!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

bullyboy - under construction!

Log din træning, kost, kur, smart drugs - you name it, we read it!

bullyboy - under construction!

Postby bullyboy » Jan 17th, '15, 20:45

Hej efter at have læst et par af jer andres log's vil jeg os prøve :)

Lidt om mig selv.
Jeg er 30 år og har trænet mere end 10 år men med et par pauser.
De sidste 4,5 år har jeg trænet meget dedikeret 5 gange om ugen.
Har brugt mange af de aftener på at studere både træning, kost og steroider. Og man kan stadig blive klogere :geek:

Højde 171
Vægt 80 (før kur)
Bf% 14

Min kur er:

1 - 12. Test e 600mg ew (onsdag & søndag)
12 -14 Test p 150mg eod
10 - 15 Hcg 500ui (onsdag & søndag)
2 - 18. 6,25 - 12,5 Aromasin ed.
Pct
15 -16. Clomid 100mg ed
Nolva 40mg ed
17 -18. Clomid 50mg ed
Nolva 20mg ed

Bonus info:
Jeg har haft er par forsøg på kure med anavar og tbol. Ikke noget jeg har fået så meget ud af. For iløbet af få uger er min test produktion stoppet. Men har da fundet ud af der klart skal anavar i min næste kur :D

Mit første stik var onsdag d. 5
Fuuuck jeg var nervøs :shock: jeg rystede, svedte og havde hjerte banken. Jeg havde en forestillig om at man bare stak nålen i viralen og hev stemplet tilbage. Meen der kom mere luft end olie så det var ud ind ud ind til der var 1 ml i. Alt i alt nålen kom i låret og jeg fik aspireret en lille bobel. Jeg skulle virkelig presse på stemplet for at få det ud. det kom i lået med 3-4 meget hårde pres så nålen var helt skæv da den kom ud :shock:
Fandt derefter ud af det var en god ide lige at varme olien :oops:
Dagen efter fik jeg så mit trælår:-)

2. stik gik bare som smurt. Men fik dog stadig trælår.

3. Stik var så nyt igen nemlig i balden :? Det er ikke så nemt lige at ramme det sted man har udset sig når man står og kigger i spejlit:-) den kom lidt skævt ind men fik aspireret en bobel og skudt.
The only time Success comes before Work is in the dictionary
bullyboy
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
38%

Re: min første test e kur.

Postby bullyboy » Jan 18th, '15, 19:23

Lige lidt om min træning.
Jeg kører som regel altid 2-split. Fortiden kører jeg:
bryst / ryg
ben / skulder / arme.
Fortrinsvis tunge flerleds øvelser alene og
resten super set.
Såsom modsat muskelgrupper sammen.
Bryst/ryg biceps/triceps.

Jeg træner enten hver anden dag eller 2 dagen 1 dag fri.

Jeg er ikke den type der bruger halvdelen af tiden i centeret på at snakke eller kigge på mobil. Jeg træner alene og med fuld skrue en time.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby Built2last4ever » Jan 18th, '15, 19:42

Cool mae en log mer bro... (sagt på godt gammedavs jysk).

jo jo...

...nice at se at der er flere der ikke gør det i at super-sætte den på mobilos... jeg har flere gange været ved at tæve folk I centeret når de sidder der - efter man svedende og prustene har spurgt dem hvor mange sæt de mangle - siger: - "mangle kun 2 sæt".

og så sidder der fucking stadigvaek 10 min senere, I den samme stilling I den samme fucking maskine og tapper løs på deres nye iPhone 6 lorte mobil. Sidtegang var det lige ved at gå galt..... Daaaaaaamn!

Vil holde lidt øje med dig du... keep it up!
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby CBL1991 » Jan 18th, '15, 20:30

Mht til 1. Skud, Nogle pumper kan godt gå lidt dårligt i stemplet efter man har suget og kørt tilbage så mange gange du har gjort. Helst undgå det. Hvilke størrelse nål bruge du til at suge op ?
Bodybuilding is my religion.
The gym is my church.
My mind is my bible.

Do as I say, not as i do -- monion

Work hard in silence, let your succes's make the noise - weakness is a choice!
CBL1991
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Progress to next rank:
25%

Postby bullyboy » Jan 19th, '15, 19:10

--Built2last4ever--
Ja lige præcis. Det er min tid sgu for dyrebar til.

