!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

smide 6-8 kg? taber mig ikke !?

Specifikt om cut!

smide 6-8 kg? taber mig ikke !?

Postby battman » Apr 12th, '19, 16:33

Jeg ligger lige pt på 81 kg, og det har jeg gjort de sidste to uger, selvom jeg er begyndt at cutte, og virkelig har talt alle kalorier. Jeg har det sidste år ikke trænet ordentligt, heller intet krudt. Så har ryddet op i min kost, og er gået fra 2 måltider og en masse snacks, til 3 store måltider under IF cut ( 12-20 spisevinduet ) og ligget på 2000 kcal, jeg træner 3 gange i ugen, af 60 minutter cirka, hvor 20 er HIIT. Jeg overvejer at sætte min cardio op til 30-40 min. Derudover overvejer jeg enten at sætte mine kcal ned til 1800 eller op til 2300 kcal? Ved ikke om min krop er i hungersnød mode. Spiser stortset intet sukker, og føler da selv min fedtprocent er blevet lidt mindre, but who knows. Jeg er skadet i albuen pt, så lader genoptræning.

Jeg er 23 183 og 81 kg, vil bare gerne ned i vægt, så jeg ikke har love handles. Regner med at begynde at bokse igen til efteråret, har kigget på at kører noget effedrin, ved siden af, hvad tænker i der af protokoller.
battman
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
37.7%

Re: smide 6-8 kg? taber mig ikke !?

Postby Monion » Apr 12th, '19, 18:16

battman wrote:Jeg ligger lige pt på 81 kg, og det har jeg gjort de sidste to uger, selvom jeg er begyndt at cutte, og virkelig har talt alle kalorier. Jeg har det sidste år ikke trænet ordentligt, heller intet krudt. Så har ryddet op i min kost, og er gået fra 2 måltider og en masse snacks, til 3 store måltider under IF cut ( 12-20 spisevinduet ) og ligget på 2000 kcal, jeg træner 3 gange i ugen, af 60 minutter cirka, hvor 20 er HIIT. Jeg overvejer at sætte min cardio op til 30-40 min. Derudover overvejer jeg enten at sætte mine kcal ned til 1800 eller op til 2300 kcal? Ved ikke om min krop er i hungersnød mode. Spiser stortset intet sukker, og føler da selv min fedtprocent er blevet lidt mindre, but who knows. Jeg er skadet i albuen pt, så lader genoptræning.

Jeg er 23 183 og 81 kg, vil bare gerne ned i vægt, så jeg ikke har love handles. Regner med at begynde at bokse igen til efteråret, har kigget på at kører noget effedrin, ved siden af, hvad tænker i der af protokoller.

Det lyder som om du får alt for lidt i forhold til størrelse og energi forbrug - prøv med 2500 i en uges tid
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Ceasar » Apr 12th, '19, 18:21

Hvordan tracker du dine kalorier? Og hvordan vejer du dig? (Hver dag? om morgenen?)

Cardio og træning vil ikke påvirke dit resultat, det handler kun om dine kalorier.

Der er intet galt i, at spise sukker, selv under cut. Jeg cutter selv lige pt på 2600 kcal og har samme alder og vægt som dig. Spiser is samt skumbananer hver dag, og taber mig stabilt hver uge. Holder mig til 180g protein, og de 2600 kcal ellers er resten af min kost frit game, så ikke være bange for sukker :)

Mine trin:
* Vejer mig hver morgenen efter pisseri. Notere vægt og udregner gennemsnit hver uge. Hvis gennemsnittet ikke viser fremskridt, nedsætter jeg mine kcal med 100.
* Tracker ALT i Fitnesspal. Mine skumbananer, kød, havregryn, grønsager osv.
* 9 timers søvn hver dag.
* Massere af væske.

= That's it.
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
14.7%

Postby battman » Apr 13th, '19, 00:06

Jeg bruger også myfitnesspal, og jeg har også frygtet af jeg spiste for lidt. Jeg prøver at øge det til 2300 kcal, hvilket jo er et win haha :D vil bare gerne smide 6-8 kg inden juli måned.

Så vil jeg spise de 2000 kcal på de 3 hovedmåltider, også nogle skumbananer lol som 300 kcla :P hehe også prøver jeg at holde fast i min cardio.
battman
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
37.7%

Postby battman » Apr 13th, '19, 08:50

Jep jeg skal op i vægt, min krop fik omkring 1800 kcal igår, lå på 81.7 i morges, så har nærmest gainet. Så den er nok i hungersnød tilstand, spiser 2300 kcal de næste par dage og ser om det hjælper.
battman
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
37.7%

Return to Cut