!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Tid til cut..

Specifikt om cut!

Tid til cut..

Postby Sebastian666 » Feb 29th, '20, 13:56

Jeg har det seneste bulket ret længe(et år ca) og har taget en god sjat muskel på. Jeg syntes bare jeg er gået lidt død i det nu, spiser 5000kcal dagligt og har ikke rigtig taget på den sidste måned. Jeg er sådan rimelig i fedtprocent(10-12%) det sidste år. Problemet er, jeg vil gerne være større endnu. Har tabt lidt siden sidste kur for godt 1.5måned siden. Er 167cm og vejer nu 75kg. Ville det letteste og mest effektive iforhold til masse ikke være at cutte helt ned og så bulke igen? Fordi kommer sku ikke videre nu med bulk føler jeg om jeg så er på 700+ test om ugen sker der ikke det store. Jeg tror selv et cut og så bulk igen vil gøre mere for min muskelmasse end at bulke videre medmindre jeg skal op på helt åndssvagt meget mere mad. Er i enige? Isåfald tager jeg lige 10 uger på høj tren lav test og hakker mig helt ned.
Sebastian666
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
81.6%

Re: Tid til cut..

Postby Undertaker! » Feb 29th, '20, 17:50

Sebastian666 wrote:Jeg har det seneste bulket ret længe(et år ca) og har taget en god sjat muskel på. Jeg syntes bare jeg er gået lidt død i det nu, spiser 5000kcal dagligt og har ikke rigtig taget på den sidste måned. Jeg er sådan rimelig i fedtprocent(10-12%) det sidste år. Problemet er, jeg vil gerne være større endnu. Har tabt lidt siden sidste kur for godt 1.5måned siden. Er 167cm og vejer nu 75kg. Ville det letteste og mest effektive iforhold til masse ikke være at cutte helt ned og så bulke igen? Fordi kommer sku ikke videre nu med bulk føler jeg om jeg så er på 700+ test om ugen sker der ikke det store. Jeg tror selv et cut og så bulk igen vil gøre mere for min muskelmasse end at bulke videre medmindre jeg skal op på helt åndssvagt meget mere mad. Er i enige? Isåfald tager jeg lige 10 uger på høj tren lav test og hakker mig helt ned.

Du æder fandme ikke 5000 kcal ED for så ikke ku tage på, med en vægt på 75 kg.

Medmindre du forbrænder 2000 kcal ved cardio, hvilket jeg tvivler stærkt på.
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
52%

Postby Sebastian666 » Feb 29th, '20, 18:08

Nej er nok nede på 3500 nu. Glemte at skrive jeg kom op på 81 med 5000kcal dagligt. Men jeg har højt stofskifte så der skal en del til..
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby Undertaker! » Mar 1st, '20, 08:41

Du vil gerne være større. Hvis du virkelig ligger på de 10-12 % fedtp. så kør videre? Det ret lav % i min verden, du ligner ikke en pose lort med den form.

Stil dine 6 kure op for mig, så skal jeg nok hjælpe dig videre. Samt post din bulk kostplan for mig.

Hvordan ved du at du har højt stofskifte?

Hvad laver du af aktiviteter om dagen, udover træning? Selv på 3500 kcal burde du tage på med 75 kg kropvægt. (den med højt stofskifte kan have noget at sige) men fortæl mig.

Jeg kan sige at feks for 1 år siden der var min kost på 3600 kcal, vægt 96 kg, den 1 måned tog jeg knap 2 kg på. Uden krudt. Nu ligger jeg ikke på den lade side med og svinge kvinde vægte 1000 gange frem og tilbage samt glo i mobilen 10 min mellem sæt. Mit aktivitets niveau var til gengæld ikk særlig højt udenfor centeret.
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
52%

