!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Diaz's Log - Kur start 10 sep/Side 15!!!

Log din træning, kost, kur, smart drugs - you name it, we read it!

Re: Diaz's Log

Postby Diaz » Dec 19th, '12, 20:17

Dagens Træning: Skulder & Arme

Military Press
10x60
10x60
10x55
10x55
10x50
10x50
10x47,5
10x47,5

DB Lateral Raise
5x10x14kg

EZ Preacher Curl
10x47,5
10x47,5
10x42,5
10x42,5
10x40
10x40
10x35
10x35

DB Tricep Extensions
10x42
10x42
10x38
10x38
10x34
10x34
10x30
10x30

Det var så post nr 700 i loggen, det fejre vi sgu lige med en river dance :D
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Nico » Dec 19th, '12, 20:28

Hahahahaha :D
Nico
Moderator
Moderator

Postby n00p » Dec 19th, '12, 23:38

Nico wrote:Hahahahaha :D

+1 :D :D
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til th3n00p@gmail.com
så sørger jeg for de kommer online ASAP.
--------------------------------------------------
http://www.giyf.com/
n00p
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
36.7%

Postby Diaz » Jan 12th, '13, 19:57

Tænkte jeg lige ville komme med en lille update. I øjeblikket er jeg gang med et stille og roligt cut, som bare er den her måned og næste måned. Og når jeg er færdig med at cut, så skal der bulkes igen. Og der regner jeg stærkt med, at starte på HGH og køre det muligvis resten af året.

Og angående kosten her under cut, ligger jeg på en ca 40-30-30 % fordeling. Som bliver til 370g protein, 260g carb og 140g fedt. Og ligger på 4000kcal om dagen.

Køre stadig med det samme program, men gider ikke logge når jeg cutter, prøver bare holde styrken så godt som muligt. Kan godt mærke jeg er gået lidt ned i styrke, reps og energi under træningen. Eller bliver der skruet op for cardioen..

God weekend.. ;)
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Nico » Jan 13th, '13, 20:27

Det skal nok blive godt bro ;)
Ved godt at det kan føles nederen i en cutte fase med styrke osv. men resultatet skal du nok blive glad for er jeg sikker på :)
Sådan har jeg det i hvertfald når jeg begynder at kunne se fedtet rasler og symetri fremtyder endnu mere endu :)

God fornøjelse :)
Nico
Moderator
Moderator

Postby Diaz » Jan 13th, '13, 21:33

Nico wrote:Det skal nok blive godt bro ;)
Ved godt at det kan føles nederen i en cutte fase med styrke osv. men resultatet skal du nok blive glad for er jeg sikker på :)
Sådan har jeg det i hvertfald når jeg begynder at kunne se fedtet rasler og symetri fremtyder endnu mere endu :)

Takker Nico..

Ja kan se der sker lidt, efter der er faldet en del væske af. Er gået fra en vægt på 92,7 til 90,7 på 1,5 uge nemlig. Det er bare trist man ser lidt flad ud, nu når der ikke bliver spist så mange carbs om dagen.. Så må hellere carbe lidt op et par gange om ugen, her om en uges tid.. :)
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Nico » Jan 13th, '13, 23:08

Diaz wrote:
Nico wrote:Det skal nok blive godt bro ;)

Takker Nico..

Ja kan se der sker lidt, efter der er faldet en del væske af. Er gået fra en vægt på 92,7 til 90,7 på 1,5 uge nemlig. Det er bare trist man ser lidt flad ud, nu når der ikke bliver spist så mange carbs om dagen.. Så må hellere carbe lidt op et par gange om ugen, her om en uges tid.. :)

Jamen præcis på samme måde har jeg det når den står på cut, men du skal nok blive glad for resultatet bro.
Men ja, du kan godt carbe lidt op et par gange om ugen så længe det er med de rigtige carbs osv.
Det er med lige at finde den personlige måde der passer bedst til lige en selv...
Nico
Moderator
Moderator

Postby Diaz » Mar 17th, '13, 16:36

Så det vist på tide med en update..

Har siden Januar cuttet, og det er skam gået rigtig fint. Så nu skal der mere masse på, så fra i morgen begynder jeg på hgh. Jeg starter ud med at køre 2iu lige efter træning i 14 dage, til at trappe op på. (Hygetropin Rød/Brun Toppe) Og derefter bliver det sat op til 4iu lige efter træning(Mandag til Fredag - Ingen hgh i weekenderne), og regner stærkt med at køre året ud med hgh. Og har planer om der bliver smidt en Test P kur ind senere, her til Maj.

