!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Ms.Sunshines log

Log din træning, kost, kur, smart drugs - you name it, we read it!

Re: Ms.Sunshines log

Postby SizeMatters » Feb 8th, '16, 08:43

Hold da op. Det gør tydeligvis ondt, at nogen kommenterer på din brug af steroider! Er du sikker på, at der ikke er en sammenhæng mellem behovet for at benytte de præstationsfremmende stoffer og de ovennævnte problemer i dit liv ?
SizeMatters
Din vægt: 1.25kg
Din vægt: 1.25kg
Progress to next rank:
36%

Postby Monion » Feb 8th, '16, 09:40

Drenge, helt ærligt.
Jeg forstår godt jeres reaktion, men ha' lige hendes tidligere indlæg, både nu og før i tiden, i mente.

Presser man en person der står med ryggen mod muren så kommer der en reaktion, det kan ikke undgås.
Jeg kan ikke huske om det er i loggen eller i krudt tråden hun har beskrevet og forsvaret hendes opsætning, doser mv.
Dengang blev der også skudt med skarpt men hun havde et helt andet overskud til at håndtere kritikken og kunne forsvare/forklare hvorfor hun gør som hun gør, den gang endte det med at blive accepteret - det syntes jeg også i bør gøre nu, selvom svarene er nogle helt andre (som forklaret ovenover)

Jeg er langt fra enig med det hun gør, men det er hendes valg og hun er åben omkring det, så kom med en konstruktiv kritik eller drop det.
Med en så garvet krudt bruger som her skal der andre metoder til -hvis- der skal ændres vaner - det andet kan i gemme til Brian på 18 som skal køre 1250mg test som begynderkur
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby vildgut » Feb 8th, '16, 11:56

Minion, jeg stillede mit oprindelig spørgsmål i en ganske pæn tone.

Hvorefter jeg bliver anklaget for at være amatør og dobbelt moralsk. Gætter på det er fordi der ikke findes et svar på hvorfor der skal køres en lang kur som bliver kaldt cruise det lyder jo bedre end man siger man er på kur.
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby Ms.Sunshine » Feb 8th, '16, 12:28

vildgut wrote:Minion, jeg stillede mit oprindelig spørgsmål i en ganske pæn tone.

Hvorefter jeg bliver anklaget for at være amatør og dobbelt moralsk. Gætter på det er fordi der ikke findes et svar på hvorfor der skal køres en lang kur som bliver kaldt cruise det lyder jo bedre end man siger man er på kur.

Okay Vildgut, hvis du gerne vil have svar på hvorfor jeg kalder dig dobbelt-moralsk så er det fordi du selv kører 150 mg. Tren A eod og mig der længe har været fristet til at prøve Tren har dog kunnet styre mig selv nok til at at afholde mig fra at prøve det uanset hvor meget det har fristet mig, om du skal på scenen eller ej er for mig lige gyldigt. Nu efter min ven Monion har prøvet det to gange er jeg oprigtigt skræmt fra Tren og vil slet ikke i nærheden af det når det kan fucke éns psyke op på den måde.

Og nej jeg kører ikke nogen kur lige nu jeg cruiser og har tænkt mig at cruise og ikke køre nogle kurer i 2016. Jeg har det faktisk bedre med at cruise på en slat Test end køre op og ned i doser, så jeg overvejer ikke at køre flere kure. Men selv om jeg har mistet masse på både ben og arme så har jeg trods alt en del masse på ryg og skuldre og lige netop ryg og skuldre er de steder hvor det som pige er rigtig svært at oparbejde noget masse fordi man ikke har de store mængder test i kroppen.

Men det er jo lige gyldigt hvor meget jeg forsvarer mig selv Vildgut så accepterer du jo ikke noget af det, måske fordi du har brug for at høvle mig ned for bedre selv at kunne føle dig ovenpå og forøvrigt vil du ikke hellere kaldes amatør end en utilpasset møg-hvalp ?

Forøvrigt så ved jeg ikke mht dig, men din ven Undertaker kommer jo ovre fra BH og der er tonen overfor kvinderne rigtig nedladende og hård især hvis man som pige ikke holder sig indenfor de tilladte emner som kost, træning, fedtprocent, Clen og Anavar, drister man sig ud i Test som pige derovre så går det helt galt.

BB i Dk er altså både en sport for mænd og kvinder og man kan godt som pige arbejde sig op i en body fitness-katagori uden brug af nogle medikamenter overhovedet men vil du mere end det så er det meget svært. Desværre så forbliver krudt blandt kvinder et kæmpe tabu og det er vel heller ikke så sært når der sidder personer der er klar til at høvle dem ned for deres åbenhed omkring det.
Ms.Sunshine
Din vægt: 25kg
Progress to next rank:
0%

Postby Monion » Feb 8th, '16, 12:37

vildgut wrote:Minion, jeg stillede mit oprindelig spørgsmål i en ganske pæn tone.

Jeg forstår hvad du siger.
Jeg forsøger bare at mægle, da jeg kan forstå hendes frustration og hvordan se hvordan i skyder forbi af hinanden og ramler sammen
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby vildgut » Feb 8th, '16, 13:06

Det er ikke for at slå dig i hovedet men set udefra. Upartisk om man vel. Så virker det du har gang ikke særligt hensigtsmæssigt. Og det er ligegyldigt om du var mand eller kvinde. Og Undertaker er ikke min ven men min bitch 8-)

Du siger du ikke skal på kur i 2016 men cruise. Man er altså på kur selvom man kalder det cruise. Så du er ON. Og har tænkt dig at være ON hele det her år.
Jeg har bare virkelig svært ved at se hvad de 250mg Test skal gøre for dig?

Ja jeg kører tren fordi det er et værktøj jeg skal bruge fordi jeg har 6 uger til konkurrence kan ikke se hvordan gør mig dobbeltmoralsk? Tren er et steroid ligesom alt andet.
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby Ms.Sunshine » Feb 8th, '16, 13:46

vildgut wrote:Det er ikke for at slå dig i hovedet men set udefra. Upartisk om man vel. Så virker det du har gang ikke særligt hensigtsmæssigt. Og det er ligegyldigt om du var mand eller kvinde. Og Undertaker er ikke min ven men min bitch 8-)

Du siger du ikke skal på kur i 2016 men cruise. Man er altså på kur selvom man kalder det cruise. Så du er ON. Og har tænkt dig at være ON hele det her år.

Ja jeg kører tren fordi det er et værktøj jeg skal bruge fordi jeg har 6 uger til konkurrence kan ikke se hvordan gør mig dobbeltmoralsk? Tren er et steroid ligesom alt andet.

Ja ja...Undertaker er vist en meget nær ven he he, men hellere venner end fjender. Ja det hele jeg foretager mig er sq nok helt hul i hovedet osv og måske er det forkert at være åben omkring hvad jeg foretager mig. Måske jeg bare skulle kende min plads som kvinde dvs holde min kæft og se smuk ud, iføre mig et Barbie-kustume, få fat i nogle lyserøde håndvægte og så ellers give mig afsted til mit center. Patterne og røven har jeg det er nok mere mentaliteten det kniber med, men det kan måske hjælpe lidt hvis du sørger for fremover at holde mig godt i ørerne når jeg logger.....hvis jeg da ellers tør logge noget som helst fremover :lol:
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby vildgut » Feb 8th, '16, 14:07

Ms.Sunshine wrote:
vildgut wrote:Det er ikke for at slå dig i hovedet men set udefra. Upartisk om man vel. Så virker det du har gang ikke særligt hensigtsmæssigt. Og det er ligegyldigt om du var mand eller kvinde. Og Undertaker er ikke min ven men min bitch 8-)

Ja ja...Undertaker er vist en meget nær ven he he, men hellere venner end fjender. Ja det hele jeg foretager mig er sq nok helt hul i hovedet osv og måske er det forkert at være åben omkring hvad jeg foretager mig. Måske jeg bare skulle kende min plads som kvinde dvs holde min kæft og se smuk ud, iføre mig et Barbie-kustume, få fat i nogle lyserøde håndvægte og så ellers give mig afsted til mit center. Patterne og røven har jeg det er nok mere mentaliteten det kniber med, men det kan måske hjælpe lidt hvis du sørger for fremover at holde mig godt i ørerne når jeg logger.....hvis jeg da ellers tør logge noget som helst fremover :lol:

Vil du ikke lade være med at gå Zenia Stampe i den og gøre det sexistisk og få os til at lyde som mandschauvinister som jeg siger for 3 gang det har intet at gøre du er pige/kvinde.

Synes endelig du skal logge, altså det er dit liv. Jeg logger også mit forbrug så vidt muligt i min log og mine oplevelser, folk har da også kommenteret om de synes det var smart eller ej.
Man skal bare lade være med at tage det som et angreb og vælge om man vil tage stilling til det eller ej.

Tror du forveksler det her med facebook hvor folk er blevet syge i hovedet og kaster med mudder, generelt vil folk herinde kun hinanden det bedste.

Men du afviger mine spørgsmål, og kaster kønskortet eller argumenter som "amatør" og "dobbeltmoral".
Så det virker ret meget til du søger en til at bekræfte dig i det du selv godt ved er forkert. (Jeg kan dog tage fejl)
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby Ms.Sunshine » Feb 8th, '16, 16:39

Hvem er nu hende der Zenia Stampe Vildgut ? Jeg er ikke så meget med inde i de berømtes verden.

Vi når jo nok ikke lige til enighed omkring mine personlige valg, men må da tilslutte mig din holdning omkring FB.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby Forced » Feb 8th, '16, 17:43

Ms.Sunshine wrote:Hvem er nu hende der Zenia Stampe Vildgut ? Jeg er ikke så meget med inde i de berømtes verden.

Vi når jo nok ikke lige til enighed omkring mine personlige valg, men må da tilslutte mig din holdning omkring FB.

Der er ikke megen berømthed over Zenia Stampe. Hun er politiker.

Med hensyn til dit valg om at 'cruise' må jeg se mig enig med de andre. Jeg forstår simpelthen ikke motivet for dosis og periodens længde. Hvilke overvejelser ligger bag?
Forced
Din vægt: 2.5kg
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
20%

Postby Ms.Sunshine » Feb 9th, '16, 00:17

Forced wrote:
Ms.Sunshine wrote:Hvem er nu hende der Zenia Stampe Vildgut ? Jeg er ikke så meget med inde i de berømtes verden.

Med hensyn til dit valg om at 'cruise' må jeg se mig enig med de andre. Jeg forstår simpelthen ikke motivet for dosis og periodens længde. Hvilke overvejelser ligger bag?

Nå jeg tror det bedste jeg kan gøre for mig selv lige nu er at lukke den her log ned. Man må da sige at den har vakt en del interesse men nu ønsker jeg egentlig bare at få lov at være i fred. Hvis jeg har pisset folk af med min log beklager jeg meget.

Har I andre husket at overveje hvorfor I gør som I gør og om det er de rigtige valg I træffer når I vælger at stoppe jer selv med substanser ? Hvorfor er det lige at jeg både skal stå skole-ret her inde plus overveje de ting jeg gør 100 gange mere end jer ? Hvorfor farer I ikke over hinandens log på samme måde som I farer over min ?

Jeg forlader i hvert fald min log nu for det er meningsløst at fortsætte den på den måde jeg bliver angrebet og det er jo heller ikke første gang det er sket, så hyg jer uden mig fremover.

Ps hvis I ellers gad at læse min log ordenlig igennem kan I se at min plan kun var at cruise for en periode og ikke nødvendigvis på 250 mg om ugen men evt. det halve (kørte netop 80 mg Winstrol om ugen for en periode), men I gider jo ikke engang at sætte jer ordenligt ind i tingene og nu er det også urellevant, da det her var den sidste log jeg gad bruge min tid på.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby vildgut » Feb 9th, '16, 07:42

Ms.Sunshine wrote:
Forced wrote:

Nå jeg tror det bedste jeg kan gøre for mig selv lige nu er at lukke den her log ned. Man må da sige at den har vakt en del interesse men nu ønsker jeg egentlig bare at få lov at være i fred. Hvis jeg har pisset folk af med min log beklager jeg meget.

Har I andre husket at overveje hvorfor I gør som I gør og om det er de rigtige valg I træffer når I vælger at stoppe jer selv med substanser ? Hvorfor er det lige at jeg både skal stå skole-ret her inde plus overveje de ting jeg gør 100 gange mere end jer ? Hvorfor farer I ikke over hinandens log på samme måde som I farer over min ?

Jeg forlader i hvert fald min log nu for det er meningsløst at fortsætte den på den måde jeg bliver angrebet og det er jo heller ikke første gang det er sket, så hyg jer uden mig fremover.

Ps hvis I ellers gad at læse min log ordenlig igennem kan I se at min plan kun var at cruise for en periode og ikke nødvendigvis på 250 mg om ugen men evt. det halve (kørte netop 80 mg Winstrol om ugen for en periode), men I gider jo ikke engang at sætte jer ordenligt ind i tingene og nu er det også urellevant, da det her var den sidste log jeg gad bruge min tid på.

Synes du skal tage en dags pause og lige læse det hele igen især det du selv skriver og hvordan du undviger at svare på hvad motivet er for dit "cruise"
- Der er ingen som er pissed det er igen noget du finder på....
- Ligesom der ingen der er sexistisk.
- Der er ingen der angriber dig? Er det et angreb hvis man har en anden mening?

Men ja du stopper med at logge tror bare du skal lede længe før du finder nogen som er enige din cruise(kur)
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Previous

Return to Logbogen