!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Hvor hurtigt kan man cutte

Specifikt om cut!

Hvor hurtigt kan man cutte

Postby Sune9 » Aug 12th, '19, 14:17

Hey,

Hvad er jeres erfaringer mht at cutte? Gode madvare til at cutte?

Over hvor lang tid cutter i? Og hvor mange kacl i underskud har i erfaringer med man skal være i underskud?
Sune9
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
6.1%

Re: Hvor hurtigt kan man cutte

Postby TriHard » Aug 14th, '19, 09:06

Sune9 wrote:Hey,

Hvad er jeres erfaringer mht at cutte? Gode madvare til at cutte?

Over hvor lang tid cutter i? Og hvor mange kacl i underskud har i erfaringer med man skal være i underskud?

Min erfaring er, at det er dejligt med forskellen fra når man bulker - Helt befriende når man ikke skal tænke mad hele tiden! Også at man træner anderledes end man plejer, kan være dejligt - Lidt cardio gør sku ikke mig noget.

Madvarer lidt ligegyldigt - Kacl og næringsindhold er derimod essentielt. Vil normalt altid anbefale en proteinrig kost til cut, især hvis man er ON under ens cut. Men i teorien kan du spise udelukkende fedt og kulhydrater og stadig tabe dig, så længe du ligger i kacl underskud.

Jeg plejer at cutte i 8-12 uger, alt afhængig af hvad jeg føler for og om jeg opnår det resultat jeg ønsker.

Der er rigtig mange forskellige holdninger til, hvor mange kacl man skal ligge i underskud. Det gængse svar er så vidt jeg ved -500, hvilket jeg også selv prøver at ramme nogenlunde..
TriHard
Din vægt: 15kg
Din vægt: 15kg
Progress to next rank:
46%

Return to Cut