Jeg køre i øjeblikket et 2-split program:
Mandag: Bryst, Skulder og Tricep
Tirsdag: Ben, Ryg og Biceps
Onsdag: OFF
Torsdag: Bryst, Skulder og Tricep
Fredag: Ben, Ryg og Biceps
Lørdag: Cardio og ellers lidt manglende dele i løbet af ugen, som fx Læg, Mave
Søndag: OFF
Kan godt smide det fulde program ind med øvelser set/reps, hvis det har interesse.

Kosten kommer til at se således ud:
Kostplan1.jpg
Kostplan1.jpg (69.32 KiB) Viewed 6438 times

Kostplan2.jpg
Kostplan2.jpg (39.18 KiB) Viewed 6438 times

Eftermiddag er før træningen
Diverse er under træningen
Der bliver skiftet meget mellem carbs fra uge til uge, så det ikke bare er ris og kartofler. Bruger også carbs som Quinoa, Bulgur og Perlebyg fx. Bare så man ikke køre død i det hele.

Fortsat god søndag..
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Nico » Mar 23rd, '13, 21:55

Synes også det her lød mere up too date i forbindelse med de ting vi har talt om hehehe.
Selvom det heller ik lød tosset med det i den gamle tråd hehe.

Men det ser fornuftigt ud bro :)
Opdater lige hvis du smider test ind osv. :)
Nico
Moderator
Moderator

Postby Nyvang87 » Mar 24th, '13, 10:20

Ser godt ud Diaz.
Hvordan kan det værer du ikke vil kører hgh i weekenderne?
Du må da gerne smide det fulde program op af dit 2 split.
Og iøvrigt lækker log der! ;-)
God søndag
Nyvang87
Din vægt: 1.25kg
Progress to next rank:
88%

Postby Diaz » Mar 24th, '13, 18:38

Nico wrote:Synes også det her lød mere up too date i forbindelse med de ting vi har talt om hehehe.
Selvom det heller ik lød tosset med det i den gamle tråd hehe.

Men det ser fornuftigt ud bro :)
Opdater lige hvis du smider test ind osv. :)

Skal nok opdatere, hvis jeg starter på Test, eller noget andet :)
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Diaz » Mar 24th, '13, 18:55

Nyvang87 wrote:Ser godt ud Diaz.
God søndag

Grunden til jeg ik tar hgh i weekenden er fordi jeg har set flere der kun køre i hverdagene. Og mener grunden til det, er fordi det ikke skal gå for meget udover ens egen produktion. Kender flere der køre det hver dag, andre kun i hverdagene. Og jeg træner ikke rigtig i weekenderne, så har valgt at lade vær, da jeg bare ligger og stener, slapper af og sover meget i weekenderne. Dog hvis jeg også kommer til at træne i weekenderne i mit hgh forløb, så køre jeg det hver dag..

Her er mit 2 split:

Mandag: Bryst, Skulder og Tricep
Bench Press 6x5
DB Incline Press 5x8-10
Standing Cable Fly 3x10-12
DB Shoulder Press 5x8-10
DB Rear Delt Row 5x8-10
Skullcrushers 5x8-10

Tirsdag: Ben, Ryg og Biceps
Squat 7x3-6
Rack Pulls 6x6
Chest Supported Rows 5x8-10
Seated Cable Row 5x8-10
DB Curl 5x8-10

Torsdag: Bryst, Skulder og Triceps
Incline Bench Press 6x5
DB Bench Press 5x8-10
DB Incline Fly 3x10-12
OH Press (Smith) 5x8-10
DB Lateral Raise 5x8-12
Pushdowns 5x8-12

Fredag: Ben, Ryg og Biceps
Konv Deadlift 7x3-6
Bulgarian Split Squat 5x8-10
Lying Leg Curls 5x8-10
Pulldowns (Underhåndsgreb) 5x8-10
DB Rows 5x8-10
DB Incline Curl 5x8-10
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Nyvang87 » Mar 30th, '13, 11:13

Diaz wrote:
God søndag

Grunden til jeg ik tar hgh i weekenden er fordi jeg har set flere der kun køre i hverdagene. Og mener grunden til det, er fordi det ikke skal gå for meget udover ens egen produktion. Kender flere der køre det hver dag, andre kun i hverdagene. Og jeg træner ikke rigtig i weekenderne, så har valgt at lade vær, da jeg bare ligger og stener, slapper af og sover meget i weekenderne. Dog hvis jeg også kommer til at træne i weekenderne i mit hgh forløb, så køre jeg det hver dag..

