!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Bedøm min kostplan!

Har du generelle spørgsmål om kost m.v, er det her du spørger

Bedøm min kostplan!

Postby Sebastian666 » Mar 5th, '20, 17:10

Hej drenge. Jeg har ikke rigtig gået så meget op i cut/bulk sådan. Hvis man skulle stille det op har jeg nok mest bulket fordi jeg ikke rigtigt på noget tidspunkt har haft meget fedt. Men nu vil jeg altså gerne være mere hakket. Er ca på 12% fedt.
Jeg fokusere på høj fedt, lav carb. Med udgangspunkt i 2000kcal Her er hvad jeg har spiste igår fx

Kl 07 -3 æg 100ml minimælk
Kl 10 -300g skyr 200g minimælk
Kl12 -200g kylling 200g grønne bønner
Kl14 -60 whey 100
Kl 16 -en dåse tun og 60g advocado
Kl 18 -150g laks med 200g grøntsager
Kl 21 - shake fra fitten med 250kcal
Kl 22 - 3 æg 100ml mini mælk

Mellem måltiderne får jeg noget EAA og vand. INGEN slik, sodavand Chips osv. Ud over det tager jeg omega 3 og multivitamin. Hvis jeg er så sulten jeg ikke kan holde det ud supplere jeg måske med <150kcal frugt
Sebastian666
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
81.6%

Re: Bedøm min kostplan!

Postby TriHard » Mar 6th, '20, 10:29

Hvis du på 12%, vil jeg mene du i forvejen er ret hakket - Men mer vil ha mer vel ;)

Hvis jeg skulle bedømme din kostplan ville den score tæt på top karakter - God variation og mange grøntsager, samt et højt protein indhold.
Hvis jeg skulle komme med noget, så tænker jeg du vil kunne undvære de 2 shakes og evt. bytte den kl. 14 ud med frugt og nødder, den kl. 21 ud med nogle nødder og en kød snack som beef jerky eller salami stang - Hvis man kan lide det ;)
Men alt i alt rigtig fornuftigt!
TriHard
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Progress to next rank:
63%

Postby Sebastian666 » Mar 6th, '20, 13:55

TriHard wrote:Hvis du på 12%, vil jeg mene du i forvejen er ret hakket - Men mer vil ha mer vel ;)

Hvis jeg skulle bedømme din kostplan ville den score tæt på top karakter - God variation og mange grøntsager, samt et højt protein indhold.
Hvis jeg skulle komme med noget, så tænker jeg du vil kunne undvære de 2 shakes og evt. bytte den kl. 14 ud med frugt og nødder, den kl. 21 ud med nogle nødder og en kød snack som beef jerky eller salami stang - Hvis man kan lide det ;)

Fedt, så kan det jo ikke være helt galt :D ville helst undvære shakes helt. Men den kl 14 er pga arbejde så den skal hurtigt ned, og den efter træning er fordi jeg har All-in abbonoment.. men god ide med nøder og salami :D
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby TriHard » Mar 9th, '20, 08:41

Sebastian666 wrote:
TriHard wrote:Hvis du på 12%, vil jeg mene du i forvejen er ret hakket - Men mer vil ha mer vel ;)

Fedt, så kan det jo ikke være helt galt :D ville helst undvære shakes helt. Men den kl 14 er pga arbejde så den skal hurtigt ned, og den efter træning er fordi jeg har All-in abbonoment.. men god ide med nøder og salami :D

Okay det giver god mening - Og det jo ikke fordi du har den helt store mangel på sunde fedtkilder, der jo en del fisk og så din avocado.. Men en bøtte med 25g mandler 2 gange om dagen ville bestemt ikke skade! :)
TriHard
Progress to next rank:
63%

Postby Sebastian666 » Mar 9th, '20, 16:46

TriHard wrote:
Sebastian666 wrote:

Okay det giver god mening - Og det jo ikke fordi du har den helt store mangel på sunde fedtkilder, der jo en del fisk og så din avocado.. Men en bøtte med 25g mandler 2 gange om dagen ville bestemt ikke skade! :)

Har smidt lige variationer ind med noget lean beef jerky, lidt nødde Mix og mere oksekød/ grøntsager. En rib eye er nu altid god og passer faktisk meget godt til keto :D
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby Ceasar » Mar 9th, '20, 22:08

Hvad er din stats buddy? Højde, vægt?
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
45.7%

Postby Sebastian666 » Mar 9th, '20, 22:46

Ceasar wrote:Hvad er din stats buddy? Højde, vægt?

Nuværende vægt er 74kg 167cm. Har regnet frem til jeg har bf på ca 9% nu(har kun tabt nogle kilo men er vokset i brystmål?. Jeg vil gerne ned på 5%. Skal bulke op på 80-85kg igen som sidst jeg bulkede så vil heller ikke tabe mig ALT for meget :D bare Stå kniv skarp her til sommer. Har ellers arme på 41cm, rundt om bryst/ryg på 108, og liv på 85. Vil gerne ned i livmål da jeg syntes det ser ud til det er det eneste sted med fedt.
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby Ceasar » Mar 10th, '20, 01:11

Sebastian666 wrote:

Nuværende vægt er 74kg 167cm. Har regnet frem til jeg har bf på ca 9% nu(har kun tabt nogle kilo men er vokset i brystmål?. Jeg vil gerne ned på 5%. Skal bulke op på 80-85kg igen som sidst jeg bulkede så vil heller ikke tabe mig ALT for meget :D bare Stå kniv skarp her til sommer. Har ellers arme på 41cm, rundt om bryst/ryg på 108, og liv på 85. Vil gerne ned i livmål da jeg syntes det ser ud til det er det eneste sted med fedt.

Har du regnet det med en caliper da? Du burde allerede stå knivskarpt med en 9% bodyfat mate, så post bodyshot med sløring af ansigt og/eller tattoos. Fatter slet ikke du orker 5%, da det ikke er muligt for de fleste og kun noget, som man kan opretholde midlertidigt.
Hvad er dit aktivitetsniveau? 2000 kcal lyder lige i underkanten, hvis du er aktiv en god del af ugen. :)

Men kosten ser squ god og sund ud. Kudos for det
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
45.7%

Postby Sebastian666 » Mar 10th, '20, 06:55

Ceasar wrote:
Sebastian666 wrote:

Har du regnet det med en caliper da? Du burde allerede stå knivskarpt med en 9% bodyfat mate, så post bodyshot med sløring af ansigt og/eller tattoos. Fatter slet ikke du orker 5%, da det ikke er muligt for de fleste og kun noget, som man kan opretholde midlertidigt.
Hvad er dit aktivitetsniveau? 2000 kcal lyder lige i underkanten, hvis du er aktiv en god del af ugen. :)

Men kosten ser squ god og sund ud. Kudos for det

Arbejder 7 timer om dagen som mekaniker og træner 1.5 timer 6 dage om ugen :D jeg er også meget sulten hvad det angår. Men det er nok lidt et aggressivt cut, køre også kun i 8 uger. Jeg kan ikke få uploadet billeder herinde fra iphone fordi de alle sammen er for “store” :(
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby TriHard » Mar 10th, '20, 11:42

Sebastian666 wrote:Jeg kan ikke få uploadet billeder herinde fra iphone fordi de alle sammen er for “store” :(

Send vedhæftet i en mail til specterclan@hotmail.com - Så smider BMW dem ind.
TriHard
Progress to next rank:
63%

Postby Sebastian666 » Mar 10th, '20, 13:10

TriHard wrote:
Sebastian666 wrote:Jeg kan ikke få uploadet billeder herinde fra iphone fordi de alle sammen er for “store” :(

Fedt! Gør jeg lige senere.
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby Sebastian666 » Mar 10th, '20, 16:42

TriHard wrote:

Jeg har sendt nogle billeder, jeg kan ikke helt blive klog på den fedtprocent.. fordi maskinen nede i fitten siger 8 igår, idag 11.. når jeg udregner det med mål regner jeg det til 10 ca :D uanset hvad er det ikke lavt nok!
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby Ceasar » Mar 11th, '20, 07:11

Sebastian666 wrote:
TriHard wrote:

Jeg har sendt nogle billeder, jeg kan ikke helt blive klog på den fedtprocent.. fordi maskinen nede i fitten siger 8 igår, idag 11.. når jeg udregner det med mål regner jeg det til 10 ca :D uanset hvad er det ikke lavt nok!

Min tykke ven har en fedtprocent på 13% ifølge FW vægt, og tror dens type for måling havde en afvigelse på 46% målt i lille studie? Så dem skal du ikke bruge som bevis, nærmere som et værktøj :)
Men forbered dig på mangel på energi, lorte livskvalitet, ingen sexlyst osv, hvis du vil længere ned. Der er en grund til, at pro's ikke holder formen året langt
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
45.7%

Postby Sebastian666 » Mar 11th, '20, 09:14

Ceasar wrote:
Sebastian666 wrote:
TriHard wrote:

Min tykke ven har en fedtprocent på 13% ifølge FW vægt, og tror dens type for måling havde en afvigelse på 46% målt i lille studie? Så dem skal du ikke bruge som bevis, nærmere som et værktøj :)
Men forbered dig på mangel på energi, lorte livskvalitet, ingen sexlyst osv, hvis du vil længere ned. Der er en grund til, at pro's ikke holder formen året langt

Er på tren under det her cut så sexlyst bliver nok ikke mindre :D men føler mig små svimmel hele tiden og lidt små træt hele tiden?
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby Monion » Mar 11th, '20, 14:35

Sebastian666 wrote:Er på tren under det her cut så sexlyst bliver nok ikke mindre :D men føler mig små svimmel hele tiden og lidt små træt hele tiden?

Ja gad vide hvorfor, når du presser systemet så meget som du gør
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby bmw-freak » Mar 11th, '20, 15:53

Har uploadet billeder for bruger.
Attachments
image1.jpg
image1.jpg (128.86 KiB) Viewed 141 times
image3.jpeg
image3.jpeg (60.65 KiB) Viewed 141 times
image2.jpeg
image2.jpeg (106.17 KiB) Viewed 141 times
image4.jpg
image4.jpg (260.31 KiB) Viewed 141 times
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
--------------------------------------------------
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Ceasar » Mar 13th, '20, 11:02

Du er ikke 9% bodyfat mate. Mellem 10-13% ville være et mere realistisk bud.

Hvilke doser tren kører du? og hvad bruger du sammen med?

Eventuelt lige få tjekket dit blodtryk/puls. Svimmelhed skal man squ ikke spøge med :)
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
45.7%

Postby Sebastian666 » Mar 13th, '20, 11:23

Ceasar wrote:Du er ikke 9% bodyfat mate. Mellem 10-13% ville være et mere realistisk bud.

Hvilke doser tren kører du? og hvad bruger du sammen med?

Eventuelt lige få tjekket dit blodtryk/puls. Svimmelhed skal man squ ikke spøge med :)

Nej det tror heller ikke på fittens maskine :D har selv målt det skulle være ca 10 idag med mål omkring liv, hofte og nakke.
Tager 50mg ed og 250mg test e/w og 50mcg t3 ed. Svinmeæheden forsvinder efter jeg har spist, tror bare det er fordi jeg cutter så agressivt.
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Return to Kost generelt