.

Og så har jeg en uformel date på mandag :D Kunne satme være godt hvis hun lige kunne komme hver 2. dag på kur, haha ;)
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby onguard » Jun 8th, '13, 12:13

Tør man sådan helt forsigtigt spørge dig
hvad det koster dig Alt det gear?
I'm Gonna Go Asbjørn Riis On Your Ass!!!
onguard
Din vægt: 15kg
Progress to next rank:
92%

Postby Pinkparot » Jun 8th, '13, 12:30

KGADU wrote:Tør man sådan helt forsigtigt spørge dig
hvad det koster dig Alt det gear?

Hvilket af det tænker du på? Går ud fra du også mener kosttilskuddene?
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby onguard » Jun 8th, '13, 19:06

Næ, jeg mente nu kun det andet....
onguard
Progress to next rank:
92%

Postby Pinkparot » Jun 10th, '13, 02:20

KGADU wrote:Næ, jeg mente nu kun det andet....

Buddy, jeg har betalt i den høje ende af skalaen i forhold til, hvad prislejet er i simpelthen pga., hvor jeg befinder mig :)
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Jun 10th, '13, 15:14

Regner med at få opdateret mere fremover fra slutningen af denne uge. Dbol er kicket ind, men har ikke den der lækre følelse i kroppen, vil jeg sige. Så er 90 % sikker på, at de er underdoserede, men har stadig noget styrke forøgelse. Steg f.eks. 4 kg. i dumbbell shoulder press på 1 uge.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Jun 23rd, '13, 14:32

Okay, ambitionsniveauet fra sidste post holdte ikke stik :D Anyway, startede med en morgenvægt (godt tømt) på ca. 80 kg., og ligger på ca. 90 kg. nu. Tog 4 stik denne fredag så det vil jeg selv sige er rigtig godt! Uden at vide så meget om hvor meget er væske osv.

Er steget meget i øvelserne; dog skal det siges at da jeg startede tidligere havde haft højere styrkeniveau. Så det er rart at være tilbage og højere! Har også fået at vide af venner, at jeg ser LANGT større ud, så det er sgu lækkert!

Det har været svært at æde alt det, som jeg skal, fordi jeg skiftede fra cut --> extreme bulk på roidz :mrgreen: Men har gjort mit bedste! Dog har jeg været lidt plaget af at vågne om natten og nattesøvnen har medvirket til nogle ekstra off-dage. Så jeg pønser lidt på at udvide fra de 12 uger --> 13 da jeg alligevel har nok gear til det.

Ellers skal jeg nok få uploadet billeder samt det obligatoriske nål-i-lår-billede :D

Efter den næste uge vil jeg i hvert fald få opdateret minimum hver 3. dag. OGSÅ træningsmæssigt.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby onguard » Jun 23rd, '13, 15:46

Det se vi frem til.... :D :D :D
onguard
Progress to next rank:
92%

Postby PumpingTren » Jun 26th, '13, 16:09

Lyder godt mate. Glæder mig til at høre mere ;)
Bliver rart at komme hjem fra ferie og internettet, så man kan komme tilbage på MZ haha :shock: :D

BB Trainée +
Progress to next rank:
3.7%

Postby Pinkparot » Jun 29th, '13, 10:29

Lækkert at høre mates! :)

Ramte en nerve i går ved 5. stik; det var sgu meget underholdende! Men indtil videre er jeg faktisk mindre øm, end jeg plejer. Denne gang varmede jeg dog også olien op.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Jun 29th, '13, 10:30

PumpingTren wrote:Bliver rart at komme hjem fra ferie og internettet, så man kan komme tilbage på MZ haha :shock: :D

Hahaha :mrgreen: Er du træt af din Emma Watson-look a like i bikini eller hvad, buddy? ;)
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby PumpingTren » Jun 30th, '13, 16:34

Pinkparot wrote:
PumpingTren wrote:Bliver rart at komme hjem fra ferie og internettet, så man kan komme tilbage på MZ haha :shock: :D

Hahaha :mrgreen: Er du træt af din Emma Watson-look a like i bikini eller hvad, buddy? ;)

