!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Ms.Sunshines log

Log din træning, kost, kur, smart drugs - you name it, we read it!

Re: Ms.Sunshines log d.9-3

Postby Ms.Sunshine » Mar 11th, '15, 08:22

Chokolade fra Liddle er sku ikke dumt! Jeg har det lige omvendt. Jo mere billigt choklade jeg kan købe i stedet for dyrt jo bedre, så er der mere at spise :lol:

Du kan godt regne med at sulten bliver værre, jo længere du kommer hen. jo hårdere du træner, jo mere sulten bliver kroppen. Og jo mere juice der kommer indenbords, jo værre bliver det. Men hvis du har svært ved at tage på, er det jo en fordel!

Hvor høj er det du er? :)

Har du en fast spisedag om ugen, eller hvordan kører du det?[/quote]

Highdude jeg er pygmæ, jeg er kun 158 cm lav :lol:

Mht spisedag så har jeg det sådan at hvis jeg ved jeg skal besøge nogen som har en masse lækkert mad en bestemt dag så pladserer jeg min spisedag på den dag. Folk bliver sq så glade når gæsterne ser ud til at kunne lide deres mad og lækkerier. Desuden har jeg det også sådan at hvis jeg selv arrangerer at holde egen spisedag hjemme så ender det med at løbe løbsk for mig fordi jeg ikke har et særligt afslappet forhold til slik, kage, pizza m.m. Problemet opstår allerede når varerne er inde i huset, tanken om at de befinder sig huset sidder og gnaver i min hjerne indtil jeg har spist mig syg og dårlig i varerne. Før jeg gik 100 procent ind for min træning lod jeg bare tingene gå deres gang. Nu sørger jeg i stedet for ikke at få "forbudte" varer ind i huset. Jeg bor desuden i udkants-danmark uden bil så hvis varerne ikke er i huset og jeg får lyst til noget lækkert om aftenen så er det bare too bad.
Ja, så jeg forsøger at ligge i et lille calorie-overskud til hverdag men ikke for stort og så er forsøger jeg et par gange om ugen om jeg kan ligge i et lille calorie-underskud men ikke for stort. Jeg kører mange af mine ting lidt på gefühl og forsøger hele tiden at lære min krop bedre at kende ved at føle mig frem. Jeg har f.eks dengang jeg startede med at træne seriøst holdt 4 måneders diæt udelukkende med det formål at lære min krop bedre at kende i forhold til mængder, cardio, mad-grupper og træning osv. Det var sindsygt hårdt men jeg lærte en masse, dog kunne jeg godt have undværet diæt-hjernen :mrgreen:
Så mht spisedag så vil jeg skyde på at jeg ca. har en dag om ugen eller en hv.10. dag enten hvor jeg er på besøg hos nogen eller også køber jeg en pose slik som det ikke tager for lang tid at udrydde. Men under alle omstændigheder så sørger jeg altid for at spise den pågældn. ting senest sidst på eftermiddagen så jeg kan nå at banke noget cardio ind før sengen kalder, det er det min samvittighed har det bedst med.
Ms.Sunshine
Din vægt: 25kg
Progress to next rank:
0%

Re: Ms.Sunshines log d.9-3

Postby HighDude » Mar 11th, '15, 20:06

Ms.Sunshine wrote:Chokolade fra Liddle er sku ikke dumt! Jeg har det lige omvendt. Jo mere billigt choklade jeg kan købe i stedet for dyrt jo bedre, så er der mere at spise :lol:

Du kan godt regne med at sulten bliver værre, jo længere du kommer hen. jo hårdere du træner, jo mere sulten bliver kroppen. Og jo mere juice der kommer indenbords, jo værre bliver det. Men hvis du har svært ved at tage på, er det jo en fordel!

Hvor høj er det du er? :)

Har du en fast spisedag om ugen, eller hvordan kører du det?

Highdude jeg er pygmæ, jeg er kun 158 cm lav :lol:

Mht spisedag så har jeg det sådan at hvis jeg ved jeg skal besøge nogen som har en masse lækkert mad en bestemt dag så pladserer jeg min spisedag på den dag. Folk bliver sq så glade når gæsterne ser ud til at kunne lide deres mad og lækkerier. Desuden har jeg det også sådan at hvis jeg selv arrangerer at holde egen spisedag hjemme så ender det med at løbe løbsk for mig fordi jeg ikke har et særligt afslappet forhold til slik, kage, pizza m.m. Problemet opstår allerede når varerne er inde i huset, tanken om at de befinder sig huset sidder og gnaver i min hjerne indtil jeg har spist mig syg og dårlig i varerne. Før jeg gik 100 procent ind for min træning lod jeg bare tingene gå deres gang. Nu sørger jeg i stedet for ikke at få "forbudte" varer ind i huset. Jeg bor desuden i udkants-danmark uden bil så hvis varerne ikke er i huset og jeg får lyst til noget lækkert om aftenen så er det bare too bad.
Ja, så jeg forsøger at ligge i et lille calorie-overskud til hverdag men ikke for stort og så er forsøger jeg et par gange om ugen om jeg kan ligge i et lille calorie-underskud men ikke for stort. Jeg kører mange af mine ting lidt på gefühl og forsøger hele tiden at lære min krop bedre at kende ved at føle mig frem. Jeg har f.eks dengang jeg startede med at træne seriøst holdt 4 måneders diæt udelukkende med det formål at lære min krop bedre at kende i forhold til mængder, cardio, mad-grupper og træning osv. Det var sindsygt hårdt men jeg lærte en masse, dog kunne jeg godt have undværet diæt-hjernen :mrgreen:
Så mht spisedag så vil jeg skyde på at jeg ca. har en dag om ugen eller en hv.10. dag enten hvor jeg er på besøg hos nogen eller også køber jeg en pose slik som det ikke tager for lang tid at udrydde. Men under alle omstændigheder så sørger jeg altid for at spise den pågældn. ting senest sidst på eftermiddagen så jeg kan nå at banke noget cardio ind før sengen kalder, det er det min samvittighed har det bedst med.[/quote]

158 cm er en fin højde for en kvinde. Jo lavere jo bedre (medmindre man er dværg :mrgreen: )

ak ja, story of my life. Jeg kan heller ikke have slik eller andet sødt herhjemme, så ryger det lige i skærmen!

Nogle få gange, prøver jeg at købe slik på tilbud i store mængder, og bilde mig selv ind at ''jeg da bare spiser det når diæten er færdigt''. Men NEJ!

Fornuftig tilgang, slå dig løs når du er ude. Det virker heller ikke for fanatisk udadtil, hvilket er en stor fordel. Sådan har jeg det også. Er jeg i byen, så holder jeg mig ikke tilbage.

Kroppen er en sjov ting, og man lære ting hele tiden. Ihvertfald hvis man forsøger at lære den at kende :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
39.6%

Ms.Sunshines log d.11-3

Postby Ms.Sunshine » Mar 11th, '15, 23:04

Hold da ferie, what a day :? På vej til træning her til eftermiddag opdagede jeg ved et tilfælde at min fucking lede bank uberrettiget havde fratrukket mig 2500 fra min konto fordi de havde sendt et dokument på min mail med en forbandet kort frist for underskrift og det dokument skulle de så have haft tilbage for få dage siden. Jeg havde ikke nået at tjekke mail her på det sidste og derfor har jeg ikke set dokumentet og vupti så stjal de næsten 2500 fra mig som straf :evil: Jeg fik at vide at personalet allerede var gået hjem så jeg skulle prøve at ringe i morgen igen. Dette måtte bare ikke ske i den her måned hvor alle mine regninger ligger i forvejen for helvede mine madpenge :shock:
Nej, så det blev en træning hvor jeg virkelig skulle hanke godt op i mig selv for at holde fokus da mit pis kom så meget i kog efter det med banken. Mine tanker kørte rundt i knolden på mig. Kære Ms. Sunshine du skal lukke af og kun koncentrere dig om en ting nu og det er at træne og der skal satme' pines igennem. Det her problem må under ingen omstændigheder gå ind og ødelægge din træning for dig, ja i det hele taget er der ikke nogen problemer du møder på din vej der må forhindre dig i din træning for så kan du ligeså godt kaste håndklædet i ringen med det samme og så er der 0 konkurrence til dig ever :mrgreen: Det var sådan jeg måtte sige til mig selv og det resulterede også i en god og effektiv træning, men mit pis er stadig lidt i kog så jeg håber jeg på trods af det får sovet i nat.

Der er forøvrigt dukket rigtig mange nye medlemmer op i mit center og de er desværre alle motionister og det er på det der plan med termokande og bog med rundt til alle maskinerne havde jeg nær sagt. Nogle af dem lyder som om de nærmest er ved at blive kvalt når de ligger med de små 8 kg's håndvægte i hver arm og vipper dem i takt til det der tøse-pop der kører i baggrunden. Andre af dem farer rundt som rastløse ildfluer, snart tager de et sæt i den maskine og så et sæt i en anden maskine for herefter at lurer lidt på mig og min maskine som de så ikke kan komme til fordi jeg ligesom godt vil køre mere end et sæt.....åh jeg hader dem :x

Selv om jeg sidder her og snart skal til at sove, så sidder jeg sq og glæder mig helt vildt til jeg skal ned og træne igen i morgen. I dag da jeg trænede triceps fik jeg et super pump, som i lang tid har været savnet og det gør bare træningen så meget sjovere. Der er kun en vej og det er fremad :D
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log d.13-3

Postby Ms.Sunshine » Mar 13th, '15, 22:29

Sikke en uge :P Først dukkede der noget alien fra Randers Regnskov op her på MZ og begyndte at true os med gøb og andet godt fra havet. Næste afsnit hed hvor blev mine 2500 kr til mad-penge lige af :shock: Ja, ugen har bestemt ikke været kedelig på nogen måde. Men nu har aften-roen atter sænket sig over ande-by og mine penge er retuneret fra "Dumme-banken". Der er nu også kørt en pizza plus Pangasius og ris i tomat-sovs ned, så er jeg sq glad igen :D

Jeg er startet på uge 3 der hedder 300 mg. Boldenone og 175 mg. D-bol. Alt det slemme bloat er ved at forsvinde hvilket jeg også kunne se på vægten i morges der sagde 62,5. Så der er lige røget (højest sandsynligt pisset) 1,5 kg væske ud af kroppen :D

Har været nødt til at ligge en ekstra hvile-dag ind i dag da jeg kunne mærke på min krop i går til træning at den føltes udbrændt og min ene skulder begyndte at brokke sig. Nu kører jeg så ben i morgen for lige at give overkroppen endnu en hviledag i håbet om at mine gamle skader så ikke bryder op igen for det ville simpelthen være surt hvis de skader kom tilbage lige nu hvor jeg dårligt er kommet rigtig i gang.

Så lige på nettet i dag at lovens lange arm igen har løftet pegefingeren overfor os hårdt-arbejdende mennesker :? Jeg begynder snart at få nøja på he he. Gad vide hvad de synes om min log, er den mon spændende nok for dem ? Er også begyndt at mistænke en middelaldrende mand i mit center for at arbejde under cover. Den måde han sidder og betragter os allesammen på fra sin bænk virker suspekt. Han foretager sig stort set ikke andet end at holde øje med alle andre der træner i området omkring ham. Han ikke bare glor, han stirrer minut for minut :x Tror snart jeg lader en bemærkning falde men den skal ramme på den gode måde (sarkasme) :idea: Den dag den lange arm fjerner mine hjælpemidler er det slut med æde-flip og hyggestunder i ene-rum....det bliver en kold tid :cry:
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Re: Ms.Sunshines log

Postby Undertaker! » Mar 13th, '15, 22:54

Kan godt li din Randers fortolkning, max griner. :mrgreen:

Følger med i din log, spændende at en kvinde kaster sig over roids, som en glubsk kat ! Hehe...

175 mg d-bol er sku en pæn slat... Har du skrevet rigtigt ?
Vil man vinde, må man snyde !
Undertaker!
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
85.7%

Postby medk » Mar 14th, '15, 10:37

Undertaker! wrote:175 mg d-bol er sku en pæn slat... Har du skrevet rigtigt ?

EW er det = 25 mg. ED... Det vel OK, om end stadigvæk en pæn slat for en kvinde ;)
medk
Din vægt: 20kg
Progress to next rank:
78%

Postby Ms.Sunshine » Mar 14th, '15, 10:51

Undertaker! wrote:Kan godt li din Randers fortolkning, max griner. :mrgreen:

Følger med i din log, spændende at en kvinde kaster sig over roids, som en glubsk kat ! Hehe...

Ja, det er skam rigtigt :D 175 mg.D-bol men det er om ugen dvs 25 mg. pr.dag

Mit øgenavn fra "gamle dage" er medicin-tanken, da jeg altid skal op i max. doser vedr. alt medicin for overhovedet at kunne mærke noget. Ved ikke om det er fordi jeg har en høj forbrænding, men det virker som alt medicin der køres indenbords kun er er her på tålt ophold inden det er ude af sytemet igen. Min forhenv. dealer som selv har trænet gennem mange år har altid sagt at det er mystisk at en person som har fuldstændig styr på sin kost og træning kan komme afsted med at indtage så meget krudt og så få så dårlige resulater. Selv hans trænings-venner undrede sig en del over det :roll:
Ethvert normalt tænkende individ ville nok løbe skrigende væk og finde en anden sportsgren at deltage i hvor der kunne hentes lidt resultater hjem men jeg bliver trofast på min pind da jeg trods alt elsker at træne og komme af med min negative energi ved at give den gas til træning, og så er jeg typen der hader at kaste håndklædet i ringen :mrgreen:
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby Undertaker! » Mar 14th, '15, 11:41

Nå ok, troede det var ED. :shock:
Undertaker!
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
85.7%

Postby snuden » Mar 14th, '15, 12:40

Ms.Sunshine wrote:

Mit øgenavn fra "gamle dage" er medicin-tanken, da jeg altid skal op i max. doser vedr. alt medicin for overhovedet at kunne mærke noget. Ved ikke om det er fordi jeg har en høj forbrænding, men det virker som alt medicin der køres indenbords kun er er her på tålt ophold inden det er ude af sytemet igen. Min forhenv. dealer som selv har trænet gennem mange år har altid sagt at det er mystisk at en person som har fuldstændig styr på sin kost og træning kan komme afsted med at indtage så meget krudt og så få så dårlige resulater. Selv hans trænings-venner undrede sig en del over det :roll:
Ethvert normalt tænkende individ ville nok løbe skrigende væk og finde en anden sportsgren at deltage i hvor der kunne hentes lidt resultater hjem men jeg bliver trofast på min pind da jeg trods alt elsker at træne og komme af med min negative energi ved at give den gas til træning, og så er jeg typen der hader at kaste håndklædet i ringen :mrgreen:

Når du siger medicin tanken.. Ja så forstiller jeg mig du ligner Helle Nielsen.. Den lille tigermis
enforcer/pitboss som Bimmer siger...
Er hård i min mund og mener hvad jeg siger men du skal ikke tage det personligt..
Er bare Sort/Hvid som person

Kysser Don`s ring og bukker hovede i 2-3 sek
snuden
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
67%

Postby Ms.Sunshine » Mar 14th, '15, 13:16

snuden wrote:
Ms.Sunshine wrote:

Når du siger medicin tanken.. Ja så forstiller jeg mig du ligner Helle Nielsen.. Den lille tigermis

Åh, Snuden gid det var såvel :D Men må indrømme at jeg godt gad have hendes krop, den er både smuk og vild på en gang. Jeg er også sikker på at hendes gener er helt ok i forhold til mine :mrgreen: Tror godt at hvis jeg havde penge og vigtigst af alt viden nok så ville ægte HGH og ins godt kunne rykke lidt ved mig, men min viden pt og økonomi tillader mig ikke at gå længere end til godt gammeldags krudt.
Lige nu lurer jeg sådan lidt på hvad jeg skal køre imellem mine kure for at kunne holde på den masse jeg satser på at få opbygget under den her kur. Må indrømme at en lille ugentlig dose Test E hen over et par måneder godt kunne komme på tale. Herefter er det så at jeg pønser på en kur 2 som jeg har en forestilling om hvad kunne indeholde, men tør ikke rigtig sige så meget pt for jeg vil først lige afvente de endelige resultater for kur 1 og hvis de så er helt af h til, ja så er der noget der begynder at trække lidt og som kunne køres i komb. med en svag dosis Test E (min trænings-ven har lige selv afsluttet en lign. kur) Er bare nervøs for at nogen medlemmer her inde evt. kunne finde på at begynde at støve deres politi-stav af hvis de hører om den uartige Ms. Sunshine's skumle planer 8-)
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby Undertaker! » Mar 14th, '15, 13:52

Jeg vil gerne vide dem.
Undertaker!
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
85.7%

Postby Built2last4ever » Mar 14th, '15, 14:59

Frøken... ingem hemmeligheder i en log. Det er forbudt, så ud med sproget bette jas :D
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Built2last4ever » Mar 14th, '15, 15:00

Ps....

så kan det være der vanker et biceps billede dedikeret specielt til dig... :twisted:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Ms.Sunshine » Mar 14th, '15, 23:31

Built2last4ever wrote:Ps....

så kan det være der vanker et biceps billede dedikeret specielt til dig... :twisted:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

He he det lyder da godt med et lille rart biceps-billede til Ms. Sunshine, det tager hun gerne imod :D

Jo, ja øhh.... men det er jo heller ikke så nemt når der sidder en masse bag skærmene og er med på en kigger og måske synes at den ensomme høne blandt hanerne går lidt over gevind nogen gange. Så kan det være de vil forsøge at holde den lidt på plads med formaninger og den slags :mrgreen:

Men nu vil jeg i første omgang lige "klappe hesten" og være tålmodig for at se om der skulle komme lidt resultater med den kur jeg kører nu. Der skal virkelig kæmpes i de næste 4 måneder både mht træning, kost, hvile, trænings-strategier og det mentale. Jeg er led og ked af mine spagetti-arme :cry: og i det hele taget mit "under bikini-klassen-niveau", det hører ingen steder hjemme :!:

Næste punkt på dags-orden kommer så til at hedde hvad kan man finde på at fylde i en medicin-tank som mig, og det er så her der er lidt overvejelser i disse dage. Jeg har nogle små ikke så uskyldige ideér men vil lufte dem en dag hvor jeg er modig nok til at tage mine tæsk LOL :D
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby Built2last4ever » Mar 15th, '15, 00:00

We are brothers (and sisters) in arms..... så dem der brokker sig burde måske nærlæse så de kan se du ikke er ny I gamet, så du kan nok selv tage dine beslutninger. Så politi tror jeg ikke det blir til - måske lidt råd og vejledning og diskuteren..... vær ej bange.

Og et godt råd - lad vær at hæng dig I hvad du ikke har. Istedet bør du focusere på hvad du vil have og så gå efter det. 100 %.

Plus - ser ikke på andres form og look - focuser på dine egne gains og muligheder, drømme og mål. Så når du meget længere.... For sidder du og ærgrer sig over de andre og deres succes, så vil en med mindre bedre form end dig pludselig overhale dig og snuppe det du ville opnå lige for næsen af dig. Simpelthen fordi du ikke focuserede så meget som den fra starten dårligere stillede person. Got it?

Du kan....

Du vil....

så gør det sister. What ever it takes......

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby HighDude » Mar 15th, '15, 10:48

Jeg er helt enig med den (gamle) vise b2l4e

Stop med at fokuser alt for meget på de negative bodyparts som halter. Fokuser på hvad du går efter, og bliv glad for hver eneste gang du ser bare de mindste fremskridt.

Og nej vi leger ikke politi herinde. Slet ikke. Men dog vil vi råde og vejlede. Jeg selv, kører også nogle relativt høje doser, og jeg er altså kun en ung fyr på 22. Men vi har alle grunde til at køre som vi gør, og er man inde i gamet som du selv er, så vil vi blot hjælpe og vejlede, så du ikke ødelægger dig selv.

Et godt råd, er at selv om du måske ikke føler at du er mega positiv over resultaterne af en kur, så ikke begynd på meget højere doser, for at få bedre resultater. Tit og ofte, går det den forkerte vej for mange. Men jeg er sikker på at du nok skal få gode resultater af din kur. Du er dedikeret og gør det rigtige. Det skal nok blive rigtig fedt for dig! :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
39.6%

Postby Ms.Sunshine » Mar 15th, '15, 12:19

Tusind tak til mine trofaste venner her fra MZ 8-) Det varmer sq så meget med den støtte vi kan give hinanden her inde, lige hvad vi har brug for en gang imellem. Jeg vil prøve at blive bedre til at fokusere på mig selv i stedet for mine "konkurrenter". Der kommer også til at ligge en del mentalt arbejde i at få mig selv hevet ud af min lidt ind imellem negative holdning til mig selv og min krop.

Lige nu prøver jeg at holde fast i de ting jeg er god til i forb. med træning så som jeg nærmest altid brænder for at komme ned til træning og give den gas og det er uanset om jeg er off eller on, god til at presse mig selv og ikke hoppe over hvor gærdet er lavest o.s.v, rigtig glad for mine stænger der altid er friske på at vokse lidt :P

Nu vil jeg tage til træning om lidt og så må I andre også have en rigtig god træning og søndag :D
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log d.19-3

Postby Ms.Sunshine » Mar 19th, '15, 21:08

Nå, så er jeg i gang med at vaske den sidste maskine tøj-vask for denne omgang, hader seriøst tøjvask, madlavning og rengøring :x

Uge 4 er "skudt" i gang her til eftermiddag :D Dvs at der blev lirket henholdsvis 300 mg. Boldenone i højre og 250 mg. Sust i venstre. D-bol er nu sat ned til 3 gange 5 mg. pr dag fra i dag og til tirsdag. Tirsdag og onsdag kører jeg så 25 mg D-bol og så 15 mg igen fra næste torsdag hvor jeg skal skyde igen og starte uge 5.
Tænkte at jeg måske skulle have fordelt den Sust over 2 gange hen over ugen men valgte i den her omgang at skyde hele dosen i dag, men i uge 5 bliver den fordelt af 2 omgange og da det er 1ml's-amp.'er må jeg så bare preloade og ligge den i køleskabet.

Jeg tillader mig selv at fin-justere og rette til i min kur i forhold til hvordan det går når jeg kører den. Det er ikke de store ændringer der bliver foretaget men f.eks så er der blevet justeret lidt frem og tilbage med D-bol da jeg hurtigt bloater af dem. Når kuren er kørt færdig ren-skriver jeg den som den kom til at se ud i praksis og så har jeg de erfaringer jeg kan trække på en anden gang hvis det er nødvendigt.

Vægten har ligget konstant på 63,5 her de sidste mange dage. Får ind imellem nogle slemme æde-flip hvor det ikke kan gå hurtigt nok med at finde maden frem og få den på tallerkenen før den er slugt.

Det er ikke så tit det sker men jeg har været nødt til at holde to hviledage efter hinanden da jeg har følt mig fuldstændig smadret og øm i kroppen. Psykisk har jeg det i forvejen ikke så godt med hviledage men det nytter jo heller ikke at køre sig selv i sænk så kroppen ikke får en chance for at restituere når den har brug for det. Her til aften har jeg så til gengæld været ude på en god times powder-walk så jeg lige fik rørt mig lidt, det var også super dejligt vejr til en aften-tur i dag 8-)
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby Brænder-børge » Mar 20th, '15, 09:37

hvis du er meget træt af hvile dage hvor du slapper helt af, så er en "aktiv rest day" rigtig god (bliver brugt meget i crossfit) jeg laver ca 40 min low intensity work på min aktive rest day.

det er f.eks.

7 min roning (pace 2.10 pr 500 m)
7 min forskellige øvelser (rows, static core, meget lette squats og dødløft)
repeat.

indtil du har kørt i 40 min.

man bliver løsnet rigtigt godt op, og doms forsvinder som regel :)
face your fear.

https://www.youtube.com/watch?v=WMUXw8J2Kto
Brænder-børge
Moderator
Moderator

Postby Ms.Sunshine » Mar 20th, '15, 12:57

Brænder-børge wrote:hvis du er meget træt af hvile dage hvor du slapper helt af, så er en "aktiv rest day" rigtig god (bliver brugt meget i crossfit) jeg laver ca 40 min low intensity work på min aktive rest day.

det er f.eks.

7 min roning (pace 2.10 pr 500 m)
7 min forskellige øvelser (rows, static core, meget lette squats og dødløft)
repeat.

indtil du har kørt i 40 min.

man bliver løsnet rigtigt godt op, og doms forsvinder som regel :)

Det var en god idé, det vil jeg huske næste gang hvor jeg står i samme situation omkring hviledagen igen :)
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log 20-3

Postby Ms.Sunshine » Mar 20th, '15, 13:07

Jeg glæder mig til jeg skal til træning lidt senere i dag for jeg har fået plottet en masse ny musik ind på den I-pod jeg bruger til træning og som er uundværlig fordi mit center kører med det mest død-syge mainstream-musik der overhovedet findes. Førhen kørte de med rock meget af tiden hvilket passede mig fint men så en dag var festen forbi og nu kører de udelukkende Barbie og Bieber-musik som er langt værre end ingen musik. Så alle folk er tvunget til at have deres eget musik med hvis de altså ikke er til lyserødt teen-music.

Så nu skal der bare knaldes op for egen musik og trænes igennem på skuldre og biceps :D
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby HighDude » Mar 20th, '15, 18:17

Der er ikke noget bedre end noget nyt musik, når man skal op og give den fuld smadder i centret!

Er du begyndt at kunne se nogen forskel på fysikken, her i uge 4 i kuren?
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
39.6%

Postby Ms.Sunshine » Mar 20th, '15, 23:20

HighDude wrote:Der er ikke noget bedre end noget nyt musik, når man skal op og give den fuld smadder i centret!

Er du begyndt at kunne se nogen forskel på fysikken, her i uge 4 i kuren?

Det er jo ikke så nemt at bedømme ens fysik fordi man er vant til at se sig selv.... men lidt fremgang fornemmer jeg trods alt der er. Der er kommet en lille smule mere masse på sådan generelt over alt også på de skide triceps der normalt er umulige at få til at vokse når jeg er off men der hvor det er tydeligst at se for mig selv er på skuldrene, de er godt i gang med at vokse sig større og det var interessant at kigge på dem i dag hvor jeg netop trænede skuldre. Min trænings-ven siger at mine forcer netop er skuldre og ben, altid rart at nogen muskel-grupper er nemme at få til at vokse.

Der blev virkelig trænet igennem i dag og jeg nød det bare at give alt hvad jeg havde i mig til suveræn musik, så skide værre med hvad motionisterne tænkte om mit projekt. I morgen er det ryg-dag og jeg elsker at træne ryg, kan ikke vente til jeg skal til træning igen :P
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log d.24-3

Postby Ms.Sunshine » Mar 24th, '15, 12:48

Øv jeg har sq haft det lidt dårligt med noget omgangs-syge-forkølelses-symptomer i går og i dag. Når jeg er syg så kan jeg altid mærke at jeg ryger ned i et sort hul psykisk og så får jeg altid lyst til at sige fuck hele verden og min træning :roll:
Heldigvis er det min hviledag i dag så jeg skal i forvejen ikke til træning men bare hvile mig og komme til hægterne igen. Har lige kørt en ekstra stor æggehvide-ommelet indenbords og der røg lige en pizza ned efterfølgende så appetitten fejler ikke noget på trods af at jeg ikke føler mig frisk.

Har besluttet at i de uger jeg kører D-bol så holder jeg dosen på 15 mg pr. dag dvs 3 gange 5 mg. pr.dag. Jeg har en klar fornemmelse af at de lyn-hurtigt konverterer til østrogen hvilket jeg slet ikke har brug for. Synes forøvrigt ikke jeg mærker noget til den Boldenone overhovedet. Man skulle kunne mærke lidt efter 5 uger og der er kun lidt over en uge til så nu får vi se hvad der sker. Føler faktisk at jeg lige nu kun kan mærke D-bolen som giver ekstra udholdenhed i min træning men ikke rigtig nogen styrke-fremgang overhovedet.

Mht søvn så synes jeg ikke det går for godt i disse dage hvor jeg vågner op og er super frisk flere gange i løbet af natten og sveder selv om jeg ikke har åbent for radiatoren og kun sover med et tyndt vat-tæppe...men jeg ved godt at det er jo bagsiden af medaljen og det er da gudskelov ikke lige slemt hver nat så det går nok.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log d.26-3

Postby Ms.Sunshine » Mar 26th, '15, 22:17

Så er jeg gået i gang med uge 5 som er 350 mg. Boldenone og 350 mg. Sustanon. Da Sustanonen er i 1 ml amp'er har jeg valgt at tage 250 mg hv. 5.dag og det samme med Boldenonen. Så i dag har jeg skudt 1 ml af hvert medikament fordelt på 2 skud for at undgå trælårs-tilstande. På tirsdag gentager jeg så processen.
Jeg er blevet lidt uvenner med D-bolene som har det med at konvertere så lige nu tager jeg kun 2 gange 5 mg. om dagen.
Uge 6 og uge 7 er en gentaglse af uge 5

Her til aften fik jeg et af de værste æde-flip hvor jeg nærmest rystede fordi jeg var så sulten. Følte ikke jeg havde fået mad i flere dage og gik amok i brune ris med kogte oksekøds-stykker som er min livret. Men det pinlige var at min hjerne var gået lidt agurk med at få mad fundet frem så det endte med at jeg pludselig sad og spiste ris-kiks med PB sammen med min varme mad fordi jeg som sagt ikke følte jeg havde spist i flere dage selv om jeg havde spist først på eftermiddagen. Jeg nåede dårligt at tygge maden i det tempo den blev kørt ned og jeg tænkte at det var ret så heldigt at jeg sad og spiste alene :lol: I den efterfølgende time fik min samvittighed mig til at finde cyklen frem og så stod den på en 12 km'ers aftentur :D
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log d.29-3

Postby Ms.Sunshine » Mar 29th, '15, 09:08

Jeg har jo haft lidt problemer med de D-bol mht bloat så for et par dage siden lod jeg være med at tage flere af dem. Siden da har jeg følt mig meget bedre tilpas og været mere frisk. Men da jeg jo har svært ved at tage på og jeg netop var kommet op på 64 kg så var det lidt noget øv at konstatere at jeg nu er nede på 63, men hvis det alligevel var væske der er røget er der jo ikke noget at være ked af. Centimeter-mæssigt har jeg ikke rigtig kunnet se at der er sket så meget indtil videre så jeg væbner mig med tålmodighed. Har en fornemmelse af at Boldenonen er begyndt at virke så småt pga alt mit æderi undrer mig bare over at jeg ikke har haft den mindste smule styrke-fremgang, men det kan være det kommer med tiden.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby medk » Mar 29th, '15, 09:45

Det er sjældent jeg kommenterer, men nu har jeg fulgt med et stykke tid og hvis man læser lidt mellem linierne, så lyder det altså som om du har et skævt forhold til mad? At spise lidt ud over det sædvanelige, for efterfølgende spontant at skulle brænde de ekstra kalorier af, er noget personer der har en spiseforstyrrelse gør. Hvis du er bange for, at få lidt ekstra kalorier og lader din samvittighed styre dig i stedet for din fornuft, så kan jeg godt forstå at det er svært for dig at få noget muskel og stige i styrke... Og så er din kur ikke noget klogt foretagende.

Det du skriver her i din log, har intet med "æderi" at gøre. Det jo ikke fordi du dag ud og dag ind ender med at æde et halvt kilo slik vel? At spise riskiks med peanut butter, fordi man er ekstra sulten, er ikke en kriminel handling når du bulker og bør ikke give anledning til at skulle cykle 12 km. ;) Alt med måde selvfølgelig, jeg siger ikke du bare skal køre alt i hovedet helt ukritisk, blot at du ikke kommer specielt langt, hvis du er bange for at få lidt ekstra at spise af og til :)
medk
Progress to next rank:
78%

Postby HighDude » Mar 30th, '15, 11:00

meddk har faktisk en pointe.

Du kan virke meget skræmt over ekstra kalorier, også her mens du bulker, hvilket er unødvendigt. Hvis du slog dig lidt mere løs og fik lidt ekstra kalorier, ville det sikkert gå lidt stærkere, også selvom der vil komme lidt ekstra bloat. Ingen grund til at være så skræmt over at synde lidt :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
39.6%

Postby Ms.Sunshine » Mar 30th, '15, 18:59

Ja jeg må da indrømme at jeg har et lidt anstrengt forhold til mad :mrgreen: Det er ikke en nyhed sådan har det været i mange år også før jeg begyndte at træne. Altså jeg vil sige at det var langt værre inden jeg gik i gang med at træne. Jeg foretog mig ret så pinlige ting der har med mad at gøre for herefter at ende syg i min seng om aftenen pga det jeg havde lavet. Det er så flovt ikke at kunne kontrollere sådan nogle ting der har med mad at gøre, men jeg synes faktisk at det går meget bedre nu end før. Der vil jo nok altid sidde et eller andet psykisk oppe i hovedet på én resten af livet og man kan ikke lave om på tingene fra den ene dag til den anden. Men nu har jeg da fundet ud af at jeg ikke skal ligge inde med store partier slik eller andre lækkerier da det helt sikkert kommer ud af kontrol, så får jeg hellere andre til at opbevare det for mig og så tager jeg hen og henter lidt af gangen.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log d.30-3

Postby Ms.Sunshine » Mar 30th, '15, 19:05

Min træning i dag var en af de bedste træninger i længere tid. Jeg trænede halvedelen af mit skulder-program plus triceps og biceps. Jeg koncentrerede mig 110 % og var i min egen verden og det gør træningen super effektiv. Jeg kørte en del super-sæt og kunne mærke at det føltes som det skulle. Jeg ville ønske at alle træninger var på den måde.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Re: Ms.Sunshines log d.30-3

Postby HighDude » Apr 2nd, '15, 23:17

Ms.Sunshine wrote:Min træning i dag var en af de bedste træninger i længere tid. Jeg trænede halvedelen af mit skulder-program plus triceps og biceps. Jeg koncentrerede mig 110 % og var i min egen verden og det gør træningen super effektiv. Jeg kørte en del super-sæt og kunne mærke at det føltes som det skulle. Jeg ville ønske at alle træninger var på den måde.

De fleste af ens træninger skal gerne føltes som du beskriver. Tit og ofte, så skal der bare smækkes lidt kortere pauser ind under træningen, for at holde pumpet i top, og det hjælper for mig personligt, overhoved ikke at snakke under træningerne. Jeg træner ofte alene, hvilket gør at det er nemt at holde, og så bliver 95% af mine træninger lige præcist som jeg gerne vil have dem, og de sidste 5% nøjes med at være ''gode'' :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
39.6%

Postby vildgut » Apr 3rd, '15, 10:25

HighDude wrote:
Ms.Sunshine wrote:Min træning i dag var en af de bedste træninger i længere tid. Jeg trænede halvedelen af mit skulder-program plus triceps og biceps. Jeg koncentrerede mig 110 % og var i min egen verden og det gør træningen super effektiv. Jeg kørte en del super-sæt og kunne mærke at det føltes som det skulle. Jeg ville ønske at alle træninger var på den måde.

De fleste af ens træninger skal gerne føltes som du beskriver. Tit og ofte, så skal der bare smækkes lidt kortere pauser ind under træningen, for at holde pumpet i top, og det hjælper for mig personligt, overhoved ikke at snakke under træningerne. Jeg træner ofte alene, hvilket gør at det er nemt at holde, og så bliver 95% af mine træninger lige præcist som jeg gerne vil have dem, og de sidste 5% nøjes med at være ''gode'' :)

Træner også for det meste alene, er dog mest motiveret på Ben dag hvis jeg træner med en makker ;)
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby Ms.Sunshine » Apr 3rd, '15, 10:28

HighDude wrote:

Ja, men der er også gået alt for meget hyggesnak i den under mine træninger her på det sidste og så står man og bliver kold eller også mister man bare koncentrationen og skal hen og huske hvor det nu lige var man var nået til og det er sq noget skidt. Jeg mødte nogle af mine venner fra centeret og alle parter havde lyst til at hyggesnakke og så gik det lidt galt og det skete nogle gange i træk. Jeg indrømmer at jeg nyder at snakke med andre ligesindede og det er ikke så tit jeg møder dem da vi træner på hver sit tidspunkt. Jeg synes som regel altid det er de motionister der er der på det tidspunkt jeg plejer at træne så jeg nød at være i godt selskab for en gangs skyld.

Men nu må jeg lige tage mig lidt sammen ellers får jeg ingen fremskridt. Var næsten alene i centeret i går aftes og fik kørt mine ben så godt igennem at jeg måtte koncentrere mig om ikke at gå som en der havde skidt i bukserne da jeg skulle hen til bussen bagefter. Jeg elsker følelsen i benene og røven dagen efter en effektiv ben-træning :mrgreen:
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log d.8-4

Postby Ms.Sunshine » Apr 8th, '15, 10:12

Jeg har sat min dose af EQ ned fra 350 til 300 mg. om ugen for at rette på blandings-forholdet til Susten der ligger på 350 mg, da jeg velvære-mæssigt har det bedre på androgene end på anabole mærker og føler mig lidt nede lige for tiden. Nu skal det lige siges at jeg kørte Sust fra AP på "evigheds-kuren" sidste år så jeg kender den sådan rimelig godt vil jeg mene og den her gang føler jeg slet ikke at jeg kan mærke den nærmest. Hvad der lige foregår ved jeg ikke men føler at jeg de sidste par dage har mistet energi og har tabt mig et kilo på trods af at jeg har tvunget mig selv til at køre de sædvanlige mængder mad ind og trænet som jeg plejer plus sovet mere end normalt. I går da jeg kørte ben gik jeg lyn-hurtigt kold hvilket jeg normalt aldrig gør. Kan godt være det lyder lidt parnoidt men prøvede at skrabe koden på Sust-pakken for at slå den op og så vælger jeg at tro at jeg kom til at rive to bogstaver i midten af koden af. Jeg har jo læst at der så at sige ikke findes fake produkter fra AP men manglede som sagt de to bogstaver i midten. Næste gang jeg kommer over til min veninde prøver jeg lige at se om hendes mobil vil scanne mærket. Det kunne jo også tænkes at blandingen bare er mere svag i det end normalt eller den kan have været udsat for varme eller noget i den retning eller også er det bare mig der føler forkert og om nogle uger er den pakke udryddet anyways :lol:
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby bmw-freak » Apr 8th, '15, 14:27

Du vil ikke kunne mærke forandringer fra dag til dag med de lange estere du bruger, varme skal være ekstrem for at ødelægge eller skade dit krudt.
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Ms.Sunshine » Apr 8th, '15, 20:38

bmw-freak wrote:Du vil ikke kunne mærke forandringer fra dag til dag med de lange estere du bruger, varme skal være ekstrem for at ødelægge eller skade dit krudt.

På Eq'en står der at den ikke skal opbevares i over 25 grader og det er jo ellers ikke så meget, men måske kan den tåle højere temperatur end de 25 grader.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby bmw-freak » Apr 8th, '15, 21:12

Ms.Sunshine wrote:
bmw-freak wrote:Du vil ikke kunne mærke forandringer fra dag til dag med de lange estere du bruger, varme skal være ekstrem for at ødelægge eller skade dit krudt.

På Eq'en står der at den ikke skal opbevares i over 25 grader og det er jo ellers ikke så meget, men måske kan den tåle højere temperatur end de 25 grader.

opbevaring er jo over længere tid, hvis det ligger nogle dage ved en højere temperatur sker der ikke en meter ved. Insulin skal eks. også opbevares kølingt indtil det tages i brug så kan det holde sig minimum 30 dage uden køl.
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Ms.Sunshine » Apr 10th, '15, 09:47

bmw-freak wrote:
Ms.Sunshine wrote:

opbevaring er jo over længere tid, hvis det ligger nogle dage ved en højere temperatur sker der ikke en meter ved. Insulin skal eks. også opbevares kølingt indtil det tages i brug så kan det holde sig minimum 30 dage uden køl.

Tak for info, meget rart at vide det med opbevaringen især nu det bliver sommer og varmt indendøre. Jeg har lagt Eq'en i en af hylderne i køleskabet hvor der er 8 graders varme.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby bmw-freak » Apr 10th, '15, 13:19

Ms.Sunshine wrote:
bmw-freak wrote:
Ms.Sunshine wrote:

Tak for info, meget rart at vide det med opbevaringen især nu det bliver sommer og varmt indendøre. Jeg har lagt Eq'en i en af hylderne i køleskabet hvor der er 8 graders varme.

Bare det ligger køligt og mørkt så der ingen fare på færde.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Ms.Sunshines log d.11-4

Postby Ms.Sunshine » Apr 11th, '15, 10:59

Egentlig har jeg ikke så meget at berette, men er da begyndt at lære Eq'en bedre at kende da jeg i det sidste stykke tid kun har kørt Sust og Eq. Jeg er lige gået i gang med uge 7 som hedder 300 mg Eq og 350 mg. Sust.

Ingen større styrkefremgang eller gains nok nærmere en smule tilbage-gang efter jeg droppede D-bolene pga for meget bloat. Lige nu siger vægten kun 63 og målene er præcis de samme før.

Jeg skulle have været obs på at forholdet mellem androgene og anabole mærker for nogle personer har en betydning for ens velvære. Kuren er slet ikke sammensat efter det forhold. Jeg er ved at løbe tør for Sust og har brug for at få fat i mine dealere til at skaffe mig noget test til at smække ind i kuren og nu ser det nærmest ud til at de er gået under jorden :roll: I næste uge var det meningen at der skulle køres Eq, Deca og Wins men vil hellere bytte den Wins ud med noget Test da Deca også skulle være anabolt ligesom Eq. Sammenlagt har jeg kun 1250 mg Sust tilbage indtil jeg får skaffet noget mere, forhåbentligt snart. Så jeg tænker at jeg vil holde mig på de 350 mg Sust om ugen og så køre det sammen med 250 mg.Deca og 250 mg.Eq i nogle uger.

Når jeg er færdig med at køre den her kur så har jeg tænkt mig at cruise på 250 mg.Test ew så længe jeg føler for det. Det er det der indtil videre har fungeret bedst for mig både trænings-mæssigt og mentalt.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log d.13-4

Postby Ms.Sunshine » Apr 13th, '15, 22:00

Nå.. så har jeg lige en lille opdatering samt en confession to do. I sidste uge kom en af mine gamle venner uanmeldt på besøg og havde købt for 100 kr. slik i alle afskygninger som han dumpede af hos mig vel vidende at jeg før har fortalt ham at han ikke må komme med så store mængder slik af gangen fordi jeg ikke selv kan administrere det. Tænkte som så ofte før at nu kunne jeg styre og administrere for en gangs skyld men nope. Så hele sidste uge stod den på slik fra morgen til aften og som følge der af blev mad-indtaget temmelig begrænset. Blev totalt depri og sløv af alt det sukker og tænkte kun på en ting og det var at udrydde hele lageret af sukker som det jo så også endte med efter flere dage på sukker-vognen. Så er der en anden veninde der har meldt sin ankomst fra Jylland her i næste uge og som jeg har oplevet gøre præcis det samme mht at dumpe store mængder slik af hos mig velvidende min problem-stilling. Nu er det så at jeg tvinger min genbo til at huse mine slik-forråd fremover mod kun at udlevere små mængder på ugentlig basis. Jeg havde det virkelig ubehageligt i min sukker-rus i sidste uge og ønsker ikke at gentage "successen" endnu en gang, så kan jeg lære det kan jeg :mrgreen:

Mht til træning så er overskriften variation, vinkler og øvelser. Har været inde og indevende mit program på alle fronter og er i gang med at tjekke øvelser, vinkler, udførelses-teknikker, nye øvelser, greb, nye rækkefølger, samt trænings-passenes længde og program-sammensætning ud. Det er faktisk spændende med alt den variation og i dag hvor jeg bla. har trænet biceps og triceps skal jeg da lige love for at jeg er smadret i mine arme. Jeg har knoklet røven ud af bukserne de sidste par dage og det føles super godt.

Har haft en issue kørende oppe i mit hoved vedr. formål med træning i det hele taget og er nået frem til at uanset om jeg nogensinde er så heldig at komme på scenen eller ej så er mine mange trænings-timer til gavn for mit mentale velbefindende og er med til at holde mig aktiv og i gang. Gider ikke at sygne hen som en vissen grøntsag hvilket jeg gjorde før jeg startede med at træne fordi jeg altid sad passivt hjemme og havde så fandens ondt af mig selv. Man kommer ingen vegne på den måde. Selv om jeg ikke kommer til konkurrence så har jeg da i det mindste en konkurrence kørende med mig selv. Jeg vil forsøge at se hvor langt jeg kan nå og prøve at nå den bedste form som overhovedet muligt. Jeg synes en bb-krop er 1000 gange smukkere at kigge på i spejlet end en slatten splejset kvinde-krop som minder om et hænge-træ :lol: Når jeg en dag tager mig sammen så laver jeg en FB-profil hvor jeg ligger billeder op af min træning og fortæller mere om min baggrund og situation som nok er noget atypisk i forhold til mange af de andre atleters. Nogen gange får folk den opfattelse at det kun er perfekte mennesker der har styr på alt der befinder sig i fitness-branchen men det vil jeg godt være med til at lave om på.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log d.13-4

Postby Ms.Sunshine » Apr 13th, '15, 22:12

Ps Glemte at fortælle at der er leverancer i udsigt ( til at smide i nuv. kur). Var sq så heldig at bumle ind i min ene "hjælper" i dag :mrgreen:
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby Ms.Sunshine » Apr 17th, '15, 11:29

Efter en hviledag gik der lige hyper-aktivitet i mig i går hvor jeg om formiddagen tog op og trænede ryg og læg for at komme tilbage senere og træne ben :D Jeg får gæster en af dagene og bliver nødt til at tage fri og derfor var det smart lige at få trænet en ekstra del så jeg ikke kommer for meget bagud.

Fik købt en masse protein-pulver på nettet som jeg modtog i går, det gør mig altid glad :)

Mødte en ven som ikke havde set mig i nogle måneder, han sagde at han kunne se at det gik godt med min triceps-træning. Må indrømme at jeg blev pisse glad for at høre det, da triceps er et af mine svage punkter. Men jeg arbejder også ihærdigt på at forbedre den triceps og synes selv jeg kunne se fremskridt her på det sidste men jeg stoler ikke på det jeg selv ser i spejlet men mere på det der er set udefra med andres øjne.

Ligger inde med en pokkers masse energi i dag hvor den bl.a står på skulder-træning 8-)
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log d.22-4

Postby Ms.Sunshine » Apr 22nd, '15, 21:53

Jeg er i gang med uge 8 som er 350 mg. Sust, 350 mg. Eq og 250 mg. Deca. Mine test-leverancer er blevet forsinket så det er lidt noget øv, men sådan kan det jo gå nogen gange. Jeg kan mærke at min krop har vænnnet sig til doser og mærker så jeg har lagt 15 mg. D-bol pr.dag oven i og det har jeg kunnet mærke styrke-mæssigt. Jeg er heller ikke så plaget af bloat og utilpashed som jeg var i starten så det er jo fint nok.

Mine baller er ikke længere jomfruer :mrgreen: idet mine stakkels ben trængte til aflastning så jeg tænkte at nu måtte ballerne til at tage en del af slæbet og det er gået fint med det selv om det var lidt svært at få et godt greb om stemplet da det skulle skydes, men øvelse gør mester :D

Næste kur skal være kort og effektiv og jeg ved også hvad den skal indeholde men det bliver først en gang til september eller oktober. Det ene mærke er Test P det andet er ...gæt selv 8-)
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Re: Ms.Sunshines log d.22-4

Postby HighDude » Apr 22nd, '15, 22:11

Ms.Sunshine wrote:Jeg er i gang med uge 8 som er 350 mg. Sust, 350 mg. Eq og 250 mg. Deca. Mine test-leverancer er blevet forsinket så det er lidt noget øv, men sådan kan det jo gå nogen gange. Jeg kan mærke at min krop har vænnnet sig til doser og mærker så jeg har lagt 15 mg. D-bol pr.dag oven i og det har jeg kunnet mærke styrke-mæssigt. Jeg er heller ikke så plaget af bloat og utilpashed som jeg var i starten så det er jo fint nok.

Mine baller er ikke længere jomfruer :mrgreen: idet mine stakkels ben trængte til aflastning så jeg tænkte at nu måtte ballerne til at tage en del af slæbet og det er gået fint med det selv om det var lidt svært at få et godt greb om stemplet da det skulle skydes, men øvelse gør mester :D

Næste kur skal være kort og effektiv og jeg ved også hvad den skal indeholde men det bliver først en gang til september eller oktober. Det ene mærke er Test P det andet er ...gæt selv 8-)

Jeg må indrømme, jeg kan ikke skyde mig i ballen. Jeg er simpelthen ikke fleksibel nok til at dreje sådan rundt (nok pga mine store vinger haha :mrgreen: )
Tillykke med at du har fået taget ''møgdommen''!

Har du været tilfreds med kurens resultater? Og hvordan er den nuværende status med form billeder? :)
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
39.6%

Re: Ms.Sunshines log d.22-4

Postby Ms.Sunshine » Apr 24th, '15, 08:31

HighDude wrote:
Ms.Sunshine wrote:Jeg er i gang med uge 8 som er 350 mg. Sust, 350 mg. Eq og 250 mg. Deca. Mine test-leverancer er blevet forsinket så det er lidt noget øv, men sådan kan det jo gå nogen gange. Jeg kan mærke at min krop har vænnnet sig til doser og mærker så jeg har lagt 15 mg. D-bol pr.dag oven i og det har jeg kunnet mærke styrke-mæssigt. Jeg er heller ikke så plaget af bloat og utilpashed som jeg var i starten så det er jo fint nok.

Jeg må indrømme, jeg kan ikke skyde mig i ballen. Jeg er simpelthen ikke fleksibel nok til at dreje sådan rundt (nok pga mine store vinger haha :mrgreen: )
Tillykke med at du har fået taget ''møgdommen''!

Har du været tilfreds med kurens resultater? Og hvordan er den nuværende status med form billeder? :)

Mht at skyde i ballerne så er det en stor hjælp hvis man har et væg-spejl man kan stå ved siden af og så har jeg et vasketøjs-stativ som fungerer super godt når jeg skal støtte og ligge hele vægten på det ene ben. Vi må jo prøve at finde nogle teknikker der fungerer for os :lol: Jeg kunne mærke at jeg var ved at få arvæv i benene og de steder hvor der ikke var arvæv var der til gengæld bare fyldt med sener og blodårer :mrgreen: Der imod vil jeg aldrig kunne skyde mig selv i skulderen som jeg ved at nogen gør, det tror jeg til gengæld er ret tricky at komme afsted med.

Jeg er nu halvt igennem kuren og jeg skal nok ligge stats op i løbet af den kommende uge. Indtil videre er det gået lidt langsomt og vægten har nærmest stået stille uanset hvad jeg har gjort, men jeg tager det ikke så tungt lige nu for jeg tænker at jeg måske kan være mere heldig med den næste kur. Men jeg vil i hvert fald cruise et par måneder på 250 mg test når den her kur slutter for ikke at skulle starte helt forfra igen næste gang.

Mine D-bol-piller er og bliver et mysterium. De kom bare i en gennemsigtig plastikpose uden noget emballage overhovedet og kan i princippet være hvad som helst. På deres udformining ligner de at de er fra mærket Hubei og de er lyserøde i farven. Det der bare er ved dem er at de virker så stærke at jeg selv ved en daglig dose på 15 mg kan mærke en væsenlig styrkeforøgelse og der sker noget heftigt med mit temperament når jeg tager dem. Jeg har før i tiden prøvet D-bol men de virkede på en meget mildere måde end dem her. Jeg vil sige at det er i hvert fald nogle piller der rykker, bare rigtig ærgerligt at der ikke er emballage med mærke og mg på dem.
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log d.24-4

Postby Ms.Sunshine » Apr 24th, '15, 20:00

Øv, så skete det der helst ikke skulle ske, en skade i venstre knæ :cry:

Jeg skulle træne ben i dag og starter altid op med at varme benene op med lidt cardio. Bagefter gik jeg i gang med baglår og efter det ville jeg varme op med lidt lette leg-extensions inden jeg gik ned og kørte ben-pres og squat. Mens jeg varmer op med leg-extensions kan jeg pludselig mærke at der sker et eller andet av-noget med mit venstre knæ. Herefter forsøgte jeg at se om jeg ikke alligevel kunne få gang i lidt ben-træning men det lod sig ikke rigtig gøre :? Nu humper jeg så rundt som en anden idiot med et dårligt ben og har det ikke så godt psykisk for jeg ved godt at jeg nok ikke kommer til at træne ben foreløbig og så kan jeg godt vinke farvel til massen på benene hvilket ikke er sjovt når jeg ikke ligefrem er kommet sovende til den :roll: Åh hvor jeg dog hader skader :x
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Ms.Sunshines log d. 30-4

Postby Ms.Sunshine » Apr 30th, '15, 12:04

Lige en hurtig opdatering fra mig 8-) Jeg er lige blevet færdig med at køre uge 9 som var 250 mg. Deca, 450 mg. Eq og 350 mg. Sust. Kunne mærke for nogle dage siden at Deca'en slog igennem mht bloat og kunne se det på vægten da jeg nok har fået lidt mere væske i kroppen.

Har lige leget lidt med mit centimeter-mål for at give lidt stats: vægt 64,5 kg., leg 36 cm., over knæet og rundt om 44 cm., rundt om låret 53 cm., under-arm 28 cm. og biceps 34,5 cm.

Er sq så taknemmelig over at jeg fik trænet ben i går på trods af mindre knæ-skade i sidste uge. Men nøjedes med at køre med lettere vægt på men forsøgte at tage så mange gentagelser at det brændte i musklerne på den gode måde og kunne også mærke på benene bagefter at de var blevet trænet og så var mit humør ellers godt igen for jeg må indrømme at skader kan få mig godt ned i kuldkælderen. Man står og kæmper uge efter uge for at bevare og bygge lidt masse og så er det surt når det hele bare bliver taget fra én igen. Tror faktisk at bb er en af de sportsgrene der kræver allermest tålmodighed mht at opnå resultater for ikke at snakke om at holde på resultater :mrgreen:
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Spørgsmål til jer

Postby Ms.Sunshine » May 1st, '15, 22:33

Jeg håber det er ok at jeg lige søger lidt hjælp her i min log. Jeg vil høre om I ved om man får en bøde hvis man smutter sin vej og ADD har sagt at de vil have én til at afgive prøve ?

Ved I om det er rigtigt at ADD arbejder geografisk sådan at de tager en by og alle centre der og så videre til næste by osv
Hørte at de skulle være i min by nu og fik det sådan lidt :o

Forøvrigt var der ikke et eller andet med at centeret selv skal betale udgiften for at få ADD til at komme (ejeren af mit center giver ikke penge fra sig frivilligt) :mrgreen:

Hvis de tager fat i mig siger jeg at jeg ikke ønsker at deltage da jeg synes folk skal have lov til at krudte i fred hvis det er det de ønsker og så tager jeg hjem og kigger efter et nyt center og det skal være ADD-frit uanset om det så ligger på månen eller i Spangkuk :mrgreen:
Ms.Sunshine
Progress to next rank:
0%

Postby vildgut » May 2nd, '15, 16:54

Det koster 15000,- om året for et center at være medlem af det der ADD fis.

Så vidt jeg ved kommer de stortset altid inden for arbejdstid 8-16

Ved ikke om de boller alle centrene på en gang i en by...
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

PreviousNext

Return to Logbogen