Postby Sebastian666 » Mar 1st, '20, 13:05

Det med stofskifte ved jeg med sikkerhed fordi jeg altid har skulle spise meget og var meget tynd før i tiden, jeg har CMT som er en sygdom der giver let muskelsvind(ikke slemt i mit tilfælde) så ved ikke om det spiller ind på trods af jeg krudter. Jeg er mekaniker så bevæger mit ret meget 7.5 time hver dag. Det er lidt svært at sætte mine Kure op for kan sku ikke huske alt jeg har kørt og hvor meget. Men har nok været rundt om de fleste bulk prep. Som dbol,oxy,eq,deca,npp,sust,test. Har før været på tren e men der gainede jeg ikke så meget vægt mest styrke. Ved godt jeg ikke ligner lort med den fedt procent, men må nok erkende sixpacken kunne være lidt mere skarp her til sommer. Nu hvor jeg har bulker så længe og ædt så meget, kan min krop så ikke vænne sig til det så jeg ikke er ligeså følsom over for kalorierne? Det jeg mest fisker efter at få svar på, er om det på den lange bane giver mere ren masse at bulke op og så cutte helt ned for at bulke igen til efteråret? Altså at checke kroppen lidt og få mit ligevægtintag ned så det bliver letter at bulke igen? Måske lande på de samme 81kg som jeg var på inden jeg stoppede på test/eq her for en måned siden hvor de kg så bare sidder bedre.
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby Monion » Mar 1st, '20, 15:38

Sebastian666 wrote:Det med stofskifte ved jeg med sikkerhed fordi jeg altid har skulle spise meget og var meget tynd før i tiden

Det betyder ikke dit stofskifte er højt, med mindre du har fået det målt, så er det blot dine egne antagelser.
Der er nemlig stor forskel på at føle man spiser meget og så rent faktisk at gøre det
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Sebastian666 » Mar 1st, '20, 15:53

Det er nok mere selvantageligt end målt. Jeg ved bare jeg skal spise meget for at tage på og det har jeg altid skulle. Inden jeg vidste noget om kost og træning troede jeg aldrig jeg ville blive større. Tog ret hurtigt på efter jeg lærte at spise. Men trods min højde og vægt syntes jeg det er meget at spise. Nu kan jeg jo Heller ik kalde 3500kcal for ligevægt når jeg kun har spist sådan i en måned tid plus jeg er gået på cruise undervejs så vægt balancen afhænger jo af lidt flere ting lige nu. Men, jeg ved en ting. Jeg spiste 5000kcal dagligt under hele sidste kur og da jeg ramte 81 kunne jeg simpelhen ikke klemme mere ned end de 5000kcal, for ja det er pænt meget mad. Kunne ikke engang spise det hele tørt men lavede mange shakes med havregryn, skyr, peanut osv. Havde macro fordeling på 50% kulhydrat og 25/25 på protein og fedt ca. Og det var uden noget weight gainer eller protein barer osv. Igen Det jeg vil hend til, hvis vi nu antager jeg ikke kan spise mere end 5000kcal lige nu og stadig gerne vil bygge muskelmasse på det indtag trods jeg ikke tager på af det nu, ville det så ikke gavne bedst at cutte ned i bf, måske 5-8kg og så igen begynde at spise 5000kcal for at bygge masse på igen? Vi antager at jeg kun taber fedt under det cut og beholder min nuværende muskelmasse, bare med lavere vægt pga fedt tab.
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby Undertaker! » Mar 1st, '20, 19:52

50 g protein, 100 g havre, 500 ml mælk, 30 g peanutbutter. Du kan selv regne på hvad den Shake alene giver i et måltid. Du har ingen undskyldning for ikk og få nok kalorier ind.
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
52%

Postby Sebastian666 » Mar 1st, '20, 22:38

Intet problem hvis jeg havde det hele i baglommen plus en blender hele dagen. Men det har jeg ikke de 8 timer jeg arbejder, der er det fast føde. Sådan en shake bliver ret hurtigt tyk når den står så kan ikke tage dem med. Men nu er det ikke det jeg søger af svar igen, jeg vil faktisk bare vide om min opfattelse af cut og bulk giver mening her. Altså at man cutter ned for at kunne opbygge mere muskelmasse nemmere efterfølgnene på bulk igen?
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby Undertaker! » Mar 1st, '20, 23:02

Post din kostplan, jeg er nysgerrig.
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
52%