Er træt af at samtlige ansatte på hotellet sender hende sleske blikke. Hun er endda blevet ravet lidt på af vores rengøringsmand i dag! Hun skulle hjælpe ham med at "folde håndklæder". Hun er helt fra den nu! Føler sig mega beskidt og forulempet! :D jeg griner bare lidt. Og jeg er glad for at jeg ikke er på tren, for så havde jeg flækket den regøringsdude! ;)

BB Trainée +
Progress to next rank:
3.7%

Postby Pinkparot » Jun 30th, '13, 20:26

PumpingTren wrote:Er træt af at samtlige ansatte på hotellet sender hende sleske blikke. Hun er endda blevet ravet lidt på af vores rengøringsmand i dag! Hun skulle hjælpe ham med at "folde håndklæder". Hun er helt fra den nu! Føler sig mega beskidt og forulempet! :D jeg griner bare lidt. Og jeg er glad for at jeg ikke er på tren, for så havde jeg flækket den regøringsdude! ;)

Hahahahaha, fuck mand! Med den historie skylder du snart billede ;)
Han går sikkert også og kigger efter hendes undertøj, når I ikke er der, haha!
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Jul 3rd, '13, 14:35

Hurtig opdatering imens jeg gnasker mig igennem det her fuldkornspasta! Sov ikke meget i nat (2 timer) da min udlejer lige pludselig skulle ha' ordnet nogle ting, som der ja, SKULLE ordnes. Så fuck, jeg var kogt til træningen i dag.

RYG + BICEPS

Incline på løbebånd i 5 minutter for lige at komme in the zone, haha .... hjalp ikke denne gang ;)

- Deadlift

60 kg. 8 x 1
90 kg. 8 x 1
110 kg. 6 x 1
110 kg. 7 x 2

Dødløft ødelægger mig totalt. Bruger egentlig alt for lang tid på den øvelse, men min lænd gør tit ondt/er øm generelt. Skal til at have lavet nogle øvelser for den hjemme på gulvet, tror jeg.

- Dumbbelt bent over rows

34 kg. 7-8 x 3 (3 til hver side sjovt nok)

Har altid været svag i den her øvelse og rodet rundt omkring de 26-28 kg, men er oppe på 34 kg. nu. Så det er jeg ret stolt af! :mrgreen: Håber at kunne nå de 38/40 kg. på kuren; high-rep måske.

- Pull-ups - På det her tidspunkt føltes min nederste del af biceps godt blasted

BW. 6 x 3

- Bicep curls

22,5 kg. 6 x 1
22,5 kg. 5 x 2

- Har normalt også hammer curls og curls med ez bar, men stoppede her. Kunne ikke mere ovenpå så lidt søvn.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby PumpingTren » Jul 4th, '13, 12:11

Bare at du tager op og træner på kun 2 timers søvn er en sejr! Hold den attitude, og så skal det nok gå! Men husk at mærke efter når man kroppen har brug for en pause. 3-4 dage uden træning midt i en kur gør underværker for mig mate :) det er selvfølgelig individuelt.

BB Trainée +
Progress to next rank:
3.7%

Postby Pinkparot » Jul 5th, '13, 20:37

PumpingTren wrote:Bare at du tager op og træner på kun 2 timers søvn er en sejr! Hold den attitude, og så skal det nok gå! Men husk at mærke efter når man kroppen har brug for en pause. 3-4 dage uden træning midt i en kur gør underværker for mig mate :) det er selvfølgelig individuelt.

Tak for ordene buddy! :) Det er super lækkert at høre tingene fra andre. Har en tendens til at frame det mere negativt og så se det som et nederlag, at jeg, trods omstændighederne, kun fik 2 timers søvn.

- Har lige haft en konflikt med mine forældre som besøger mig, da jeg simpelthen blev træt af dem, og deres attitude. Har vildt dårlig samvittighed, men var også nødt til at fortælle dem, hvor skabet skal stå. Elsker dem virkelig, og ved at de nok er rigtig kede af det lige nu, men ja, hvad kan jeg gøre? Det lyder nok ret drama like, og er også en længere historie, men vi har jo alle vores problemer og udfordringer osv. Ved ikke hvor meget jeg vil ind på her, men da jeg snakkede med dem, havde jeg bare forventet en undskyldning eller i det mindste noget ala: "Ala, det kan vi godt se, og det er vi kede af", men nej. De skulle mere forsvare sig selv, så der blev jeg bare virkelig skuffet.

De gør også så meget for mig/hjælper mig materielt og praktisk, men det mere personlige/psykologiske er bare vigtigere, når det er mine forældre.
Uddyber måske senere.

Skal faktisk stikke mig her i dag, og har virkelig nedern på over det her. Men skal nok få gjort det. Går i bad om lidt, klarer det og går sgu nok bare i seng så. Sov godt mates :)
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Jul 9th, '13, 18:20

Fik ordnet det; også med mine forældre så det er kanon! Vil begynde at sætte en del billeder ind her med quotes fremover 8-)

Image
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Montana » Jul 9th, '13, 19:38

Hvilket mærke er dit gear? :)
Work hard in silence and let your succes make the noise!
Montana
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Progress to next rank:
17%

Postby Pinkparot » Jul 9th, '13, 19:49

Montana wrote:Hvilket mærke er dit gear? :)

Dbol desværre BD. Test E er Isis :)
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Montana » Jul 9th, '13, 19:59

Pinkparot wrote:
Montana wrote:Hvilket mærke er dit gear? :)

Dbol desværre BD. Test E er Isis :)

Ok. Er du glad for det indtil videre?
Jeg har lige fået AP test e og jinan Dbol hjem. Skal igang med min jomfru kur til august ;)
Work hard in silence and let your succes make the noise!
Montana
Progress to next rank:
17%

Postby PumpingTren » Jul 9th, '13, 23:14

Godt at du fik styr på det med dine forældre mate! :)

Hvordan går det med kuren? Er dine nosser blevet mindre end ærter endnu? :D :twisted:

BB Trainée +
Progress to next rank:
3.7%

Postby Pinkparot » Jul 12th, '13, 18:03

Montana wrote:Ok. Er du glad for det indtil videre?
Jeg har lige fået AP test e og jinan Dbol hjem. Skal igang med min jomfru kur til august ;)

Ja, helt sikkert! Fortryder overhovedet ikke. Dét kan du godt glæde dig til :D

PumpingTren wrote:Godt at du fik styr på det med dine forældre mate! :)

Hvordan går det med kuren? Er dine nosser blevet mindre end ærter endnu? :D :twisted:

Det går rigtig godt mate! Skulle egentlig oppe dosis til de 500mg i dag, men har valgt at køre 13 uger i stedet for de 12 og synes ikke, jeg har behov for at oppe nu. Så kører videre på de 250mg, da jeg stadig har lidt dbol tilbage pga. mild sygdom :)

Har taget før billeder så kan du jo selv se .... :oops: haha ;)
Synes faktisk ikke det er specielt slemt endnu :D
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby PumpingTren » Jul 12th, '13, 19:48

Mine føles allerede mindre efter et par dage med tren! Haha. Det fede ved din kur er, at din diller ikke er speciel ubrugelig efter endt kur. Og en måned efter end kur er du helt normal i jernet! ... Men med Tren gik der 3 måneder før at min diller var normal. Helt sygt.

Hvordan går det med din libido? Er den uændret eller har du hårdt jern 24/7? :p

BB Trainée +
Progress to next rank:
3.7%

Postby Pinkparot » Jul 14th, '13, 02:48

PumpingTren wrote:Mine føles allerede mindre efter et par dage med tren! Haha. Det fede ved din kur er, at din diller ikke er speciel ubrugelig efter endt kur. Og en måned efter end kur er du helt normal i jernet! ... Men med Tren gik der 3 måneder før at min diller var normal. Helt sygt.

Hvordan går det med din libido? Er den uændret eller har du hårdt jern 24/7? :p

Haha, shiiiiiiit man! :mrgreen: Er vildt nok med 3 måneder; er alligevel fucking lang tid med den tilstand!
Har faktisk ikke spekuleret så meget over det punkt ... er alligevel single, men der er da nogle stykker, som snart skal ha' og forhåbentlig kan efter kur også ;)

Synes ikke det er så slemt lige pt., men har klart oplevet en stigning i antallet jeg har lyst til at knalde, haha ... der var en ret lækker ekspedient i en boghandel forleden, så måtte næsten gemme mig blandt bøgerne 8-)
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Jul 14th, '13, 03:11

Nå, vågnede lige og kan ikke helt sove, så æder sgu noget spaghetti og skriver et par posts ;) Regner stærkt med at få opdateret oftere (har jeg vel snart sagt mange gange, haha ;) ), men der er hele tiden noget nyt, der så skal ordnes.

Som nævnt tidligere er jeg stadig på dbol, da der har været lidt sygdom, nogle ekstra off-dage hvor jeg ikke har fået dem taget og fordi jeg besluttede at bruge hele den pakke, jeg havde. Det slutter på fredag eller lørdag, hvor jeg fredag oppe 1 x 250 mg/ml --> 2 x 250 mg/ml. Så har jeg fået brugt brugt 100 x British Dragon Dbol. Når de er færdige, vil jeg skrive en status omkring min oplevelse af dbol :)

Ellers så kører det sgu meget godt, synes jeg! Er blevet MEGET større! Syntes ellers ikke det var så galt igen, indtil jeg stødte ind i venner, familie og fik uploadet nogle pics på facebook, haha :D Vægten pt. siger de 92-93 kg., så sætter lidt ekstra kcal på så jeg ligger omkring de 1200-1300 kcal i overskud og gir' den gas!
Jeg synes også sagtens, at jeg kan tage mere fedt på; er pisse ligeglad pt., så den skal bare ha'! Satser sgu på at være på de 100 kg. omkring PCT start :D Kunne være for vildt. Det giver mig ca. 6-7, så burde vel være muligt ;) Håber ikke jeg mister for meget af massen under og efter PCT. Men nu må vi se, en dag af gangen.

Parot out! :D
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Pinkparot » Jul 15th, '13, 19:25

Synes det er UTROLIGT hvor stor forskel der er på BB.dk og så det her forum. Derinde er tonen meget nedladende og bedrevidende, synes jeg. Selvfølgelig er der derinde langt flere end her, men stadigvæk.
Hvis jeg prøver at diskutere noget, er der fuldstændig lukket af, haha. Lorte forum :mrgreen:
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby PumpingTren » Jul 16th, '13, 08:14

Der er mange bitre og nedladende typer, som desværre dominere forummet :?

BB Trainée +
Progress to next rank:
3.7%

Postby Pinkparot » Jul 21st, '13, 04:20

Kan satme ikke sove så logger lige dagens (i går) træning:

CHEST + TRICEPS (+ LIDT BICEPS)

Rotator cuff warm-up - Aner ikke hvad det her hedder, men laver den altid pånær på ben dage :mrgreen: Ved at Yates lavede den, eller gør med dem han træner i dag i hvert fald. Er hvor jeg står op med en let dumbbell i hver hånd, albuerne og armene i 90 grader og kører så armene forover til 180 grader. Kører den 2 x 12. Er faktisk ret hårdt med squeeze, haha!

BB bench press

Bar - 1x12
60kg - 1x12
90kg - 1x10
100kg - 2x8
105kg - 1x3

Dumbbell flyes (flat)

16kg - 3 x 8

Ville gerne tage mere her, men synes fandme øvelsen er hård efter jeg er begyndt at squeeze godt til i den. Men sålænge jeg føler det rammer godt, er vægt vel mindre vigtigt.

Dumbbell incline press

32kg - 1x10 - Mega let haha
32kg - 1x8 - FUCKING hårdt
32kg - 1x4 - Døde FULDSTÆNDIG

EZ bar - Skull crusher - Har kørt bar + 20 kg et stykke tid. Ville oppe den i dag.