Arr okay det kan jeg godt se pointen i,

Hvordan går det med dit 2-split?
Nyvang87
Progress to next rank:
88%

Postby Diaz » Mar 30th, '13, 11:33

Nyvang87 wrote:
Diaz wrote:
God søndag

Arr okay det kan jeg godt se pointen i,

Hvordan går det med dit 2-split?

Det går skam helt fint med 2-split. Kan godt lide 2-split fordi der er en stor del hvile dage også.

Update:
Jeg har nu kørt 2iu HGH (man-fre) i 2 uger nu, og det går helt fint.. Er kun løbet ind i få bivirkninger indtil videre. Oplever små perioder i løbet af dagen, hvor jeg har en smugle kvalme og hovedpine, men det er også det.
Ellers oplever jeg bedre pump under træningen, og de sidste par dage har jeg oplevet langt bedre humør, og overskud til job og træning..

Go weekend og god påske..
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Nico » Mar 30th, '13, 18:04

Godt at høre alt går vel med det hele :)

God påke til dig også bro :)
Nico
Moderator
Moderator

Postby battman » Apr 15th, '13, 21:00

Så opdateres loggen :mrgreen:
battman
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
38.3%

Postby Nico » May 16th, '13, 17:53

Hvordan står det til bro?
Ik meget man høre fra dig :)
Nico
Moderator
Moderator

Postby Diaz » May 17th, '13, 20:26

Nico wrote:Hvordan står det til bro?

Hey bro.. Sorry men har haft lidt travlt på det sidste. Skal til at afslutte min uddannelse nu her, og er igang med at finde ny bil og rejse til sommer.

Og er ikke kommet igang igen. Træningen køre dog stadig rigtig godt clean, og bulker stille og roligt.. Men går med tanken om et vinter kur til September/Oktober. Har ikke rigtig tanker om noget før uddannelse, og ferie er afsluttet.. :)
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Nico » May 17th, '13, 21:43

Diaz wrote:
Nico wrote:Hvordan står det til bro?

Hey bro.. Sorry men har haft lidt travlt på det sidste. Skal til at afslutte min uddannelse nu her, og er igang med at finde ny bil og rejse til sommer.

Og er ikke kommet igang igen. Træningen køre dog stadig rigtig godt clean, og bulker stille og roligt.. Men går med tanken om et vinter kur til September/Oktober. Har ikke rigtig tanker om noget før uddannelse, og ferie er afsluttet.. :)

Fair nok bro, vi har alle vore travle tider :)
Håber du får styr på det hele :) og godt at høre at alt går vel.
Nico
Moderator
Moderator

Postby Diaz » Oct 6th, '13, 16:45

Så det sgu vist på tide med en update.

Er lige blevet færdig med min uddannelse , og har fast job nu hvor jeg var i lære. Så det er sgu lækkert.!!

Er lige blevet færdig med 12-14 ugers cut, som er gået fint. Er nu landet på en vægt på 86kg med en fedt% på ca 10. Så de sidste 5 uger er der bulket med en +200-300kcal, så vægten går stille og roligt opad.
Træningen køre bare. Mistede dog lidt styrke under cut, så køre nu et godt styrke program indtil Januar, for lige at komme tilbage igen efter cut. Programmet er Wendlers 5-3-1 Boring but big program.
Meningen var godt nok jeg skulle igang med en ny jomfru kur nu her, men venter til Januar så er jeg mere tilbage i de forskellige øvelser og over alle julefrokosterne.
Kosten ligger jeg på 220g Protein, 400g Carbs og 140g Fedt. Og kan godt smide en kostplan op, hvis det har interesse.
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Montana » Oct 6th, '13, 17:38

Diaz wrote:Så det sgu vist på tide med en update.

Er lige blevet færdig med min uddannelse , og har fast job nu hvor jeg var i lære. Så det er sgu lækkert.!!

Er lige blevet færdig med 12-14 ugers cut, som er gået fint. Er nu landet på en vægt på 86kg med en fedt% på ca 10. Så de sidste 5 uger er der bulket med en +200-300kcal, så vægten går stille og roligt opad.
Træningen køre bare. Mistede dog lidt styrke under cut, så køre nu et godt styrke program indtil Januar, for lige at komme tilbage igen efter cut. Programmet er Wendlers 5-3-1 Boring but big program.
Meningen var godt nok jeg skulle igang med en ny jomfru kur nu her, men venter til Januar så er jeg mere tilbage i de forskellige øvelser og over alle julefrokosterne.
Kosten ligger jeg på 220g Protein, 400g Carbs og 140g Fedt. Og kan godt smide en kostplan op, hvis det har interesse.