Postby Sebastian666 » Mar 2nd, '20, 07:17

Syntes slet ikke jeg får svar på mit spørgsmål. Men min nuværende kostplan er nok noget lignende
Kl 07
200g skyr mixet med 300ml mælk og 50g havre
Kl 10
50 protein pulver 100g skyr og 300ml mælk
Kl12
200g kylling 200g grønne bønner
Kl14
En dåse tun i vand
Kl16
Kylling eller fisk el. Lign magert kød med grønt som broccoli eller grøn bønner
Kl18
200g skyr evt
Kl20
Shake fra fitten
Kk20:30
150g laks eller lign
Kl:21:30
Mere skyr, evt 400g

Og jeg er begyndt at cutte derfor ser det sådan ud. Kcal kan varier lidt fra dag til dag for spiser jo ikke det samme hele tidne
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby Undertaker! » Mar 2nd, '20, 09:29

Ok, hør her.

Lad os antage du fik 5000 kcal ind, du rammer 81 kg. Du kan ikke få mere mad ind og skriver du har tabt dig til 75 kg på 1-1/2 måned. Du skriver du spiser 3500 kcal efter kur, på cruise. Hvad forventer du selv? Kan du ikke regne ud hvad der er galt med det jeg har skrevet ift hvad dit mål er, at blive større?

Du har ikk styr på din kost, og det ligesom det vigtigste.

Hurtig hovedregning med din cut plan giver cirka 2500 kcal, og du tror du spiser 3500?

Din cut plan er til fitness drengene. Hvor er det sunde fedt feks? Du får cirka 800 g skyr? Du får cirka 50 g havre? ED. Der er så mange ændringer til at den være optimal. Tør slet ikk tænke på din såkaldte 5000 kcal bulk kost. Du skriver desuden dine macros var 25/50/25. (protein, carb, fedt) på bulk. Heller ikke noget galt der synes du?

Den er helt gal jo. Kan du se slet ikke se det?

Hvad mon Coleman havde gjort i bulk periode med fultidsjob. Jeg går ud fra i har strøm på jobbet når i ordner biler, men intet køleskab. Ok så. Det med shaken var et eks på hvor let det kan gøres. Men fordi du ikke har en blender i baglommen, så er det et problem. Helt ærligt....

Og nej, jeg gider ikke svare dig på dit spørgsmål når jeg fornemmer fra start af du er fuldstændig forkert på den.

Enten tager du kritikken til dig og kommer videre, eller du fortsætter på din egen måde og bliver ikke større.
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
52%

Postby TriHard » Mar 2nd, '20, 09:55

Sebastian666 wrote:Men nu er det ikke det jeg søger af svar igen, jeg vil faktisk bare vide om min opfattelse af cut og bulk giver mening her. Altså at man cutter ned for at kunne opbygge mere muskelmasse nemmere efterfølgnene på bulk igen?

Nej sådan hænger det overhovedet ikke sammen....

Edit: Er enig med alt det Undertaker skriver - Håber du vil lytte til ham.
TriHard
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Progress to next rank:
63%

Postby Sebastian666 » Mar 2nd, '20, 10:38

Nej jeg tror ikke jeg spiser 3500 fordi jeg er gået på cut som jeg skrev. Spiste 3500 kcal indtil i forgårs fordi jeg har besluttet mig for at cutte. Jeg ved ikke om jeg formulere mig lidt forkert, men ja jeg vil gerne være større når jeg skal bulke op igen, større end jeg var sidst. Altså, måske veje det samme 80-85 eller lign. Men hvor kiloene bare sidder bedre. Så er jeg vel nødt til at cutte helt ned for ikke bare at gaine mere fedt med? Jeg har sku aldrig fulgt nogle kostplan hvor jeg planlægger præcis hvad jeg skal æde hver dag. Jeg skurer bare ned for kalorierne generelt og spiser mere protein, og mindre kulhydrat så det var bare et eksempel. Der kommer massere sund fedt, spise bla. Mange advocado og i fisk er der jo også god fedt. Ligesom tit som jeg får kylling får jeg da også en rib eye hvor der også er godt fedt. Men uanset om jeg gerne vil blive større skal det jo ikke ødelægge min sommer form. Så cutter ned og så bulker jeg op igen til vinter, det kan jo være jeg kan spise lidt mere når jeg har gået og været sulten hele sommeren :)
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby Undertaker! » Mar 2nd, '20, 10:53

Sebastian666 wrote:Nej jeg tror ikke jeg spiser 3500 fordi jeg er gået på cut som jeg skrev. Spiste 3500 kcal indtil i forgårs fordi jeg har besluttet mig for at cutte. Jeg ved ikke om jeg formulere mig lidt forkert, men ja jeg vil gerne være større når jeg skal bulke op igen, større end jeg var sidst. Altså, måske veje det samme 80-85 eller lign. Men hvor kiloene bare sidder bedre. Så er jeg vel nødt til at cutte helt ned for ikke bare at gaine mere fedt med? Jeg har sku aldrig fulgt nogle kostplan hvor jeg planlægger præcis hvad jeg skal æde hver dag. Jeg skurer bare ned for kalorierne generelt og spiser mere protein, og mindre kulhydrat så det var bare et eksempel. Der kommer massere sund fedt, spise bla. Mange advocado og i fisk er der jo også god fedt. Ligesom tit som jeg får kylling får jeg da også en rib eye hvor der også er godt fedt. Men uanset om jeg gerne vil blive større skal det jo ikke ødelægge min sommer form. Så cutter ned og så bulker jeg op igen til vinter, det kan jo være jeg kan spise lidt mere når jeg har gået og været sulten hele sommeren :)

Dine søforklaringer bliver længere og længere. Så er du netop skiftet lige pludselig etc etc.

Hvis vi ikke kan gå ud fra HVAD DU SELV SKRIVER hvordan kan vi så hjælpe med dit problem?

Uden en kostplan hvor man ved præcist hvad man fyrer i kæften, så nytter det ikk noget. Er det så svært og forstå?

Var ved en ven i går. Han vil være kæmpe som dig. Han tror også han gør alt rigtigt og undskylder med han ikke har en køkkenvægt, men har tallene i hovedet. Jeg skal jo slet ikke fortælle ham at han gøre det bedre med en KOSTPLAN, nej nej. En fucking vægt koster max 200 kr. Han kører heller ikke med kostplan. For I har jo en vægt i hovedet.

Jeg kan ikke gøre mere for dig, når du har den indstilling til tingene. Nu må andre tage over hvis de gider.
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
52%

Postby Sebastian666 » Mar 2nd, '20, 11:44

Søforklaringer? Hvad med du startede med faktisk at læse hvad jeg skriver? Se hvad jeg har skrevet underkostplan eksemplet. Du kan også godt få min bulk plan hvis du vil. Men nu er jeg gået på cut, nok mest fordi jeg ikke fik svar på mit spørgsmål. Men vil også gerne være helt hakket og begge dele kommer jo ikke på samme tid. Jeg er helt med på hvad i skriver med det er egentlig ikke det jeg ville spørge om. Jeg prøver bare at finde ud af om jeg havde misforstået noget med cut/bulk. Jeg vil meget gerne vide hvad jeg kunne gøre bedre ved min cut plan fordi jeg vil ikke spilde det.
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby Sebastian666 » Mar 2nd, '20, 11:50

Og jo jeg vejer mit mad, det meste af det. Grøntsagerne vejer jeg ikke.
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby Undertaker! » Mar 2nd, '20, 14:57

Sååå øhhh, du tager ikke på ved 5000 kcal med vægt 81 kg. 6 kg lettere cutter du med 2500 kcal? Lad os sige 3000 så. Du cutter efter kur. Tallene og måden er helt forkerte her.