Bar + 30kg - 3x6

Ret tilfreds her :)

Close-grip bench press

50kg - 1x10
50kg - 1x8
50kg - 1-8

Bicep curls - Machine - Fokus på negativ og squeeze 2-3 sekunder i top af hvert rep

20kg + increment (tror den vejer 2,5 kg.)
1x12
1x10
1x8

Status: Rigtig god træning synes jeg! Synes dog jeg tager vægtene for højt op i incline så det skal jeg lige ha' fokus på. Fatter ikke folk der tager 25kg+ i dumbbel flyers. Kommer jeg sgu aldrig til :mrgreen: Håber at stige til 34-36kg incline snart! Men stiger i bænk enten kg eller rep mæssigt hver gang, så det presser selvfølgelig fremgangen i de resterende øvelser.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby PumpingTren » Jul 21st, '13, 09:58

+25kg i dumbbell flyers? Jeg tager 30kg, og brystet er helt klart min store svaghed bro :p

BB Trainée +
Progress to next rank:
3.7%

Postby battman » Jul 21st, '13, 13:40

Bodybuilding.dk har alt for mange tumper, og ligemeget hvad du snakker om derinde, bliver du svinet til. Deres syn på roids er vildt mærkeligt, da jeg vil vædde 50 % af dem, som er aktive derinde, har kørt en kur før.

Hvor i landet er du fra :)?
battman
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
38.3%

Postby Pinkparot » Jul 21st, '13, 13:59

battman wrote:Bodybuilding.dk har alt for mange tumper, og ligemeget hvad du snakker om derinde, bliver du svinet til. Deres syn på roids er vildt mærkeligt, da jeg vil vædde 50 % af dem, som er aktive derinde, har kørt en kur før.

Hvor i landet er du fra :)?

Helt sikkert! Jeg vil ikke helt ud med, hvor jeg er fra pt. buddy :)

PumpingTren wrote:+25kg i dumbbell flyers? Jeg tager 30kg, og brystet er helt klart min store svaghed bro :p

Wut, prøver 18kg næste gang mate, hahaha! :D Mit problem er lidt nogle gange, at jeg starter godt i øvelsen, men buen som jeg kører dumbbell's i kommer (nogle gange i hvert fald) til at gå for langt "opad", så jeg aktiverer delts for meget. For at counter det er jeg begyndt på at have en lavere start position ift. chest.
- Det er lidt underligt, for vil sige, jeg er langt stærkere i bb bench press end i de mindre chest øvelser.
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby battman » Jul 21st, '13, 14:07

Det forstår jeg godt :) men tog da chancen alligevel :mrgreen:
battman
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
38.3%

Postby Pinkparot » Jul 21st, '13, 14:20

battman wrote:Det forstår jeg godt :) men tog da chancen alligevel :mrgreen:

Skal man næsten altid gøre, haha :mrgreen:
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby zurek2701 » Jul 21st, '13, 21:44

cool log buddy! kan man se nogle billeder af din fremgang anywhere?
zurek2701
Din vægt: 5kg
Progress to next rank:
76%

Postby Pinkparot » Jul 21st, '13, 22:22

zurek2701 wrote:cool log buddy! kan man se nogle billeder af din fremgang anywhere?

Tak man! :) Har ikke fået lagt nogle op endnu :mrgreen:
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby Animalrage » Jul 21st, '13, 23:49

upload så de billeder :)
Do you even lift bro?

R.I.P Zyzz <3
Animalrage
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
11.3%

Postby Pinkparot » Jul 22nd, '13, 11:47

Animalrage wrote:upload så de billeder :)

Gør mit ALLER bedste ;)

Hvem der læser med strækker ud? Er simpelthen nødt til at begynde på det ... kan fandme snart ikke klø mig på traps mere! :(
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby battman » Jul 22nd, '13, 12:51

Det er stærkt undervurderet, min læge har sagt at det er godt, til at forbygge skader. Og det er utrolig vigtigt, at bruge et par minutter, efter man har trænet, på lige at få strukket dine led ud. :)

PS upload så det billed! haha
battman
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
38.3%

Postby Pinkparot » Jul 23rd, '13, 00:28

battman wrote:Det er stærkt undervurderet, min læge har sagt at det er godt, til at forbygge skader. Og det er utrolig vigtigt, at bruge et par minutter, efter man har trænet, på lige at få strukket dine led ud. :)

Ja, skal virkelig til at gøre det.

Har trænet chest + triceps igen i dag. Elsker det pis! :mrgreen: Fik nuppet 105kg bænk 3x5 gange, 20kg flyers med 3x6, men var så også død i incline! Hang også sammen med, at der skulle lidt ekstra tempo på i dag pga. lukketid.

