!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

B2L4E's log...

Log din træning, kost, kur, smart drugs - you name it, we read it!

Re: B2L4E's log...

Postby Built2last4ever » Mar 18th, '16, 21:45

Og ja, jeg ved det ser soelle ud naar man kikker paa vaegten jeg brugte i gennem min session, men siger jer, det er simpelthen sygt haardt at koere med saa lidt pause imellem saet. Ikke normalt....
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Built2last4ever » Apr 13th, '16, 15:40

Okay...

Update.

Jeg er gaaet helt af min cruise dose... har vaeret off i 2 uger nu. Taber mig, men det er tydeligt det er vaeske, ser faktisk bedre ud nu.... Jeg har haft en del stress det sidste stykke tid, men det er altsammen selvforskyldt og har brug for lige at stoppe op lidt og se paa min fortid, saa jeg kan blive mig selv igen. Den jagter mig den fortid og den oedelaegger alt for meget. Har vist mere at arbejde med end jeg lige umiddelbart har villet indroemme. Saa skal jeg arbejde paa nuet, saa jeg kan focusere paa dem omkring mig. Dem jeg elsker og holder af, da min traening og uloeste problemer i min fortid med sikkerhed har oedelagt voldsomt meget igennem tiden... og saa skal jeg taenke paa fremtiden med nye oejne... jeg skal goere ting godt hvor jeg kan og jeg skal tage mig af dem jeg elsker som de fortjener. Saa kan jeg kun haabe jeg faar en chance der hvor jeg oensker det mest.

Har haft en vidunderlig person ved min side, som gjorde alt for mig, men nok er nok, nu er hun vaek... jeg tog ikke imod hjaelpen og naegtede at arbejde med mig selv som jeg burde. Behandlede hende ikke som hun fortjente... hun har simplthen tilsidesat egne behov for mine og det er bare ikke okay.
Jeg skulle have set det og hun skulle have vaeret behandlet som den dronning hun er. Ikke som en selvfoelge.... hun er fantastisk og jeg har vaeret en kaempe idiot.
Jeg savner dig...

Traening bliver min ven - men clean. Mad blir min troest, selvfoelgelig clean og soevn bliver min escape... hvis jeg kan sove. Har simpelthen saa voldsomt mange nightmares. Det er til at blive sindsyg af.

Nu ser jeg hvor lang tid det tager ar komme mig efter dette... og saa ser jeg fremtiden an.

Jeg har ikke traenet siden jeg gik af og jeg har foerst nu fundet et traenings center jeg lige skal teste lidt styrke i - er flyttet... foeles som en evighed siden jeg traenet....
Alt foeles som en evighed lige nu, saa det er nok noget jeg skal laere at leve med.

Okay... Anyways.

Drenge og piger, gi den gas og pas paa jer selv. Update omkring min styrke m.m vil komme loebebe.... og jeg vil ogsaa skrive mere detaljeret om dette loebene. Skal haf med min byrde og har ik nogen andre jeg har lyst til at snakke med. Den person jeg ville oenske jeg kunne snakke med er desvaerre ikke mere hos mig.

Tak for jeres tid....

Mz finger guns for life.

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby bmw-freak » Apr 13th, '16, 15:56

Hæng i bro tingene vender igen det ved du.
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Built2last4ever » Apr 13th, '16, 16:11

bmw-freak wrote:Hæng i bro tingene vender igen det ved du.

I know... jeg gaar ikke den samme vej igen... denne gang har jeg haft en person ved min side der er intelligent og var meget haard og direkte. Det hjalp mig sgu til at se at jeg har vaeret forkert paa den.

Dette er intet som sidst. Der blev jeg roevrendt... det var idioti sidst. Dette har vaekket mig bro... seriost!

Der er blevet sagt ting - haarde ting - som ramte plet.... ting jeg havde brug for at hoere..... jeg vaelger selv denne gang hvad vej jeg gaar. Sidst var jeg som en robaad i stormvejr paa aaben soe.. Her er jeg fuldstaendig aware og ved hvad jeg vil... jeg ville rette op paa mit fucked up hovede. Har bare brug for hjaelpe til dette.

Jeg vil koere paa, men med et clean sind, body og hovede.

Jeg laver sgu en Braenderboerge her. Im going to convert to crossfit.. No joke. :geek: :mrgreen:

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Monion » Apr 13th, '16, 16:18

Jeg har respekt for få, som jeg har for dig.
Når man er en skæv person, så skal man trækkes igennem lortet engang i mellem - men man kommer ud stærkere, mere robust og klogere på sig selv og livet bagefter, you know i'm right

Men for satan det er noget lort mens det står på, bare husk at jeg tror på dig
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Built2last4ever » Apr 13th, '16, 16:33

Monion wrote:Jeg har respekt for få, som jeg har for dig.
Når man er en skæv person, så skal man trækkes igennem lortet engang i mellem - men man kommer ud stærkere, mere robust og klogere på sig selv og livet bagefter, you know i'm right

Men for satan det er noget lort mens det står på, bare husk at jeg tror på dig

Tusinde tak min ven... det betyder meget for mig at du skriver saadan... and i know you are right!

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby vildgut » Apr 13th, '16, 17:42

Nu holder du dig sku i ilden bro :) Hæng i, løfte jern gør dig glad :) Kommer til thailand til vinter og ser jeg dig fede den i et gym får du sku et roundhouse kick 8-)
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby Built2last4ever » Apr 13th, '16, 18:47

vildgut wrote:Nu holder du dig sku i ilden bro :) Hæng i, løfte jern gør dig glad :) Kommer til thailand til vinter og ser jeg dig fede den i et gym får du sku et roundhouse kick 8-)

I'm on fire. ..

I 7ene set 545 kilo easy 10 reps i Legpressen... Hvilket by the way betoed jeg havde hele centerets vaegte stacket op paa maskinen.

Er her stadig.. in the gym. Fuck et skod gym. Meeeeeeen....Toer naesten ikke forlade stedet af angst for at vaere alene... saadan en fucking retard jeg er.

Det her vil jeg blive noedt til at kaempe imod med jernet som min bedste ven. Det er sikkert....

Det er mega haardt lige nu og tror sgu aldrig jeg vil glemme den her. Den har vaeret saa ond ved mig at den har gjort godt... kan man overhovedet sige saadan?

Hvis nogen skulle vaere intereseret har jeg ogsaa skrevet i Monions log. Det hoere sammen med det her, saa laes der as well.

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Built2last4ever » Apr 13th, '16, 18:49

Sidste 1/3 del her paa side 4.

viewtopic.php?f=10&t=8009&p=98147&sid=0428c7a3726f3f1ecf78322cc5386042#p98147

If anyone should care.

