!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Kylling i ovn

Har du generelle spørgsmål om kost m.v, er det her du spørger

Kylling i ovn

Postby Undertaker! » Jan 27th, '20, 18:38

Jeg prøvede denne opskrift i dag. Den er virkelig go.

Ganske enkelt: Skær brystfileterne ud som I vil have det. Tilsæt de krydderier I kan lide.

Jeg prøvede med paprika/hvidløg/salt/peber/chiliflager/oregano. Jeg var overrasket over smagen af oregano med kylling, kan kun anbefales.

Tilsæt den olie i plejer. Samt citron saft. Jeg smed 3 store spiseskeer øko skyr i også. Vend hele lortet sammen og smid det i ovnen.

Velbekomme.

Jeg har stjålet det fra Abiad: https://www.youtube.com/watch?v=6asKvrDfmlA&t=292s
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
60%

Re: Kylling i ovn

Postby bmw-freak » Jan 27th, '20, 20:19

Undertaker! wrote:Jeg prøvede denne opskrift i dag. Den er virkelig go.

Ganske enkelt: Skær brystfileterne ud som I vil have det. Tilsæt de krydderier I kan lide.

Jeg prøvede med paprika/hvidløg/salt/peber/chiliflager/oregano. Jeg var overrasket over smagen af oregano med kylling, kan kun anbefales.

Tilsæt den olie i plejer. Samt citron saft. Jeg smed 3 store spiseskeer øko skyr i også. Vend hele lortet sammen og smid det i ovnen.

Velbekomme.

Jeg har stjålet det fra Abiad: https://www.youtube.com/watch?v=6asKvrDfmlA&t=292s

Følger du Fouads post cast med Luke ? de er fandme griner sammen de to :D
[inaktiv profil]
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Undertaker! » Jan 27th, '20, 21:21

bmw-freak wrote:

Velbekomme.

Det lyder til at det skal høres. Jeg må lige komme i gang med det podcast der. :-)

Følger ellers kun hans youtube kanal.
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
60%

Postby bmw-freak » Jan 28th, '20, 19:37

Undertaker! wrote:
bmw-freak wrote:

Velbekomme.

Det lyder til at det skal høres. Jeg må lige komme i gang med det podcast der. :-)

Følger ellers kun hans youtube kanal.

Det er også på hans youtube BB&B hedder det.
[inaktiv profil]
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby TriHard » Jan 29th, '20, 06:43

Lyder sku ret lækkert - Hvor lang tid i ovnen skal det have? Plejer altid at stege min kylling nemlig :roll:
TriHard
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Progress to next rank:
63%

Postby Undertaker! » Jan 29th, '20, 08:08

TriHard wrote:Lyder sku ret lækkert - Hvor lang tid i ovnen skal det have? Plejer altid at stege min kylling nemlig :roll:

Varmluftsovn så er det cirka 20-25 min ved 250 grader. Kommer an på hvor tør man vil have sin kylle.

Jeg plejede også at stege det førhen. Meget nemmere at bruge ovn. Du sparer tid og besvær.
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
60%

Postby TriHard » Jan 29th, '20, 11:36

Undertaker! wrote:
TriHard wrote:Lyder sku ret lækkert - Hvor lang tid i ovnen skal det have? Plejer altid at stege min kylling nemlig :roll:

Varmluftsovn så er det cirka 20-25 min ved 250 grader. Kommer an på hvor tør man vil have sin kylle.

Jeg plejede også at stege det førhen. Meget nemmere at bruge ovn. Du sparer tid og besvær.

Okay cool nok - Den skal bare være gennemstegt, men så saftig som muligt.. Plejer at stege den i 3 min. på hver side på høj varme, derefter 6-7min på hver side ved middelvarme - Fungerer ok. Det med ovnen må prøves, kan dog ikke se det så meget nemmere ;) Kan godt holde til at vende kyllen de par gange der ;)
TriHard
Progress to next rank:
63%

Postby Undertaker! » Jan 29th, '20, 13:06

At tage tid på noget der i ovnen, ift til at op og stå, vende mm. Er til hver en tid nemmere. Det kan ikke diskuteres.
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
60%

Postby TriHard » Jan 30th, '20, 10:32

Undertaker! wrote:At tage tid på noget der i ovnen, ift til at op og stå, vende mm. Er til hver en tid nemmere. Det kan ikke diskuteres.

Det er ikke det jeg modstrider, jeg skriver blot at det ikke er særlig meget nemmere ;) (formuleret som "kan dog ikke se det så meget nemmere) - Man skal virkelig være doven hvis man ikke gider vende sin kylling 3-4 gange ;)
TriHard
Progress to next rank:
63%

Postby Ceasar » Jan 30th, '20, 10:52

Tager omkring 30 minutter for min lorte ovn, at blive varm nok. Ville jeg aldrig gide :mrgreen:
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
47.7%

Postby Undertaker! » Jan 30th, '20, 11:54

Ceasar wrote:Tager omkring 30 minutter for min lorte ovn, at blive varm nok. Ville jeg aldrig gide :mrgreen:

Jeg plejer og smide minimum 1-2 kg kylle i ovnen. Så der er til et par dage efter. Ris og grønt også. Gider ikke stå og lave mad hver dag. Det er bare nemmere synes jeg.
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
60%

Postby TriHard » Jan 30th, '20, 12:51

Undertaker! wrote:
Ceasar wrote:Tager omkring 30 minutter for min lorte ovn, at blive varm nok. Ville jeg aldrig gide :mrgreen:

Jeg plejer og smide minimum 1-2 kg kylle i ovnen. Så der er til et par dage efter. Ris og grønt også. Gider ikke stå og lave mad hver dag. Det er bare nemmere synes jeg.

30 min?? Min tager ca. 6-7min. :D Er også kun 2 år gammel..

Men ja, hvis du laver til flere dage, så er det rigtigt det er meget nemmere i ovn :) Jeg bøjer mig !
TriHard
Progress to next rank:
63%

Return to Kost generelt