--Cbl1991--
Det er kun en 23g og jeg hev bare for hurtigt tilbage så den trak luft enten bag pakning eller nålen. Men har fået helt styr på det nu 8-)

Jeg har forresten lige skudt i venstre balde i går.med venstre hånd jo joB-)
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Jan 21st, '15, 22:39

Jeg er nu lidt over 2 uger inde i min kur. Og begynder rigtig at mærke testen i kroppen :twisted:
jeg er konstant sulten så motoren får nok at leve af. Og føler jeg kan træne hele tiden. Glæder mig til uge 4 hvis det er der det rigtig kicker ind

Squat'ede 110 I 5. set store sager:-)
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby meanlock » Jan 22nd, '15, 03:42

bullyboy wrote:Jeg er nu lidt over 2 uger inde i min kur. Og begynder rigtig at mærke testen i kroppen :twisted:
jeg er konstant sulten så motoren får nok at leve af. Og føler jeg kan træne hele tiden. Glæder mig til uge 4 hvis det er der det rigtig kicker ind

Kunne mærke den fulde effekt ved min 500 test kure ved uge 6. Får du stadig trælår? Jeg stoppede fuldstændigt med mine lår fordi trælåret blev så slemt at jeg ikke kunne gå dagen efter. Holder mig som regelt til skuldre hvis det er e3d, kan anbefales hvis du mangler et nemt sted at skyde :)

Spørgsmål til de ældre vismænd; er hcg 10 uger inden pct virkeligt nødvendigt? Jeg mener uanset hvad er man vel shutdown, så medmindre det er for at ens klokker kan have en normal størrelse, hvorfor så? Man vil jo ikke producere naturlig test
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ raise your dongers ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
meanlock
Din vægt: 1.25kg
Din vægt: 1.25kg
Progress to next rank:
18%

Postby neboleg » Jan 22nd, '15, 08:07

meanlock wrote:
bullyboy wrote:Jeg er nu lidt over 2 uger inde i min kur. Og begynder rigtig at mærke testen i kroppen :twisted:

Kunne mærke den fulde effekt ved min 500 test kure ved uge 6. Får du stadig trælår? Jeg stoppede fuldstændigt med mine lår fordi trælåret blev så slemt at jeg ikke kunne gå dagen efter. Holder mig som regelt til skuldre hvis det er e3d, kan anbefales hvis du mangler et nemt sted at skyde :)

Spørgsmål til de ældre vismænd; er hcg 10 uger inden pct virkeligt nødvendigt? Jeg mener uanset hvad er man vel shutdown, så medmindre det er for at ens klokker kan have en normal størrelse, hvorfor så? Man vil jo ikke producere naturlig test

nogle sværger til hcg i mct og andre gør ikke jeg selv brugte aldrig hcg i mct kan ikke se ideen med det

bullyboy bliver spændende at se hvad du får ud af kuren lurer lidt på side linjen :)
neboleg
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
65%

Postby bullyboy » Jan 23rd, '15, 16:24

meanlock wrote:

Jeg har kun fået et lille trælår denne gang. Kan stadig gå uden af halte:-) og det kom først efter min løbetur igår.
satser på det bliver bedre for hver gang.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Jan 24th, '15, 20:04

Jeg skylder vist lige at fortælle hvorfor jeg har valgt at tilføje hct til min kur.
For ca et år siden valgte jeg "dum som jeg var" at køre en
t-bol kur. Yes det billig og det var dem Arnold spiste :idea: Der skete selvfølgelig det at jeg blev shut down. Og måtte oppe dosis til 7-8-9-10 tabs om dagen for at mærke noget. Jeg fik pufy nippels lille øm perle under v brystvorte. Shiit det lort skulle ikke aromatisere. Startede nolva og clomid.
hævelsen faldt og knuden forsvandt næsten. Og jeg tabte hurtigt 4 kg væske. DET VAR SGU EN MILD D-BOL JEG HAVDE FÅET.

Nå lang histore kort. 8 måneder efter 100% clean fik jeg tilbagefald. Skrumpeløg øm vorte og knuden kommer tilbage. Fuuck fare til lægen. Og siger jeg har en knude. Han mærker og mener ikke det er noget at bekymre sig om. Bare lidt hormon forstyrrelse. Og vil ikke engang tage en blodprøve. Det normaliserede Sig efter en uges tid men knuden var der større end ever.