Kan du ikke prøve og skrive simpelt og enkelt? Det andet er så forvirrende.
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
52%

Postby Undertaker! » Mar 2nd, '20, 15:13

Sebastian666 wrote:Syntes slet ikke jeg får svar på mit spørgsmål. Men min nuværende kostplan er nok noget lignende
Kl 07
200g skyr mixet med 300ml mælk og 50g havre
Kl 10
50 protein pulver 100g skyr og 300ml mælk
Kl12
200g kylling 200g grønne bønner
Kl14
En dåse tun i vand
Kl16
Kylling eller fisk el. Lign magert kød med grønt som broccoli eller grøn bønner
Kl18
200g skyr evt
Kl20
Shake fra fitten
Kk20:30
150g laks eller lign
Kl:21:30
Mere skyr, evt 400g

Og jeg er begyndt at cutte derfor ser det sådan ud. Kcal kan varier lidt fra dag til dag for spiser jo ikke det samme hele tidne

" Men min nuværende kostplan er nok noget lignende"

"en nu er jeg gået på cut, nok mest fordi jeg ikke fik svar på mit spørgsmål"

Tror du jeg sidder og fornøjer mig med at punke dig? Det er for DIN skyld. Du har ikke fattet det basale, nok derfor du altid vil forblive en spirrevip.
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
52%

Postby Sebastian666 » Mar 2nd, '20, 16:17

Hvis jeg vidste det hele havde jeg jo heller ikke spurgt. Søger jo svar på mine spørgsmål fordi jeg vil blive klogere . Forklar mig hvad jeg kan gøre bedre ved mit cut og mit bulk så..
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby Monion » Mar 2nd, '20, 16:51

Sebastian666 wrote:Hvis jeg vidste det hele havde jeg jo heller ikke spurgt. Søger jo svar på mine spørgsmål fordi jeg vil blive klogere . Forklar mig hvad jeg kan gøre bedre ved mit cut og mit bulk så..

Du kan starte med at lave en ordenlig kostplan

Drop alle de der fine betegnelser og tro at det er det der gør forskellen..
Det gamle ordsprog "du bliver hvad du spiser" er korrekt, spiser du tilfældet, så får du tilfældige resultater.

Dit problem er at du har set dig blind på et eller andet og når du bliver udfordret holder du fast i den tanke, fremfor at tage et skridt baglæns og se det hele med andre øjne.
Så enten gør du op med dig selv om du vil blive ved med at være skråsikker på noget der ikke hænger sammen, eller også prøver du at tænke anderledes over tingene

Tonen herinde er til tider meget hård, men det er trættende at blive mødt med den samme ignorance fra folk der tror de har regnet det hele ud og derfor holder fast i deres..

Så glem alt om at cutte og bulke, glem alt om at inddele tingene i kasser, glem alt om at du kan "føle dig frem".
Lav en kostplan ud fra de mål du ønsker - hvis du har brug for hjælp eller har svært ved at sammensætte noget, så brug en times tid på at kig siden efter, der er tonsvis af folk der har stået i sammen situation, så det er ikke noget problem at finde inspiration.

Når du så har en skitse, så smid den op, så skal du nok få hjælp - men det er selvstudie, du får ingen herinde til at gøre arbejdet for dig.
Jo mere viden og indsigt du kommer med, jo mere hjælp kommer der den anden vej :)
Monion
Moderator
Moderator

Postby Undertaker! » Mar 2nd, '20, 17:07

Sebastian666 wrote:Hvis jeg vidste det hele havde jeg jo heller ikke spurgt. Søger jo svar på mine spørgsmål fordi jeg vil blive klogere . Forklar mig hvad jeg kan gøre bedre ved mit cut og mit bulk så..

Udregn dit ligevægtsindtag.

Lav en kostplan. Få det sat i skema, så du ved hvad du indtager.

Hvis du ikke vokser, så spiser du ikk nok.

Man begynder ikke at cutte lige efter kur. Her mener jeg at du skal ligge i overskud gerne 2 måneder efter PCT er færdig. Du laver en reverse situation det du har gang i nu. Først gainer du, så cutter du lige bagefter. Dine muskler du har fået ved brug af krudt, ryger meget hurtigt igen når man ikke ligger i overskud noget tid efter. Hvis du ikke kan se logikken i det, så ved jeg ikk hvordan du kan hjælpes.

Hvis du gerne vil være større, men ikk engang kan fyre 5000 kcal ned. Jamen ffs hvad bliver dit resultat så tror du. Snyde shakes er da så lette og lave kalorie bomber af, hvis man ikke kan spise normalt.