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby bmw-freak » Apr 13th, '16, 20:25

Det tog ca. systemet 10år at finde en diagnose der passede på mig og jeg måtte forbi et special team på Århus uni hospital afdeling for funktionelle lidelser, der var jeg så 1 gang om ugen i nogle måneder og svarede på en fuckin masse spørgsmål og de indhentede div. papire og undersøgelser. Et er at have en diagnose noget andet at acceptere den og lære at acceptere sine begrænsninger, det med begrænsningerne er noget af det svære man skal lære at sige nej engang imellem til at hjælpe andre. Men terapi ved en psykolog har virkelig hjulpet også det at finde den rette medicin der kunne minimere symptomer men samtidig give så få bivirkninger at man kan have en nogenlunde fungerende hverdag.
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Built2last4ever » Apr 14th, '16, 16:08

bmw-freak wrote:Det tog ca. systemet 10år at finde en diagnose der passede på mig og jeg måtte forbi et special team på Århus uni hospital afdeling for funktionelle lidelser, der var jeg så 1 gang om ugen i nogle måneder og svarede på en fuckin masse spørgsmål og de indhentede div. papire og undersøgelser. Et er at have en diagnose noget andet at acceptere den og lære at acceptere sine begrænsninger, det med begrænsningerne er noget af det svære man skal lære at sige nej engang imellem til at hjælpe andre. Men terapi ved en psykolog har virkelig hjulpet også det at finde den rette medicin der kunne minimere symptomer men samtidig give så få bivirkninger at man kan have en nogenlunde fungerende hverdag.

Takker Bimse...

...pyhaaaa altsaa, lige nu kan jeg saa meget bedre saette mig i andres sted, folk med et problem som dette. Mest fordi det tager saa ufatteligt lang tid at komme frem til en diagnose, hvis overhovedet. Alting foeles som en evighed lige nu. Specielt fordi jeg har focus paa det istedet for bare at proeve at skubbe det vaek. Denne gang har jeg ikke lyst til at skubbe, men derimod embrace det. Men foeler mig meget alene.... dagene er lange, naetterne endnu laengere og jeg foeler mig rastloes og kan slet ikke styrer min tanker og foelelser.

Har i efterhaanden lang tid taenkt over den her... men proevede at bygge endnu en mur. Brygge paa ny blast og traene endnu vildere. Skide paa alt og bare taenke paa mig selv. Stor fejl.... jeg burde have taget imod hendes udstraekte haand langt foer.
Havde saa meget brug for at laese/ hoere det hun havde at sige til mig, men ville oenske hun var her endnu saa jeg havde stoette i den der turde sige det hele direkte til mig. Enten elsker hun mig usandsynligt hoejt, eller ogsaa hader hun mig sindsygt meget.
Uanset hvad, saa mistede jeg hende pga staedighed og dumhed. Hun proevede sgu i lang tid.
Hun er saaret og er ked af det, skuffet og brugt op.... tjaaaa! Me too. Men ville ikke have det gik istykker selv om jeg jo tydeligt har gjort alt jeg kunne for at skubbe hende vaek.

Har i dag taenkt og taenkt... hvordan en hverdag kan se ud, uden at man flipper helt ud. Jeg har brug for at tage den her rigtigt, saa jeg gaar den vej jeg behoever for at blive den jeg er. Den gode fyr, istedets for den kaempe nar jeg er i faa oejeblikke i ny og nae. Nogle gange er jeg ikke engang klar over hvad fanden jeg har gjort. Ved bare det er skidt, naar jeg ser dem i oejnene jeg har tradt paa i min "taage". Det goer mig flov og ked af det. Det er serioest haardt og jeg har ikke lyst til at vide hvad jeg har sagt/gjort... ikke i detaljer. Men, nu fik jeg jo saa et par eksempler paa skrift fra hende. Av av, det gjorde nas....

Det er saa ufedt at vide jeg har mistet hende pga en person jeg ikke er normalt. Eller retter sagt, det er jo mig, "problem mig", men bestemt ikke en jeg vil vaere og slet slet ikke en jeg er stolt af. Gir det mening... ????

Hun er super intelligent og jeg ved det kraever en del hjerneceller at kunne haandtere det her. Ikke mange ville kunne.... saa det er endnu haardere at taenke paa at der maaske slet ikke er nogen derude der kan magte det. Nu hun er vaek, er der saa andre der vil kunne forstaa og hvis der er, hvor laenge.

Hvordan skal jeg faa tingene til at fungere til jeg kan faa snakket med nogen? Hvordan skal en hverdag mon se ud, saa jeg naar til det punkt hvor jeg ved hvad fuck mit hovede indeholder af lort eller ikke indeholder.
Kan det vaere....

Traening....

Rammer...

Smaa step...

Men hvordan fanden skal man kunne bestride et serioset job og tage sig af andre paa den her maade? Jeg kan jo ik saa godt bare fylde test og deca paa til det hele er mega. Det er vel en kort loesning. Eller det er det.... virkede jo ik rigtigt.

Hvad goer andre???

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Monion » Apr 14th, '16, 20:40

Som jeg skrev i min log, man lærer sig selv at kende på en ny måde og får samtidig en helt andet syn på mange ting, specielt andre og deres problematikker.
Folk kan på ingen måde sætte sig ind i hvordan det er, desværre prøver mange at tro de kan - men det falder til jorden når først de åbner munden..

Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker, jeg prøvede noget tilsvarende dog i mindre målestok og det dur bare ikke.. Man bliver sgu nødtil at tage sig af dem omkring én

Har du overvejet at kontakte hende og sige det som det er?
Jeg mener helt seriøst at lægge kortene på bordet og nævne de ting du skriver her - nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad hun har sagt/skrevet, men hvis hun virkelig elsker dig og bekymrer sig for dig, så vil hun være lydhør, om ikke andet så kan det være hun har brug for at høre dig sige de ting også selvom det ikke gør noget for jeres fælles fremtid.

Mit forslag vil klart være at få kontakt til en som kan sætte sig ned og lytte til hvad du siger også hjælpe dig med at sortere i det bagefter.
Jeg havde ekstremt god brug af en psykolog som satte sig ned med et A3 ark hvor der stod ADHD/"mit navn"/Asperger - også gik jeg ellers igang med at snakke mens hun plottede ind undervejs, på den måde fik jeg syn for hvad der var hvad og hvordan tingene flexer indover hinanden.
Den tegning har jeg stadig og har printet den ind i hoved - det var guld værd for mig, det er helt sikkert.

Uanset hvad du vælger at gøre, så er åbenhed og ærlighed det eneste det virker også selvom det gør ondt - sådan rigtig ondt
Monion
Moderator
Moderator

Postby Monion » Apr 17th, '16, 10:40

Jeg kan forstå du har haft en lorte weekend, hvordan står det til?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Monion » Apr 20th, '16, 11:30

Hvordan går det min ven?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Built2last4ever » Apr 25th, '16, 16:22

Monion wrote:Hvordan går det min ven?

Tjaaa..

Jeg ved det ikke helt. Har sgu ikke rigtig nogen maade at saette ord paa ting...

Jeg har smidt 6 kilo og det gir mig noejer... som det altid har gjort. Men derudover synes jeg det er svaert at saette ord paa ting for tiden.

Legpress 580 kilo 6 gange.

DL 180 kilo raw 5 gange

Baenk 130 3 gange i 5 saet, efter 8 reps med 120.

Skuldre er blevet vildt svage.... military plejer at vaere min ven, men skubber for tiden kun 100 kg 3 gange. Oev boev.

Savner ting jeg ikke kan styrer, ting jeg ikke har kontrol over og det driver mig til vandvid. Plejer jo altid at have "styr" paa ting.
Vil gerne kramme og holde om, men der er ingen at holde om.... det er satans svaert. Den jeg gerne vil holde om er alt for langt vaek.

Jeg har undskyldet saa mange steder, som jeg har kunnet, for min daarlige opfoerelse. For ting jeg har gjort - slemme og mindre slemme. Her mener jeg gamle ting, som nye. Ting som pludseligt gik mig paa osv... har vaeret mega svaert. Ikke fordi jeg var for stolt, men fordi jeg har sgu saaret folk en anelse merd end jeg lige troede... gjort nogen frygteligt ondt. Det er altsammen pludseligt ble et saa klart og det er noget jeg vil aendre, dsf hvor jeg kan og aldrig goere igen. Jeg kan ikke aendre min personlige holdninger og maaden jeg er paa. Altsaa mig og mit fundament. Det daarlige som er tilvalgt pga egoisme og idioti, jo, men selvfoelgelig skal jeg jkke aendre den gode side. Og det er saa her jeg skal arbejde. Vaers den gode og kun den gode. Taenke mere foer jeg goer ting, eller siger ting. Det betyder saa ik,e at jeg ikke stDig kan vaere haard, meeeeeen, jeg kan vaere haard paa en anden maade.
Anyways....
... ikke alle tog mine undskyldninger lige godt. Nogen tog det paent og andre hader mig. PUNKTUM.
Det er svaert at forklard andre 100 % hvad der goer/har gjort at man opfoere/opfoerte sig taabeligt og derfor kan, eller vil, nogle mennesker ik forstaa.... oveni det, saa goer det det ikke bedre at man kan vende saa hurtigt, altsaa at man kan "beslutte" sig for at aendrs sig natten over. Det er jo noget der boer tagd aar at fixd. (Og det goer deg nok ogsaa, men for nogen kan det vel gaa hurtigere, ik?).
Well, den med at jeg da ikke kunne aendre mig hurtigt paa denne her maade.... hmmm, ja Den fik jeg smidt i hovedet forleden. Det kan man jo jk stole paa blev der sagt.... TJAAA... det kan der jo vaere noget om, men naar nu man selv kan maerke hvad der sker, uden at man verbalt kan forklare det helt, saa er det en svaer pille at sluge.
Se, hvordan forklare man om et clearet system og om halveringstider og pradps der kan aendre en og faa ting op i en og bla bla bla... og er det overhovedet alld der GIVES A SHIT.... hmmmm! Det er ikke nemt og nej, det er ikke alle der gider vide anything. Dezuden var der en der sagde at jeg jo vidste saa meget om det her, at jeg skulle have set det komme foer det var for sent. He he he.... got a point there right!

Well... den ma jeg saa arbejde med..... den med dem der ikke vil vaere "med" mere. Deg er jo min egen hovedpine hvordan jeg skal fixe den side.

Okay... status er.

Ked, trist, savn, frusreret, restloes, down og bange.... solen Skinner men jeg er skide ligeglad for tiden.

Eller gaar det saamen ok :|

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Monion » Apr 30th, '16, 20:48

Jeg er oprigtig ked af at jeg ikke har fået svaret, men jeg har læst hvad du har skrevet og gået med det i baghoved.
Desværre brænder pisset også på for mig i perioder, næsten fra dag til dag, så det er fandeme ikke meget jeg har energi til ud over bare at være til.

Men check din skype en dag ved lejlighed (hvis jeg må sige det?)
Monion
Moderator
Moderator

Postby Built2last4ever » May 1st, '16, 10:29

Monion wrote:Jeg er oprigtig ked af at jeg ikke har fået svaret, men jeg har læst hvad du har skrevet og gået med det i baghoved.
Desværre brænder pisset også på for mig i perioder, næsten fra dag til dag, så det er fandeme ikke meget jeg har energi til ud over bare at være til.

Men check din skype en dag ved lejlighed (hvis jeg må sige det?)

Skal ske min ven...

Og jeg ved du har mig i dine tanker... se, det er det fede ved dig. Bare fordi du ik lige svarer, betyder det ikke du ikke er der.
Det samme gaelder den anden vej rundt.

Og venter gerne paa responds med punch frem for la la... you know what i mean. Sorry jeg til tider lala svare dig (og andre). Er nok bare for lige at holde mig "varm".

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Monion » Jun 9th, '16, 15:56

Det er snart en måned siden du sidst har været online, så glæder mig til at høre fra dig - uanset svaret.
Men jeg håber og ønsker for dig at det går bedre, om ikke andet så bare en lille smule
Monion
Moderator
Moderator

Postby Built2last4ever » Mar 18th, '17, 19:20

Status....

Clean med start af Cycle i dag. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK the bitches and all depresions eeeeeeever. Jeg hopper på Monions vogn og siger LONG GONE!!!! YEAH....

Vaegt 83 kg og svag som aldrig før! Skuldre er gone og jeg er krympet en del. Har nu heller ikke været helt god til at holde diet... Men hva fuck. Nu er jeg back in the game og jeg køre på som en gal nu.

Jeg hopper på relativt små doser, men prøver noget nyt. Ja, man kommer jo ikke tilbage og leget smart uden at have noget at byde ind med. Til alle nye.. Jeg gider ikke høre på jer, med mindre i søtter 30 euro ind på konto 4567 44567000321 asap. Så er i mere end velkommen til at byde ind med guldkorn og havregryn. Jo jo...

BASE

Test E 250 mg E6D

Deca 200 mg E6D

Oxy 100 mg ED fordelt i en morgen og en, en time pre WO + jeg køre i alt 50 dage.

BLAST Starter efter 4 uger

Fase 1 blaster i 3 uger med

Mast 100 mg EOD

Fase 2 blaster i 3 uger med

Test P 100 mg EOD

Fase 3 blaster i 3 uger med

Trem A 100 mg EOD

Fase 4 blaster i 6 uger med

CRUISE

Og så er det om igen....

....maden er maintain og det er der en grund til... jo jo. Jeg starter nemlig ud med at adde små mængder Carbs every week, til jeg er oppe på en antal gram per day, som jeg føler jeg ikke gainer unødigt fedt på og jeg adder altså 8 gram per uge. Starter på 100 gram per dag.

Dieten er low carb lige nu og arbejder mig jo så ud af det og ind i noget - ja det ser vi jo så på... jo jo...

Max gas i the gym og har nu også et fuld gym hjemme, BB DB og bank, træktårn osv osv, dog har jeg kun 110 kg I alt, så bænk og ryk er mange reps og det samme med ben - altså når jeg træner hjemme. Men det er sgu lækkert nok at have vægte ved hånden hele tiden.

Vipivipi booooom... over and out fuckerzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
Attachments
IMG_20161207_182057_898.jpg
IMG_20161207_182057_898.jpg (175.07 KiB) Viewed 2112 times

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Built2last4ever » May 24th, '18, 12:01

Hej roevhuller, trolls og smaa havenisser...

HVORDAN GAAR DET?

Jeg er tilbage - har smidt lidt billeder op af formen som den er nu. Tager komments og ris og ros. Er der ris, smadre jeg jer alle med en koelle fuld af soem. Jeg ved hvor i bor! MWWWWWAAAHAHAHAHAAHAH!!!

Jeg er i fuld gang med mit nye projekt, som er endt med at vaere ret stort. Har aabnet supplementbutikker og har mit eget lille team af atleter som alle konkurrerer. Jo jo.. Livet er skoent - til tider. Ha ha ha!!!

Hvordan staar det til herinde - nye regler? kan jeg stadig blive BANNED for altid hvis jeg kalder Banned en roev med oerer? Bare et spoergsmaal. LOL

Jeg traener og spiser min meals som man boer, naar man vil have masser a fisse, saa staar igen nogenlunde okay, hvis jeg skal sige det selv. Har dog naaet en alder hvor jeg ikke siger nej til et glas vin og heller ikke gider traene hver dag mere. Jeg arbejder jo trods alt med et alt sammen hele dagen, hver dag og derfor er 4 gange i ugen nok, saa det er et godt gammelt 4 split program.

Og nu imedems jeg sidder her i mine ene butik og skriver til alle jer fuckups og trolls, faar jeg sgu lyst til en DONUT.... Uhhhh! Ja, det siger jeg altsaa heller ikke nej til mere. Der ryger sgu bare lidt flere T3 og Clen i krydren, saa er det jo klaret med stil. OG NEJ, drenge og piger, I skal ikke goere som jeg goer, det er ikke for boern og svage sjaele. DO NOT TRY THIS AT HOME... VEEEEEEERRRRRRY DANGEROUS. (sagt med en Japansk geek stemme)

Anyways, hvis noigen vil vide mere - hvad jeg koere af produkter, hvordan mit 4 split ser ud og hvordan min diet ser ud, saa skriv for fuck sake og jeg skal fortaelle jer alt. Gider bare ikke skrive for meget hvis der ingen interesserede er.

Saa til alle jer gutter og gutinder (alle de andre oegenavne var bare fis og ballade) skriv her i loggen... saa vi kan faa gang i den her gamle mands log igen.

Der er MEGET at fortaelle hvis der er nogen der gider laese det. RIGTIG MEGET.

Virituelt highfive til jer alle og KEEP FUCKING GRINDING.... YEAH!!!!

Over and out

B2L4E
Attachments
IMG-7009.jpg
IMG-7009.jpg (99.98 KiB) Viewed 1408 times
IMG-7007.jpg
IMG-7007.jpg (96.86 KiB) Viewed 1408 times
IMG-7006.jpg
IMG-7006.jpg (128.68 KiB) Viewed 1408 times
IMG-7008.jpg
IMG-7008.jpg (98.24 KiB) Viewed 1408 times

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Monion » May 24th, '18, 12:35

Built2last4ever wrote:Der er MEGET at fortaelle hvis der er nogen der gider laese det. RIGTIG MEGET.

Hold da kæft, du laver ikke en skid - vin på stranden mens hun giver en guffer tæller ikke :mrgreen: ;)
Monion
Moderator
Moderator

Postby Built2last4ever » May 24th, '18, 12:50

Monion wrote:
Built2last4ever wrote:Der er MEGET at fortaelle hvis der er nogen der gider laese det. RIGTIG MEGET.

Hold da kæft, du laver ikke en skid - vin på stranden mens hun giver en guffer tæller ikke :mrgreen: ;)

FUCK... Du ved godt du IKKE skal fortaelle folk at vi snakker om mit RIGTIGE liv. Monion min ven... Vil du vaere min ven, saa skal du sgu holde taet.
HAHAHAHAAHHA!!!

Anyways, tak for sidst. De 23 flasker roed vi smed i svaelget, gav mig en paen hovedepine. Naeste gang proever vi Shangria.... DEAL???

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Monion » May 24th, '18, 17:14

Built2last4ever wrote:
Monion wrote:

FUCK... Du ved godt du IKKE skal fortaelle folk at vi snakker om mit RIGTIGE liv. Monion min ven... Vil du vaere min ven, saa skal du sgu holde taet.
HAHAHAHAAHHA!!!

Anyways, tak for sidst. De 23 flasker roed vi smed i svaelget, gav mig en paen hovedepine. Naeste gang proever vi Shangria.... DEAL???

Jeg giver en luder i lufthavnen næste gang - tænker Jens var god nok sidst? :D
Monion
Moderator
Moderator

Postby Built2last4ever » May 24th, '18, 17:19

Monion wrote:
Built2last4ever wrote:
Monion wrote:

HAHAHAHAAHHA!!!

Jeg giver en luder i lufthavnen næste gang - tænker Jens var god nok sidst? :D

Jens var vild... Jeg er paa

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby bmw-freak » May 24th, '18, 19:42

Velkommen tilbage gamle dreng.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Built2last4ever » May 25th, '18, 11:15

bmw-freak wrote:Velkommen tilbage gamle dreng.

Takker min unge mand....

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Built2last4ever » May 26th, '18, 11:32

Fucking hundehoveder og numser med haar og kohaler i...

Godmorgen til jer alle!!

Jeg startede min morgen klokken 07:15 med at drikke min whey proteinshake (2 scoops = 50 grtams protein, med 10mg creatine.

Saa slugte jeg:

400mg B6

500mg Magnesium

1000mg C-vitamin

20mg Nolva

1mg Anastrozol

50mg Oxy fra DNA X labs

50mcg T3 fra SQS labs

80mcg Clen fra SQS labs

Klookken 09:00 spiste jeg saa:

200ml aeggehvider og et HELT aeg.

1 groent aeble og 100gram Jordbaerd.

Saa skeod jeg:

250mg Test E fra DNA X labs

400mg Mast E fra DNA X labs

Nu staar jeg i butikken og aeder en Biotech Proteinbar med 22.5gram protein og intet andet i. Nul gluten, nul sukker og nul lactose. PURE PROT.

Saa kan jeg kun vente paa at jeg kan aede igen klokken 12:00

Her vil jeg saa spise 250gram oksekoed og 1 tomat - saa spiser jeg Pap til babyer. Spiser saa det passer med 50 gram carbs.

Klokken 15:00 Drikker jeg saa en Whey isolate med 25gram protein og 5gram creatine + 15 gram Carbox fra Biotech

Saa traener jeg herefter.

Intraworkout fyrer jeg 10gram Carbox indenbords.

Lige efter traening drikker jeg en Iso whey Zero fra Biotech ind med 10gram creatine og 25gram Carbox

Saa dribler jeg hjem, og aeder klokken 18:00

250gram hvid fisk med green string beans og blackbeans og her fyrer jeg en skefuld aegte honey over.

Klokken 21:00 spiser jeg saa 500gram Skyr med 15gram mandler

Klokken 23:00 spiser jeg saa 200ml aeggehvider med lidt sauce og drikkeren Casein Zero shake fra Biotech og her sluger jeg saa 50mg Oxy fra DNA X labsog gaar saa i seng. Boller damen i rumpetten og falder om paa sidenog sover - jeg sover saa cirka 2 timer, saa vaagner jeg igen. Boller damen igen og er saa vaagen til cirka 5, hvor jeg doeser hen igen og sover til 07:15... hvor en ny dag truer og min diet ikke ser ligesaadan ud... Jeg varriere meget imellem low carb, medium carb og saa Carbup. High fat, low fat og saa fuld skrue paa fedten. Jeg forsoeger at shocke min krop hele tiden med nye ting og det virker ret godt. Skifter ogsaa imellem Test E, C og Sust. Og imellem Oxy, Ana og Wins. Jeg skyder og tager for tiden kun DNA X labs produkter, da de sparker roev. I det hele taget er jeg lidt mere opfindsom nu om dage og det holder min fedt nede og jeg foeler mig staerk selv pa low carb dage.

Jo jo....

Over and out Maaadaaafaaaakers!!!

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Built2last4ever » May 27th, '18, 14:21

Cheat day was a success...

Chocolate cake aftermath er ikke en joke. Fuck mig jeg var veiny as faaaaack, efter jeg aad en gel chocolate cake, en halv liter is, 1.5 liter cola, en pizza med 4 forskellige oste og saa afsluttede jeg hele lortet med 4 oel lige foer sengetid.

....Ikke en skidt omgang, men daaaaaaym, jeg har haft foodbaby hele natten. Foelte mig saa fuld. Hahahahahahah!!!
Attachments
1993819C-648E-4DA6-A054-92BA154AD3C0.jpeg
1993819C-648E-4DA6-A054-92BA154AD3C0.jpeg (243.04 KiB) Viewed 1376 times

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Built2last4ever » Jun 15th, '18, 12:19

Nu skal vi sgu vokse lidt...

Saa nu har jeg aendret lidt paa tingene.

Test E - 400mg E6D

EQ - 600mg E6D

Tren E - 200mg E6D

Wins 30mg ED

Alt er fra DNA X labs, paanaer Test E som er Pharma Grade. Men jeg skifter til DNA X labs Sust naar jeg loeber toer for Pharma Grade.

Har smidt mere fedt ind i min diet og lidt flere carbs i form af frugt. Alle carbs jeg har smidt ind er foer og lige efter workout.

Saadan....

Bonus info: Jeg holder Tren paa 200mg hele vejen igennem.

Jeg har jo haft lidt daarlige oplevelser paa Tren, foerhen i tiden, som mange af jeg gamle roevhuller herinde nok ved. Og alle I andre,- I guess,- hvis I har laest min log, men jeg kan ligesaa godt varer aerlig og sige det, som det er... det har hver gang vaeret fordi jeg har overdrevet tingene.
Det er sgu - direkte sagt - ikke alt jeg har gjort, som jeg har skrevet herinde (mener jeg ogsaa jeg har naevnt foer), simpelthen fordi jeg ikke ville give nogen herinde taabelige ideer ud fra hvad jeg gjorde, og da man kan skrive nok saa tosset at andre ikke skal goere det samme, saa er der jo altid nogen der vil goere det uanset hvor meget man raader imod det. Saa meget af det jeg har gjort forbliver uskrevet....

Men kort sagt, saa har jeg har koert Tren igen et par gange i form af cut-mix med lange estere - Test E, Mast E og Tren E. Smaa doser og jeg har haft det fint og tror sgu ikke resultaterne har varet meget anderledes end ved hoeje og taabelige doser. Er meget mere OBS paa diet og timing af madindtag etc etc...
Nu er jeg ikke saa bange mere (for det var jeg sgu i lang tid), da jeg er blevet mere fornuftig eller skal jeg sige, jeg har faaet mere respekt og ved hvor mine graenser er - haaber jeg :mrgreen:

Saa tren forbliver paa 200mg og saa i 10-14 uger. Saa ser vi hvad det goer med EQ. Har ikke proevet det foer, EQ/Tren, men nu skal det proeves og jeg er kold hvad folk skriver derude, at man ikke skal mixe Tren/Eq og Tren/Deca og bla bla bla. Fuck dem alle sammen. Det er det de andre ikke vil goere der faar dig til at se ud som de andre ikke goer og aldrig vil komme til. BOOOOOOOMMMMMMMM!!!! :twisted: :twisted:

Jo jo....

IT IS CHEST DAY TODAY.... saa jeg maa videre drenge og piger. Traen som en syg og spis som en gal. YEAH!!

Vi ses derude...

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Built2last4ever » Jun 18th, '18, 12:48

Saa blev det igen shot-day og jeg skoed atter engang Tren E fra DNA X labs... Den ser "staerk" ud og foeles godt nok "staerk" as well.

Jeg ved ikke hvor mange af jer, herinde paasw MZ, der har set en go gammeldags Tren. De saa ud som noget man ikke ville skyde og af en eller anden grund, saa kunne man vokse som en syg paa laaaaangt under de doser vi hukker i os i dag.

Anyways... Naar jeg skriver den ser "staerk" ud, saa er der nok nogen herinde der taenker hvad snakker den gamle nar om, men der er saa nok ogsaa nogen der vil sige: "Uhhhhhh, jeg ved hvad han mener".

Jeg har smidt et billede op for lige at vise hvordan den ser ud - rigtig laekker moerk morgenpis gul og den kan maerkes naar man skyder den. Ikke ondt og ikkie som om det er overdoseret, men man har den her foelelse af at det spreder sig og strammer paa en helt speciel maade. Det er som om man kan maerke den fordeler sig i mullen. Som en daarlig superhero movie, kan man naermest maerke hvordan styrken vokser i takt med at olien bliver presset ind.

Har haft deres Tren A og Cut-Mix i haanden as well og de er lige saa moerke, A`en er faktisk moerkere og hvad angaar deres Cut-Mix, saa har jeg ikke umiddelbart set en CM der var saa moerk foer. Synes de fleste Tren produkter bliver lysere og lysere. Nu siger jeg ikke alle brands goer, men synes sgu det er begyndt at blive en sjallenhed at man ser dem saa "laekre" moerke her.

Det lyder nok helt tosset, men som sagt er der nogen der ved hvad jeg taler om og I andre, haaber jeg for I ogsaa maerke denne specielle fornemmelse en dag.

det er ikike for boern, saa DO NOT TRYYYYY THISSSSS AT HOOOOOOME!!

Og saa lige en hurtig snak om min diet...

Har spist lidt over 8000 kcal igaar... Jo jo. Og naesten KUN i carbs (stort set) Hvidt broed med marmelade, 1 kg Pasta med tomatsovs og saa kage og lidt chokolade.... derudover fik jeg ogsaa lidt hvidloegsbroed og is - 3 Magnum, for at vere helt praecis... UHHHH!!!

Jeg var saa fuld af mad jeg braekkede mig selv i munden et par gange, hen paa aftenen og jeg maatte ligge HELT stille paa sofaen for ikke at det hele skulle komme op igen.

Det var den fedeste movie sunday EVER!!
Attachments
rsz_img-7415.jpg
rsz_img-7415.jpg (150.23 KiB) Viewed 1333 times

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Built2last4ever » Jun 19th, '18, 11:29

Saa kan jeg lige give en update..

Min mega carb up soendag, gav mig et vaegttab paa 2 kilo. Jeg er 2 kilo under den vaegt jeg havde foer jeg gik igang med at fraade den Soendag. Saa der er roeget noget vand og fedt, idag/morges ser/saa jeg godt ud. Toer og veiny...

Pump igaar var helt vild. Hamstrings og biceps blev traenet som altid, men der var sgu skrald paa pump og veins.
Jeg skal traene skuldre og triceps i dag, saa jeg glaeder mig til at se hvordan styrken er. Plejer at kunne koere 4 plader i hver side i seated military press, saa nu ser vi om jeg har lidt mere i mig i dag. Det foeltes godt igaar og jeg foeler mig godt tilpas i dag as well.

Update kommer efter workout. Nu skal der spises og hydrates saa jeg er klar.... Uhhhh yeah!

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Built2last4ever » Jun 20th, '18, 11:00

Fik ikke lavet update da jeg fik travlt i shoppen, men her kommer lige en lille update fra gaarsdagens traening.

Jeg have det syge pump og fik 4 plader op 3 1/2 gang i 5 set - i military press... Seated!

Saa er der bogen der suleira vaere i tvivl, saa er det 163.2 kg.

Starter med 1 plade og saa 2, 3, 3 1/2 og saa 4. Koere 20, 12, 10, 8 og saa de Solly 3 1/2 reps.

Anyways... Foste mig staerk og pump var som sagt reeeeeeallyyyyy good!

idag er det saa forside ar ben der skal traenes.

Jo jo jo....

By the way - vi har haft impelem 51 og 48 grader de sidste par dage. Saa man sveder jo som en syg.

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Peschi133 » Jun 20th, '18, 19:00

Fedt at læse lidt med igen, i de altid sjove logs haha.

Noget af nogle træninger du får fyret af, og alt den mad, jeg sidder da slet ikke og bliver misundelig, mens jeg sidder på min diæt (2100kcal), ingen kartofler, pasta, ris, udelukkende kød, grøntsager, 1 stk. Frugt, skyr, mandler, mysli og bær, Nårh ja, så lige en proteinshake, det er pretty much hvad jeg får, så bliver jeg sku misundelig :D

Men fedt at se du fyrer den sådan af, det giver lidt blod på tanden til os andre :D
"Alle kan jo blive stærk som en Oxy !"
Peschi133
Din vægt: 30kg
Progress to next rank:
8%

Postby Built2last4ever » Jun 21st, '18, 11:16

Peschi133 wrote:Fedt at læse lidt med igen, i de altid sjove logs haha.

Noget af nogle træninger du får fyret af, og alt den mad, jeg sidder da slet ikke og bliver misundelig, mens jeg sidder på min diæt (2100kcal), ingen kartofler, pasta, ris, udelukkende kød, grøntsager, 1 stk. Frugt, skyr, mandler, mysli og bær, Nårh ja, så lige en proteinshake, det er pretty much hvad jeg får, så bliver jeg sku misundelig :D

Men fedt at se du fyrer den sådan af, det giver lidt blod på tanden til os andre :D

YO YO Spiderman...

How goes?

Ja, jeg er blevet lidt aktiv herinde igen. Synes lige der manglede lidt log-sjov. Fedt at folk foelger med - jeg var sgu lige ved at blive i tvivl om alle havde forladt skuden og soegt andre graesgange. Ha ha ha ha!!

Men det viser sig saa nu, at jeg om ikke andet har en laeser, saa det er jo fedt. TAK Peschi133

I dag startede af lort - og naar jeg skriver lort, saa mener jeg det 100%

Jeg vaagner med en underlig rumlen i maven, MEN OGSAA EN STIV PIK. Jeg kunne maerke den er ikke helt go med mavsen - der er tynhdskid paa vej.
Damen er vaagen og ligger ved siden af mig og kikker sexet paa mig og min flagstang. Jeg overvejer kort at forlade sengen og gaa paa kummen og toemme tarmen, men hun ser sgu saa laekker ud, som hun ligger der , liderlig og klar og jeg bliver enig med mig selv om, at jeg nok godt kan gnibe balderne sammen og lige rykke hende rundt. Nu er jeg jo paa Tren igen, saa jeg er saa smaat begyndt at vaelge nasty og ulaekkert over fornuft og normal norm.

Som taenkt saa gjort. Jeg hopper paa hende og starter med at lege doktor. Maerke i alle huller om der er mulighed for ENTRÈ alle steder. Det er der og jeg fyre diller op i missen paa hende... Hun er helt vild, saa jeg bliver "brugt" som legetoej, kan jeg love jer. Jeg pumper loes. Hun skriger tag mig i rumpetten NU og jeg er ikke sen til at tage mini B2L4E ud af grotten, og fyre den op i baggaarden.
Hun elskser det lidt rough, saa jeg loefter hende op og loefter heede op og ned over min store BARBELL, som en anden Bicep curl oevelse. Jeg er jo staerk.... LOL.
Jeg foeler saa den her velkendte rumlen igen - havde ellers lige glemt alt om den, men nu er den der altsaa igen og nu presser den sgu paa - damen haenger i mine arme og danser op og ned af mini me... Hun kommer og kommer og skriger jeg ikke maa stoppe og som den gentleman jeg er, saa blir jeg naturligvis ved og taenker FUCK IT.... Jeg kan sgu nok godt holde min tynde bae tilbage lidt laengere..... MEN DET KUNNE JEG SAA IKKE! :shock:

Saa ja, lorte morgen og ikke saa fedt at den store stygge Viking ikike kunne holde aftenmaden indebords midt i en TRUE Peter North situation. FUCK mig!!!

Anyways... jeg skal spare jer for detaljer, men kan dog sig til jeg at jeg egentlig ikke synes det var saa slemt - laenge leve TREN!

HAHAHAHAAHAH....

Nu staar jeg saa her og er helt tom i mavsen og det er ikkie saa fedt.... Eller maaske jeg burde see paa det, som om det ikke er skidt (fik i den). Om ikke andet er jeg da blevet toemt og renset igennem.
Tror faktisk det er saadan jeg vil doe... Kneppe og skide paa samme tid - det er jo nu engang to af mine favorit ting, som jeg kan fordrive tiden med.

JO JO.....

Nu er der saa nok nogen der vil taenke: Ehhhheeeewwwww ham B2L4E er sgu noget ulaekker.

Og hvad kan jeg saa sige til den... Hmmmm!!! Ja han ER :mrgreen:

Laekker mogen til jer alle og husk - nogen gange er det eneste rigtige at taenke og sige; "FUCK IT ALL"!!!

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Monion » Jun 21st, '18, 11:46

Dét er sgu multitasking på højt plan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Monion
Moderator
Moderator

Postby Limpistolen » Jun 21st, '18, 21:58

Hahahahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Du kan godt sætte hak ved mindst TO læsere af din log :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Limpistolen
Limpistolen
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
38%

Postby Built2last4ever » Jun 22nd, '18, 08:41

Limpistolen wrote:Hahahahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Du kan godt sætte hak ved mindst TO læsere af din log :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Heeeeell yeah... Amen!

2 1/2 - Monion taeller nemlig ik som 1 da han jo er tvunget til at skimte alting. Hahahahaha!

Godt at have dig onboard Limpistolen :mrgreen:

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Limpistolen » Jun 22nd, '18, 18:40

Det her forum mangler seriøst en "synes godt om" knap :D :D
Limpistolen
Limpistolen
Progress to next rank:
38%

Postby Built2last4ever » Jun 22nd, '18, 19:12

Limpistolen wrote:Det her forum mangler seriøst en "synes godt om" knap :D :D

:mrgreen:

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Peschi133 » Jun 22nd, '18, 20:54

Stille og roligt.. har endelig fået taget mig sammen og lettet mine fede krop i træningscentret, og på en diæt, efter 1 år uden træning, sund kost osv.. fik endelig gejsten igen, så måtte jeg desværre en tur på hospitalet og skæres lidt i, så det satte lige min træning på stand-by i 2-3 måneder, men er kommet stærkt igen, smider en masse fedt, og nogle kg, ja både på vægten, og i træningscentret haha :D

Men den manglende log du synes der var, den levere du ligeså godt og sjovt, som den lort du leverede så fint beskrevet, i din seneste post haha! Den reddede godt nok lige min, ellers så trælse dag! :D :D
Peschi133
Progress to next rank:
8%

Postby Built2last4ever » Jun 25th, '18, 17:09

Peschi133 wrote:Stille og roligt.. har endelig fået taget mig sammen og lettet mine fede krop i træningscentret, og på en diæt, efter 1 år uden træning, sund kost osv.. fik endelig gejsten igen, så måtte jeg desværre en tur på hospitalet og skæres lidt i, så det satte lige min træning på stand-by i 2-3 måneder, men er kommet stærkt igen, smider en masse fedt, og nogle kg, ja både på vægten, og i træningscentret haha :D

Men den manglende log du synes der var, den levere du ligeså godt og sjovt, som den lort du leverede så fint beskrevet, i din seneste post haha! Den reddede godt nok lige min, ellers så trælse dag! :D :D

Du kommer staerkere tilbage.. Jeg tror paa dig champ!

HVad pokker skulle du skaeres i for? Noget jeg har overset????

Og jeg skal proever at holde gang i loggen og dele min ellers ALDRIG traelse dage. HAHAHAHAH! Jeg ser det som blessing at jeg kan bolle min dame i rumpen og skide paa gulvet paa samme tid, uden at hun elsker eller taender midnre paa mig. HAHAHAH! Jo jo!!! Jeg er en heldig mand.

Anywasy.. MANDAG! Hell yeah...

Den har staaet paa Hamstrings og Biceps i dag - 43 grader i dag, saa sveder mig selv halvt ihjel og soevn fik jeg ikke meget af i nat, da jeg var badet i sved det meste af natten, men hva, saa var der tid til at se lidt fil og vaske lidt toej.

Var ellers paa stranden igaar og vise min blege krop frem. Jo jo.... Skoen dag med masser af idioter i trafikken og endnu flere dummernikker paa stranden. Jeg er ikke sikker paa om det er mig der er en gammel sur stoedder, eller om trennen er begyndt at kicke ind, men fuck jeg havde lyst til at spytte paa flere folk igaar end jeg lige kan taelle paa to haender.

Phyyyy.. godt jeg bare staar i butikken i dag og sveder for mig selv.

Ha ha ha...

Go MANDAG til jer alle. Haaber I alle faar en forrygende uge med masser gains.

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Peschi133 » Jun 25th, '18, 20:21

Havde døjet lidt med nogle slemme mavesmerter, faktisk siden jeg kørte en clen kur med et peak på 200mcg, så pludselig var det så slemt, jeg blev indlagt, heldigvis havde det intet, med det clen at gøre, men en indsnævring på tarmen, så de måtte lige åbne op, og tage er stykke af tarmen, du skulle prøve det, så kommer lorten lidt hurtigere ud haha, ej jeg tror ikke det ændre noget :D

43 grader?! Jeg sveder herhjemme hvor vi peaker på 23 lige pt, føj siger jeg bare :shock:
Peschi133
Progress to next rank:
8%

Postby Built2last4ever » Jun 26th, '18, 10:55

Det er lige saadan et indgreb jeg skal have mig...

Nej, on a serious note, saa lyder det da paent ubehageligt! Haaber sgu du er tip top igen... Alt andet ville vaere noget "skidt". ;)

For lige at vende den med varmen, saa er der ved kysten en nice brise det meste af tiden, men saa snart man er vaek fra stranden eller floden, saa ender det med gennembloedte t-shirts og vaad roevspraekke. Det er saa vildt at selv med aircon paa i bilen, saa skal jeg have en t-shirt med for hver gang jeg har koert mere end 20 min. Saa den staar paa t-shirt skift efter hver laengere tur i min ellers sprit nye bil (aircon virker altsaa). Det er saa slemt nogen gange at min bil forleden fortalte mig i displayet, at bilens START/STOP ikke laengere kunne bruges pga af uoensket hoej exterior temperatur. Den slaa simpelthen fra. Det er jo for sygt.

Anywasy - hvis det ikke er vejret man brikker sig over er det jo nioget andet.

Update paa min kur... DNA X labs Tren E sparker roev. Har kun skudt 3 gange (altsaa dette er uge 3) og jeg er allerede begyndt at faa mega natsvederen paa. Mere end normalt og det er jo saa med ovennaevnte info IKKE synderligt fedt. LOL.
derudover er jeg begyndt at droemme igen - ja, I know, man droemmer altid men man husker det ikke altid og bla bla bla - men som sagt er det jo en go Tren den her, saa det er "fede" droemme. Nightmare style og selv om jeg vaagner op, saa falder jeg satme tilbage i den samme droem. Og det er kun noget jeg har oplevet paa hoeje doser Tren over MEGET lang tid. DNA X labs har sgu faaet brygget noget der virker her. fy for satan...

Resten af deres gear er top nice as well, ganske overrasket over at der ikke er flere der bruger dette brand. Deres Test E har jeg lige skudt for foerste gang og den virker til at vaere lige saa nem og laekker at skyde som de andre produkter. Og jeg havde den vilde boner paa i morges, men maaske det bare var fordi jeg vaagnede med min dame ovenpaa mig... Kan sgu ikke give ALL credits til DNA.

Saa for lige at lave en SUM UP, saa er det nu Tren E, Test E og Bold fra DNA X der bliver skudt og det hele koere som det burde.

Maden er stadig lidt kreativ, med high prot og high fat med lidt fat og carb loading bygget ind, samt en syg cheat dag i ugen. Det virker som det burde og der er stadig ALL YEAR ABS, selv om jeg er blevet lidt mere buff.
Styrken er rigtig rigtig fin og jeg foeler et vildt "hudspraekkende" pump naar jeg traener. Et pump der bliver hos mig lang tid efter jeg er faerdig med at traene.

Jeg ska i dag traene skuldre og triceps... Det er jo Tirsdag. Skal proeve at faa lavet lidt film eller billeder, saa I kan foelge med. Jeg traener med to af mine kunder i dag, saa der skal nok vaere et saet haender fri paa et tidspunkt, saa vi kan tage et par snaps af dagens udfoldelser. YEAH BUDDY... LIIIIIGHT WEIGHTS!

Jeg er sulten, saa skal have en haandfuld noedder at sutte paa, saa jeg ikke gaar kold.

Over and out from the best sup store of the world...

BY THE WAY GUYS and GIRLS...

Nogen der kan lide "Gigante" gymwear??? Check det ud og giv lidt feed back..... Jeg har naturligvis en finger med i denne lille business.

https://www.gigantegymwear.com/

Der er selvfoelgelig en grund til jeg spoerger, saa lad mig hoere hvad folk siger :mrgreen: Maaske vi kunne faa gang i en deal her paa MZ???? Hva siger I Mods???

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Limpistolen » Jun 26th, '18, 18:48

Jeg er aldrig stødt på DNA X Labs herhjemme i DK, men det lyder til at være heftige sager :D

Det der Gigante ser spændende ud.. Mange fede produkter i mellem! Jeg kunne godt være interesseret i noget af det, min største udfordring for at bestille er at hjemmesiden er på Urdu, og selvom jeg er berygtet for at være en lingvistisk globetrotter, så har jeg simpelthen ikke boet i København NV længe nok til at det er et sprog jeg behersker endnu :lol: :mrgreen:
Limpistolen
Limpistolen
Progress to next rank:
38%

Postby Built2last4ever » Jun 27th, '18, 06:04

Limpistolen wrote:Jeg er aldrig stødt på DNA X Labs herhjemme i DK, men det lyder til at være heftige sager :D

Det der Gigante ser spændende ud.. Mange fede produkter i mellem! Jeg kunne godt være interesseret i noget af det, min største udfordring for at bestille er at hjemmesiden er på Urdu, og selvom jeg er berygtet for at være en lingvistisk globetrotter, så har jeg simpelthen ikke boet i København NV længe nok til at det er et sprog jeg behersker endnu :lol: :mrgreen:

Du er satme for grineren bro.. HAHAHAHAHAH

Tror dog der er et lille UK flag icon oppe i hoejre hjoerne af siden. Engels er vel noget du kan magte, ellers skal jeg nok lige faa lavet et par tilbud specielt her til siden. MEN igen kraever det jo at Banned/mods lige vender tilbage til mig.

SKAL VI HAVE GANG I LIDT BUSINESS ELLER HVA???

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Built2last4ever » Jun 27th, '18, 10:21

GOOOOOD fucking morning (RIP RP)...

Hva saa roevhuller, havenisser og nu ogsaa globetrottere. Hvordan staar det til med jer?

Jeg skal lige huske aqt sige at hvis vi kan faa gang i en aftale her paa MZ med Gigante, saa skal I naturligvis IKKE koebe igenne webshoppen, men igennem MZ/mig, ellers faar man IKKE sine %er.

Saa husk at kik paa siden og se hvad der kunne vaere spaendende, skriv saa ref nummer ned og saa maa vi tage den op med Mods og Banned, hvordan vi bedst kan faa bestilt uden at vi har direkte kontakt til folk. Men den finder vi jo nok ud af, HVIS FOLK KUNNE VAAGNE OP og komme med lidt respons til mit fine tilbud.... LOL

Naa, men tren soevnene er seriost gaaet igang. Og naar man siger tren soevn er det sgu mangel paa samme. DAAAAAAAAMMMNNN!!! Det er sgu noget kraeds stads det DNA X labs Tren E.

Saa nu sidder jeg i shoppen med traette oejne og kikker paa min Dolce Gusto. Gider ikke endgang gaa over og starte den op... LOL

Igaar fik jeg traqene med mine to clienter, men fik selvfoelgelig ikke tage billeder eller lavet videoer, som jeg ellers havde lovet lidt. der gik serioest testorage i den og der blev kylet rundt med vaegte, skrig og skraal. :twisted:

Det var en okay session, MEN 3 er sgu en for mange naar det kommer til traening. Man har lige den der ekstra lille pause imellem set og det goer at pump ikke helt kommer op og bliver saa voldsomt som normalt. men generelt set, en go Skulkdre/tri aften.
Traenede ogsaa med damen midt paa dagen og der blev det til mave og calfs. Saa var godt doed igaar aftes dag jeg kom hjem iog havde ellers haabet paa en go gang soevn, men Tren E havde en anden ide. Saa det blev til en del vaden frem og tilbage i stuen - noegen selvfoelgelig og smurt ind i vaseline... NEEEEEEJ det er gas, eller er det. En af de to paastande er sand, men hvilken. HAHAHAHAHAHAH :twisted: Anyways, der blev slidten del gulvtaeppe op i nat og det er selvfoelgelig ikke optimalt hvis det er noget som sker hver nat. Men nu ser vi og sker det, maa vi jo igang med alle de gamle soevn-husraad igen.

Jo jo...

I dag staar traeningen paa forsiden af ben. Saa squats, stepups, lunges, extentions og en alternativ squatoevelse.

Denne oevelse udfoeres saadan:
Man staar med foedderne og ben helt samlet og saa er det ellers ass to graas med samlede ben. Man smider en lille plate under hver hael, saa man har haevet haelen lidt i forhold til taaspidserne. Saa squatter man ned - lige ned - og ja, knaeene kommer til at stikke dover taerne, men dette er ikke en oevelse for dem der traener med NOSSERNE og det betyder saa at man skal koere med lav vaegt og super god form og kontrol . Naart man saa presser op igen, saa skal man presse fra haelen og holde sine laar tight - naar man har kontrol her og har et konstant squeeze i laarbasserne, saa er det ikke noget problem at ens knae kommer ud over taerne - tvaertimod gir det et helt andet og langt mere intenst stretch og man faar virkelig brugt sine muller. desuden gir det ogsaa mere mobilitet i laengden. MEN HUSL LAV VAEGT og HUSK GOD FORM!
Denne oevelse udfoeres i smith stativet og det er en meget svaer oevelse, saa IGEn (for de dumme) lav vaegt og god form er et MUST. Bliver denne udfoert rigtigt vil det helt sikkert give et friskt pust til ens LEG DAY.
REMEMBER LOW WEIGHT og CONTROL ALL THE FUCKING WAY!

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Built2last4ever » Jul 18th, '18, 13:06

Fuck jer allesammen....

....Og det var naturligvis sagt med et smil - eller var det.... HMMMMMMM!!!

Hvem ved?

anyways, jeg tror da lige det er paa tide med et lille indlaeg, som jeg vil goere kort.... :mrgreen:

Jeg tager paa ferie nu STOP. 8-)
I kan sende penge til mig via PayPal fuckjerallesammenjegdrikkersangriapaaje ... @gmail.com STOP. :twisted:
I kan ogsaa saette penge direkte ind paa min konto IBAN PT5000 5678 0001 0450 4567 8567 2 STOP. :twisted:
Jeg haaber i alle faar masser af regn og helst slud og sne resten af jeres sommer STOP. :mrgreen:
Jeg vil bolle min dame i alle huller alle de steder jeg stopper paa min ferie (var bonus info) STOP. :twisted:

Og da der ikke er nogen der laeser dette alligevel, saa er alle i MZ numsehuller inviteret til at komme og moedes med mig - drinks er paa min regning STOP. 8-)

Over and Out :D :D

B2L4-FUCKING-E

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby onguard » Jul 18th, '18, 15:34

du glemte at skrive hvor vi skulle mødes :D :D :D :D
I'm Gonna Go Asbjørn Riis On Your Ass!!!
onguard
Din vægt: 15kg
Din vægt: 15kg
Progress to next rank:
92%

Postby Built2last4ever » Jul 18th, '18, 15:36

onguard wrote:du glemte at skrive hvor vi skulle mødes :D :D :D :D

Du tager jo hjem... Koere sgu ikke til DK paa ferie. Det er ferie jeg tager paa... HAHAHAHAH

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Limpistolen » Jul 18th, '18, 20:47

Vil det sige at du trækker i land!!!?

Jeg var ellers på vej til koh Phangan med den næste flyver... Sgu ikke hver dag man bliver inviteret til drinks i Thailand all inclusive :mrgreen:
Limpistolen
Limpistolen
Progress to next rank:
38%

PreviousNext

Return to Logbogen