!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Diaz's Log - Kur start 10 sep/Side 15!!!

Log din træning, kost, kur, smart drugs - you name it, we read it!

Re: Diaz's Log - Kur start 10 sep/Side 15!!!

Postby Built2last4ever » Sep 13th, '14, 23:51

YEAH......

Nummer 2 og jeg er altsaa til en stigning saa man faar max ud af det - har fundet ud af at man vender sig MEGET hurtigere til tingene man fylder sig med end man lige umiddelbart skulle tro, saa en lille stigning er med sikkerhed mit bud!!!

DU KAN holde fedt nede (derfor jeg synes kur 2 er nice), ved at goere som jeg (proeve hvis du lyster mener jeg selvfoelgelig :mrgreen: ) - man koere 2 uger bulk og en uge cut (madindtaget). Det virker altsaa overraskende godt.... Jeg vil faktisk sige det er ONE HELL OF A DISCOVERY (takker Braender) og jeg vil ihvertflad bruge den metode fra nu af og fremad.

Har saa ogsaa gaaet og taenkt paa om man skulle proeve 1 uge bulk (750 over), 1 uge semi bulk (300 over) og 1 uge cut (300 - 500 under), men det er stadig kun noget jeg har taenkt over og kan ikke sige om det er noget der virker, DOG kan jeg kun sige at det foerste naevnte - 1 uge cut og 2 ugers bulk - er fantastisk.

Proev det hvis du finder det interessant champ.....
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Diaz » Sep 14th, '14, 00:04

Built2last4ever wrote:YEAH......

Nummer 2 og jeg er altsaa til en stigning saa man faar max ud af det - har fundet ud af at man vender sig MEGET hurtigere til tingene man fylder sig med end man lige umiddelbart skulle tro, saa en lille stigning er med sikkerhed mit bud!!!

DU KAN holde fedt nede (derfor jeg synes kur 2 er nice), ved at goere som jeg (proeve hvis du lyster mener jeg selvfoelgelig :mrgreen: ) - man koere 2 uger bulk og en uge cut (madindtaget). Det virker altsaa overraskende godt.... Jeg vil faktisk sige det er ONE HELL OF A DISCOVERY (takker Braender) og jeg vil ihvertflad bruge den metode fra nu af og fremad.

Har saa ogsaa gaaet og taenkt paa om man skulle proeve 1 uge bulk (750 over), 1 uge semi bulk (300 over) og 1 uge cut (300 - 500 under), men det er stadig kun noget jeg har taenkt over og kan ikke sige om det er noget der virker, DOG kan jeg kun sige at det foerste naevnte - 1 uge cut og 2 ugers bulk - er fantastisk.

Proev det hvis du finder det interessant champ.....

Takker for dit forslag m8. Jeg vil helt sikkert prøve det af en dag, det helt sikkert. Nu det jo bare min første kur i mange år, så vil holde mig til bulk hele vejen, så der kan komme noget muskel på. Men når kuren og pct er færdig, kan det helt sikkert være en ide.

Mener du ikke kur nummer 1, nu når du snakker om stigning..? Ellers synes du godt nok om, hvis mast bliver tilføjet, som i kur nummer 2.??
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Built2last4ever » Sep 14th, '14, 00:17

Jeg synes/mente, at hvis du kunne holde din fedt % lidt nede hele vejen igennem, at kur nummer 2 med Mast kunne vaere laekker - med en stigning halvvejs... Men det var mere fordi jeg taenkte paa at du saa koerte som jeg bulk/cut projekt... For som det virker for mig i oejblikket, saa vil jeg helt sikkert proeve at adde Mast hen-af-vejen, da jeg tror man kan faa gode resultater hvis man holder % nede - ogsaa selv om det nu er bulk.... Jeg var til OLD SCHOOL bulk foerhen og ville nok ikke have taenkt Mast i bulk foerhen, men nu hvor jeg maerker og ser hvad en lean bulk goer ved mig, saa er mast sgu ikke et daarligt valg... Som sagt hvis man kan holde sin fedt % acceptabel...

MEN MEN MEN - Nu hvor du siger du bare koere en ren omgang BULK BULK for saa meget masse som muligt, saa er jeg mere til kur 1 og saa med en stigning midtvejs!

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Built2last4ever » Sep 14th, '14, 01:25

Lige et hurtigt ?

nolva - er det fordi du er meget udsat for gyno - er det din AI? Kan sgu ikke huske om du er og er lige for dovn til at scoute hele din log igennem... Sorry!!! 8-)

Vil bare sige at hvis der ikke er grund til AI saa boer man nok undgaa det, for at faa max ud af sin kur... :ugeek:

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Diaz » Sep 14th, '14, 15:57

Built2last4ever wrote:Lige et hurtigt ?

nolva - er det fordi du er meget udsat for gyno - er det din AI? Kan sgu ikke huske om du er og er lige for dovn til at scoute hele din log igennem... Sorry!!! 8-)

Vil bare sige at hvis der ikke er grund til AI saa boer man nok undgaa det, for at faa max ud af sin kur... :ugeek:

Ved ikke hvor udsat jeg er med hensyn til Gyno, men tager ingen chancer. Jeg har brugt Adex før og fik mega hovedpine og ondt i ledene. Så køre med en lav dosis Nolva på 10mg ed og sætter den op til 20mg, hvis det er nødvendigt. Ellers har jeg Letro ved hånden. :)
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Krudt » Nov 1st, '15, 22:26

Hvor træner du henne af i Frederikshavn? :)
Krudt
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
4.1%

Previous

Return to Logbogen