!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE


OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator


Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Konstruktiv kritik af min kostplan

Specifikt om bulk! "As you add weight to the bar, you add food to the plate"

Konstruktiv kritik af min kostplan

Postby GoBigJH » Jan 3rd, '19, 23:39

Jeg har sat denne kostplan sammen.
Vil kigge på den og komme med ris/ros i forhold til træningsplan også.
Jeg er 25 år
168 cm
Vejer 80 kg
Mit mål - 100 kg med fedt% 15-20 derefter cutte og se hvad der har gemt sig.
Søndag cardio
Mandag full body
Tirsdag hvile
Onsdag/fredag ben, ryg, biceps, (lidt mave)
Torsdag/lørdag bryst, skulder, triceps, (lidt mave)
Attachments
madplan.pdf
(402.01 KiB) Downloaded 49 times
GoBigJH
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
2%
 
Posts: 2
Joined: Jan 1st, '19, 16:45

Re: Konstruktiv kritik af min kostplan

Postby Ceasar » Jan 4th, '19, 06:15

Den kostplan er lidt overtænkt, men fint, hvis det hjælper dig med overblikket :)

Mellem 300-400g protein om dagen? Det har du slet, slet ikke brug for. Hold dig til 1,8-2g/kg og øg den en anelse, hvis du kører krudt.

Ved heller ikke helt, om det er optimalt at træne mave fire sammenhængene gange om ugen. Samme kan siges at du træner ryg, ben og bryst sammenhængende, der bestemt ikke er optimalt, hvis du kører store kompound øvelser. Ville holde mig til fullbody only eller få stillet nogle hviledage ind.

Men du får ernæring fra gode varer og det ser godt ud, lige med minus fra proteinmængden :)
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
14.7%
 
Posts: 2244
Joined: Jun 14th, '11, 23:18


Return to Bulk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest