!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

CBL's Log

Log din træning, kost, kur, smart drugs - you name it, we read it!

Re: CBL's Log

Postby CBL1991 » Feb 27th, '16, 17:47

2016 er på tegnebrættet hvad angår cycles med noget B og C ind over. Dog et lille dilemma, kommer jeg til senere.

Først lige en opsummering. Gik of i oktober og havde en god oplevelse med min pct og min recovery blev overraskende god og holdte formen indtil jeg startede cut så småt i december og peakede og sluttede her i slut februar.

Mim form er god, træning kører og føler mig klar både fysisk og psykisk klar til en ny omgang, dog ville jeg have det bekræftet inden.

SÅ, jeg fik taget blodprøver og alt ser super ud, DOG ligger min androgen på 10,2, som er MINIMUM inden for det acceptable. SÅ NU TIL MIT DILEMMA;

Hvad ville i gøre her gutter? Min plan var at starte omkring marts, alles mening er velkommen ? Tak Boys :)
Bodybuilding is my religion.
The gym is my church.
My mind is my bible.

Do as I say, not as i do -- monion

Work hard in silence, let your succes's make the noise - weakness is a choice!
CBL1991
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Progress to next rank:
25%

Re: CBL's Log

Postby CBL1991 » Mar 8th, '16, 20:58

Midlertidig stilstand i min plan ang. Roids.
Er startet hcg med min læges anvisning på 500 iu 2 x ew i 5 uger til at starte med. Men kan ikke lade være at gruble over om der burde introduceres et Serm til simulering af lh og fsh. Vil bruge de næste par dage på at finde ud af om det regelt set er nok når formålet blot er at hæve mit niveau og ikke genstarte.

Mht træning går min reverse fra cut til bulk glimrende, er steget lidt i vægt og har fået lidt mere fylde. Langsomt men stabilt.

Fik trænet ben idag og styrken og udholdenheden øges også i takt med vægten, fik kørt

Tung squat
Let/High rep squat
Frontsquat langsom excentrisk til Fail.
Leg extension High rep
Steated leg curl
Lying leg curl langsom excentrisk
Stivbenet dødløft.
Og lidt leg.
Bodybuilding is my religion.
The gym is my church.
My mind is my bible.

Do as I say, not as i do -- monion

Work hard in silence, let your succes's make the noise - weakness is a choice!
CBL1991
Progress to next rank:
25%

Previous

Return to Logbogen