!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE


OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator


Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Hjælp til kalorieindtag.

Har du generelle spørgsmål om kost m.v, er det her du spørger

Hjælp til kalorieindtag.

Postby BoldsenBanden » Sep 24th, '20, 19:31

Jeg står i den situation at jeg prøver at tabe mig. Ret meget. Men noget der forvirrer og forplumrer processen lige nu er hvorvidt jeg spiser for lidt for at holde kroppen kørende. Jeg træner (stærkmand) hver anden dag, og cykler 20 km næsten hver hverdag.
Lige nu spiser jeg 2500 kcal om dagen, 3 måltider om dagen, og bortset fra min morgenmad, som er havregryn og nogle andre ting, så består mine måltider 95% af tiden af magert kød, grøntsager og et kulhydrat (oftest ris, pasta eller kartofler).
Jeg er 32, 182 cm, og vejer 155 kg.

Er der nogen der kan hjælpe her? Jeg vil gerne være sikker på at jeg ikke arbejder forgæves. :3
BoldsenBanden
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
0%
 
Posts: 1
Joined: Sep 24th, '20, 14:43

Return to Kost generelt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest