!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

bullyboy - under construction!

Log din træning, kost, kur, smart drugs - you name it, we read it!

Re: bullyboy's vej til de 100kg

Postby bullyboy » Mar 8th, '15, 07:07

Vægten siger 87,5 til morgen. Og jeg har 4 uger til bage af kuren. Det sgu da meget godt. Det skal siges at jeg ikke har taget fedt på kun gået lidt ned i f%

Tankerne flyver rundt i hoved.
skal til at blande hcg, snart til at skyde eod er 4 spots virkelig nok? Eller skal jeg stikke en nål i skulderen :o

Værst af alt det er snart sommer og jeg er ved at være godt træt af mit bulkede look. Har bulked siden august. Som jeg lige regner det kan jeg først begyde at tænke på at cutte i juni. Hvis jeg ikke vil smide det igen.

Men jeg tror jeg bruger de sidste 4 uger på at brænde lidt fedt uden at gå helt i underskud. Med Low carb og massere cardio
The only time Success comes before Work is in the dictionary
bullyboy
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
38%

Postby HighDude » Mar 8th, '15, 12:01

bullyboy wrote:Vægten siger 87,5 til morgen. Og jeg har 4 uger til bage af kuren. Det sgu da meget godt. Det skal siges at jeg ikke har taget fedt på kun gået lidt ned i f%

skal til at blande hcg, snart til at skyde eod er 4 spots virkelig nok? Eller skal jeg stikke en nål i skulderen :o

Værst af alt det er snart sommer og jeg er ved at være godt træt af mit bulkede look. Har bulked siden august. Som jeg lige regner det kan jeg først begyde at tænke på at cutte i juni. Hvis jeg ikke vil smide det igen.

Men jeg tror jeg bruger de sidste 4 uger på at brænde lidt fedt uden at gå helt i underskud. Med Low carb og massere cardio

4 spots med hcg?

Altså, når jeg skyder hcg og hgh, så skyder jeg sku overalt på kroppen. Jeg skyder i patter, maven, hofter, hvor jeg nu kan finde et sted der er fedt nok. Så slå dig løs :)

Og skyd HCG med insulin nåle. Det lyder til at du skal skyde med alm nåle. Det er unødvendigt :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
39.6%

Postby bullyboy » Mar 8th, '15, 13:43

HighDude wrote:
bullyboy wrote:Vægten siger 87,5 til morgen. Og jeg har 4 uger til bage af kuren. Det sgu da meget godt. Det skal siges at jeg ikke har taget fedt på kun gået lidt ned i f%

4 spots med hcg?

Altså, når jeg skyder hcg og hgh, så skyder jeg sku overalt på kroppen. Jeg skyder i patter, maven, hofter, hvor jeg nu kan finde et sted der er fedt nok. Så slå dig løs :)

Og skyd HCG med insulin nåle. Det lyder til at du skal skyde med alm nåle. Det er unødvendigt :)

Hehe nej det er test p jeg skal til at skyde de sidste 2 uger :D men jeg satser på 4 spots er nok der går jo alligevel 8 dage imellem så.
Hcg 'en ryger bare i maveskidet :D det har jeg styr på. Fik vist lige rodet det hele sammen.
Jeg skal til at blande hcg, steril vand og benzyl alc. Så det skal nok blive spændende
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Mar 11th, '15, 21:18

Så fik jeg mixet min hcg.
Håber sgu jeg har gjort det rigtigt :? Jeg plejer ellers at være god til mat men lige at regne i iuprml :?: :geek:
Jeg mixede 6ml steril vand o,o6 ml benzyl alc. Med 5000iu. Det bliver til 300 iu i 17 skud eod. Så må vi se om det slår til :D
Det svie/brændte lidt efter min første injekt. Men der er intet at se eller mærke nu her efter et bad. Andet end det kilder lidt i kuglerne :D

Jeg er begyndt at mærke lidt begyndende gyno igen. Så starter op på letro igen. Det ender nok med en operation hvis den bliver ved med at dukke frem.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Mar 13th, '15, 21:10

Når drenge piger og orakler!
Jeg kan lige så godt indrømme det. At jeg er hoppet helt med på TUT og carb cycling bølgen :D

Dagens træning gik rigtig godt. Det var bryst ryg der stod for skud. Jeg havde taget min gasp undertrøje på i andledning af disco pumper fredag. Denne uges Low carb har virkelig båret frugt. Der var tydeligt mange ekstra markeringer som har været væk noget tid. Og kunne virkelig nyde min ny vunden masse :D
Jeg har os fundet ud af hvad den dybe udskæring der er på undertrøjen er til. Det er sgu til at gå og flexe mid Chest 8-)

Vægten er gået lidt ned denne uge. Men det er os fint at blive mere Lean op til sommer.
er man et skarn hvis man allerede planlægger næste cycle til september?
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby Built2last4ever » Mar 14th, '15, 12:05

bullyboy wrote:Når drenge piger og orakler!
Jeg kan lige så godt indrømme det. At jeg er hoppet helt med på TUT og carb cycling bølgen :D

Dagens træning gik rigtig godt. Det var bryst ryg der stod for skud. Jeg havde taget min gasp undertrøje på i andledning af disco pumper fredag. Denne uges Low carb har virkelig båret frugt. Der var tydeligt mange ekstra markeringer som har været væk noget tid. Og kunne virkelig nyde min ny vunden masse :D
Jeg har os fundet ud af hvad den dybe udskæring der er på undertrøjen er til. Det er sgu til at gå og flexe mid Chest 8-)

Vægten er gået lidt ned denne uge. Men det er os fint at blive mere Lean op til sommer.
er man et skarn hvis man allerede planlægger næste cycle til september?

TUT pg Carb pedal hele vejen.... yeahhhhh!

Og planlægning IS THE KEY.... Så du er alt andet end et skarn. Planlæg godt og seriøst... køb alt hjem og keep it simple og du får thumps up herfra.
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby HighDude » Mar 15th, '15, 21:02

Hold kæft hvor er det fedt at flere køre med carb cycling herinde.

Det ender jo med at om et år eller to, så er vi ikke andet end ripped bæster herinde. MZ skal sku gøres stort, og med stort så mener jeg KÆMPE! :D

Carb cycling er the shit. Det skal du nok hurtigt finde ud af ;) :twisted:
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
39.6%

Postby bullyboy » Mar 20th, '15, 19:58

Må hellere se at få logget lidt igen.
Mit mini cut kører rigtig godt. Jeg er kommet nede på 85kg morgen vægt. Så der er røget ca 2,5 kg væske og fedt. Jeg har slået bremsen lidt i igen så jeg ikke svinder helt ind :D jeg kunne godt tænke mig at bytte 2 kg fedt med muskler her de sidste 3 uger.

Dagens træning blev taget til et helt nyt level. Jeg orkede ikke at kører tung dl idag. Og der var 60 kg på stangen så jeg tænkte jeg kører mig bare død i high rep

Bryst og ryg. 100% TUT i alle øvelser og kort til ingen pause.

Bor/stiff dl. 60kg

16/16
18/18
20/20
20/20

Bench/machine flys 60/54kg

16/16
18/18
20/20
20/20

Cable pulldown/ cable row

16/16
18/18
20/20
20/20

Cable dicline fly/ reverse db flys

16/16
18/18
20/20
20/20

Så blev det til pullover og pull ups til sidst.
Jeg er begyndt at få nogle vilde bryst kramper. Ikke i selve bryst øvelserne men når jeg går over til ryg. Så jeg skal lave nogle meget smærtefulde stræk øvelser ind imellem. Men va faen er det ikke smærte vi træner for? Det er det i vært fald for mig :twisted:
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Mar 31st, '15, 21:40

Når så vi igan, igen. Efter en lille uges pause 6 dage for at være præcis. (det skide job tager for meget af ens fritid)
Har jeg nu været nede og træne mandag og tirsdag. Og har banket kroppen godt igennem.
Det er vildt hvad en lille pause kan gøre ved kroppen. Det er som at være helt ny igen. De Doms og pumps jeg får er for sindssyge :D
Det er noget jeg er begynd på at holde en uge til 10 dages pause når jeg kører surt/ stagnere. Og det virker :twisted:
Jeg starter på test p i morgen. Så det glæder jeg mig til at prøve. Og at give den fuld skrue her i påsken.
Vægten ligge stadig på 85kg. Jeg mangler kun lige lidt fedt på maven. Jeg er så uheldig at stort set alt fedt sætter sig der og på love handels.
jeg har tydelige blodårer på skuder og arme. Abs er pænt tydelige om morgenen.

Kører stadig 16-20 reps. 100 tut i alle øvelser. Og stadig en del super set
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Apr 2nd, '15, 07:52

Jeg skød 100 mg test p i går aftes. Og jeg har dårligt kunne sove i nat på grund af det rush det gir. I hele kroppen.
er det virkelig så meget mere potent?
eller er det bare fordi jeg har test e i kroppen i forvejen.
Men glæder mig til at se hvad jeg får ud af de sidste 2 uger.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bmw-freak » Apr 2nd, '15, 13:46

bullyboy wrote:Jeg skød 100 mg test p i går aftes. Og jeg har dårligt kunne sove i nat på grund af det rush det gir. I hele kroppen.
er det virkelig så meget mere potent?
eller er det bare fordi jeg har test e i kroppen i forvejen.
Men glæder mig til at se hvad jeg får ud af de sidste 2 uger.