Så derfor har jeg måtte fremrykke min kur. Og har nu kørt letro i en uge og knuden er helt væk:-D
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Jan 25th, '15, 12:46

Dagens træning:

Squat (i smith der var lige plads)
90kg x 8
110kg x 7
110kg x 6
90kg x 8

Calf press machine.
156kg pyramid down to 75kg
10-15 reps vist 9 set. (Insane pump)

Seated shoulder press/
lat raises. DB.
24/10kg
27,5/10kg
30/10kg
24/10kg x 8 reps

Incline biceps curls. DB.
16kg x 8. 4 sets

Cabel triceps extension rope/
Reverse grip triceps pushdown.
27,5/27,5. 4 super sets.

cabel biceps curl rope.
4x4 sets.

Shoulder press machine/
shrug
4x4 sets

Mave 4 sets.

1 times hit træning.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby vildgut » Jan 25th, '15, 13:28

Synes din ben, skulder og arm træning mangler balance, du giver din ben mindre eller kun lige så mange set som dine arme og skulder. Dine ben har meget mere mulle siddende end resten af din krop så medmindre du kører vedligehold så ville jeg oppe ben øvelserne.
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby MrAnonynom » Jan 25th, '15, 13:59

vildgut wrote:Synes din ben, skulder og arm træning mangler balance, du giver din ben mindre eller kun lige så mange set som dine arme og skulder. Dine ben har meget mere mulle siddende end resten af din krop så medmindre du kører vedligehold så ville jeg oppe ben øvelserne.

Vildgut har en meget vigtig pointe.
Du ender ud med en ubalance i din overkrop, som på sigt vil føre til skader.

Sørg for at der er ligevægt imellem dine trække og skubbe øvelser.
Tester man for sand i fissen på BB.dk?

Har du overhoved læst på enmet eller spiller du bare ditlev med dit helbred??? - Snuden

"If fat could turn to muscle, we would have a lot of Mr. Olympias out there, given the rate of obesity in western society!"
MrAnonynom
Moderator
Moderator

Postby Ceasar » Jan 25th, '15, 14:17

vildgut wrote:Synes din ben, skulder og arm træning mangler balance, du giver din ben mindre eller kun lige så mange set som dine arme og skulder. Dine ben har meget mere mulle siddende end resten af din krop så medmindre du kører vedligehold så ville jeg oppe ben øvelserne.

Nu ved jeg ikke om det er tilfældet her, men jeg træner selv ben mindre en andre muskelgrupper. Da jeg har meget let ved at få masse på og hvis jeg gav dem fuld smæk, så ville jeg være t-rex mode :)
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
30.3%

Postby vildgut » Jan 25th, '15, 14:53

Ceasar wrote:Nu ved jeg ikke om det er tilfældet her, men jeg træner selv ben mindre en andre muskelgrupper. Da jeg har meget let ved at få masse på og hvis jeg gav dem fuld smæk, så ville jeg være t-rex mode :)

vildgut wrote:.......så medmindre du kører vedligehold så ville jeg oppe ben øvelserne.

Det er fint hvis TS er tilfreds med størrelsen af sine ben så kan 2 øvelser jo fint være vedligehold, jeg kender dog flere som laver klassikeren og kun træner overkroppen og får knæskader så snart de vil spille fodbold eller lign. pga. benene overhovedet ikke er trænet til et tungt og højt liggende tyngdepunkt :)

TS har ikke postet billeder så vi kan ikke vurdere om han har samme far som Quadzilla ;)
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby Built2last4ever » Jan 25th, '15, 21:17

Ceasar wrote:

Nu ved jeg ikke om det er tilfældet her, men jeg træner selv ben mindre en andre muskelgrupper. Da jeg har meget let ved at få masse på og hvis jeg gav dem fuld smæk, så ville jeg være t-rex mode :)

"If God wouldn't have wanted us to masturbate, he would have given us little T-rex arms"... eller noget!

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby bullyboy » Jan 26th, '15, 19:53

Tak for indputne.

Ja jeg ved godt det ikke er mange ben øvelser. Men har det os lidt som ceasar. Føler de er meget godt med.
Laver os stif leg deadlift. For baglår.

Skal nok lige få taget et par billeder snart.

Dagens træning:

Deadlift.

110
120
120
110

Benchpress/
Bor barbell

80/75
80/75
80/75
70/60

Machine flys/
reverse flys Db
4x4

Pulldown/
cable rows
4x4

Incline Db press
x4 32kg

Efter 10 timers arbejde vel af mærke:-D

Jeg skifter lidt rund på øvelser og rækkefølgen fra gang til gang. Da det er et lille center og jeg desværre skal dele med andre :twisted:
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Jan 28th, '15, 18:40

MorgenVægten siger 82kg og spejlet siger lidt lavere fedt% meen kan jo os være letroen der tørre mig lidt ud.
Glæder mig til at trappe ud af letroen så jeg kan mærke den fulde libido effekt.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby Built2last4ever » Jan 28th, '15, 21:12

He he he... selv på letro er min diller som en teltpæl I et cirkus telt.

gad vide hvad der sker hvis jeg stopper mit letro indtag.... :twisted:

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Animalrage » Jan 28th, '15, 23:10

Built2last4ever wrote:He he he... selv på letro er min diller som en teltpæl I et cirkus telt.

gad vide hvad der sker hvis jeg stopper mit letro indtag.... :twisted:

Det ik altid sådan det virker hvis du stoppede letro så måske ville du ik have en teltpæl :D
Do you even lift bro?

R.I.P Zyzz <3
Animalrage
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
11.3%

Postby bullyboy » Feb 1st, '15, 19:13

Tid til opdate.

Jeg er nu trappet helt ud af letroen. Og er blevet normal igen. Blev sgu lidt depri til sidst. :?
Syntes os det har under trykket testen lidt. Kan i vertfald mærke suset på fuld damp nu. Sexlivet kører på fuld damp igen 8-) så konen er os glad :lol:

Jeg får stadig et lille trælår/træballe især efter squat. Men det er nok pga de 300mg pr ml.

Styrke mæssigt er der ikke sket det helt store. Men pump og ømme muskler er helt insane! Efter træning. Jeg kan sgu mærke lortet gror :D
Jeg har lige holdt 2 vile dage. Så fra imorgen skal den bare have fuld gazz
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby HighDude » Feb 1st, '15, 20:40

bullyboy wrote:Tid til opdate.

Jeg er nu trappet helt ud af letroen. Og er blevet normal igen. Blev sgu lidt depri til sidst. :?
Syntes os det har under trykket testen lidt. Kan i vertfald mærke suset på fuld damp nu. Sexlivet kører på fuld damp igen 8-) så konen er os glad :lol:

Jeg får stadig et lille trælår/træballe især efter squat. Men det er nok pga de 300mg pr ml.

Styrke mæssigt er der ikke sket det helt store. Men pump og ømme muskler er helt insane! Efter træning. Jeg kan sgu mærke lortet gror :D
Jeg har lige holdt 2 vile dage. Så fra imorgen skal den bare have fuld gazz

600 mg rent test burde give en styrkeforøgelse. Hvorlænge har du været igang nu?´Jeg kan tydeligt mærke på styrken, når jeg køre 500-750mg sust, også efter kort tid. Spiser du nok? :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
39.6%

Postby bullyboy » Feb 1st, '15, 21:03

Jeg er i 4. Uge har lige skudt 8. Gang idag. Ja jeg spiser godt og meget.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby HighDude » Feb 1st, '15, 23:14

bullyboy wrote:Jeg er i 4. Uge har lige skudt 8. Gang idag. Ja jeg spiser godt og meget.

Så er det også først nu her, at der begynder at komme skred i det. Glæd dig :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
39.6%

Postby bullyboy » Feb 3rd, '15, 20:32

Dagens træning ben /skulder/arme

Squat.
80. X8
100 x8
110 x7
120 x2 (new max)

Standng Military/seated calf raise
45/50 x4

Lat raise/seated incline biceps curl
10/16 x 4

Reverse grip triceps pushdown.
27,5/27,5. X4

Overhead cable curl/shrug
14/24 x4

Hamstring/mave. X4

Puhhha jeg er begyndt at lugte under armene :cry:
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Feb 5th, '15, 20:04

Ja tak!

Så er styrken kicked in :twisted:

140kg I deadlift. I 4 Set. 5 reps. Og jeg følte jeg kunne klare mere. Men det må vente til næste gang.
nu er det bare som en hest har sparket mig i ryggen.
Og lidt styrke frem gang i pulldown/cable row.
Alt i alt en fed træning glæder mig til imorgen

Edit. DL var dog i Smith. Vægt skive hævet 10 cm over jorden
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby vildgut » Feb 5th, '15, 21:43

Dødløft i smith SKAM DIG!