Ud fra dit "eks" kostplan, må jeg sige du har ingen styr på noget som helst ang mad vs træning. Du får ikk sundt fedt nok. Ingen ÆG heller???? Lidt havre gryn.... Hmm. Bla bla on and on and on.

Til cut, så gå ind på bodybuilding.dk og find min kostplan. Det er sådan jeg gør det. Egentligt ikk fordi jeg ændrer det store når der bulkes, andet end der kommer rødt kød ind, flere ris, mere fedt, flere æg, mere havre. Opper generelt bare det samlede kcal indtag og skifter lidt ud i kødet. Læs op på fordelene ved hele æg og sundt olie.

Du bliver nødt til at være struktureret og besidde bare lidt disciplin ang mad. Ellers havde du ikke henvendt dig her vel. Det gøres ved man HOLDER sig til en kostplan og æder det samme pis og lort, tracker hvad man spiser om dagen. Skemalagt kostplan. Krudt nytter ikke det store fremadrettet hvis kosten ikke er i vinkel, det er det eneste jeg har prøvet at få dig til at forstå. Hvis du vil på scenen så skal du tage dig gevaldigt sammen ift det show her.

At tro, er ikke det samme som at vide. Go fornøjelse.
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
52%

Postby Sebastian666 » Mar 2nd, '20, 17:14

Spiser også æg.. men det var nok et dårligt eksempel jeg gav for følger ikke right nogle plan jo. Ved bare hvad der indholder de forskellige ting og så spiser jeg efter det og skruer op og ned for kcal. Finder en plan jeg ikke selv har lavet i cut så, og håber på det bliver et godt cut. Ved ikke om jeg fik sagt det, er på blast and cruise så ingen pct. Og har afslutter cruise i fredags og begyndt på tren a mens jeg cutter her (8-10uger). Har hele tiden ville cutte fordi jeg syntes jeg blev så oppustet og væsket af bulk til sidst, kunne bare ikke beslutte mig. Derfor jeg spurgte ind til det.
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby Monion » Mar 2nd, '20, 18:51

Sebastian666 wrote:Spiser også æg.. men det var nok et dårligt eksempel jeg gav for følger ikke right nogle plan jo. Ved bare hvad der indholder de forskellige ting og så spiser jeg efter det og skruer op og ned for kcal. Finder en plan jeg ikke selv har lavet i cut så, og håber på det bliver et godt cut. Ved ikke om jeg fik sagt det, er på blast and cruise så ingen pct. Og har afslutter cruise i fredags og begyndt på tren a mens jeg cutter her (8-10uger). Har hele tiden ville cutte fordi jeg syntes jeg blev så oppustet og væsket af bulk til sidst, kunne bare ikke beslutte mig. Derfor jeg spurgte ind til det.

LÆS NU HVAD JEG SKRIVER
Monion
Moderator
Moderator

Postby Sebastian666 » Mar 2nd, '20, 20:48

Monion wrote:
Sebastian666 wrote:Spiser også æg.. men det var nok et dårligt eksempel jeg gav for følger ikke right nogle plan jo. Ved bare hvad der indholder de forskellige ting og så spiser jeg efter det og skruer op og ned for kcal. Finder en plan jeg ikke selv har lavet i cut så, og håber på det bliver et godt cut. Ved ikke om jeg fik sagt det, er på blast and cruise så ingen pct. Og har afslutter cruise i fredags og begyndt på tren a mens jeg cutter her (8-10uger). Har hele tiden ville cutte fordi jeg syntes jeg blev så oppustet og væsket af bulk til sidst, kunne bare ikke beslutte mig. Derfor jeg spurgte ind til det.

LÆS NU HVAD JEG SKRIVER

Havde ikke det dit svar Sorry. Ja kørte lidt død i det samme, efter cut her tror jeg lige jeg træder et skridt baglæns og ser mine tidligere bulk i perspektiv - for noget må være galt jo. Det virkede jo ellers fint i starten på den måde men alt bliver jo svære jo større man bliver så jeg må nok tænker i lidt andre baner for bedre gains næste gang. 8-)
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Return to Cut