Tvivlsomt at det dit test p du kan mærke, nok nærmere det adrenalin rush det giver at skyde.
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby vildgut » Apr 2nd, '15, 16:04

Hvordan går det med blodtrykket? Dyrker du Cardio?
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby bullyboy » Apr 2nd, '15, 17:27

Mit blodtryk fejler ikke noget og jeg cykler 20 km om dagen. I højeste tempo:-) 2x 10km
Men jeg får altså et rush af testen om det så er adrenalin ved jeg ikke :D
fik det os på samme måde da min test e rigtig begyndte at kicke ind.

Jeg er nået til den konklusion af jeg skal skifte komponenter lidt oftere i min næste kur. Det var som om kroppen havde vendet sig til testen uge 10 og jeg ikke rigtig syntes det gav mig noget. Eller hæve dosen under vejs. Eller bare en kortere kur.

Min træning i dag gav mig de vildeste pumps. Og jeg gik fuldstændig omkuld af udmattelse da jeg kom hjem. Det er mange uger siden jeg havde det sådanne sidst.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Apr 2nd, '15, 17:55

Jeg har faktisk en sjov historie, der faktisk ikke er så sjov enda!
Nu har jeg brugt 2 en halv viral test e. Egentlig været godt tilfreds. Jeg syntes dog at nr 1 og 3 virkede bedre end nr 2. Hvis det giver mening. Jég åbnede så min test p af et andet mærke. Men proppen sad virkelig fast :shock:
De andre var pakket ind i papir og tape over proppen. For sikker transport tænkte jeg. Og når jeg fjernede tapen røg proppen bare af :o
Så tænker jeg at der kan være en der har "cuttet" min test? Og fyldt madolie i :twisted:
De er ellers ikke kendt for at være under doseret.

Det er noble test e
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Apr 4th, '15, 07:45

Nu har jeg stukket mig med hcg i ca 4 uger. Og mit maveskind er simpelhen blevet så ømt.
Jeg ved ikke om det bare er mig der har sejt maveskind 8-) eller om det er for billige sprøjter. Syntes alle skriver de går smærte frit ind.
sådanne går det ikke her kan jeg ligeså godt fortælle jer :shock: jeg skal virkelig trykke til. Og er flere gange blevet nød til at borer lidt med nålen. For at få den gennem hudlaget.
de hedder BD Micro-fine+ 29g 1ml insulin sprøjter.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Apr 10th, '15, 18:47

Tid til opdate.

Jeg havde ikke meget tid til træning i dag. Så jeg valgte 4 øvelser Bench/ bent over row/ fly / pull down. De blev udført så langsomt jeg kunne og med fuld muskel kontrol. Og lige så mange reps jeg kunne i hver set mellem 20 og 30 reps. 6 set. Total muscle burn 8-)
Jeg ærger mig over at jeg ikke er hoppet på det her noget før for fuck det virker......tak b2l4e for reminder :) jeg har os læst lidt ind i det og der er faktisk mange proffer der bruger/brugte det.
Man er bare blevet banket ind i hoved så længen at det er 8-12 reps der dur :evil: så det er helt klart noget jeg vil fortsætte med. Men stadig skifte ca hver 30-60 ende dag. Noget ala 6-8, 10-12, 20+

Ang. Min test p den er for vild i forhold til min test e. Så det er helt sikkert der er test p i min næste kur.
Fedt jeg er en af de få der bliver helt høj af test 8-) jeg har overvåget mit blodtryk de sidste dage og alt ser fint ud. og jeg skal stadig ikke skydes efter kl 7 for så får jeg en alt for urolig søvn.
Det var planen at jeg skulle skyde 150 mg test p eod for at matche min 600mg test e. Meen jeg startede på 100 og blev blown away. Så der fortsætter jeg :)
Good weekend boys and girls
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Apr 16th, '15, 20:35

Så kom dagen jeg måtte skyde min sidste test p i går. En meget blandet følelse. Glæde over det er slut og jeg kommer helt sikkert til at savne mine stunder alene med "sprøjten"
Nu skal jeg så have planlagt min næste cycle til om 5-6 måneder. Glæder jeg mig da til og studere nye prebs :geek:

Jeg må nok erkende at der er langt til de 100kg :) Men er ellers godt tilfræds med mine resultater. Vægten er 84 her efter mit lille cut.
Jeg har desværre ikke haft præcis fedt% målinger. Men må nok erkende over for mig selv og andre at min bf nok har ligget omkring de 18-20% før kur.
Mit gæt vil være at jeg har gainet de 4 kg og tabt 4+kg fedt.
Jeg har nogle mål liggende fra et år tilbage og vil prøve at lave en sammenligning her i weekenden. Og måske prøve at tage et billede.
Det er selvfølge svært at se sine egene gains. Jeg syntes nu bare jeg ligner mig selv med lidt mindre tøj :D
Jeg har gainet jævnt over hele kroppen og har stort set samme symatri. Så må jo gøre noget rigtigt. Kun mine hamstrings er vokset meget. Med de var os meget forsømt før pga dårlig knæ.

Jeg er starter på 6-8 reps 4 set + et drop for at holde styrken under pct.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby vildgut » Apr 16th, '15, 21:07

Ville vente med at dømme til væske har forladt kroppen regn med 2 uger og se der hvad du er endt med efter en lowcarb dag. og ja faktisk først efter PCT du får det endelige resultat :)
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby bullyboy » May 5th, '15, 14:44

Så er jeg ved at være på toppen igen efter 2 hårde ugers pct :? Den første uge var godt nok slem :o næsten på randen til depression. Den clomid sætter nogle skøre tanker i hoved. Men jeg er glad for jeg havde mig kone til at holde humøret oppe.
Træningen blev passet men uden den helt store energi. Ja og så er jeg faldet i vandet et par gange (med sprut og hvad der dertil hører)
Men nu er jeg på toppen :D alt er fuld størrelse og virker som det skal ;) jeg kan lige frem mærke en forhøjet test i kroppen. Det kan jo godt være den aromasin jeg tar lige gir det boost.
Hct'en har virkelig hjulpet mig meget til hurtig recovery. Så det er fast i min mct/pct frem over.

Ja vildgut jeg tabte et par kg væske. Med de røg sgu fra mave og lovehandels så det var sgu lækkert :D
Alt i alt ligger min nuværende vægt 7 kg over sidste sommer(cuttet) og jeg har sammen eller under f% nu :D Det er jeg sgu godt tilfreds med 8-)
Lige nu kører jeg lidt kontroleret bulk og har øget min creatin til 10g for at holde på vægt og væske.

Det jeg har lært under kuren med high rep og tut har virkelig givet mig blod på tanden til mere :arrow:
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » May 16th, '15, 18:36

Fredag og lørdags træning.

Bench/ machine fly
5 superset high rep, fokus på tut og squeeze.
og Pyramid op and down.

Fixed bor på skråbænk/ reverse fly Db.

Pullover / mave
5 superset

Pulldown /cable row.

Chest dips.
slut.

Squat
5 set high rep.

Military press/ Calf raise.

Lat raises/ hamstring

Ez bar overhead triceps/ Db overhead triceps.

Ez bar curl/ Db curl

Og så lige et cable superset triceps/biceps.

Jeg er gået tilbage til mit superset program. Det er mærkeligt jeg har mindre brug for pauser nu end når jeg er på ass :?:
jeg er bare gået over til superset af samme muskel. Og det giver virkelig pote. Mit pump jeg fik i armene var vildere end på anavar 8-) og de dunker stadig :o
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Re: bullyboy - kur 2.0 under construction

Postby bullyboy » Jul 25th, '15, 09:25

Jeg har været væk noget tid fra MZ noget tid nu. Sys lige det døde lidt ud :( Men nu er jeg tilbage.

Begyndte at bulke efter endt kur og nåede op på 82 (3 kg mulle fedt og væske)
Har nu cuttet 3 uger her op til min ferie.

Er rigtig godt tilfreds med min "første" kur Syntes jeg har holdt godt på mine gains. Her 3-4 måneder efter kur.
selom jeg ikke gainede så mange kg lærte jeg meget om min krop og min træning.

Træner nu 100% efter pump fra opvarmning til sidste set. Så det er slut med ego løft når man har varmet op med 30+reps så er man ligsom igang 8-)
Tut bliver kørt i alle øvelser dog ikke 100% i dl og squat.
skifter med at køre fra tung til let eller omvendte.
Prøver så vidt muligt at ændre i øvelser og rækkefølge fra gang til gang.

Det bedste er jeg intet har mærket til min gyno. Det var jeg sgu bange for skulle komme igen efter pct. Har en halv ært størrelse hvis jeg mærker rigtig godt efter og den er på ingen måde synlig.

Og nu til det spændende :D
kur 2.0 bliver end til vidre

1-10 sust 5-600 mg ew eod shot.
11-13 test p 5-600 mg ew eod shot.
1-13 proveron 25 mg ed
1-17 aromasin 12,5 mg ed
12-13 hcg 1000 iu eod
14-15 nolvaldex 40mg og 100mg clomid ed
16-17 nolvaldex 20mg og 50mg clomid ed.

Det bliver mange stik men jeg glæder mig. Forventet start mid september.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby HighDude » Jul 25th, '15, 20:25

Spændende med din næste kur. Bliver sjovt at følge med der. Hvor vil du ligge kcal mæssigt? Gætter på det står bulk. Lean eller bare godt gammeldags ædegilde? :D
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
39.6%

Postby bullyboy » Jul 26th, '15, 12:33

Jeg satser på at ligge lige under ligevægtsindtag ind til kur start. Og så Lean bulke der fra.

Jeg har bestilt en fedt tang så jeg bedre kan holde øje.
min vægt siger samme bf% om jeg vejer 83 eller 78 :lol:
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Aug 18th, '15, 15:16

Min vægt ligger på 79kg morgen tømt.

Jeg har tilføjet lidt ekstra supplements her til mit cut. Og det virker utroligt godt. Ikke kun med fedt tab men bygger os på samtidig.
Ja vægten står rimelig stille, til meget langsomt ned.

Har tilføjet:
L-carentine
Cla
Green The ekstrakt
Og agenine en no booster før træning.

L-carentinen har gjort at jeg ikke føler jeg er ved at dø af sult hele tiden:-D

Cla og grøn The. ja det jo bare godt for det hele. On it for life.

Agenine Yes det lige mig giver lige det ekstra pump. Havde voldsom hoved pine efter de første par gange. Men det er stoppet. Hovedet har nok vændet sig til det pump:-D

Jeg er begyndt at køre noget IF (intermittent fasting)
Faster fra kl 20 til 12
Og noget alla carb backloading ind over.

Jeg syntes jeg står hårdere taber, fedt og mister ikke masse.

Lidt spændende hvordan jeg står om en måneds tid til kur start.

Bf med tang målt til 12 for nogle dage siden. Den har sgu nok været noget højele end jeg lige gik og troede :o
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Sep 9th, '15, 18:26

Planen er lagt. Start 13/9

1 300mg eod sustanon
2-9 150mg eod sustanon
10-13 150mg eod test p

12-13 hcg 500 iu eod
1-13 25-50mg proviron
1-18 12,5mg aromasin (starter et par dage før da jeg fik ømme nippels efter et par dage sidst)

14-18 nolvaldex og clomid

jeg håbede på at ramme de 10%bf inden kur start. Men det er fanme tæt på 8-) Men så alligevel. skal jeg ud og give den max gas på fredag. (sidste gang i år)
vægten ligger på 78 det er minus 4kg. På godt 2 måneder. syntes jeg står bedre nu end lige efter kur.

:evil: Jeg får sku ondt i maven af at læse næsten dagligt bliver anbefalet banneds pct. "som er videnskablig bevist" Ja det er den sku kun indtil man tager et præparat og skifter ud med et andet!!! Så er det bare en pct i vælger at bruge her inde og i ved den virker :evil:
Nu ved jeg selvfølge ikke hvilken lægelig eller guru uddannelse han har ;)

Nå nok galle...

Jeg har købt det bedste olie jeg har kunne få fat i.

kosten er endnu mere i check nu end sidst. tror stadig jeg vil faste og morgen cardio noget tid endnu. Men stadig oppe cal. indtag selvfæglelig

Træning tror jeg. jeg dropper supersæt og kører flere reps+set stadig uden særlig pauser.

Har kørt power cleans i 14 dage nu som variation til dødløftog 'fuck de nice' kan virkelig mærke dem fra læg til nakke.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby Built2last4ever » Sep 10th, '15, 06:02

:evil: Jeg får sku ondt i maven af at læse næsten dagligt bliver anbefalet banneds pct. "som er videnskablig bevist" Ja det er den sku kun indtil man tager et præparat og skifter ud med et andet!!! Så er det bare en pct i vælger at bruge her inde og i ved den virker :evil:
Nu ved jeg selvfølge ikke hvilken lægelig eller guru uddannelse han har ;)

Hva mener du bro?

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Monion » Sep 10th, '15, 09:17

bullyboy wrote: :evil: Jeg får sku ondt i maven af at læse næsten dagligt bliver anbefalet banneds pct. "som er videnskablig bevist" Ja det er den sku kun indtil man tager et præparat og skifter ud med et andet!!! Så er det bare en pct i vælger at bruge her inde og i ved den virker :evil:

Jeg tror du kommer til at sætte mere ind i tingene inden du kaster den type "rants" afsted
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby bullyboy » Sep 10th, '15, 11:18

[/quote]

Hva mener du bro?[/quote]

Når jeg bare det er lidt foruroligende at det banned skriver i pct'en bliver misfortolket. "Også af dem der preacher"

Der er udbredt forståelse af at den SKAL bestå af nolva aromasin og hcg.

Man han skriver jo kun. man kan bruge aromasin. for den har samme virkning.
hvis man kan få krut kan man da os få clomid?

Ergo hr monion ;) hvis du fjerner clomid fra Dr. scully eller banned? Pct og bytter den ud med aromasin.

Hvem har stået for de forsøg? Og gjort den dokumenteret?

Og jeg siger selvfølgelig ikke noget om det ikke virker.
Men er det ikke for at få folk til at gøre det sikreste?
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Sep 10th, '15, 12:52

Pre cycle picture.

Image

Just for the record.
Har jeg prøvet i mine lidt yngre og meget dummere dage.

Kørt pct med kun nolva
Og med nolva og clomid
Og med clomid nolva og hcg
Og med hele pivetøjet.
Og mærket forskellen.
Never the less. Ville aldrig undvære nogle af dem.

Dog kun til orale kure.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Sep 13th, '15, 09:38

Så kom dagen :P

Fredag morgen var vægten 77,7

2 gange fedt måling med henholdsvis 4 og 7 punkter. bække under 10%

Ved ikke lige hvor præcist det er. Men det er godt nok til mig.

Image

Starter min kur idag med 300mg frontload sustanon.

prøver lige at tage nogle gear pictures senere
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bmw-freak » Sep 13th, '15, 14:43

Sorry bro men du er ikke under 10%, du har en fin form ingen tvivl.
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Built2last4ever » Sep 13th, '15, 15:17

bmw-freak wrote:Sorry bro men du er ikke under 10%, du har en fin form ingen tvivl.

Enig... Rigtig flot form, men det er ikke under 10

Ex.
Jeg svaever imellem 9 og 10 for tiden og har veins paa indersiden AF biceps/triceps. Skuldre. Oeverst paa bryst. Og Ben - Laar of laeg. Plus lidt paa lats naar der spaendes....
Og SAA selvfoelgelig paa biceps og triceps forside og underarme som vi jo nok alle loeber rundt med.

Hvem maalte dig? Og hvordan?

Som udgangspunkt er blodaare en god indicator for ens fedt % og det skal altsaa vaere godt med veins rundt om naar man kommer under 10.
Enten det eller ogsaa er man skinny uden mulle. Men det er du jo ikke saa synes du skal tage endnu en maaling et andet sted.

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby bullyboy » Sep 13th, '15, 17:41

Tak boyz..

Svært at poserer og tage selvfies på en gang :D

Ja vidste jeg nok os. Det er ganske amatør måling af mig og konen :?

brugte jackson/pollock 4 og 7

tang fra myprotein med click system

Mit stash

Image

Har ikke tænk mig at bruge det hele på en gang :D
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby Undertaker! » Sep 13th, '15, 17:45

Jo da..

Spis/skyd det hele på en gang.

Og så må vi se om du vender tilbage haha.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vil man vinde, må man snyde !
Undertaker!
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
85.7%

Postby bullyboy » Sep 20th, '15, 12:48

Første uge:

Jeg har ændret kost og træning. '

Fra cut til bulk. en del flere kalorier og flere carbs. og 5-10g kreatin.
Der er røget el del væske i kroppen.(venter lige et par dage med at veje mig) styrken er på vej tilbage

Jeg føler allerede at folk kigger mere og kan se jeg vokser.

Træning har jeg kørt 3 split 3on 1off
Bryst, Ryg, bagskulder/traps
Ben, Skulder
arme

Håber lidt jeg kan "få lov" til at fortætte på denne måde for konen. Det giver lige det sidste til armene at køre dem alene.
Ellers har jeg dem normalt med ben og skuldre.

Ingen superset. Men jeg kører med meget korte pauser og mange gentagelser.

Jeg holder ikke styr på reps og set. Fortsætter til jeg ikke kan mere. Og pumpet bliver for meget :twisted:

Kører et par tunge et par high reps og drop til sidst :twisted:

T-shirten strammede så meget om mig arm. at den kravlede op over biceps'en. Det så vildt ud 8-) og ga ekstra pump.
Nok os derfor der blev kigget.

Libido er helt vild allerede ;) puhhha en weeked ;)
Stakkels lillemor der er 12 uger endnu :D
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Sep 27th, '15, 08:03

End of week 2.

Vægt 82,2 --- en del væske selvfølgelig --- 10g kreatin og lidt flere carbs. Prøver stadig at kører lean bulk

Lækkert at få lidt væske ud i skulderen. Den har godt nok givet lidt knas og klik i de 2 måneders cut.

I centeret.

går det helt vildt. Jeg har endelig knækket koden. Ja eller lært at lytte.

Det tager åbenbart bare mange år at lære virkelig at isolere musklerne. Tænk alle de år jeg har kørt 8-10 reps som ikke giver mig en skid.

Jeg skulle blive 30 år før jeg blev voksen. Og ikke løfter med mit ego.

Nu vil skide på hvad folk tænker når jeg ex laver drops ned til jeg ikke kan løfte 2kg i latraises. Men det virker

Jeg har skåret ned i øvelser og skruet op i set. 6-8 set 12-... reps smerten er enorm :twisted:

Jeg kan ikke rigtig loge træningen for er sgu stoppet med at tælle :D

På lokummet.

Ramte min første blodåre (i ventroglute) for nogle dage siden. Havde selvfølgelig læst godt. Sår ingen panik. Ny nål og så ind ved siden af.

I Privaten.

Jeg er ved at udvikle en "opfindelse" med min makker gennem 13år. Det tager alt min frie tanketid :D Der er allerede flere investorer der er intetaseret.

Det er lidt vildt. Og slet ikke noget jeg er van til :? Så der ligger nok et par mil og venter på os ude i fremtiden. hvis der ikke er nogle der tager røven på os
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Sep 28th, '15, 22:21

Mandags træning.

Ben og skulder

Squat.
6 set 80 kg
12-15 reps uden pause i top og bund

Skulder press Smith.
2 set 70 kg
3 hurtige set uden pause (drop til 30)

Hamstring maskine
6 set

Lat raises
6 set drop kort pause

Calf raises

Ca 200 reps.
Drop og kort pause

Så var jeg flad. Nu Snorre det så meget i balder og lår at jeg ikke kan sove :cry:
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Sep 29th, '15, 19:28

Biceps og triceps

Godt pump, og hurtig over stået.

Imorgen står den på restday

Og en tur til tatovøren 8-) fuck glæder mig til lidt blæk på ryggen.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Oct 12th, '15, 18:12

End of week 4

Vægten siger 84 Sharp stadig pænt Lean om morgen.
Jeg holder en cheat Day om ugen. Ellers holder jeg kosten 100%
Jeg måler og vejer ikke. Tvinger bare så meget clean kost ned jeg kan.
Bager protein bars og stenalder brød konstant Haha.

Der er vikerlig forskel fra sidste kur.På den gode måde :D

Ved ikke lige om det er bedre test eller provironen der lige giver det ekstra fri test. Men den fanme fedt 8-)

Jeg bliver lige nød til at slå mig selv i hovedet, en gang imellem. Og minde mig om jeg nok alligevel har brug for konen og jobbet :twisted:

mandag. Restday
Tirsdag. bryst/ ryg
Onsdag. ben/ skulder
Torsdag. arme.
Fredag. Restday
Lørdag. bryst/ ryg
Søndag. skulder/ ben/ arme. BAM..

Fokus på tut og high rep. Både tungt og let
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby Feta » Oct 13th, '15, 08:07

Det var ikke meget ben du træner

Det kommer de sgu ikke i form af 8-)
Feta
Din vægt: 15kg
Din vægt: 15kg
Progress to next rank:
54%

Postby bullyboy » Oct 13th, '15, 19:25

Feta wrote:Det var ikke meget ben du træner

Jeg rammer dem 2 gange om ugen. Men dog kun med 3 øvelser.
Squat. Hamstring og læg.

Jeg har haft en knæskade. Kørte direkte ind i en jern stolpe med 60 km/t. Med knæet først :cry:

Så alt hvad der hedder benmaskiner der låser benet kan jeg ikke.

Men er rimelig heldig med benene. Det er dem der vokser hurtigst. Calf's skal dog have ekstra smæk 8-12 set high reps
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby Built2last4ever » Oct 14th, '15, 04:57

bullyboy wrote:
Feta wrote:Det var ikke meget ben du træner

Jeg rammer dem 2 gange om ugen. Men dog kun med 3 øvelser.
Squat. Hamstring og læg.

Jeg har haft en knæskade. Kørte direkte ind i en jern stolpe med 60 km/t. Med knæet først :cry:

Så alt hvad der hedder benmaskiner der låser benet kan jeg ikke.

Men er rimelig heldig med benene. Det er dem der vokser hurtigst. Calf's skal dog have ekstra smæk 8-12 set high reps

De fleste menneskers calfs skal have taesk... Saadan er det bare! Du tripper jo rundt paa dem dagen lang og de baere jo en del vaegt, saa de skal have masser af set og masser af reps + kilo....

Min calfs sucks og jeg kan taeve dem som en gal uden der sker en skid, men saadan er det jo - man kan ikke have en stor diller OG store calfs. :mrgreen:

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby bullyboy » Oct 19th, '15, 09:46

5 uger gået
Vægten er op over 85. Meen syntes jeg var gået lidt istå.
Så der skal presses mere foder ned :)

Denne uges træning har været spot on.
Folk er begyndt at stoppe op og se mig træne.
Har os fået meget rus og et par sjove kommentarer.
En tdl. Pro ruste min Military press.
Beast, bodybuilder osv.

Ja og så kommer folk altid i tanke om at de skat til at træne ben når de ser mig i shorts 8-)
Det er ikke lige det der bliver trænet mest i mit Center.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby vildgut » Oct 19th, '15, 11:03

bullyboy wrote:5 uger gået
Vægten er op over 85. Meen syntes jeg var gået lidt istå.
Så der skal presses mere foder ned :)

Denne uges træning har været spot on.
Folk er begyndt at stoppe op og se mig træne.
Har os fået meget rus og et par sjove kommentarer.
En tdl. Pro ruste min Military press.
Beast, bodybuilder osv.

Ja og så kommer folk altid i tanke om at de skat til at træne ben når de ser mig i shorts 8-)
Det er ikke lige det der bliver trænet mest i mit Center.

Lad være med at øge fuldstændig vildt så er der kun fat gain i sigte. ville øge 200kcal ED hvis jeg var dig. Husk at øge intensiteten af din træning også.
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby bullyboy » Oct 26th, '15, 17:20

det var ikke kun vægten der var gået i stå. Det var hele kroppen :(

5 uger med 5 gange træning. af 75-90min

Jeg har holdt 4 off days. for lige at få kroppen oretenligt restitueret. Har kørt det som 3 low carb/low cal. dage og trapper lidt op idag.
Har smidt et kg ca.

starter op med træning på fuld damp igen imorgen.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Oct 28th, '15, 20:52

mine off days gav virkelig pote.

jeg havde en hård bryst/ryg træning i går. Det føltes som jeg havde været væk en måned :lol: total udmattelse og de vildeste pumps.

Jeg har haft de vildeste Doms idag. Det var sådanne at jeg lige måtte mærke efter om det var hjertet der gjort ondt et par gange haha

idag stod den på skulder og ben.

military press.

6 set

squat

3 set 80kg til udmattelse

lat raises

4-5 set

calf raises

7-8 set high rep

db shoulder press

4 set

24 kg 12-20 reps

leg curls ( hamstring)

4 set

kørte lidt leg raises i dag bare lav kg high rep.

jeg kører som minimum drop set til sidst i alle øvelser.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Oct 31st, '15, 16:45

Jeg har haft en stille rolig arm dag torsdag. Og off dag i går.
Har haft alt for meget "extra"arbejde både fredag og lørdag.

Så idag blev heller ikke til så meget.
Chest back

Benchpress

7 set high rep og drop til 10kg på hver side.

Close grip row.

7 set ink. Drop

Flys

5 set ink. Drop

pulldown

7 set ink. Drop (pumpet i mine parter og ryg var helt vildt pga alle de reps og stort set uden pause)

Tog pullover og reverse flys

Lidt mere stille og roligt.

Jeg er begyndt at få helt vildt træng til at læse og lærer noget nyt. Ved sgu ikke om det er testen der giver lidt ekstra hjerne power.
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby BigConcrete » Oct 31st, '15, 18:20

bullyboy wrote:Jeg har haft en stille rolig arm dag torsdag. Og off dag i går.

Chest back

Benchpress

Close grip row.

7 set ink. Drop

Flys

5 set ink. Drop

pulldown

7 set ink. Drop (pumpet i mine parter og ryg var helt vildt pga alle de reps og stort set uden pause)

Jeg er begyndt at få helt vildt træng til at læse og lærer noget nyt. Ved sgu ikke om det er testen der giver lidt ekstra hjerne power.

Kan anbefale Stephen King "The dark Tower"
Bind 1. tog mig ca 24 timers læsning at komme igennem og er ekstremt dyb.

Du lære ikke noget nyt rent proffesionsmæssig men du får lov at bearbejde en masse vivide og abstrakte tankemønstre de fleste af os besidder.
The greatest form of control is when you think you're free when you're being fundamentally manipulated and dictated to. One form of dictatorship is being in a prison cell and you can see the bars and touch them. The other one is sitting in a prison cell but you can't see the bars and you think you're free.
BigConcrete
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
21.7%

Postby bullyboy » Oct 31st, '15, 20:09

BigConcrete wrote:
bullyboy wrote:Jeg har haft en stille rolig arm dag torsdag. Og off dag i går.

Chest back

Benchpress

Close grip row.

7 set ink. Drop

Flys

5 set ink. Drop

pulldown

Kan anbefale Stephen King "The dark Tower"
Bind 1. tog mig ca 24 timers læsning at komme igennem og er ekstremt dyb.

Du lære ikke noget nyt rent proffesionsmæssig men du får lov at bearbejde en masse vivide og abstrakte tankemønstre de fleste af os besidder.

Tak det vil jeg prøve. Men jeg må hellere vente lidt.

Er i gang med at læse.

arnolds fantastiske vil. (tror jeg den hedder)
vikinger
religion
og fordybet mig i nogle lange og spænende youtube dokumentare og foredrag.
pyramid code
greatest story never told
og en astrologi tosse der faktisk piller alt religion fra hinanden.

jaaa som det hele på en gang :o
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Postby bullyboy » Dec 31st, '15, 12:34

træningen kører på skinner. og holder en kamp vægt 84 kg.

i får lige et nytårs billede(godt nok lidt sløret) Den gamle telefon :D

Image
bullyboy
Progress to next rank:
38%

Previous

Return to Logbogen