Det gør du aldrig igen. Smith er kun til lave/moderate vægte.

Tung dødløft handler meget om teknik og det får man satme ikke i smith rack SKAM DIG! PUHA, havde du været i mit center havde jeg vappet dig en for det der ;D

Find ud af hvordan man dødløfter rigtigt før du går amok i vægten ellers så er du godt på vej til en potentiel og måske permanent ryg skade. også er det det. bare spørg de gutter herinde som har kneppet deres lænd.
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby bullyboy » Feb 5th, '15, 22:21

vildgut wrote:Dødløft i smith SKAM DIG!

Det gør du aldrig igen. Smith er kun til lave/moderate vægte.

Tung dødløft handler meget om teknik og det får man satme ikke i smith rack SKAM DIG! PUHA, havde du været i mit center havde jeg vappet dig en for det der ;D

Find ud af hvordan man dødløfter rigtigt før du går amok i vægten ellers så er du godt på vej til en potentiel og måske permanent ryg skade. også er det det. bare spørg de gutter herinde som har kneppet deres lænd.

Tag lige en slapper knægt!
hvor længe er det lige du har trænet?
jeg har været medlem i 14 år!
tror du selv jeg løfter på 140 kg uden at have tekniken?
og nej jeg løfter normalt ikke dl i Smith.
det der med at vappe er vist nemt bag skærmen!
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby vildgut » Feb 6th, '15, 07:17

Havde ikke fået med du havde løftet i 14 år. Det var nu også sagt med ";D" så det er sagt med et glimt i øjet.

Dog hvis du påstår du har den rigtige DL teknik så ville du også vide smith racken er ikke stedet til DL imo. Men din krop bare en heads up.
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby bullyboy » Feb 6th, '15, 12:10

Helt iorden. Bare fordi man er ny på mz er man ikke ny i gamet ;)
Jeg har dog ikke dødsløftet i alle 14 år:-) og holdt en pause på ca 2år.(and got fat)(dumme kælling) Og her iår har jeg købt og renoveret hus. Og tabt 6kg. Dem har jeg gainet igen uden ass fra september til slut december. Ren muscle memory og kød.

Jeg skrev også i min post: dog i Smith som ikke optimalt 3 tosser campede mit dl spot.
Med hensyn til teknik løfter jeg straight op fra midt af fod. Og der er ingen forskel for mig om det er Smith eller Aj. Jeg ved dog ikke om det er anderledes hvis man har lange ben eller små lår. Om man skal trække skråt.
men tak for bekymringen.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby medk » Feb 6th, '15, 12:49

bullyboy wrote:Og der er ingen forskel for mig om det er Smith eller Aj.

Alt andet lige bør du kunne trække flere kg. i smith stativet, fordi du i højere grad isolerer de involverede muskelgrupper og teknikken derved slet ikke er den samme. Du skal bare rive op af fuld smadder uden at koncentrere dig om balance eller noget som helst... Der burde i hvert fald være en forskel og det bør ikke give det samme ! :)
medk
Din vægt: 20kg
Din vægt: 20kg
Progress to next rank:
78%

Postby Built2last4ever » Feb 6th, '15, 13:05

Hvis man kan føre øvelser ud I livet med seriøs mind to muscle og focus og squeeze etc etc etc. Så er det sgu det samme. Maskine eller fri vægt.

What's the best - free weight or machine?

Svaret er - Ingen af dem er bedre end den anden.

Med lorte teknik kan man hive mere end med seriøs teknik og squeeze og TUT og og og og. Så uanset hvad man fucking træner og om det er smith, maskine eller free weight, så er det op til ens måde at udfører øvelsen på der tæller mest.

Nogen gange er det jo fedt at man kan udfører en øvelse uden at tænke på teknik. At man bare kan flytte vægten fra a til b er jo fedt til tider. Og andre gange er det vigtigt at man træner balance og og og oveni øvelsen.

Men I sidste ende er vi ude I at vi skal træne en muskel der ikke ved om vægten et ny, gammel, I en maskine, fri vægt, udenfor, indenfor, i Dk, NL, UK etc etc etc etc etc.... got my drift?

You are the boss of your own lifts...

Med 14 år på bagen kan ham med sikkerhed få ligeså meget ud af smith DL as he could in the DL rack....

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby bullyboy » Feb 6th, '15, 13:07

medk wrote:
bullyboy wrote:Og der er ingen forskel for mig om det er Smith eller Aj.