Noget sjovt jeg lagde mærke til under flyers var, at jeg bøjede ned mod mig selv og dermed også vægtene. Så havde jeg fokus på at holde dem lige oppe, og straks var det en del lettere at løfte, synes jeg! Snakkede også med en af trænerne derovre omkring det flyers, men er skeptisk over for dem, selvom ham her virker cool nok og selv løfter.
Fik også nuppet 65kg i close-grip bench press, da jeg lavede den lige efter bench press i dag. Fuck, jeg er mæt lige nu og skal stadig igennem noget kylling. Flirtede desuden med en ansat på tanken da jeg altid køber mælk der efter træning. Havde overvejet det lidt indimellem, men ville ikke fordi jeg ser hende så tit der. Men i dag spurgte hun hvordan det gik osv. osv. Ikke Emma Watson, men one night eller fuckbuddy er jeg sgu frisk på :D
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby zurek2701 » Jul 23rd, '13, 03:23

Pinkparot wrote:
battman wrote:Det er stærkt undervurderet, min læge har sagt at det er godt, til at forbygge skader. Og det er utrolig vigtigt, at bruge et par minutter, efter man har trænet, på lige at få strukket dine led ud. :)

Ja, skal virkelig til at gøre det.

Har trænet chest + triceps igen i dag. Elsker det pis! :mrgreen: Fik nuppet 105kg bænk 3x5 gange, 20kg flyers med 3x6, men var så også død i incline! Hang også sammen med, at der skulle lidt ekstra tempo på i dag pga. lukketid.

Noget sjovt jeg lagde mærke til under flyers var, at jeg bøjede ned mod mig selv og dermed også vægtene. Så havde jeg fokus på at holde dem lige oppe, og straks var det en del lettere at løfte, synes jeg! Snakkede også med en af trænerne derovre omkring det flyers, men er skeptisk over for dem, selvom ham her virker cool nok og selv løfter.
Fik også nuppet 65kg i close-grip bench press, da jeg lavede den lige efter bench press i dag. Fuck, jeg er mæt lige nu og skal stadig igennem noget kylling. Flirtede desuden med en ansat på tanken da jeg altid køber mælk der efter træning. Havde overvejet det lidt indimellem, men ville ikke fordi jeg ser hende så tit der. Men i dag spurgte hun hvordan det gik osv. osv. Ikke Emma Watson, men one night eller fuckbuddy er jeg sgu frisk på :D

Måske du kan få din mælk gratis så :D
zurek2701
Progress to next rank:
76%

Postby Pinkparot » Jul 23rd, '13, 09:14

zurek2701 wrote:Måske du kan få din mælk gratis så :D

LIGE PRÆCIS, haha! :D

Nå, har kampsvedt i nat åbenbart og vågnede med den sygeste hævede drøbel. Oplever jeg indimellem; er fucking nedern. I dag var det dog slemt. Kunne næsten ikke snakke, men nu er det bedre. Kan man sove uroligt af at drikke mælk for tæt på sengetid ift. insulin spike?
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby PumpingTren » Jul 23rd, '13, 14:56

Nej, det burde ikke have indflydelse på din søvn ;) det er jo begrænset hvor meget mælkesukker, som der er i mælk. 4,5g pr 100g.

BB Trainée +
Progress to next rank:
3.7%

Postby Pinkparot » Jul 25th, '13, 16:20

PumpingTren wrote:Nej, det burde ikke have indflydelse på din søvn ;) det er jo begrænset hvor meget mælkesukker, som der er i mælk. 4,5g pr 100g.

Mente jeg nok! ;)

Der kommer billeder senere i dag forhåbentlig! MEN ikke af mig, haha! Stemningsbilleder :mrgreen:
Målte min læg for 1 uges tid siden, og selvom jeg har et skod målebånd, så var den vokset fra 38,5 --> 45 ca. :D Måler lige senere i dag.

Købte nogle shorts for 2-3 uger siden (lidt dumt ja), og enten er de krøbet af helvede til efter 1. vask, eller også er jeg vokset meget på benene, for kan satme ikke passe dem mere, haha. Begynder fandme at sy snart :shock:
Pinkparot
Progress to next rank:
72%

Postby zurek2701 » Jul 28th, '13, 05:56

Det var ellers noget af en forøgelse på læggen :shock:
zurek2701
Progress to next rank: