!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Do as i say, not as i do (Pics s.6)

Log din træning, kost, kur, smart drugs - you name it, we read it!

Re: Do as i say, not as i do

Postby Monion » Jun 10th, '16, 10:45

vildgut wrote:Altså nu læser jeg ikke lige altid dine lange posts men konstanterede du ikke tren ikke var for dig på et tidspunkt?

Jo det gjorde jeg, men begge gange var det min ex det var årsag til mine nedbrud.
Det var lidt som om hun kunne mærke jeg var modtagelig også fik den ellers hele armen..
Nu er hun long gone og jeg skal ikke konstant være på vagt over min gøren og lade.

Men jeg har det i baghoved, det er også derfor jeg kun kører 75mg ED
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby vildgut » Jun 10th, '16, 13:04

alright bare pas på dig selv :)
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby Monion » Jun 10th, '16, 22:08

vildgut wrote:alright bare pas på dig selv :)

Tak :)
Det har du mit ord på, ingen indlæggelse denne gang ;)
Monion
Moderator
Moderator

Postby Ceasar » Jun 11th, '16, 11:10

Hvad jeg har læst, så er du ikke personen som skal være på tren. Du knepper og knepper, når du så finder en pige som du virkelige kan lide, og det så måske ikke går, så crasher du igen.

Intet negativt, kender dig kun efter hvad jeg har læst.
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
30.3%

Postby Monion » Jun 11th, '16, 18:07

Ceasar wrote:Hvad jeg har læst, så er du ikke personen som skal være på tren. Du knepper og knepper, når du så finder en pige som du virkelige kan lide, og det så måske ikke går, så crasher du igen.

Intet negativt, kender dig kun efter hvad jeg har læst.

Jeg forstår hvad du siger og mit eget råd til mig selv havde også været noget tilsvarende.

Lige situationen med Sabrina, som hun hed, var speciel - fordi hun var den første jeg havde mødt hvor hun var totalt indforstået med at jeg har 2 diagnoser og samtidig totalt kold overfor min fortid og alt det lort der har været der - hun tog mig for hvad jeg var, ikke en skid andet, det havde jeg aldrig oplevet før.
Samtidig havde jeg ikke afsluttet kontakten til Sara, så selvom det var slut så snakkede vi stadig sammen og hun formåede (eller formår) at trække mig ned på en måde der er helt vanvittig.

Sabrina var også den første jeg rigtigt var sammen med siden Sara, så kombinationen af de 3 ting og det faktum at jeg stadig var noget vaklende på daværende tidspunkt, gjorde at det gik som det gik.

Siden da har jeg satme kørt Sjælland tyndt og har slet ikke tal på hvor mange jeg er oppe på efterhånden, og har da også mødt et par stykker som jeg rigtig gerne ville, specielt en som var tidligere Sergent og havde været udsendt, hun var fandeme unik.
Så igen, selvom jeg forstår hvad du siger så er der virkelig meget som jeg ikke beretter om eller belyser - så meget en dagbog er det heller ikke ;)
Monion
Moderator
Moderator

Postby Monion » Jun 12th, '16, 13:14

Jeg bruger aldrig kabeltårnet da der er andre øvelser som gør det samme, bare bedre - men nu var jeg alene så kunne lave lidt video og tage nogle billeder

Abs, pecs og bagskulder skal der arbejdes på også skal jeg have noget dybde i lænden, men overall er jeg selv rimelig tilfreds - efterhånden :)
Min venstre bagskulder driller dog stadig, men det skulle der gerne blive lavet om på snart
Monion
Moderator
Moderator

Postby vildgut » Jun 12th, '16, 17:56

OMG i centeret med bar kasse xD
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby bmw-freak » Jun 12th, '16, 18:34

vildgut wrote:OMG i centeret med bar kasse xD

Frækt :mrgreen:
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Monion » Jun 12th, '16, 21:22

Jeg har altid trøje på, som sagt var jeg helt alene så der var fri leg ;)
Monion
Moderator
Moderator

Postby Pinkparot » Jun 12th, '16, 22:53

Ved godt du står med både vægt og pump, så det er svært at bedømme. Men synes tren har gjort dig en del mere markeret allerede!
Pinkparot
Din vægt: 20kg
Din vægt: 20kg
Progress to next rank:
72%

Postby Monion » Jun 21st, '16, 19:49

Bliver nød til at tage en mindre pause, har ikke lyttet godt nok til min krop og nu begynder den at smide signalerne for ikke bare overreaching men desideret overtræning.
Det er måske heller ikke de bedste omstændigheder jeg giver den, så kommer sgu til at tage en slapper med min træning og nuppe nogle dage med kcal overskud.

Jeg er konstant træt og sover 9-12 timer hver dag, har intet fokus og har svært med at samle tankerne og være ordenligt tilstede i det jeg laver.
Så ikke mere træning resten af ugen..

Skal til fotosession i morgen, holde oplæg torsdag og et eller andet fredag jeg ikke kan huske på stående fod også er weekenden ellers fri.
Men det er måske også okay med en pause, har alligevel opnået nogle fine resultater de sidste måneder og specielt de sidste 14 dage - så ro på bassemand :D

Image
Image
Monion
Moderator
Moderator

Re: Do as i say, not as i do (Pics s.6)

Postby Monion » Jun 24th, '16, 10:40

At sænke min B6 til 600mg havde ingen effekt, nu hæver jeg den til 1000mg og dropper adex i en periode for at se hvad det giver.
Hun var lidt trist igår over at jeg aldrig kommer når vi har sex, selvom det er meget rart at jeg kan blive ved i timevis (fuck det er hårdt for benene :shock:) - men kun at afslutte 2 ud af 10 gange er måske også en anelse lavt :mrgreen:

Har ikke været nede og træne siden søndag og min krop takker mig faktisk for det, kan jeg mærke.
Jeg er ikke lige så træt men sover stadig en del, noget af det er dog og så fordi jeg sover forholdvis let og uroligt også er det så pissehamrende varmt :?
Har også tilføjet 25mcg T3, ved ikke hvorfor jeg havde svedt det ud - sidst jeg kørte tren havde den en positiv effekt på mit energi niveau
Monion
Moderator
Moderator

Postby bmw-freak » Jun 24th, '16, 12:36

Monion wrote:At sænke min B6 til 600mg havde ingen effekt, nu hæver jeg den til 1000mg og dropper adex i en periode for at se hvad det giver.
Hun var lidt trist igår over at jeg aldrig kommer når vi har sex, selvom det er meget rart at jeg kan blive ved i timevis (fuck det er hårdt for benene :shock:) - men kun at afslutte 2 ud af 10 gange er måske også en anelse lavt :mrgreen:

Har ikke været nede og træne siden søndag og min krop takker mig faktisk for det, kan jeg mærke.
Jeg er ikke lige så træt men sover stadig en del, noget af det er dog og så fordi jeg sover forholdvis let og uroligt også er det så pissehamrende varmt :?
Har også tilføjet 25mcg T3, ved ikke hvorfor jeg havde svedt det ud - sidst jeg kørte tren havde den en positiv effekt på mit energi niveau

Det kan skyldes en kombination af dit medicin og tren har selv prøvet det, jeg kørte noget medicin på en kur der gjorde jeg kunne knalde for fuckin ever uden at komme og var ved at blive sindsyg til sidst..
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Monion » Jun 25th, '16, 12:19

bmw-freak wrote:
Monion wrote:At sænke min B6 til 600mg havde ingen effekt, nu hæver jeg den til 1000mg og dropper adex i en periode for at se hvad det giver.

Det kan skyldes en kombination af dit medicin og tren har selv prøvet det, jeg kørte noget medicin på en kur der gjorde jeg kunne knalde for fuckin ever uden at komme og var ved at blive sindsyg til sidst..

Det er det uden tvivl og ja, det er fandeme nederen - det var fint nok i starten, men.. :|
Monion
Moderator
Moderator

Postby snuden » Jun 25th, '16, 13:11

Monion wrote:
Image
Image

Don fissekal
enforcer/pitboss som Bimmer siger...
Er hård i min mund og mener hvad jeg siger men du skal ikke tage det personligt..
Er bare Sort/Hvid som person

Kysser Don`s ring og bukker hovede i 2-3 sek
snuden
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
67%

Postby Monion » Jun 28th, '16, 11:59

snuden wrote:Don fissekal

8-)

Jeg var ude og holde mit første oplæg i sidste uge og det gik nu meget, hoved var på, men kroppen var nervøs, det kom lidt bag på mig da jeg oplevede hvor meget mine hænder rystede, men så røg de i lommerne :D
Jeg bruger generelt mine hænder meget når jeg taler, så de fik frit løb :mrgreen:

Så har jeg startet virksomhed, når nu jeg begynder at få tilbud om at skulle holde foredrag uden om En-af-os, så er det rart at kunne gøre det efter bogen - så selvom jeg reelt ikke har behov for det lige nu, så har jeg det hele klar til den dag det bliver aktuelt.
Jeg har også fået arbejde, 9-10 timer hos en af de store bilforhandlere her i byen, men med løntilskudsordning, så har været forbi jobcenteret for at få dem på banen - jeg havde gladeligt glemt hvor inkompetente de er :shock:
Det gør også der kommer lidt ekstra ind på kontoen og nu da pundet er faldet helt vildt, så tror jeg sgu der kommer spjæld på dytten :o :D

Så er jeg blevet afsluttet på klinikken, vi blev enige om at de ikke kunne tilbyde mig noget jeg ikke allerede kunne eller selv havde fundet løsninger på.
Jeg starter bl.a. ikke på ADHD medicin alligevel, føler simpelthen ikke et behov for det.

Det løber også helt uden probs med min opsætning, er på dag 25. og det kører.
Jeg bliver hurtigere "kort for hoved", men det er peanuts..
Det hjalp at få en uges pause, var nede og træne igår - det var fucking niiiiiiiiiiiice, og hopper ned her lige om lidt så jeg kan nå lidt ryg inden jeg skal til kosmetolog og have renset skuldre som er noget medtagede efter mit stunt hvor jeg blev mega skoldet.

tl;dr
Det spiller :D
Monion
Moderator
Moderator

Postby bmw-freak » Jun 28th, '16, 13:46

Lækkert at tingene spiller pt. altid godt for humøret.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Monion » Jun 28th, '16, 15:39

bmw-freak wrote:Lækkert at tingene spiller pt. altid godt for humøret.

Ohh yeah, ryggen er rank, glimt i øjet og smilet er på - det er fucking lækkert og virkelig længe siden jeg har haft det sådan :)
Når nu man kommer fra træning og ser hvordan kroppen responderer på det man gør ved den, så får det hele lige et nyk op ad 8-)
Monion
Moderator
Moderator

Postby Monion » Jul 3rd, '16, 21:37

Jeg træner også ben så der ikke kun går diskopumper i den
Image
Monion
Moderator
Moderator

Postby Monion » Jul 16th, '16, 12:05

...
Monion
Moderator
Moderator

Postby bmw-freak » Jul 16th, '16, 16:13

Gode lårbasser :D
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Monion » Jul 17th, '16, 11:35

bmw-freak wrote:Gode lårbasser :D

Tak :mrgreen:

Havde skrevet en lang tråd om hvordan Sara kontaktede mig og hvad det havde af konsekvenser - men vi snakkede sammen igen senere og fik redt trådene ud og blev enige om at vi fastholder stilheden og prøver at give de personer vi nu engang har inde på livet, en chance.
At jeg så ser nogle stykke ved siden af, det er jo hvad det er ;) Men okay, vi ses jo også bare :mrgreen:
Monion
Moderator
Moderator

Postby Monion » Jul 25th, '16, 10:36

Jeg har lige været 5 dage i Sverige med noget familie.
De har en lidt anden tilgang til kost, så har smidt 3-4kg mens jeg var afsted..
Også har jeg heller ikke fået trænet siden torsdag forrig uge
Image
80,3kg og noget slatten :D

Tog afsted i 2,5time igår, det var satme lækkert, kan også mærke idag at min krop er glad for det
Monion
Moderator
Moderator

Postby bmw-freak » Jul 25th, '16, 11:57

Var selv lige på weekend tur med familien det kostede 1kilo ekstra med al den slik og shit jeg fik skubbet ned :mrgreen:
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Monion » Jul 25th, '16, 12:49

bmw-freak wrote:Var selv lige på weekend tur med familien det kostede 1kilo ekstra med al den slik og shit jeg fik skubbet ned :mrgreen:

:D
De første par dage levede jeg bare som dem, og fuck noget lort mad de spiser samt tidspunkterne er helt fucked.

De spiser normalt ikke morgenmad, så derfor bestod frokosten af is, kage eller franske hotdogs :roll:
Tirsdag aften kunne jeg godt mærke min krop ikke var glad for det og onsdag var jeg godt nok flad, så købte en omgang grovboller med fuldkorn, en stor pakke kyllingepålæg og 2 dåser tun - det hjalp sgu lidt på det

Jeg frygtede vægten var steget da jeg kom hjem, men blev sgu overrasket da den sagde 80,3 i går og 80,7 i dag :shock: :mrgreen:
Monion
Moderator
Moderator

Postby Monion » Aug 2nd, '16, 11:59

Image
Den lader jeg lige stå et øjeblik, da det er en del år siden jeg har været så langt nede :mrgreen:

Så skal den bare holdes de sidste sommer måneder, så stiger jeg igen og får noget fylde på.
Jeg "løb tør" for burnabol søndag, det var 60 dage og nogle ret markante resultater - det er ikke sidste gang jeg kører en lav dose.
Jeg fortsætter med 250mg test e EW også får kroppen lige lidt ro.
Med tanke på hvor godt jeg responderede på deca, så tror jeg næste omgang bliver 500/250 test/deca - det er vidst rigeligt indtil videre ;)
Monion
Moderator
Moderator

Postby Monion » Aug 3rd, '16, 09:57

Jeg ved ikke lige hvad der gik galt, men sidste indlæg blev slettet - så prøver lige igen..

Syntes det er en rimelig respektabel fedt% efterhånden
Hvad skal vi skyde den til 15?

Image
Blodårer og begyndende striber :D
Monion
Moderator
Moderator

Postby Monion » Nov 3rd, '16, 19:05

Var startet 5-htp, da jeg syntes jeg gik og hang lidt med snotten, men efter et oar dage blev jeg virkelig intolerant og graven, sådan virkelig meget.
Faktisk var det værre end da jeg kørte tren og kom virkelig bag på mig, i starten forstod jeg ikke lige hvad der skete og slog det hen, men dagen efter tog det total fart.
Fik et 'anfald' hvor jeg blev virkelig tosset og frustreret, det kostede en tur i sengen med feber lignende symptomer, frøs og havde det skidt mens jeg lå og rystede..

Gik i gang med at undersøge hvad pokker det kunne komme af og det blev tydeligt at det var starten på serotonin syndrom :?
Det overraskede mig godt nok at det var så udtalt, shit mand :shock:
Så det røg på hylden igen og jeg nøjes med min d-vitamin..

Mandag skød jeg min sidste ampul test efter et års tid on.
Jeg kører hcg en måneds tid endnu, så starter jeg nolva og proviron - adex lukker min libido totalt.
Det var egentligt ikke planen, men det går ikke altid som planlagt, men da damen er massiv modstander af peds og jeg ikke gider blive ved med at skulle skjule det, så 'off i go'

Men hvis jeg skal være ærlig, så er jeg faktisk ret godt tilfreds med de resultater jeg har opnået, det har aldrig været mening at jeg skulle stille op eller deltage i ræset om at blive størst eller kunne løfte mest, så det er faktisk okay at hoppe af nu.
Min største bekymring bliver at fastholde motivationen til at komme ned og træne, men mon ikke det kommer helt naturligt når vægten går ned og der begynder at samle sig lidt spæk på mavsen :D
Monion
Moderator
Moderator

Postby bmw-freak » Nov 3rd, '16, 19:19

Godt du fik styr på humøret igen!
Hvad angår din motivation, så hent den hvor du kan, få 110% styr på kosten, træningen og ikke mindst det psykiske aspekt så skal du nok fortsat få gode resultater. Jeg har en kammerat der træner på 14år 100% clean og han henter stadig fremgang her og der, men dybest set skal man bare elske at træne og nyde den ro det giver.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Built2last4ever » Mar 18th, '17, 18:40

Du flot!
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Monion » May 28th, '17, 12:38

Tingene begyndte at skride kort tid efter seneste indlæg og jeg har brugt tiden lige siden på at tage mig af (endnu) en tøs med massive udfordringer..
Faktisk så meget at jeg ikke har trænet siden januar og har smidt over 10kg mens der er kommet noget flæsk på kroppen - det stopper nu, for i går blev jeg (igen) single! :D
Så hertil middag sidder jeg og tygger mig igennem mine gode gamle scrambled eggs også regner jeg med at tage ned og straffe noget jern i aften når depoterne er fyldte igen.

Det giver jeg lige noget tid så kroppen er kommet igang igen og alle tilpasninger er på plads, så ser vi hvad jeg så finder på af ballade :mrgreen:
Monion
Moderator
Moderator

Postby snuden » May 28th, '17, 12:41

Monion wrote:Tingene begyndte at skride kort tid efter seneste indlæg og jeg har brugt tiden lige siden på at tage mig af (endnu) en tøs med massive udfordringer..
Faktisk så meget at jeg ikke har trænet siden januar og har smidt over 10kg mens der er kommet noget flæsk på kroppen - det stopper nu, for i går blev jeg (igen) single! :D
Så hertil middag sidder jeg og tygger mig igennem mine gode gamle scrambled eggs også regner jeg med at tage ned og straffe noget jern i aften når depoterne er fyldte igen.

Det giver jeg lige noget tid så kroppen er kommet igang igen og alle tilpasninger er på plads, så ser vi hvad jeg så finder på af ballade :mrgreen:

Op på hesten igen... Du er sprød igen inden august 8-)
Er hård i min mund og mener hvad jeg siger men du skal ikke tage det personligt..

snuden
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
67%

Postby bmw-freak » May 28th, '17, 17:46

Monion wrote:Tingene begyndte at skride kort tid efter seneste indlæg og jeg har brugt tiden lige siden på at tage mig af (endnu) en tøs med massive udfordringer..

Livet går op og ned, men jernet er der altid ;)
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Monion » Jun 5th, '17, 12:21

Tak drenge :)
Nu har jeg været afsted et par gange og shit det går stærkt her i starten, det er helt tydeligt at der sker ændringer

Jeg elsker virkelig det excel ark Preference lavede tilbage i '11, det har godt nok være meget i brug til enten at danne overblik eller lave mere præcise opsætninger.
Specielt til preload er det guld værd (også selvom beregningerne skal tages med et gran salt, så er det meget rart at have en smule føling med tingene)
Image
Monion
Moderator
Moderator

Postby Monion » Jul 17th, '17, 13:55

Jeg skyder 300 test og 150 deca EOD og er knap 3 uger inde efter jeg startede deca, nu begynder der virkelig at ske ting og sager - hold nu kæft :D
Der har været lidt meget at se til for tiden, så kosten bliver ikke holdt stram nok, men jeg prøver at få rigeligt ind også selvom det nogle gange bliver den hurtige udvej..
Det til trods er væske ophobningen minimal, selvom jeg ikke kører adex - personligt syntes jeg det er noget fis at køre AI bare fordi man ikke gider holde sin kost på plads, dog hvis behovet for at kontrollere sit østrogen er tilstede skal det selvfølgelig introduceres.

Men nu er det min log og min tilgang til min egen opsætning, ikke rådgivning (hvilket titlen endnu engang bevidner) ;) :D

Der har været lidt bøvl med at skaffe aktivt hcg, så er ikke startet mct endnu, selvom jeg gerne ville have startet for små 14 dage siden.
Derfor de er skrumpet godt, men for satan min libido er høj, det er helt ekstremt i øjeblikket :shock:
Så hurra for Tinder, Badoo, og Happn 8-) :mrgreen:
Monion
Moderator
Moderator

Postby Monion » Sep 15th, '17, 10:44

TL;DR, jeg er sund og rask

1050mg test og 525mg deca gav nogle ganske fine resultater, men jeg har haft nogle prolactin udfordringer, så kæmper lidt med en semi død libido.
Nu har jeg dog været af deca i et par uger, så det er så småt ved at vende igen..

Jeg var en tur forbi lægen for at få et grundigt check, hvilket måske er meget godt, når man tænker på min morfor døde af dårligt hjerte, min mor og morbror har begge fået en ballonudvidelse og lever af blodforyndende og kolesterol nedsættende medicin.
Der udover har min anden morbror har type 1 diabetes samt min mormor, min far og min lillebror er alle døde af cancer..

Men jeg fejler intet, mit blodtryk for forhøjet så fik en tester med hjem og det ligger marginalt i den høje ende om morgenen - 141/80 (mener jeg)
Desuden er alt perfekt, alle tal ligger præcist hvor de skal og både sygeplejeske og læge sagde at man godt kan se på mit hjerte at jeg træner 8-)
Min lunge kapacitet og brugen heraf er også lige i skabet, alle 3 test lå indenfor 1% - hvilket skulle være ret sjældent at man kan holde den hele vejen :mrgreen:
også var min klamydia test negativ, så 2-3 måneder for fuld skrald har ikke givet nogle uheld på den konto - selvom der godt nok har været tryk på, der har været 2 dage hvor jeg har haft 2 forskelige også toppede jeg den lige med at hugge 4 på 36 timer.
En om morgenen, en om eftermiddagen og en om aftenen også lige en igen næste aften :o

Men det bliver fandeme trivielt i længden og der mangler sgu noget, så har slettet samtlige profiler og prøvet at få tingene til at hænge sammen med hende der har været mit rebound efter de 2 seneste forhold

Træningen kører rimelig fint, kommer afsted mindst en gang om ugen, gerne 2 eller flere - det kommer an på hvordan jeg kan få passet det ind.
Pt. kører jeg 150mg test E3D og tilføjer 50mg tren e E3D - det burde være rigeligt, ellers kan jeg sætte det op til 75-100mg E3D
Monion
Moderator
Moderator

Postby bmw-freak » Sep 18th, '17, 18:13

Pas nu på Bro, du er godt og grundigt på vej ind i et voldsomt misbrug, husk nu at give din krop en pause :) du ved det kærligt ment :) din psyke skriger på krudt det tydeligt.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Monion » Sep 18th, '17, 21:25

bmw-freak wrote:Pas nu på Bro, du er godt og grundigt på vej ind i et voldsomt misbrug, husk nu at give din krop en pause :) du ved det kærligt ment :) din psyke skriger på krudt det tydeligt.

Og du har mere end ret, som vanligt - snakkede med min læge om det da jeg var dernede og har fået en aftale om en måned, for netop at snakke om psyken, så jeg har det med i mine beregninger.
Indrømmet at jeg sagde ikke jeg skulle til at starte tren og at min test dose var noget lavere.. men det er en start
Monion
Moderator
Moderator

Postby bmw-freak » Sep 20th, '17, 17:57

Monion wrote:
bmw-freak wrote:Pas nu på Bro, du er godt og grundigt på vej ind i et voldsomt misbrug, husk nu at give din krop en pause :) du ved det kærligt ment :) din psyke skriger på krudt det tydeligt.

Og du har mere end ret, som vanligt - snakkede med min læge om det da jeg var dernede og har fået en aftale om en måned, for netop at snakke om psyken, så jeg har det med i mine beregninger.
Indrømmet at jeg sagde ikke jeg skulle til at starte tren og at min test dose var noget lavere.. men det er en start

Godt du har taget det første skridt, du ender bare som mig med at være helt afhængig af al den kemi og tro mig det ønsker du ikke på den lange bane det trækker en masse kedelige ting med sig.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Monion » Sep 20th, '17, 18:22

bmw-freak wrote:
Monion wrote:

Godt du har taget det første skridt, du ender bare som mig med at være helt afhængig af al den kemi og tro mig det ønsker du ikke på den lange bane det trækker en masse kedelige ting med sig.

Det er lige det..
Jeg kender min læge privat og da han spurgte valgte jeg bare at være ærlig, selvom det egentligt ikke var planen da jeg tog derned

Derudover har jeg et par kammerater det crasher for pt. som jeg prøver at støtte, så ja.. Du har ret
Monion
Moderator
Moderator

Postby JabberTM » Sep 23rd, '17, 15:04

Tror din test og deca har været fake. Ingen KLAMYDIA???
haha, klamydia piller er jo en fast del af en pct
Det jo os grunden til mig og Bimmer aldrig hopper af. Ingen grund til en pct når vi alligevel aldrig får noget hehe

Har jeg forstået det rigtigt så du hoppet på igen lige efter? Hvis det er rigtig så skal du hanke op i dig selv.
Ved det svært at holde sig fra juicen. Hopper os af om 6 uger Ca. Og agter og gør Hva jeg kan for at holde en pause så længe som muligt efter pct.
Test og Deca fuck jeg bliver mega.
JabberTM
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
48%

Postby Monion » Sep 23rd, '17, 18:01

JabberTM wrote:Tror din test og deca har været fake. Ingen KLAMYDIA???
haha, klamydia piller er jo en fast del af en pct
Det jo os grunden til mig og Bimmer aldrig hopper af. Ingen grund til en pct når vi alligevel aldrig får noget hehe

Har jeg forstået det rigtigt så du hoppet på igen lige efter? Hvis det er rigtig så skal du hanke op i dig selv.
Ved det svært at holde sig fra juicen. Hopper os af om 6 uger Ca. Og agter og gør Hva jeg kan for at holde en pause så længe som muligt efter pct.

Det har været legit nok, er steget fint i styrke og vægt samt mine testikler er ikke eksisterende.
Dog har mine Hcg leverancer været "ikke-aktive", så de har ikke hjulpet noget..

Jeg kører ikke kur som sådan, men mere en B&C med TRT dose som base.
Det gjorde jeg også hele sidste år, hvilket jeg er vendt tilbage til efter at have været off siden december
Monion
Moderator
Moderator

Postby Monion » Oct 13th, '17, 00:45

Det der tren skal man virkelig sørge for at have hoved i orden inden man begynder på, gad vide om jeg lærer det en dag.. :roll:
Så det er droppet igen og jeg er gået ned på 150mg test EW, sammen med 800mg B6, 250mcg D vitamin, 5g fiskeolie og 100mg 5-htp.
Jeg har droppet hcg indtil videre, mit prolactin niveau var på 483 ved sidste læge check så skal en tur forbi ham igen d.27 for at se om det er blevet bedre

Der udover har jeg taget en snak med damen og en god kammerat om at hoved driller, det har sgu hjulpet - mere end jeg lige havde forventet, hvilket også har gjort at jeg har fået træningen ind under huden igen og rent faktisk har lyst til at tage afsted

Lidt bliver det da til, specielt min PR i dødløft på 185kg forleden var lækker efter 1,5 uges total pause fra centeret
Monion
Moderator
Moderator

Postby Monion » Oct 15th, '17, 19:33

Image
176cm og en morgen vægt på ~87kg, billedet er dog taget kl.20
Hvad skal vi skyde min fedt% til?
Monion
Moderator
Moderator

Postby snuden » Oct 17th, '17, 04:01

12%ca men jeg er mega dårlig til vurderer..

snuden
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
67%

Postby bmw-freak » Oct 17th, '17, 13:35

snuden wrote:12%ca men jeg er mega dårlig til vurderer..

Jeg vil sige 12-14% han holder dog noget væske som snyder, sikkert alt for mange flødekager :mrgreen:
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Monion » Oct 17th, '17, 15:13

Hånden på hjertet så ryger der faktisk ingen flødekager ned, men studenderbrød og sodavand på den anden side :oops:
Måske jeg skulle tage 2 uger med stram kost for at se hvordan jeg kan manipulere min væskebalance
Monion
Moderator
Moderator

Postby bmw-freak » Oct 17th, '17, 22:52

Monion wrote:Hånden på hjertet så ryger der faktisk ingen flødekager ned, men studenderbrød og sodavand på den anden side :oops:
Måske jeg skulle tage 2 uger med stram kost for at se hvordan jeg kan manipulere min væskebalance

Hvis man lige napper lidt tid uden alt det hurtige sukker så ser man langt bedre ud og ens insulin følsomhed stiger ;)
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Built2last4ever » Oct 18th, '17, 18:19

12 - 16 % vil jeg skyde... Den er sgu altid hoejere end man lige tror!
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Previous

Return to Logbogen