Alt andet lige bør du kunne trække flere kg. i smith stativet, fordi du i højere grad isolerer de involverede muskelgrupper og teknikken derved slet ikke er den samme. Du skal bare rive op af fuld smadder uden at koncentrere dig om balance eller noget som helst... Der burde i hvert fald være en forskel og det bør ikke give det samme ! :)

Helt enig:-)
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby MrAnonynom » Feb 6th, '15, 18:04

Pas lige på gangsta attituden.
Vi er vel alle venner :)
Tester man for sand i fissen på BB.dk?

Har du overhoved læst på enmet eller spiller du bare ditlev med dit helbred??? - Snuden

"If fat could turn to muscle, we would have a lot of Mr. Olympias out there, given the rate of obesity in western society!"
MrAnonynom
Moderator
Moderator

Postby vildgut » Feb 6th, '15, 20:11

Jeg siger ikke maskiner er skidt slet ikke det er rigtig godt til variation jeg ville dog aldrig kører tungt i smith racks de er godt til at lave variationer på vinkler osv. Men tunge DL's i smith det er virkelig over min forstand hvordan jer selv garvede løfter ikke kan se noget galt i det så tror jeg ikke i forstår hvad der skal i et DL ved høje vægte trykket på rygsøjlen er en hel anden. Men whatever jeres ryg :)

Men som sagt gør hvad du føler rigtigt og hvis det giver dig noget jamen så fint. Og forstår godt at du til en hver tid fortrækker den fri vægt i DL.

men skal vi lade det ligge så det ikke smadre loggen
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby bullyboy » Feb 9th, '15, 20:44

Morgen vægten sagde 83,3 og det er til at se 4 abs nu. Men kun om morgen:-) Det da meget godt når man ikke har gjort noget rigtig for det.

Dagens træning
Bryst ryg

Deadlift
80 x 8
110x8
130x7
140x4

Incline db/one arm db row
32-38/30-32 x8 4sets

Incline cable fly/reverse flys
15/10 4 sets

hammerstrength row wide/puldown
4 sets

Wide dips chest way 4x12 body weight

Min bulk T-shirt strammede godt idag lignede noget der var ved at revne. Tog mig selv i at flexe lidt mere end normalt idag. Rigtig god træning.
Jeg troede jeg ville få mere energi. Men det er sgu kun i centeret :twisted: når jeg er hjemme sover jeg når jeg ikke spiser:-) med ømme arme DEJLIGT
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Feb 11th, '15, 17:02

Træningen igår var ikke det helt vilde ca det samme som 3feb så det gider vi ikke.
Skulle nok ha taget en hviledag men den holder jeg idag hvor der skal stikkes. Det har gjort en stor forskel efter jeg at begyndt at holde hviledag onsdag og søndag hvor der stikkes. Ingen trælår.
Jeg er lige begyndt på en ny plads. Kun 8 km hjemmefra så det er op på cyklen fra imorgen :D
Det skal gøre godt med noget cardio. Meen så må jeg flyde en rygsæk med madpakken :lol:
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Feb 13th, '15, 20:15

Dagens træning ben /skulder/arme

Squat.
80. X8
110 x8
110 x8
120 x6

Standng Military/seated calf raise
45/50 x4

Lat raise/reverse fly
12/10 x4

Ez-bar curl/Ez-bar triceps
35/35 x4 (virkelig fedt pump i hele armen)

Robe hammer curl/triceps reverse press
x4

Shrug/hamstring
x4

Det fede ved mit nye trænings program. Det er at der ikke er noget program. Andet end muskel grupper og ca antal øvelser. Jeg stiger ikke så hurtigt i øvelserne som hvis det var fast Program. Men til gengæld er musklerne lige overrasket hver gang:-D så kan jeg fra gang til gang skifte fokus punkt. Hvor jeg lige mangler lidt ekstra.

Jeg har besluttet at smide 50mg anavar ind ed. De sidste 7 uger. Når de nu alligevel bare ligger i skabet og kalder :D

Forresten har fået min første bivirkning: en bums på nakken. Har ellers ikke haft nogle siden jeg startede på AI. Når ja så er der lige lugten af sved. Som jeg ellers er forskånet for:-)

kosten spiller bare Max kun et Chest meal om ugen. Ingen øl siden nytår(folk tror jeg er blevet syg) :lol:

Go fredag.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby vildgut » Feb 13th, '15, 21:19

Ville droppe de der anavar de rådner ikke gem dem til næste gang:) du ruller allerede 600mg EW det er mere end rigeligt til en jomfru kur og faktisk lidt i overkanten men fred være med det.
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Re: bullyboy's vej til toppen!

Postby bullyboy » Feb 16th, '15, 19:58

Morgen vægten 85,2
Der røg lidt boller og lagkage i dieten lørdag :roll:
halvvejs i kuren og gainet 5kg så det går da meget godt.

Jeg har kørt var 2 gange før. Så det er ikke helt jomfru.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Feb 21st, '15, 15:56

Lige en opdate.

Efter anavar i 5 dage. Har jeg fået det energi boost jeg har ledt efter. Hvor testen alene kun har givet mig længere restitution tid og mindre intense træninger. Jeg er ikke så træt og sover ikke så længe mere. Men de pumps jeg får ved helt almindelige ting er for fedt.

Dagens træning stod på ben skulder arme.

Squat fik jeg taget 4 reps med 130kg.

Sluttede af med 2 gange superset biceps/triceps som sædvanlig.
det har så resulteret i at jeg ikke kan noget nu :twisted: det er en kamp bare at skrive her inde Haha. Tror jeg vil smide mig på sofaen i foster stillig og bygge muskler.
elsker var :D
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Feb 22nd, '15, 09:02

Image

Fandt lige denne artikel. Jeg vidste slet ikke jeg trænede som Arnold 8-) det skal da prøves i næste uge
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby Built2last4ever » Feb 22nd, '15, 09:32

Og det tror du paa er A. S. workout routine!???

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby bullyboy » Feb 22nd, '15, 10:32

Built2last4ever wrote:Og det tror du paa er A. S. workout routine!???

Tja en artikel i flexonline.com tror jeg sgu den er god nok

http://www.flexonline.com/training/arnold-schwarzenegger-bodybuilding-king-supersets
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby Built2last4ever » Feb 22nd, '15, 10:50

Okay..

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby bullyboy » Feb 23rd, '15, 10:33

Har lige prøvet at tage et par billeder. Ikke de bedste men det da en start.
Image
Image
Image

Edit. Prver en anden gang. Nu skat der trænes bryst ryg :arrow:
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Re: bullyboy's vej til de 100kg

Postby bullyboy » Feb 28th, '15, 19:21

Jeg bliver simpelthen nød til lige at lave en opdate :D
efter en stille og rolig uge hvor der ikke er sket det store med vægten. Hev jeg lige fat i et måle bånd og mine gunz er kommet op på 40,5. (Har aldrig været over 39,5)
Og så er de sten hårde :twisted: det viser anavar'en er begyndt at virke.

Jeg er os begyndt at få lidt små problemer.
Alle mine jeans ellers med brede ben sidder så stramt at det er ubehageligt.
Mine T shirts ligner noget der er ved at springe. Men det gør jo ikke noget :D
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby vildgut » Feb 28th, '15, 21:52

Er jeg den eneste der tænker på Tony Stark på det første billede ;D?
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby bullyboy » Mar 2nd, '15, 20:27

vildgut wrote:Er jeg den eneste der tænker på Tony Stark på det første billede ;D?

Ja hvorfor tror du jeg er så stærk haha
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Mar 2nd, '15, 21:00

Jeg Har lige haft den fedeste træning. Det virkelig længe siden jeg har givet den så meget gaz. :shock:
Det skyldes nok jeg har været tvunget til at holde 2 hviledage i træk. Og haft de vildeste apstinenser.
Har kun lavet et par hunderede crunches den ene dag. Men det gav kun pump i biceps og midt bryst (hva nu det :D )

Dagens træning
Bryst ryg
gået op til 10-12 reps

Deadlift
80 x 12
120x10
140x10
150x2 (new max)
80x12
Incline db/incline ez-bar row
32-38/60 x10. 4sets

Incline cable fly/reverse flyes
15/10 4 sets

Pulldown/
cable rows. (Alle de små og 3 store skiver)
4 superset af 10 reps

Decline cable flyes/cable straight arm pulldown
4 sets 10 reps

Jeg holdt stort set ikke nogle pauser mellem setne idag. Andet end lige at drikke og tøre sved af panden :D
Det var lige så folk sad med åben mund og gloede :o
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Next

Return to Logbogen