Jeg vil gerne se din kostplan :)
Work hard in silence and let your succes make the noise!
Montana
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Progress to next rank:
17%

Postby Diaz » Oct 6th, '13, 18:59

Her er min nuværende kostplan. Eftermiddag er før træning. Diverse er under træning. Aftensmad er efter træning.

Kostplan.jpg
Kostplan.jpg (90.75 KiB) Viewed 6091 times

Sups:
2stk Multivitamin
100mg 5-htp
400mg COQ10
1000mg Alpha Lipoic Acid
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Montana » Oct 6th, '13, 19:56

Sweet!

Vil du komme nærmere ind på hvorfor du bruger COQ10
og Alpha Lipoic Acid? :)
Montana
Progress to next rank:
17%

Postby Diaz » Oct 6th, '13, 20:47

Montana wrote:Sweet!

Begge er powerfulde antioxidanter. COQ10 producere mere energi, ikke et boost som koffein, men fx gør det så dine glukose depoter bliver forbrændt bedre, så det er godt for ens insulin niveauer. Også er det godt rent helbredsmæssige for immunforsvaret og godt for ens celle niveauer. Man giver det fx efter nogle operationer for at komme ovenpå igen. Kort sagt, det gør alt arbejde i kroppen mere effektivt. Jeg mærker langt bedre energi/udholdenhed under træning, og langt bedre energi på job, og lysten til det hele.

ALA er til at administrere glukose depoter, jeg bruger også chrom og til det. Komponenter som de to her kaldes GDA's (Glucose Disposal Agents). De vil resultere i at hjælpe med at fjerne glukose fra blodstrømmen/depoter og lavere insulin niveauer, så kroppen bruger mere fedt som energi.
Bruger også Gymnema Sylvestre som kaldes "the sugar destroyer", der har samme egenskaber som ALA og Chrom, og giver en bedre forbrænding. Jeg har valgt at give det et forsøg, fordi jeg synes jeg har meget nemt ved at tage fedt på. Og det er gennem John Meadows jeg har læst det hele, og har e-mail meget med ham omkring det.
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Montana » Oct 6th, '13, 20:54

Diaz wrote:

Begge er powerfulde antioxidanter. COQ10 producere mere energi, ikke et boost som koffein, men fx gør det så dine glukose depoter bliver forbrændt bedre, så det er godt for ens insulin niveauer. Også er det godt rent helbredsmæssige for immunforsvaret og godt for ens celle niveauer. Man giver det fx efter nogle operationer for at komme ovenpå igen. Kort sagt, det gør alt arbejde i kroppen mere effektivt. Jeg mærker langt bedre energi/udholdenhed under træning, og langt bedre energi på job, og lysten til det hele.

ALA er til at administrere glukose depoter, jeg bruger også chrom og til det. Komponenter som de to her kaldes GDA's (Glucose Disposal Agents). De vil resultere i at hjælpe med at fjerne glukose fra blodstrømmen/depoter og lavere insulin niveauer, så kroppen bruger mere fedt som energi.
Bruger også Gymnema Sylvestre som kaldes "the sugar destroyer", der har samme egenskaber som ALA og Chrom, og giver en bedre forbrænding. Jeg har valgt at give det et forsøg, fordi jeg synes jeg har meget nemt ved at tage fedt på. Og det er gennem John Meadows jeg har læst det hele, og har e-mail meget med ham omkring det.

Super fedt svar - nice at du vil give dig tid til det :)
Benytter du dig af dem på faste tidspunkter - eller bare om morgenen?
Montana
Progress to next rank:
17%

Postby Diaz » Oct 6th, '13, 21:12

Montana wrote:
Diaz wrote:

Super fedt svar - nice at du vil give dig tid til det :)
Benytter du dig af dem på faste tidspunkter - eller bare om morgenen?

COQ10 er bare 400mg med et fedtet måltid, da det er fedt opløseligt. Ligesom de fedtopløselige vitaminer A,D,E og K. Jeg tager det med mit morgen måltid.

De andre tages til hvert måltid. Her det skema jeg fik a John Meadows.
Meal 1 - take 500 mcg of Chromium Picolinate
Meal 2 - take 400 mg of Gymnema Sylvestre
Meal 3 - take 500 mcg of Chromium Picolinate
Meal 4 - Pre-workout - use Cinnamon with carbs (Jeg drysser det udover et moset banan, som ses i min kostplan. Så meget som man kan lide)
Meal 5 - Post-workout - use 1000 mgs of ALA
Meal 6 - take 500 mcg of Chromium Picolinate or 400 mg of Gymnema Sylvestre
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Montana » Oct 7th, '13, 08:13

Spændende - tror jeg vil prøve at bestille noget COQ10 til mit næste Cut. Synes altid jeg mangler energi og er træt at at poppe koffein dabs altid :D
Montana
Progress to next rank:
17%

Postby Diaz » Oct 7th, '13, 09:01

Montana wrote:Spændende - tror jeg vil prøve at bestille noget COQ10 til mit næste Cut. Synes altid jeg mangler energi og er træt at at poppe koffein dabs altid :D

Ja selvfølgelig. Men der går lige lidt tid efter man er startet, at man kan mærke man er mere frisk. COQ10 er dog en smugle peberet. Man får 30 stk 400mg tabs for ca 85kr.

Jeg køber alt det som er nævnt på healthmonthly.co.uk
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby B2L4E » Feb 9th, '14, 19:51

Du bliver sgu da heller aldrig stor... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I have nothing to say I just want to eat my cake!
---
Me love you long time...... 10 dollaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
B2L4E
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
59.2%

Postby Diaz » Feb 10th, '14, 16:15

B2L4E wrote:Du bliver sgu da heller aldrig stor... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hahaha du har sgu ret. Jeg vokser og vokser, men synes aldrig jeg bliver stor :D
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Diaz » Apr 20th, '14, 20:34

Tid til en update.

Sats:
183cm.
95kg
BF% 15

De sidste 8 måneder ca, har jeg brugt min tid Powerlifting, og går 100% ind for det. Er gået væk fra selv bodybuilding delen, og koncentrere mig om løft i de 3 store nu, Squat, Deads og Bench. Det motivere mig meget mere, da det er noget jeg vil konkurrere i. Og planen var jeg skulle til et stævne her lige efter sommer, men i Februar, overbelastede jeg begge mine lår sener, også kaldet quadriceps tendonitis. Mega crap, så har været under behandling og genoptræning de sidste 10 uger, så har kun kunnet styrke mig i Bench Press. Men det fede er nu, jeg ved at være lappet sammen igen nu, pga akupunktur. Fik akupunktur i for et par uger siden, og det er sgu noget der virker. Er sgu ked af jeg ikke fik det fra start af, så havde jeg sgu været på vej tilbage nu..

Mine rekord løft. (Clean træning)
Squat: 1x145kg Det var der skaden skete.!!! :x

Deadlift 2x180kg

Bench Press 1x135kg. Lavet i Tirsdags efter reglerne: Røven på bænken hele vejen, og pause 2sek på brystet. Squat og Deadlift er selvfølgelig også lavet efter reglerne. :)

Selve genoptræningen er langsomt træning i Leg press. 4sek ned og 4sek op. 4-5x15-30reps, så tungt som muligt, uden det gør ondt. Ja det røvsygt, men det er fandme hårdt. Det den eneste måde jeg har kunne træne lår på.. Hams, glutes og calves har dog fået tæsk, som en i helvede. En masse SLDL, rackpulls og Goodmornings. Så glæder mig til om et par uger, at squatte og dødløfte igen, og se hvor jeg er endt henne.
Og vejer et 2måneders cut til d.1, hvor hgh bliver tilføjet. Mon ik det kan hjælpe lidt på skaderne også..

Udover det så god påske... ;)
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Built2last4ever » Apr 21st, '14, 01:18

Diaz is back in the jungle... Yeah buddy!!!

SUPER at hoere fra dig igen her i loggen... Be om at du poster mere, saa vi kan laere af dit powerlfting liv, som jeg tror paa kan bruges i mange andre dele af vaegttraeningsvaerdenen... Vil foelge med og holde skarpt oeje med dine rwesultater og ny PR's, som jeg jo forventer at se masser af. :mrgreen:

NEDEREN med din skade/r, men godt at hoere du er on your way back. Kan ikke vente med at hoere hvordan det gaar dig naar du kommer til dit foerste staevne.

WELL, kan kun sige FEDT FEDT FEDT at du har fundet din "verden" nu... Det er det livet handler om - at finde det som motivere og goer en glad. Og i min verden vil du altid vaere en lille hardcore BB'er...
Nu jeg taenker over det, saa laver du jo egentlig en omvendt Ronney C. Han gik da fra styrke til BB, gjorde han ikke???? Maaske du skulle begynde at poste smaa film klip paa Youtube eller en anden side, saa vi kan se dine power loeft i levende billeder - bare en ide... Lokker ikke eller noget, ha ha ha ha.... :mrgreen:

Hilsner og NON gay hugs til dig fra B2L4E - your biggest fan... eller noget
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Diaz » Apr 21st, '14, 13:57

Hahaha takker mange gange for de motiverende og pæne ord.. :) Og du holder bare skarpt øje ;)

Kommer nok først til stævne engang næste år nu, skal lige back on track først, efter den her pis skade.
Der er dog stadig BB med ind over, det er bare primær powerlifting. Vejer dog stadig mad op efter kostplaner osv, så jeg stadig holder en god form, og ikke bare bliver stor og slasket, som mange powerliftere nu er. Og selve træningen er næsten kun basis øvelser, har kun et par enkelte iso øvelser med.

Jo mange BB'er er startet ud med powerlifting. Jeg tror bare aldrig jeg ville stå på en scene og flexe, så powerlifting motivere mig mere, fordi jeg vil konkurrere i det. Er dog stadig stor fan af selve bodybuilding sporten.!!!
Youtube video'er kunne være en sjov ide, men vil dog stadig gerne være anonym, nu når der sikkert skal noget AS med indover snart. Men lad os nu se.. :D

Dagens træning

Paused Bench Press: (Pause 2 sek på brystet)
4 warm up sets med med en 6 reps
3 top sets:
6x110kg
5x120kg
3x130kg Faktisk en PR hvad reps angår.

Speed Bench: (Ingen pause, hverken i top eller bund)
4x100
4x100
4x110
4x110
4x115
4x115

Paused Wide Grip Bench Press: (Holder med pegefingrene på mærkerne på stangen)
6x100
6x100
5x110
5x110

Military Press:
3 warm up sets, med en 6 reps
2 top sets:
6x65kg
5x67,5 kg
Drop 10-15kg:
9x55kg
7x55kg
7x55kg

Dips:
4 sets med BW til failure hvergang.

DB Lateral Raise
3 sets, 15-20 reps med 20kg

I'am OUT, time to eat and drink some milk.

Lige lidt motivation til powerlifting:
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Diaz » Apr 22nd, '14, 20:18

Lige en dagens træning, som var ben og ryg..

Leg press (Genoptræning 4sek ned 4sek op, pga af skade)
50x70kg
20x130
20x130
15x150
15x150

Goodmornings
10x30
10x50
10x50
10x50
10x50

Chest supported BOR
12x60
10x70
10x70
10x75
10x75

DB Rows
20x25
15x32,5
15x35

AB/Core workout
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Sculpturing » Apr 26th, '14, 21:35

Hey buddy!

Læste på et tidspunkt et indlæg hvor du skrev, du havde kørt 5-htp over nogle måneder, som hjalp meget på at stabilisere godt humør.

Hvilken doser, frekvens og tidsperiode benyttet du dig af det?
"A bodybuilder is a sculptor who carries with him his own material" - Serge Nubret
Sculpturing
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
25.7%

Postby Diaz » Apr 27th, '14, 03:49

Sculpturing wrote:Hey buddy!

Læste på et tidspunkt et indlæg hvor du skrev, du havde kørt 5-htp over nogle måneder, som hjalp meget på at stabilisere godt humør.

Hvilken doser, frekvens og tidsperiode benyttet du dig af det?

Hey dude!

Ja det er korrekt. Jeg brugte 100mg hver morgen, på tom mave i et halv års tid. Kunne mærke forskel på bare få dage. Det virker sgu godt, plus man sover bedre også.
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Sculpturing » Apr 28th, '14, 19:17

Okay thanks!

Jeg er selv begyndt på 50 mg pre bed, da det netop gør at man lettere falder i søvn. Mærker ikke den store forskel på humøret endnu godt nok.
Er lidt bange for at trappe dosen op, for har erfaringer med det trækker rimelig hårdt på appetiten i hvert fald ved 200 mg ED. Har slow release, ved ikke hvor meget det har at sige, men kan i hvert fald mærke lav appetit flere dage frem ved højt brug.
"A bodybuilder is a sculptor who carries with him his own material" - Serge Nubret
Sculpturing
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
25.7%

Postby Diaz » Apr 28th, '14, 20:30

Sculpturing wrote:Okay thanks!

Jeg er selv begyndt på 50 mg pre bed, da det netop gør at man lettere falder i søvn. Mærker ikke den store forskel på humøret endnu godt nok.
Er lidt bange for at trappe dosen op, for har erfaringer med det trækker rimelig hårdt på appetiten i hvert fald ved 200 mg ED. Har slow release, ved ikke hvor meget det har at sige, men kan i hvert fald mærke lav appetit flere dage frem ved højt brug.

Okay det med appetitten, har jeg ingen problemer..

Det skulle virke bedst om morgen, på tom mave. Næste gang jeg vil prøve det, så prøver jeg 50mg morgen og før senge tid..
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Diaz » Jul 3rd, '14, 19:20

Lige en lille update.

Har cuttet i 2 måneder nu på
2200kcal
260g Protein
150g Carbs
60g Fedt
2,5iu HGH om morgen og 2,5iu efter træning

Det virker fantastisk.!! Vægten siger 87-88 og fedt% 11-12 stykker. Og holder styrken ok. Den er dog droppet lidt ned i bænk. Men Squat og Dødløft er det samme, så jeg er helt tilfreds. Cutter lige en måneds tid mere før starter på bulk igen. Vil også starte på AS her når jeg skal bulke. Så det bliver fedt, at komme ordenligt igang, efter jeg har trænet 4-5år clean nu.
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Brænder-børge » Jul 3rd, '14, 21:48

Diaz wrote:Lige en lille update.

2200kcal
260g Protein
150g Carbs
60g Fedt

Det virker fantastisk.!! Vægten siger 87-88 og fedt% 11-12 stykker. Og holder styrken ok. Den er dog droppet lidt ned i bænk. Men Squat og Dødløft er det samme, så jeg er helt tilfreds. Cutter lige en måneds tid mere før starter på bulk igen. Vil også starte på AS her når jeg skal bulke. Så det bliver fedt, at komme ordenligt igang, efter jeg har trænet 4-5år clean nu.

synes du skal prøve at gå no carb ( under 50 g carbs ed) her den sidste måned, du vil rive et masse fedt af + dit system vil være primed for en god gang bulk :)
face your fear.

https://www.youtube.com/watch?v=WMUXw8J2Kto
Brænder-børge
Moderator
Moderator

Postby Quadzilla » Jul 3rd, '14, 23:06

2200kcal
260g Protein
150g Carbs
60g Fedt

Nice du skal på krudt igen, efter 4-5år så skal der nok ske en hel del!!

Har du holdt den på 2200kcal lige fra starten af? :)
Dont get high on your own supply
Quadzilla
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
8.6%

Postby Diaz » Jul 4th, '14, 15:48

Brænder: Går også næsten no carb på mine OFF dage, men hele tiden ville jeg ikke kunne magte. Har prøvet det før, og har seriøs mangel på energi og pump. Men den sidste uge eller to i mit cut, der kunne være en ide at gøre det. :)

Quad: Samme antal kcals hele vejen ja. Kørte carb cycling i starten, også ente jeg fast på de her macros. Synes man skal i et ordenligt kcal underskud før der sker noget. Og godt med proteiner og lidt Hgh, så holder jeg fint på massen.
Glæder mig også meget til at komme igang med noget AS, så det bliver nice ja. :D
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby vildgut » Jul 8th, '14, 16:01

2200kcal
260g Protein
150g Carbs
60g Fedt

Har du kørt hgh i en periode før du startede cut eller ? og hvad er resultatet?
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby Diaz » Jul 8th, '14, 17:15

vildgut wrote:

2200kcal
260g Protein
150g Carbs
60g Fedt

Har du kørt hgh i en periode før du startede cut eller ? og hvad er resultatet?

Nej jeg startede hgh samtidig med, at jeg startede på cut. Der er gået 2,5 måneder nu, og resultatet er super. Min fedtforbrænding og holder på muskelmassen langt bedre, end de andre gange jeg har cuttet clean. Så hgh under cut virker suverænt.

Starter op på bulk om en 2-3uger, så den får max gas her, så jeg lige kan komme ned på en 9 i fedt%.
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Re: Diaz's Log (Kur start 10 Sep/Side 15)

Postby Diaz » Sep 10th, '14, 11:57

Så det vist tid til en update..

Har nu trænet 4,5 år clean, så nu jeg bestemt mig for, at vil igang med en kur. Jeg er startede på Test P (Pheonix) i lørdags, så har skudt 100mg EOD 3 gange nu. Et i hver side af lårene, og en gang på ca midten af låret. Ved første skud, ja så ramte jeg da lige en blodåre, det da klart :D haha. Så på med en ny kanyle og fandt en nyt sted :) Får lidt trælår, men det ikke så galt. Så det køre bare indtil videre.

Ved ikke helt, om der skal tilføjes noget ekstra om 4 uger, eller dosen skal sættes lidt op der, her er et par eksempler. Kom gerne med jeres mening (PCT er der styr på).

1#
1-4 Test P 100mg EOD
5-8 Test P 150mg EOD
1-8 Nolva 10mg ED

2# (Kun hvis min fedt% stadig er lav, eller lavere ved uge 5, så ku mast jo være lækkert at tilføje)
1-10 Test P 100mg EOD
5-10 Mast P 100mg EOD
1-10 Nolva 10mg ED

3#
1-10 Test P 100mg EOD
1-10 Nolva 10mg ED

HGH bliver tilføjet, hvis jeg finder det jeg søger. Har dog lidt tilbage, til et par uger mens jeg er på jagt :)

Har valgt at prøve mig med en lav dosis Nolva under kuren 10mg ED, og dosen bliver sat op til 20mg hvis det nødvendigt. Har Letro ved hånden, hvis gyno nu stadig skulle snige sig frem. Grunden til Nolva er at jeg har prøvet Adex for en del år tilbage, og for en fandens hoved pine og ondt i ledene af det, bare ved 0,5mg eod.

Kosten:
Ligger lige nu på (3650kcal/300g Protein/430g Carbs/78g Fedt), men det bliver helt sikkert sat 50-100kcal op hver uge her under kuren indtil jeg finder det stabilt. Gider ikke bare ligge hårdt ud med at æde for vildt fra start.

Supps:
Multivitamin
D & C vitamin
Fiskeolie
Proteinpulver
Chromnium Picolinate
Kreatin
Waxy Maize
GABA

Træning:
Mandag: Ryg, Skulder og Biceps
Tirsdag: Ben
Onsdag: Bryst og Triceps
Torsdag: Ryg Skulder og Biceps
Fredag: Ben
Lørdag: Bryst, Triceps & Nakke

Og go blanding af til failere og drop sets. Reps mellem 12-25 BUM.!!! Aldrig under 12 mere. Dog lidt anderledes med favoritten Dødløft, det en 2-12 reps. Ved godt tidligere i loggen står der en del om powerlifting, men er kommet fra det igen og tilbage til badass bodybuilding. De tunge lave reps og max hele tiden, gir sgu skader. Så det blev hurtigt kedeligt.! Så jeg tilbage igen, skarbere end nogensinde :D

Husk hver dag er en fest og lørdag er som nytårsaften.!! :mrgreen: Ses i centeret.!! :D
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Re: Diaz's Log - Kur start 10 sep/Side 15!!!

Postby Super » Sep 10th, '14, 12:15

Nr 2 ser lækker ud, du vil også få noget ud af masten selvom fedt % ikke er i bund ! :)

Bruger du stadig stadig det gda skema du fik ved John Meadows?
Super
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
20.3%

Postby Diaz » Sep 10th, '14, 12:24

Super wrote:Nr 2 ser lækker ud, du vil også få noget ud af masten selvom fedt % ikke er i bund ! :)

Hælder også meget til kur 2 :)

Jep det bruger det stadig, men det mest under cut :)
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Super » Sep 10th, '14, 13:14

Diaz wrote:
Super wrote:Nr 2 ser lækker ud, du vil også få noget ud af masten selvom fedt % ikke er i bund ! :)

Okay. Jeg skal selv igang med det her på et leanbulk/recomp blast. Lige pr kører jeg kun ala postworkout og kanel pre. Synes det virker ganske ok. :)

Hvor mange carbs var minnimum for at du tog GDAs inden?
Super
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
20.3%

Postby Diaz » Sep 10th, '14, 16:29

Super wrote:
Diaz wrote:

Okay. Jeg skal selv igang med det her på et leanbulk/recomp blast. Lige pr kører jeg kun ala postworkout og kanel pre. Synes det virker ganske ok. :)

Hvor mange carbs var minnimum for at du tog GDAs inden?

Mener ikke der er noget minimum for hvor mange carbs. Det skema er lavet sådan, at man får bedre brug af sine carbs. Vil helt klart anbefale dig at bruge 400mcg chromnium picolinate til 2 af dine måltider. Bruger det selv morgenmad og aften. Synes helt sikkert det fungere ;)
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

Postby Diaz » Sep 13th, '14, 17:55

Så gik den første uge på Test P.

Er steget en del i styrke og bedre udholdenhed i centeret. Og bedre pump.!!

Der er også kommet godt gang i libido. 8-) Og mit humør er helt i top. :)

God weekend.!!
Diaz
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
91.2%

PreviousNext

Return to Logbogen