!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Ms.Sunshines log

Log din træning, kost, kur, smart drugs - you name it, we read it!

Re: Ms.Sunshines log

Postby Ms.Sunshine » May 2nd, '15, 21:54

vildgut wrote:Det koster 15000,- om året for et center at være medlem af det der ADD fis.

Så vidt jeg ved kommer de stortset altid inden for arbejdstid 8-16

Ved ikke om de boller alle centrene på en gang i en by...

Nå okay, så tror jeg chefen han hellere vil undvære deres besøg end at smide 15000 hvis jeg kender ham ret. Han er noget videre fedtet til daglig når det gælder omkostninger, vedligeholdelse og indkøb men måske det kan gavne os andre for en gangs skyld i det her tilfælde ;)
Ms.Sunshine
Din vægt: 25kg
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log d.10-5

Postby Ms.Sunshine » May 10th, '15, 21:40

Jeg har ikke været så flittig med min log her på det sidste, men det er nu heller ikke fordi der sker så meget udover det sædvanlige. I dag har jeg dog haft noget af en øv-dag og trænger lige til at hælde lidt ud her i min log.

Jeg havde en masse praktiske ting der skulle ordnes hvilket jeg tit har om søndagen og tænkte at jeg så ville tage til træning her til aften. Da jeg så kommer og skal gå ned til vores fælles-container vi har her i bolig-komplekset med en skraldepose kommer der en beboer ud der til tider har det vildt dårligt psykisk og er skizofren. Han havde åbenbart fået et af sine anfald og går hen og tager fat i mig og truer med at ville slå mig ihjel fordi han tror jeg har stjålet diamanter i hans have. Jeg svarede at nu måtte han altså lige tage at stoppe og forsøgte at tage det stille og roligt. Efterfølgende går den fucking idiot efter mig da jeg går hjem og efter jeg er kommet ind står han i den næste halve time bare og råber og banker på mine døre og vinduer og truer mig med det ene og andet. Politiet gad ikke at komme, de sagde jeg skulle ringe til hjemmeplejen og hjemmeplejen gad heller ikke at komme fordi de kun havde ham på deres dagvagt og ikke om aftenen og de kastede bolden tilbage på politiet igen :shock: nice. Til sidst fik jeg sneget mig bagom huset og over til genboerne hvor de så kom over og spurgte ham idioten hvad det lige var der foregik og så blev han sq bange og begyndte at tale om at det hele var en misforståelse og at han gerne ville komme med en stor undskyldning und so weiter :roll: Ja men det var jo så lige den træning der røg for jeg havde sq ikke lyst til at tage nogen steder hen efter den episode.

Mht medicin så fik jeg fat i en pakke Test P og da jeg var løbet tør for Sust i sidste uge kom uge 10 til at se sådan her ud:
187 mg. Sust, 100 mg. Test P, 250 mg. Deca og 450 mg. Eq.
Der er kun Test P nok til et par uger og herefter vil jeg køre Test E i stedet for.

Uge 11 er: 450 mg. Eq, 250 mg. Deca, 350 mg. Test P og 250 mg. Test E, uge 12 er den samme som uge 11.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log d.11-5

Postby Ms.Sunshine » May 11th, '15, 20:21

Nå, så fik jeg indhentet det jeg var kommet bagud med min træning. Jeg måtte tage ben i første del og ryg i anden del af træningen og der var så en halv times pause inden jeg gik i gang med anden del. Hold op hvor var jeg sulten her til aften efter alt den træning. Nu skal jeg også snart sove for det er tiltrængt da jeg har givet alt min energi i dag, men jeg har det super med at jeg fik indhentet den manglende træning fra i går.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Re: Ms.Sunshines log d.22-5

Postby Ms.Sunshine » May 22nd, '15, 22:47

Lige en kort opdatering på trods af at der ikke er så meget at opdatere :D Jeg er i gang med uge 13 og begynder at skære så småt ned i mængderne da jeg efter uge 16 skulle ned og cruise på omkring 200 mg Test om ugen. Her i uge 13 kører jeg 350 mg Test P, 350 mg. Test E og 350 mg. Eq
Jeg synes jeg begyndte at stalle for en 3-4 uger siden og har ikke fået så meget ud af min kur efterfølgende. Jeg skal ikke køre nogen kure foreløbigt men næste kur skal ikke vare ret meget over 8-9 uger for jeg føler ikke at min krop gider de lange kure, den går hen og falder i søvn og vænner sig for meget til doser osv. Nu vil jeg bare trappe stille og roligt ned i doser, det er den måde jeg synes det er nemmest at afslutte en kur på.

Vægten og målene er stort set uændrede siden sidste opdatering.

Mht træning er jeg inde i en periode hvor jeg skal hive godt fat i nakken på mig selv for at få trænet ordenligt igennem. Især ben-træningen går mig lidt på nerverne fordi jeg har manglet energi. For tiden kan jeg bedst lide at træne ryg eller bryst og ben er blevet min absolutte hade-træning.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby HighDude » May 26th, '15, 06:17

Ms.Sunshine wrote:Lige en kort opdatering på trods af at der ikke er så meget at opdatere :D Jeg er i gang med uge 13 og begynder at skære så småt ned i mængderne da jeg efter uge 16 skulle ned og cruise på omkring 200 mg Test om ugen. Her i uge 13 kører jeg 350 mg Test P, 350 mg. Test E og 350 mg. Eq
Jeg synes jeg begyndte at stalle for en 3-4 uger siden og har ikke fået så meget ud af min kur efterfølgende. Jeg skal ikke køre nogen kure foreløbigt men næste kur skal ikke vare ret meget over 8-9 uger for jeg føler ikke at min krop gider de lange kure, den går hen og falder i søvn og vænner sig for meget til doser osv. Nu vil jeg bare trappe stille og roligt ned i doser, det er den måde jeg synes det er nemmest at afslutte en kur på.

Mht træning er jeg inde i en periode hvor jeg skal hive godt fat i nakken på mig selv for at få trænet ordenligt igennem. Især ben-træningen går mig lidt på nerverne fordi jeg har manglet energi. For tiden kan jeg bedst lide at træne ryg eller bryst og ben er blevet min absolutte hade-træning.

De perioder har alle. Jeg skal også pt kæmpe mig afsted for at træne ben, men jeg træner altid med fuld skrald når jeg er der, og især ben bliver smadret.

Hvad skal du så nu, når kuren er ''slut'' under cruise?
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
39.6%

Postby Ms.Sunshine » May 26th, '15, 21:59

HighDude wrote:
Ms.Sunshine wrote:Lige en kort opdatering på trods af at der ikke er så meget at opdatere :D Jeg er i gang med uge 13 og begynder at skære så småt ned i mængderne da jeg efter uge 16 skulle ned og cruise på omkring 200 mg Test om ugen. Her i uge 13 kører jeg 350 mg Test P, 350 mg. Test E og 350 mg. Eq

De perioder har alle. Jeg skal også pt kæmpe mig afsted for at træne ben, men jeg træner altid med fuld skrald når jeg er der, og især ben bliver smadret.

Hvad skal du så nu, når kuren er ''slut'' under cruise?

Jamen nu når jeg er færdig med kuren så vil jeg ligge og cruise på 200 måske 250 mg test om ugen i de næste 2-4 måneder.

Tror også jeg vil tjekkes hos lægen på et tidspunkt for forhøjet stofskifte da mange i min familie har det og undrer mig over hvad jeg kan slippe afsted med at spise og så til tider ligefrem tabe mig af det. Blev obs på sygdommen fordi min veninde fik konstateret det for nyligt og da jeg så læste om det på nettet fik jeg en mistanke til mig selv så jeg vil se at få bestilt en tid hos lægen til når jeg er færdig med kuren.

Men ellers så tænker jeg mig at min næste kur skulle være en 8-9 ugers kur med noget test/tren a. Men i første omgang skal der bare cruises og glæder mig forøvrigt også til at slippe for at være konstant nåle-pude :lol:

Ps En af de gavmilde naboer kom for lidt over en uge siden med en masse weight-gainer-agtigt-drikke-tam-tam fra hjemmeplejen som det var meningen han selv skulle fedes op med. Men han kunne ikke lide dem og havde valgt at købe mad fra central-køkkenet i stedet for og så ville han give mig to kasser med de flasker i. Hver flaske indeholder 400 cal og der var nok til at jeg kunne tage en 6-7 flasker fordelt over hele dagen og det gjorde jeg sammen med mine daglige måltider. Og ved I hvad ? Efter at have kørt det show i over en uge og efter at have udryddet begge kasser så er har lille Ms. Sunshine ikke taget så meget som et kilo på, befinder mig stadig på 64,5 kg. Sidste måned blev der i over 3 uger guflet af en 500kr's kasse med alverdens chokolader og her snakker vi om at jeg stadig åd mine 5-6 måltider om dagen ved siden af og her var resultatet også nærmest det samme (tror jeg tog ca. 1-2 kilo på max.), er der nogen der vil bytte deres forbrænding med min så siger I bare til venner :D
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby vildgut » May 27th, '15, 08:16

Ik for noget men er cruise nødvendigt i din vægt + du er kvinde cruise er jo et værktøj til at undgå pct i korte træk.

Har ikke læst alle posts osv. Men dine doser er over 1g EW så vidt jeg husker? Synes bare du skal overveje om du er mere ON end nødvendigt.
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby Ms.Sunshine » May 27th, '15, 22:43

vildgut wrote:Ik for noget men er cruise nødvendigt i din vægt + du er kvinde cruise er jo et værktøj til at undgå pct i korte træk.

Har ikke læst alle posts osv. Men dine doser er over 1g EW så vidt jeg husker? Synes bare du skal overveje om du er mere ON end nødvendigt.

Til dit første spørgsmål så tror jeg det er nødvendigt at køre på en lav dosis test udenfor kurerne dvs et par månder off kan godt gå men herefter bliver det seriøst problematisk, det var i hvert fald hvad jeg selv erfarede sidste gang hvor jeg var off i lidt over 4 måneder. Så denne gang prøver jeg at køre på en lav dose test for at se om det forhindrer mig i at tabe den sidste masse som jeg måtte sige farvel til i sidste off-periode.

Til spørgsmål 2 så jo 1 g ew er da i overkanten men var sådan set ude på at afprøve mængder, mærker og virkninger i forhold til hinanden i den her kur så jeg ved hvad der virker og hvad som ikke gør fremover. Jeg har fundet ud af at min idelle dose højest sandsynligt ligger i mellemzonen. F.eks så virker 300 mg ew ikke meget og 1g ew er for meget men selve hormon-typen spiller også en rolle så jeg prøver tingene af og prøver at tage ved lære af egne erfaringer. Ja, som kvinde er man sq lidt alene mht at diskutere doser og hvad der virker og hvad som ikke gør, der er jo ikke så meget åbenhed omkring det i modsætning til ovre ved jer mænd :)
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby vildgut » May 28th, '15, 08:27

Du skal bare passe på dig selv :)

Jeg vejer 90+kg og har aldrig været over 500mg Test EW hvis man minusser oraler.

Og når jeg læser nogen kvinder får resultater på 5-15mg Anavar så synes jeg differencen er ret stor når du kører 1g :) Men hvis jeg var dig, så ville jeg kigge og deltage på UKMs women section der diskutere de, de ting eller andre boards, og tage det tilbage med til MZ :D
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby Ms.Sunshine » May 28th, '15, 12:14

vildgut wrote:Du skal bare passe på dig selv :)

Jeg vejer 90+kg og har aldrig været over 500mg Test EW hvis man minusser oraler.

Og når jeg læser nogen kvinder får resultater på 5-15mg Anavar så synes jeg differencen er ret stor når du kører 1g :) Men hvis jeg var dig, så ville jeg kigge og deltage på UKMs women section der diskutere de, de ting eller andre boards, og tage det tilbage med til MZ :D

Hej vildgut, jeg skal nok passe på mig selv, så godt som man nu kan når man er Ms. Sunshine :D

Det er flot at du har kunnet nøjes med kun 500 mg ew uden at lade dig friste til at afprøve større mængder, det er ikke alle der kan holde sig helt til de mængder.
Men blandt profierne tror jeg nu ikke at de lader sig nøje med de mængder og det gælder begge køn. Har engang læst et interview med en canadisk kvindelig pro-atlet der ønskede at være anonym og her brugte hun 1 gram når hun kørte kurer op til en konkurrence. Så jeg tror ikke at alle kvinderne er lige uskyldige hvad mængder angår. He he physique og bb-kvinder ligner sq heller ikke nogen der sidder og fedter med 5-15 mg.Anavar.. come on :D

Jo, men jeg må se at lave en afstikker over til det board du snakkede om så jeg kan erfare lidt fra de andre kvinder derovre. He he 5-15 mg Anavar det tror jeg slet ikke at jeg ville reagere på :lol: Har kørt Anavar før men jeg skulle have 30 mg for overhovedet at kunne mærke noget og her snakker vi om at jeg i flere år forinden ikke havde rørt noget krudt overhovedet. Tror seriøst også at vi som mennesker er vidt forskelligt indrettet i forhold til hvordan vi optager medicin, sådan er det jo også med alm. medicin. F.eks så er der nogle foskellige typer smerte-lindrende medicin som min krop ikke reagerer på mens Panodil Zap virker perfekt på mig.

Men Vildgut vil det så sige at du kører samme doser i hver kur ? Er det kun alm.Test du kører i dine kurer så ?
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby vildgut » May 28th, '15, 18:11

Dette er kun min 3 kur (cutte kur på 350mg EW Test P) og et sted regner jeg med det er den sidste xD who knows. Men har været on i ca. 16 uger på den dose. har smidt over 10-12% fedt og min FFM er steget igennem hele forløbet så jeg har gainet mulle også. Jeg er ca. 2-3kg lettere end da jeg startede tilgengæld har kost og træning aldrig spillet så max her. Så derfor er jeg overbevist om det sidste sted man skal kigge er på sine doser men mere på sin træning og kost :)

Jeg har simpelthen ikke nok viden til at vejlede dig med hvordan så det kan jeg ikke forsvare overfor mig selv :) Og jeg ved heller om det du gør er rigtigt eller forkert min mavefornemmelse siger mig bare du kører mere gear end nødvendigt.

Jeg ved ikke hvad din form men er du virkelig i samme liga som pro bb'er siden du vil kører samme mængde gear :)?
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby Ms.Sunshine » May 28th, '15, 22:27

vildgut wrote:Dette er kun min 3 kur (cutte kur på 350mg EW Test P) og et sted regner jeg med det er den sidste xD who knows. Men har været on i ca. 16 uger på den dose. har smidt over 10-12% fedt og min FFM er steget igennem hele forløbet så jeg har gainet mulle også. Jeg er ca. 2-3kg lettere end da jeg startede tilgengæld har kost og træning aldrig spillet så max her. Så derfor er jeg overbevist om det sidste sted man skal kigge er på sine doser men mere på sin træning og kost :)

Jeg har simpelthen ikke nok viden til at vejlede dig med hvordan så det kan jeg ikke forsvare overfor mig selv :) Og jeg ved heller om det du gør er rigtigt eller forkert min mavefornemmelse siger mig bare du kører mere gear end nødvendigt.

Jeg ved ikke hvad din form men er du virkelig i samme liga som pro bb'er siden du vil kører samme mængde gear :)?

He he nej jeg er amatør og ikke prof :lol: men nogen gange er man nødt til at prøve ting af for at blive klogere og det er det jeg har brugt den her kur til og jeg har så fået nogle erfaringer jeg kan arbejde videre med.

Men forresten hvorfor er det du overvejer ikke at køre flere kure ? Dine kure virker da ret så uskyldige så du burde da ikke være bekymret med så lave doser der.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby vildgut » May 29th, '15, 08:17

Ms.Sunshine wrote:
vildgut wrote:Dette er kun min 3 kur (cutte kur på 350mg EW Test P) og et sted regner jeg med det er den sidste xD who knows. Men har været on i ca. 16 uger på den dose. har smidt over 10-12% fedt og min FFM er steget igennem hele forløbet så jeg har gainet mulle også. Jeg er ca. 2-3kg lettere end da jeg startede tilgengæld har kost og træning aldrig spillet så max her. Så derfor er jeg overbevist om det sidste sted man skal kigge er på sine doser men mere på sin træning og kost :)

He he nej jeg er amatør og ikke prof :lol: men nogen gange er man nødt til at prøve ting af for at blive klogere og det er det jeg har brugt den her kur til og jeg har så fået nogle erfaringer jeg kan arbejde videre med.

Men forresten hvorfor er det du overvejer ikke at køre flere kure ? Dine kure virker da ret så uskyldige så du burde da ikke være bekymret med så lave doser der.

hmm.. jeg lader mig sku nok styre af mine omgivelser :D alle (ikke trænede i hvert fald) synes jo jeg er stor, og generelt siger folk jeg ser massiv ud også de der løfter 8-) . Men vil arbejde mest på min form og recompe. Og lykken er sku ikke altid at være on, det komplicere tingene stortset alle i mit center claimer de er natty så det gør jeg jo også :D fordi de fleste forstår det ikke.

Men bottom line jeg føler ikke jeg har behov får at blive større "kun" at få en bedre form. og mit roid eventyr vil jeg gerne så risiko frit igennem som muligt jeg har brugt Test og Anavar og havde 3 uger på wins. Jeg døjer pt med ingen skavanker eller ukontrolleret hårvækst :) Jeg tror bare roids forbrug længe og/eller høje doser har en pris et sted. Og jeg har intet problem med dem som vil betale den og har især respekt for dem som gør sig umage og basere det på et uddannet valg.

Det kan også være jeg snart bliver 30 har lige 1½ år at løbe på PUHA, men jeg er ved at indtræde i gruppen af vismænd som bimmer og anonym xD
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby Ms.Sunshine » May 29th, '15, 09:59

hmm.. jeg lader mig sku nok styre af mine omgivelser :D alle (ikke trænede i hvert fald) synes jo jeg er stor, og generelt siger folk jeg ser massiv ud også de der løfter 8-) . Men vil arbejde mest på min form og recompe. Og lykken er sku ikke altid at være on, det komplicere tingene stortset alle i mit center claimer de er natty så det gør jeg jo også :D fordi de fleste forstår det ikke.

Men bottom line jeg føler ikke jeg har behov får at blive større "kun" at få en bedre form. og mit roid eventyr vil jeg gerne så risiko frit igennem som muligt jeg har brugt Test og Anavar og havde 3 uger på wins. Jeg døjer pt med ingen skavanker eller ukontrolleret hårvækst :) Jeg tror bare roids forbrug længe og/eller høje doser har en pris et sted. Og jeg har intet problem med dem som vil betale den og har især respekt for dem som gør sig umage og basere det på et uddannet valg.

Det kan også være jeg snart bliver 30 har lige 1½ år at løbe på PUHA, men jeg er ved at indtræde i gruppen af vismænd som bimmer og anonym xD

Jo der er helt sikkert noget om det du siger men jeg kan ikke lade være at grine mht ukontrolleret hårvækst, der fangede du mig lige. Hvorfor tror du Ms.Sunshine er blevet så glad for at smøre foundation i fjæset ? :lol:

Men bortset fra det så er det nu ikke altid at fornuften kommer med alderen, mere vil jeg ikke lige komme ind på her :lol: En eventyrer er og bliver en eventyrer, men selvfølgelig skal man heller ikke rende og save den pind over man selv sidder på.

Du er heldig at du ikke har behov for at blive større, næsten alle jeg kender der træner drømmer altid om at blive større inklusiv mig selv, men som sagt er det et slid både trænings-mæssigt og medicinsk og det bør man nok lige huske på ind imellem.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby AarhusUniversity » Jun 1st, '15, 21:39

Hej Ms.Sunshine

Jeg ved ikke om du har set mit opslag i Loungen, men jeg søger informanter til mit speciale om motionsdoping. Som du vil kunne læse i loungen, har jeg snakket med flere herinde fra, men jeg vil meget gerne snakke med en kvinde. Vedhæftet finder du en beskrivelse af projektet.

Hvis du er interesseret eller har spørgsmål, kan du kontakte mig på telefon 61 60 63 10 eller på mail anders.vinther@post.au.dk.

Venlig hilsen
Anders Vinther
Attachments
Projektbeskrivelse.pdf
(129.55 KiB) Downloaded 118 times
AarhusUniversity
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
22.4%

Re: Ms.Sunshines log d.2-6

Postby Ms.Sunshine » Jun 2nd, '15, 11:47

Nå så har jeg godt nok lige døjet med lidt søvn-problemer i den sidste uges tid ;) Det har nærmest været umuligt at falde i søvn om natten så jeg kom til sidst i søvn-underskud og så bliver alting bare noget lort når man ikke er udhvilet.

Her i uge 14, 15 og 16 som er mine sidste uger i kuren er jeg begyndt at køre 291 mg. Test E og 291 mg. Eq pr.uge og håber at de mindre doser kan få mig tilbage i et normalt søvn-mønster. Jeg glæder mig til jeg skal cruise på 250 mg om ugen i de næste mange måneder for jeg kan mærke at høje doser som køres over længere tid slider på kroppen og gør mere skade end gavn og det er jo ikke meingen at det skal være sådan.

Jeg vejer stadig 64,5 kg og målene er de samme men jeg håber bare at jeg som minimum kan holde de mål i fremtiden. Når det er sagt så er jeg ikke helt tilfreds med målene når jeg ser hvad andre atleter har opnået men det kan bare ikke være anderledes lige nu og så må jeg arbejde langsigtet i stedet for.

Selv om jeg ikke kører nogen kur fremover så vil jeg prøve at holde min log opdateret alligevel for der sker jo altid et eller andet vedr. træning, kost og hvad ved jeg og hvis folk har problemer med at finde litteratur til godnat-læsningen så kan de jo altid slå et smut forbi min log :lol:
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log d.2-6

Postby Ms.Sunshine » Jun 2nd, '15, 22:36

Min træning i dag bar præg af at være gået ned i dose. Styrke og pump var rejst syd på og det føltes ikke ligefrem opmuntrende. Det er lidt som hvis man havde pisset i bukserne og gået og nydt varmen og det er så nu det begynder at blive koldt he he :lol: Nå men jeg har jo da prøvet det her før så jeg overlever jo nok :mrgreen:
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log d.6-6

Postby Ms.Sunshine » Jun 6th, '15, 11:37

Puha jeg kan sagtens mærke at temperaturen udenfor er steget, hold da k... hvor jeg sveder nat og dag også når jeg sidder stille og tøjet klistrer til mig, men udover det har jeg ikke noget imod sommer :lol:

Til træningen i går fik jeg to nye øvelser gennemprøvet og fik dem til at fungere. Det er ikke altid at jeg kan få en ny øvelse til at fungere så det er super når man får den til det og den så rammer fra en ny vinkel. De nye øvelser var en skulder-øvelse og en triceps-øvelse som jeg har set nogle profer lave. Når jeg skal have nye øvelser indarbejdet kan jeg bedst lide at lave dem om aftenen hvor jeg næsten er alene i centeret så kan man stå og tage sig tid og afprøve og optage kablerne i længere tid end om dagen hvor der altid er mange der vil til kablerne.

Jeg fik også lavet en pokkers masse cardio i går hvor jeg lige havde noget ekstra energi jeg skulle af med. Der er også det med det at får jeg ikke lavet reglmæssig cardio så mister jeg simpelthen appetitten og så bliver det sværere at få måltiderne ned og så plejer jeg at tabe mig.

I dag skal jeg træne ben og er spændt på om jeg kan køre leg-extension for det kunne jeg ikke sidste gang fordi mit venstre knæ gjorde ondt. Mine knæ har det ikke så godt perioder, det er irriterende for jeg vil jo gerne have noget ud af min ben-træning.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby Built2last4ever » Jun 14th, '15, 10:26

Oev med dit knae....

Nice kur du fyrer af soester... satan mand. Deca og EQ - saadan!

Foelger med igen nu saa keep it up girl..... ;) :D
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby MrAnonynom » Jun 14th, '15, 20:30

Leg extension er en dårlig øvelse for knæene. Jeg har helt droppet dem.
Der findes masser af øvelser til at kompensere for den øvelse.
Kør samme variation bare med kabel hvis det endelig er, eller nogle lunges. Hack squat er også en fin mulighed

Ellers kør med lavere kilo, med mere fokus på TuT, og så kør det sidste set hvor du virkelig får blod i svinene.
Tester man for sand i fissen på BB.dk?

Har du overhoved læst på enmet eller spiller du bare ditlev med dit helbred??? - Snuden

"If fat could turn to muscle, we would have a lot of Mr. Olympias out there, given the rate of obesity in western society!"
MrAnonynom
Moderator
Moderator

Ms.Sunshines log d.17-6

Postby Ms.Sunshine » Jun 17th, '15, 23:18

:D Altid dejligt at der er nogen der gider læse min log. Så jeg vil starte med at fortælle om min ben-træning og hvordan det står til med den for tiden. Jeg har været heldig at kunne træne ben optimalt de sidste par gange hvor den virkelig har fået en skalle. Men det skal lige siges at med de til tider dårlige knæ jeg render rundt med gælder det om hele tiden at mærke efter for at det ikke skal ende galt igen. F.eks så kan jeg i ben-pres og i squat ikke gå ekstremt meget ned under 90 grader hvilket så fik "klogehovedet" (trænings-kollega) til at påstå at så kunne jeg ligeså godt lade være at køre øvelserne. Så kom der andre "til fadet" der også lige skulle sige deres mening og sådan ender det tit og ofte med at folk diskuttere og argumenterer frem og tilbage og i trænings-verdenen har folk altid forskellige holdninger til en hel del ting så jeg vælger at kører mit eget show og der er jeg altså nødt til at tage hensyn til mine knæ. Til gengæld laver jeg en anden øvelse hvor jeg kommer ned under de 90 grader men det er en liggende øvelse hvor jeg rammer ind fra siden og hvor den så ikke rammer knæene ligeså meget så jeg prøver så godt jeg kan at kompensere for mine fejl og mangler men alt skal altid være så firkantet for "klogehovedet"... håber sq ikke han læser med her. Leg-extension har jeg også fundet en løsning på der fungerer godt pt hvor jeg gør brug af en måtte i ryglænet så jeg kommer længere frem fordi jeg har for korte ben til at maskinen kan justeres korrekt og så sørger jeg for at pege lidt ud ad med knæene og så ikke køre for tungt så hellere flere gentagelser frem for skader.

Nå men ellers er jeg jo færdig med min kur og uge 16 er sluttet i dag så nu skal jeg bare cruise de næste mange måneder på 250 mg Sust pr. uge og nogle gange bytter jeg mærke til Test E. Det er nu kampen for at holde på massen begynder og der skal kæmpes kan jeg fornemme for jeg har knapt den samme mængde energi og kræfter som når jeg er on men jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at holde den bedst mulige form.

Her til aften har jeg trænet bryst og triceps. Triceps er mit evendelige problem :cry: Jeg kan snart 120 forskellige øvelser men jeg har problemer med at få dem til at ramme og så sagde en erfaren person til mig da jeg snakkede med ham om problemet at jeg for det første har et problem med at holde albuerne i den rigtige vinkel og dernæst så kører jeg for mange øvelser for en lille muskel-gruppe og det gør ikke noget godt så jeg skal begrænse mine øvelser men de øvelser jeg så laver skal effektueres, så det vil jeg prøve. Jeg har lige prøvet en masse nye triceps-øvelser af her til aften og dem jeg kunne få til at ramme vil jeg fremover bruge mens dem jeg ikke kunne få til at ramme bliver kasseret.

Jeg har ligget stabilt på 65 kg i nogle uger efterhånden. Min fedt-procent er for høj men jeg må indrømme at jeg spiser når jeg er sulten men det er ordenlig mad plus jeg har forsøgt mig med noget weight gainer for at se om det var noget der kunne bruges. Jeg tager ikke det med fedtprocenten så tungt lige for tiden men selvfølgelig gider jeg heller ikke at den løber løbsk men bare den er på et rimeligt niveau. Jeg synes snart der er mange folk der er totalt hysteriske med den fedt-procent og laver bulk/diæt-kure de opsnuser fra div. hjemmesider. Nogle af de kure synes jeg sq er grælle, tænk en voksen mand der træner bb hver dag måtte halvdelen af ugen kun få 1000 calorier om dagen, hold kæft det er hul i hovedet. Folk kaster sig ud i det ene sulte-projekt efter det andet og når man så siger at man synes projektet virker lidt anorektisk bliver de mest fanatiske seriøst gale på én. Tror faktisk også at der kommer flere og flere mænd med spiseforstyrrelser, tror desværre også at de er mere udsat for at få skader hvis de får så lidt at spise og samtidig giver den gas til træning.

Det var meningen jeg ville ligge en musik-video ind med noget af det musik jeg hører når jeg træner, men jeg kan ikke helt få det til at fungere. Så hvis en af jer der læser min log kan få lagt sangen "Get the fuck up" med Yelawolf ind i min log ville jeg blive glad så kan vi sq køre "De ringer, vi spiller" som de gjorde det i radioen i gamle dage :mrgreen: [youtube][/youtube]
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log 16-7

Postby Ms.Sunshine » Jul 16th, '15, 11:55

Jeg ligger og cruiser på 250 mg Sust og mål og vægt er stor set det samme som før men jeg kan mærke at det kræver mere at udføre den samme træning som under kur. Dvs det gør ligesom mere nas at træne igennem hvor det før ikke kunne mærkes så meget men der skal kæmpes for at holde et okay niveau.

Vægten er på 66 kg og jeg føler at jeg har nemmest ved at få resultater på ryggen lige for tiden hvor imod mine arme spiller mig et pus. Dvs at jeg kan se at mine arme bliver tyndere og tyndere men når jeg så tager centimeter-målet frem og måler så er de stadig 35 cm, det er da for mystisk :shock:
Jeg må se at få tæsket de arme igennem hver gang til træning så de kan vokse lidt for jeg synes de er for tynde i forhold til resten af kroppen.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby Built2last4ever » Jul 18th, '15, 07:21

Ikke tynde sister.... LEAN er det ord du soeger ;) dine arme er stramme og lean.

Saadan!!!!

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Ms.Sunshine » Jul 18th, '15, 12:16

Built2last4ever wrote:Ikke tynde sister.... LEAN er det ord du soeger ;) dine arme er stramme og lean.

Saadan!!!!

He he Built2last4ever, du er sq sød at forsøge at glatte ud for mig :D Jeg skal træne biceps i morgen og der skal der pines godt igennem så jeg kan få toppen tilbage på biceps igen da den har manglet de sidste par uger da biceps og triceps er blevet lidt forsømt idet der er gået for meget kaffe-klub i vores center. Dvs at vores trænings-center er gået hen og blevet vildt socialt her på det sidste og det er både godt og skidt for så skal man hele tiden skære igennem men det er også dejligt at folk spørger og snakker vedr. træning og bb. Det er altid rart at kunne hjælpe andre og nu om dage er det jo sådan at nybegynderne ikke kan få informationer uden at de skal tilknyttes en personlig coach til 1500 pr.md og det er jo ikke alle der lige har eller vil bruge penge på det.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby Misoka » Jul 20th, '15, 08:48

Har du prøvet at køre nogen anti østrogener?
Misoka
Progress to next rank:
28.6%

Postby Ms.Sunshine » Jul 20th, '15, 12:16

Misoka wrote:Har du prøvet at køre nogen anti østrogener?

Nej det har jeg godt nok ikke for jeg har ikke særlig meget kendskab til dem, men læste engang noget med at de kan gøre det lidt sværere at gaine masse og så tænkte jeg at der ikke var nogen grund til at smide ekstra penge efter dem.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby Misoka » Jul 20th, '15, 19:21

Jorh...

Snakkede engang med en kvindelig bodybuilder der tog for at sænke sit eget østrogen niveau...

Østrogen er jo også hovedårsagen til at kvinder har en højere fedt procent end mænd..
Tror også at Testosteron virker bedre når man kun har en vis mængde Østrogen... Det er vel måske også grunden til du ikke vejer 80kg fx.. Ser ud som om krudt virker bedre på mænd ..

Men jeg skal ikke snakke for meget om emnet for det lyder halv farligt at prøve eliminere sit grundlæggene kønshormon..
Men jeg tror det er en ting der er værd at undersøge inden for kvinde BB, hvis det er din hobby... Jeg ved dog ikke hvor man kan undersøge den slags.. Er der ikke nogen amerikanske kvinde BB forums??..
Det er i hvert fald viden der er værd at prøve at erfare sig.. Kunne jo sagtens være at dine kure ville kunne have en lige så effektiv virkning som hos mænd..Igen jeg snakker bare tom snak her..FOR jeg ved intet om det...
Værd at undersøge :)
Misoka
Progress to next rank:
28.6%

Postby bmw-freak » Jul 20th, '15, 20:48

Misoka wrote:Jorh...

Snakkede engang med en kvindelig bodybuilder der tog for at sænke sit eget østrogen niveau...

Østrogen er jo også hovedårsagen til at kvinder har en højere fedt procent end mænd..
Tror også at Testosteron virker bedre når man kun har en vis mængde Østrogen... Det er vel måske også grunden til du ikke vejer 80kg fx.. Ser ud som om krudt virker bedre på mænd ..

Men jeg skal ikke snakke for meget om emnet for det lyder halv farligt at prøve eliminere sit grundlæggene kønshormon..
Men jeg tror det er en ting der er værd at undersøge inden for kvinde BB, hvis det er din hobby... Jeg ved dog ikke hvor man kan undersøge den slags.. Er der ikke nogen amerikanske kvinde BB forums??..
Det er i hvert fald viden der er værd at prøve at erfare sig.. Kunne jo sagtens være at dine kure ville kunne have en lige så effektiv virkning som hos mænd..Igen jeg snakker bare tom snak her..FOR jeg ved intet om det...

Der langt flere faktore i det end det. At eliminere østrogen er ikke godt for nogen af kønene, østrogen har mange positive effekter som eks. hjælper med kolesterol tal, led væske, knogle tæthed, sex drive osv osv osv.
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Misoka » Jul 20th, '15, 20:59

bmw-freak wrote:

Der langt flere faktore i det end det. At eliminere østrogen er ikke godt for nogen af kønene, østrogen har mange positive effekter som eks. hjælper med kolesterol tal, led væske, knogle tæthed, sex drive osv osv osv.

Det rigtig nok.. Men nu snakker jeg ikke om at eliminere helt :D .. Mere om at sænke det... Men igen.. Det lyder fucking farligt et eller andet sted :D
Det jo ikke fordi vores led, knogler, sex drive osv er værre end kvinders selvom vores Østrogen niveau ikke er lige så højt.. Spørgsmålet er selvf bare om det er "okay" at sænke niveauet hos en kvinde, og "hvor meget" forsvarligt vil være...
Ingen tvivl om man nok skal ha taget blodprøver konstant og holde øje med ens værdier for de forskellige hormoner.
Misoka
Progress to next rank:
28.6%

Postby Ms.Sunshine » Jul 23rd, '15, 11:49

Misoka wrote:
bmw-freak wrote:

Det rigtig nok.. Men nu snakker jeg ikke om at eliminere helt :D .. Mere om at sænke det... Men igen.. Det lyder fucking farligt et eller andet sted :D
Det jo ikke fordi vores led, knogler, sex drive osv er værre end kvinders selvom vores Østrogen niveau ikke er lige så højt.. Spørgsmålet er selvf bare om det er "okay" at sænke niveauet hos en kvinde, og "hvor meget" forsvarligt vil være...
Ingen tvivl om man nok skal ha taget blodprøver konstant og holde øje med ens værdier for de forskellige hormoner.

Information på det her område er som at lede efter en nål i en høstak når man som kvinde ikke har nogle andre man kan hente erfaringer fra. Jeg har ikke økonomi til en coach og jeg tror kun man kan få den insider-viden ved f.eks at have en proffesionel coach der havde været i gamet længe. Kvinder hjælper og snakker ikke med hinanden om tingene ligesom jer han-køn gør, hos os skal vi bare holde en pæn facade og snakke om mad-opskrifter, trænings-tøj, bh-størrelser, bh-implantater, fedt-procenter og negle-manicure... AS is a forbidden subject :lol:

Så lige nu holder jeg mig til de mærker jeg kender. Det er det enkleste og billigste indtil jeg en dag får mere viden på området. Min strategi er at bygge langsomt op ved hjælp af b&c. På den måde lærer jeg også hvilket niveau jeg skal ligge på for at holde på den masse jeg i forvejen har.

Men hvis I andre på en eller anden måde skulle falde over information der kunne være relevant mht anti-østrogner, kurer og kvinder må I meget gerne dele jeres informationer her i min log.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby bmw-freak » Jul 23rd, '15, 13:56

Ms.Sunshine wrote:
Misoka wrote:
bmw-freak wrote:

Information på det her område er som at lede efter en nål i en høstak når man som kvinde ikke har nogle andre man kan hente erfaringer fra. Jeg har ikke økonomi til en coach og jeg tror kun man kan få den insider-viden ved f.eks at have en proffesionel coach der havde været i gamet længe. Kvinder hjælper og snakker ikke med hinanden om tingene ligesom jer han-køn gør, hos os skal vi bare holde en pæn facade og snakke om mad-opskrifter, trænings-tøj, bh-størrelser, bh-implantater, fedt-procenter og negle-manicure... AS is a forbidden subject :lol:

Så lige nu holder jeg mig til de mærker jeg kender. Det er det enkleste og billigste indtil jeg en dag får mere viden på området. Min strategi er at bygge langsomt op ved hjælp af b&c. På den måde lærer jeg også hvilket niveau jeg skal ligge på for at holde på den masse jeg i forvejen har.

Men hvis I andre på en eller anden måde skulle falde over information der kunne være relevant mht anti-østrogner, kurer og kvinder må I meget gerne dele jeres informationer her i min log.

Hvis du er god til Engelsk kan jeg absolut anbefale dig at kigge på div. Facebook grupper, jeg har flere gange set kvindelige BB'ere og div. coaches snakke hormoner og dele erfaringer online og vi snakker altså kvindelige IFBB Pro'er der deler ud af erfaringer. Bla. kunne jeg se flere havde gode erfaringer med små doser Test der blev skudt hverdag, en del havde ringe erfaringer med eks. Anavar som ellers ofte anbefales til kvinder.
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Ms.Sunshine » Jul 23rd, '15, 14:18

Tusind tak for infos bmw-freak :) Jeg er ikke en ørn til engelsk men heller ikke dårlig, problemet er bare at jeg ikke helt ved hvad søge-ord jeg skal vælge for at spore mig ind på de grupper. Der er fyldt med grupper på FB både lukkede og hemmelige plus almindelige, men jeg må jo bare prøve mig frem og se om jeg kan pejle mig ind. Det ville i hvert fald være rart med ekstra infos fra andre kvinder.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby bmw-freak » Jul 23rd, '15, 17:21

Ms.Sunshine wrote:Tusind tak for infos bmw-freak :) Jeg er ikke en ørn til engelsk men heller ikke dårlig, problemet er bare at jeg ikke helt ved hvad søge-ord jeg skal vælge for at spore mig ind på de grupper. Der er fyldt med grupper på FB både lukkede og hemmelige plus almindelige, men jeg må jo bare prøve mig frem og se om jeg kan pejle mig ind. Det ville i hvert fald være rart med ekstra infos fra andre kvinder.

Jeg kan desværre ikke vejlede dig til grupperne da der foregår salg i nogen udenlandske grupper så det ville forkert af mig som moderator.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Ms.Sunshine » Jul 23rd, '15, 22:37

bmw-freak wrote:
Ms.Sunshine wrote:Tusind tak for infos bmw-freak :) Jeg er ikke en ørn til engelsk men heller ikke dårlig, problemet er bare at jeg ikke helt ved hvad søge-ord jeg skal vælge for at spore mig ind på de grupper. Der er fyldt med grupper på FB både lukkede og hemmelige plus almindelige, men jeg må jo bare prøve mig frem og se om jeg kan pejle mig ind. Det ville i hvert fald være rart med ekstra infos fra andre kvinder.

Jeg kan desværre ikke vejlede dig til grupperne da der foregår salg i nogen udenlandske grupper så det ville forkert af mig som moderator.

Nej det kan jeg godt forstå, men jeg prøver så at snuse mig frem på den ene eller anden måde, før eller siden må det vel lykkes mig at nå frem til nogen af grupperne :lol:
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby Ms.Sunshine » Jul 23rd, '15, 22:39

bmw-freak wrote:

Nej det kan jeg godt forstå, men jeg prøver så at snuse mig frem på den ene eller anden måde, før eller siden må det vel lykkes mig at nå frem til nogen af grupperne :lol:
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby Built2last4ever » Jul 26th, '15, 03:00

Saa..... nu vil jeg sgu vide det....

Hvordan er dit sexdrive nu du er on? Og naar du har vaeret off??

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Ms.Sunshine » Jul 26th, '15, 23:31

Built2last4ever wrote:Saa..... nu vil jeg sgu vide det....

Hvordan er dit sexdrive nu du er on? Og naar du har vaeret off??

He he du er da også en værre bandit, altså !

Jamen det er lidt svævende og ikke helt så nemt at forklare. Der er jo det at sige til det at så snart éns krop har været igennem flere kurer så blegner tingene en smule. Lad os sige det på den måde det bliver aldrig det samme som første gang du skyder test i kroppen, desværre. Selv efter jeg ikke tog et mg i over 4 md.'er og da jeg så gik on igen var det stadig ikke det samme som under de første to kurer :? Jeg husker kun alt for godt nogle små episoder fra min anden kur hvor jeg ved et mindre uheld fik skudt 400 mg Sust på en gang og jeg var kun vant til 250 mg af gangen. Ja... så skete der ting og sager lover jeg for men den dag i dag kan jeg skyde 500 mg på en gang uden at mærke synderligt meget til det. Det fortæller bare at éns krop har det med at vænne sig til tingene desværre. Og i de 4 md.'er hvor jeg gik helt off der blev tingene temmelig grå og kedelige igen og jeg gad ikke noget som helst :roll:
Nå men dengang for et par år siden hvor det gik voldsommest for sig faldt jeg over en festish på nettet som jeg har haft interesse for siden dengang. Dvs at med 250 mg. test ew så hænger jeg ikke så meget inde på de sider, kun lidt :mrgreen: men hvis jeg kører dobbelt dosis så indrømmer jeg at jeg bruger lidt for meget tid derinde fordi behovet bliver noget større.
Før mit bekendtskab med test var sex noget lidt trivielt noget man gjorde lidt som en pligt men indenfor de seneste år er fantasien for alvor blevet involveret og man gør det fordi man har et behov og har lyst og ikke fordi det er en sur pligt der skal overstås. Så der er nok ingen tvivl om at test hjælper på kvinder der mangler sex-lyst :lol:
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby Built2last4ever » Jul 27th, '15, 00:13

Meget interesant....

Takker for dit uddybende svar.

Me like a fetish too..... On or not. :mrgreen: og dit svar gav mig jo nu endnu mere nysgerrighed.... Ha ha ha.

Anyways......

Husk paa kvinder bliver mere virile og beviste (sexuelt/lyster) med alderen SAA maaske er interessen steget af helt naturlige grunde. Just saying..... :ugeek:

Well.....jeg takker atter for svar.

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Ms.Sunshine » Jul 27th, '15, 10:46

Det var da så lidt Built2last4ever :D Men tro mig hormoner styrer mere end man lige regner med og der er virkelig en forskel at mærke i forhold til om jeg er on eller ej. Off er jeg ret så kedelig og har meget intelektuelle interesser og har ikke det ringeste behov bare for at sige det som det er :mrgreen: Desuden er jeg temmelig asocial når jeg er off og orker ikke mange folk omkring mig, jeg nærmest lukker af for omverdenen. Men ved at køre en mindre dosis test som jeg gør når jeg cruiser undgår jeg alt det der med at lukke af for omverdenen og kan være social og føler mig rigtig godt tilpas og mere robust psykisk. Men det skal lige siges at det er mærker som Sust og Test E der gør noget godt for mig psykisk. Andre mærker som Anavar,D-bol og Eq gør ikke noget godt for mig psykisk, de gør mig irritabel i stedet så derfor holder jeg mig mest til de to andre mærker.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby Hisoka » Aug 2nd, '15, 05:39

Hende her kan man snakke med omkring hendes forbrug af krudt.. Det ville vel være en start? :)..
Virker som om hun er ret åben omkring det...

SKriv til hende inde på den her side :.. Måske kender hun andre Female BB's og kender lidt til dit og dat.. Skader vel ikke spørge :)
https://www.reddit.com/r/steroids/comme ... _anything/

her er hendes facebook channel https://www.youtube.com/channel/UCeI4Vw ... rid&view=0
Hun har en del videor af sig selv osv.. Ved ikke om hun er specielt stor.. Har ikke forstand på Kvinde BB som sådan.. Kræver dog en youtube konto at se det meste da hun har rimelig mange letpåklædte videor..
Instagram : Min pik er lille og næste gang jeg bryder reglerne bliver jeg banned
Hisoka
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
22.3%

Postby Redmoney » Aug 3rd, '15, 20:19

Ms.Sunshine wrote:Det var da så lidt Built2last4ever :D Men tro mig hormoner styrer mere end man lige regner med og der er virkelig en forskel at mærke i forhold til om jeg er on eller ej. Off er jeg ret så kedelig og har meget intelektuelle interesser og har ikke det ringeste behov bare for at sige det som det er :mrgreen: Desuden er jeg temmelig asocial når jeg er off og orker ikke mange folk omkring mig, jeg nærmest lukker af for omverdenen. Men ved at køre en mindre dosis test som jeg gør når jeg cruiser undgår jeg alt det der med at lukke af for omverdenen og kan være social og føler mig rigtig godt tilpas og mere robust psykisk. Men det skal lige siges at det er mærker som Sust og Test E der gør noget godt for mig psykisk. Andre mærker som Anavar,D-bol og Eq gør ikke noget godt for mig psykisk, de gør mig irritabel i stedet så derfor holder jeg mig mest til de to andre mærker.

Hvis du skal have krudt indenbords for og ku "fungere" normalt eller for ikke og være associal og lukke af for omverden, så er du kommet ind i en meget meget ond cirkel. Det er misbrug på højt plan .. Krudt er pisse farligt, meget mere end du lige render rundt og tror. Det er ikke for at rage ned på dig eller noget, men nærmere for at fortælle dig at du skal slå bremsen i. Du har kørt rimlig vilde doser selv hvis du var en fyr, kontra det du overhovedet har fået ud af Kurene. Jeg synes det er meget bekymrende det du har gang i, også vil du oven i hatten kører tren i din næste kur, hvis jeg læste rigtigt? Er det kun mig der håber højt i gevær ? Intet negativt, er bare tankevækkende når du kører derudaf som du gør.
Redmoney
Progress to next rank:
34%

Postby vildgut » Aug 3rd, '15, 20:29

Lidt min pointe ala redmoney ikke for at hoppe på toget men synes han har fat i noget.
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby Ms.Sunshine » Aug 5th, '15, 12:05

vildgut wrote:

Lidt min pointe ala redmoney ikke for at hoppe på toget men synes han har fat i noget.

Fint nok at man bekymrer sig om hinanden og jeg læser selvfølgelig alle input der kommer i min log men jeg gider ikke blive ved at forsvare mit forbrug af krudt. Det er ligesom mit liv og jeg er ikke helt uerfaren. De høje doser jeg kørte i sidste kur var på forsøgs-basis og ikke noget jeg har tænkt mig at gøre igen. Lige nu kører jeg en lav dosis test hvor jeg cruiser og går regelmæssigt til lægen og bliver tjekket.
Ja, det er rigtigt at jeg godt kunne tænke mig at køre en Tren-kur faktisk tænker jeg en Tren/Mast-kur men det ser jeg altså ikke noget problem i så længe man er forsigtig med doserne. Jeg tror helt ærligt ikke jeg er den eneste kvinde der leger med krudt men jeg ved ikke om jeg gider blive ved at føre log på mine kure fremover for jeg er træt af hele tiden at skulle forsvare hvad jeg gør og ikke gør. Jeg har tidligere på året været off i lidt over 4 måneder og kunne sagten gå off igen hvis det var jeg ville. Jeg prøver at opnå nogle resultater fordi jeg har en drøm om engang at komme på scenen men også fordi jeg godt kan lide at have en bb-trænet krop og jeg ser det ikke som et problem at bruge hjælpemidler ligesom så mange andre i branchen forøvrigt også gør.
Måske skulle jeg bare gøre som de andre kvinder i min branche lade være at være åben omkring mit forbrug og så nøjes med at følge med i hvad der ellers sker her inde på siden. Det virker som om en del mænd har fordomme omkring kvinders forbrug af krudt.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby vildgut » Aug 5th, '15, 12:40

Jeg har ikke noget imod kvinder kører krudt vil jeg lige pointere.

De fleste tråde jeg er stødt på kør kvinder doser 10x mindre end mænd for at få gode resultater.

Mange (siger ikke dig) virker til at kompensere manglende træning + kost diciplin ved at øge doser eller retfærdigører øgede doser.
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby Built2last4ever » Aug 5th, '15, 14:42

Tror i serioest at mennesker generelt er aerlige omkring deres doser... tror jeg sgu ik en dyt paa. Nu er Sunshine aerlig og derfor kan det virke chokerendehvis man skal tro paa alle de andre kvinder der paastulere de kun koerd 15 mg dit og 125 mg dat.. seriously - kan man overhovedet regne med kvinder ;)

Anyways... at man samligner gode resultater, set paa billeder, som har en tekst der siger "har aldrig koert mere end 100 mg" med sunshine som igen har set billeder af og som bare er aerlig, er som at sammenligne farverne groen og roed. Desuden, saa kender ingen kvinden irl og derfor skal man passe paa med at konkludere noget som helst.

Keep you log honest and direct girl....

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Hisoka » Aug 5th, '15, 15:23

doser som er 10x mindre????.. Gode resultater?

Tror sgu det er omvendt..
Rent genetisk har mænd en fordel frem for kvinder og en kvinde skal med 100% sikkerhed bruge mere krudt end en mand for at opnå det samme..

Det svare til at man siger at en med dårlige gener skal bruge mindre krudt.. Just not true lol..
Har prøvet sætte mig lidt ind i emnet og skrevet med lidt forskellige kvinder som er på krudt og kontaktet dem over fb..

Der er ingen tvivl om der bliver kørt gram vis for dem som stille roligt begynder at have en ægte mandelig fysik..

Kommer helt an på hvor man vil hen.. Man kan sagtens nå sine mål på lavere doser hvis ens mål ikke er alt for stort.
Instagram : Min pik er lille og næste gang jeg bryder reglerne bliver jeg banned
Hisoka
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
22.3%

Postby Redmoney » Aug 5th, '15, 15:36

Ms.Sunshine wrote:
vildgut wrote:

Fint nok at man bekymrer sig om hinanden og jeg læser selvfølgelig alle input der kommer i min log men jeg gider ikke blive ved at forsvare mit forbrug af krudt. Det er ligesom mit liv og jeg er ikke helt uerfaren. De høje doser jeg kørte i sidste kur var på forsøgs-basis og ikke noget jeg har tænkt mig at gøre igen. Lige nu kører jeg en lav dosis test hvor jeg cruiser og går regelmæssigt til lægen og bliver tjekket.
Ja, det er rigtigt at jeg godt kunne tænke mig at køre en Tren-kur faktisk tænker jeg en Tren/Mast-kur men det ser jeg altså ikke noget problem i så længe man er forsigtig med doserne. Jeg tror helt ærligt ikke jeg er den eneste kvinde der leger med krudt men jeg ved ikke om jeg gider blive ved at føre log på mine kure fremover for jeg er træt af hele tiden at skulle forsvare hvad jeg gør og ikke gør. Jeg har tidligere på året været off i lidt over 4 måneder og kunne sagten gå off igen hvis det var jeg ville. Jeg prøver at opnå nogle resultater fordi jeg har en drøm om engang at komme på scenen men også fordi jeg godt kan lide at have en bb-trænet krop og jeg ser det ikke som et problem at bruge hjælpemidler ligesom så mange andre i branchen forøvrigt også gør.
Måske skulle jeg bare gøre som de andre kvinder i min branche lade være at være åben omkring mit forbrug og så nøjes med at følge med i hvad der ellers sker her inde på siden. Det virker som om en del mænd har fordomme omkring kvinders forbrug af krudt.

Jamen har du et stort problem med at men bekymre sig om dig og skriver det til dig i en rigtig go tone osv. Jamen så lad være med at logge. For mig er det sku ligemeget. Jeg et bekymret for dig, derfor jeg skrev som jeg gjorde. Du skal ikk retfærdiggøre dit forbrug eller noget, for der er intet og retfærdiggøre. Din krop og dit liv. Lækkert du har nogen mål i livet og man må tage valg, engang imellem for at nå dem. Jeg sys bare du skal tænke dig om og gas lidt ned..
Redmoney
Progress to next rank:
34%

Postby Ms.Sunshine » Aug 5th, '15, 22:58

Først tak til Built2last4ever og Hisoka fordi I kan se tingene fra min side og forstår mig og selvfølgelig tak til Redmoney for hans bekymring, men tror du skal være bekymret for en stor del af os her inde og ikke kun for mig.
Ovre på BH er der så at sige ingen kvinder der tør snakke forbrug og det er jeg sikker på skyldes at det vrimler med løftede pegefingre fra mandlige sider der nedgør at kvinder bruger krudt, en af dem kaldte kvinder der krudter for snot-dumme....så hvordan f skulle kvinder få lyst til at ligge sig ud med det modsatte køn og være ærlige om hvad de går og laver.

Mht doser så kender jeg en pige der fik lavet en såkaldt begynder-kur på en af de der meget lave doser som man anbefaler til kvinder og til min overraskelse sagde den her kvinde efter noget tid at hun ikke mærkede en hujende fis til det krudt og at hun efter at have øget sin dose en pæn del nu endelig kunne mærke at hun var on. Hvilket fortæller mig at der nok er del kvinder rundt om der kører lidt højere doser end blot 15 mg. Anavar om dagen. I min nr. 2 begynder-kur som kun bestod af Anavar måtte jeg op på 30 mg om dagen for at kunne mærke noget af betydning. Og så må folk ellers gerne beskylde mig for ikke at kunne træne eller spise optimalt men ved bare at jeg rent faktisk har styr på de ting. Har trænet af flere omgange i min tilværelse og har altid læst meget om kost, medicin, træning og psykologi da disse emner altid har interesseret mig meget. Har desuden været gift med konkurrence-deltagende bb'er så tror ligesom jeg ved nok til hus-behov. Da jeg gik i gang med at træne igen her for nogle år tilbage efter en længere pause startede jeg desuden med at lave et forsøg hvor jeg ville se om jeg kunne bygge masse samtidig med at jeg gik ned i fedt-procent og hvis det ikke var fordi jeg ikke bryder mig om at hele FB kender til mit krudt-forbrug så havde jeg sq lagt fotos op som bevis-materiale. Mit forsøg dengang gav super gode resultater på kun 8 uger men mit mål har altid været at komme op i de tunge klasser og ikke noget med body fitness eller bikini da det er et nummer for piget til min personlighed og desuden synes jeg det ser super cool ud med store muskler til kvinder og det får man altså ikke uden et vist forbrug plus et betydeligt kendskab til kost og træning og en fandens masse timer og sved i trænings-lokalet.

For at vi kvinder skal turde være med her inde på MZ er det vigtigt at vi får lov til at være ærlige og åbne omkring vores forbrug og det er fint nok at nogen bekymrer sig men husk ikke kun at bekymre jer fordi vi er kvinder. Om man er mand eller kvinde kan være lige meget i den her sag for det er usundt for begge køn at krudte og ikke kun for kvinder.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby Hisoka » Aug 6th, '15, 08:03

Sådan :D

Just keep working! :D
Hisoka
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
22.3%

Postby Ms.Sunshine » Aug 6th, '15, 10:28

Nå men lige for at opdatere lidt på min log så går det faktisk super godt med min træning lige for tiden. Jeg har længe haft et problem med at jeg har nemmest ved at komme i kontakt til den muskel-gruppe som jeg træner først i mit program hvilket har medført at den muskel-gruppe der bliver trænet til sidst ikke bliver trænet optimalt da jeg ikke føler jeg kan komme ind og få sådan rigtig fat i den. Så det jeg gør nu er at jeg bytter om på rækkefølgen fra uge til uge også selv om det så er en lille muskel-gruppe der kommer til at ligge først i programmet. Det synes jeg bare fungerer rigtig godt og jeg tror der kommer noget godt ud af det. Samtidig bytter jeg rundt på rækkefølgen af øvelserne og forsøger at huske og lære så mange øvelser at jeg ikke kører de samme øvelser i hver muskel-gruppe hver gang. Jeg kan mærke at variation i træningen spiller en stor rolle og det samme gælder calorie-indtaget i kosten så jeg kører carb-cycling men jeg sørger altid for ikke at komme i et direkte calorie-underskud da det ikke gavner når man vil bygge op. Der findes jo et hav af teorier både indenfor kost og træning så det gælder jo om at finde det som fungerer for én.

Jeg er glad for at vi nu er nogle stykker i mit trænings-center som bakker hinanden op og motiverer hinanden. Især når vi ikke har mulighed for at være på et team er det jo rart at have nogle at diskuttere kost og træning med og det føles også motiverende at træne ved siden af nogle der knokler røven ud af bukserne og virkelig brænder for det de laver.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

PreviousNext

Return to Logbogen